Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

TremoR - zdjęcie

TremoR

Rejestracja: 23.01.2015
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 06.05.2015 16:03
-----

#693588 Errory przy kompilacji klasy

Napisane przez TremoR w 20.03.2015 17:42

Teraz zadziała..

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#693583 [ROZWIĄZANE] Poprawa sklepu - nie kompiluje się

Napisane przez TremoR w 20.03.2015 17:04

Edytowałem go i działa poprawnie ;)

Było wiele błędów...

 

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#689116 Prośba o perk Byakugou no in oraz Buty Akatsuki

Napisane przez TremoR w 17.02.2015 21:58

Proszę.

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#688060 [ROZWIĄZANE] Prśba O klase elite graves

Napisane przez TremoR w 13.02.2015 15:29

Proszę.

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#688051 [ROZWIĄZANE] [Codnowy] Doda mi ktos HUd monet

Napisane przez TremoR w 13.02.2015 14:34

Podmień te 2 pliki.

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#687716 [ROZWIĄZANE] chciałbym zeby ktos wykonał kompilacje pliku

Napisane przez TremoR w 11.02.2015 19:24

Proszę.

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#687500 Usunie mi ktos frakcje z coda

Napisane przez TremoR w 10.02.2015 17:57

Proszę.

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#687024 Proszę o klasę "Duszek"

Napisane przez TremoR w 08.02.2015 11:12

Proszę.

 

Załączone pliki

  • Załączony plik  Duszek.rar   910,56 KB  33 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 1


#687015 Proszę o klasę [Premium] B.J.Blazkowicz

Napisane przez TremoR w 08.02.2015 10:53

A co to za problem ? :)

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#685166 [KOSZ] proszę o zrobienie 3 klas premium (PILNE!!!!!!...

Napisane przez TremoR w 27.01.2015 22:00

na razie zrobiłem 1 klase, jak będę mial czas to zrobie reszte.

 

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#684868 Wytrzymałość perku w HUD

Napisane przez TremoR w 26.01.2015 14:50

Zauważyłem, że bardzo wiele osób ma problem z wytrzymałością perku, który się zlewa, np. z Monetami...

Aby temu zapobiec, należy robić tak jak niżej napisałem.

 

 

 

1. Na początku pluginu QTM_CodMod, zaraz po:

new MsgScreenfade;

Dodajemy:

native cod_set_perk_durability(id, wytrzymalosc); // Ustawia wytrzymalosc perku gracza.
native cod_get_perk_durability(id); // Pobiera wytrzymalosc perku gracza.

Powinno wyglądać tak:


new MsgScreenfade;

native cod_set_perk_durability(id, wytrzymalosc); // Ustawia wytrzymalosc perku gracza.
native cod_get_perk_durability(id); // Pobiera wytrzymalosc perku gracza.

2. Szukamy:


public PokazInformacje(id)
{
    id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
        
    if(!is_user_connected(id))
    {
        remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    
    if(!is_user_alive(id))
    {
        new target = pev(id, pev_iuser2);
    
        if(!target)
            return PLUGIN_CONTINUE;
            
        set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
        ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    
    set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
    ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);
    
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

1) Dodajemy

new wytrzymalosc = cod_get_perk_durability(id);

nad:

set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
    ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);

2) Dodajemy napis, aby się wyświetlał, czyli zamieniamy to:


ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);

na:

ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[Wytrzymalosc Perku : %i]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);

3) Ostatnim krokiem jest dodanie "wytrzymalosc" na koniec linijki czyli zamieniamy:


ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[Wytrzymalosc Perku : %i]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);

na:

ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[Wytrzymalosc Perku : %i]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], wytrzymalosc);

Całość powinna wyglądać tak:


public PokazInformacje(id)
{
    id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
        
    if(!is_user_connected(id))
    {
        remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    
    if(!is_user_alive(id))
    {
        new target = pev(id, pev_iuser2);
    
        if(!target)
            return PLUGIN_CONTINUE;
            
        set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
        ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    new wytrzymalosc = cod_get_perk_durability(id);

    set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[Wytrzymalosc Perku : %i]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], wytrzymalosc);
    
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

-

 

 

 

 

3. Teraz otwieramy plugin wytrzymalosc_perku.sma

 

Szukamy:


public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
    register_event("DeathMsg", "Death", "ade");
    cvar_max_wytrzymalosc = register_cvar("cod_maxperkdurability", "100");
    cvar_uszkodzenia_za_smierc = register_cvar("cod_perkdamage", "10");
    SyncHudObj = CreateHudSyncObj();
}

Usuwamy linijkę:


    register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");

Zjeżdżamy w dół, szukamy i usuwamy to:


public PokazWytrzymalosc(id)
{
    id -= ZADANIE_POKAZ_WYTRZYMALOSC;
    
    if(!is_user_alive(id))
    {
        remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_WYTRZYMALOSC);
        return;
    }
        
    set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
    ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "^n^n^n^n^n[Wytrzymalosc Perku: %i/%i]", wytrzymalosc_perku[id], get_pcvar_num(cvar_max_wytrzymalosc));
}
public ResetHUD(id)
{
    if(!task_exists(id+ZADANIE_POKAZ_WYTRZYMALOSC))
        set_task(0.1, "PokazWytrzymalosc", id+ZADANIE_POKAZ_WYTRZYMALOSC, _, _, "b");
}

-

 

 

Gotowiec:

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1