Teraz zadziała..
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
TremoR
Rejestracja: 23.01.2015Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 06.05.2015 16:03
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 36
- Odwiedzin: 2 618
- Tytuł: Życzliwy
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Imię
David
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Lublin
Kontakt
#693588 Errory przy kompilacji klasy
Napisane przez TremoR w 20.03.2015 17:42
#689116 Prośba o perk Byakugou no in oraz Buty Akatsuki
Napisane przez TremoR w 17.02.2015 21:58
#688060 [ROZWIĄZANE] Prśba O klase elite graves
Napisane przez TremoR w 13.02.2015 15:29
#688051 [ROZWIĄZANE] [Codnowy] Doda mi ktos HUd monet
Napisane przez TremoR w 13.02.2015 14:34
Podmień te 2 pliki.
Załączone pliki
-
QTM_CodMod.sma 42,36 KB 36 Ilość pobrań
QTM_CodMod.amxx -
systemmonet.sma 6,76 KB 42 Ilość pobrań
systemmonet.amxx
#687716 [ROZWIĄZANE] chciałbym zeby ktos wykonał kompilacje pliku
Napisane przez TremoR w 11.02.2015 19:24
#687500 Usunie mi ktos frakcje z coda
Napisane przez TremoR w 10.02.2015 17:57
#687024 Proszę o klasę "Duszek"
Napisane przez TremoR w 08.02.2015 11:12
#687015 Proszę o klasę [Premium] B.J.Blazkowicz
Napisane przez TremoR w 08.02.2015 10:53
A co to za problem ?
Załączone pliki
-
blazkowicz_premium.sma 3,14 KB 43 Ilość pobrań
blazkowicz_premium.amxx
#685166 [KOSZ] proszę o zrobienie 3 klas premium (PILNE!!!!!!...
Napisane przez TremoR w 27.01.2015 22:00
na razie zrobiłem 1 klase, jak będę mial czas to zrobie reszte.
Załączone pliki
-
amadeuszpremium.sma 2,14 KB 31 Ilość pobrań
amadeuszpremium.amxx
#684868 Wytrzymałość perku w HUD
Napisane przez TremoR w 26.01.2015 14:50
Zauważyłem, że bardzo wiele osób ma problem z wytrzymałością perku, który się zlewa, np. z Monetami...
Aby temu zapobiec, należy robić tak jak niżej napisałem.
1. Na początku pluginu QTM_CodMod, zaraz po:
new MsgScreenfade;
Dodajemy:
native cod_set_perk_durability(id, wytrzymalosc); // Ustawia wytrzymalosc perku gracza. native cod_get_perk_durability(id); // Pobiera wytrzymalosc perku gracza.
Powinno wyglądać tak:
new MsgScreenfade; native cod_set_perk_durability(id, wytrzymalosc); // Ustawia wytrzymalosc perku gracza. native cod_get_perk_durability(id); // Pobiera wytrzymalosc perku gracza.
2. Szukamy:
public PokazInformacje(id) { id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE; if(!is_user_connected(id)) { remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE); return PLUGIN_CONTINUE; } if(!is_user_alive(id)) { new target = pev(id, pev_iuser2); if(!target) return PLUGIN_CONTINUE; set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]); return PLUGIN_CONTINUE; } set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]); return PLUGIN_CONTINUE; }
1) Dodajemy
new wytrzymalosc = cod_get_perk_durability(id);
nad:
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);
2) Dodajemy napis, aby się wyświetlał, czyli zamieniamy to:
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);
na:
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[Wytrzymalosc Perku : %i]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);
3) Ostatnim krokiem jest dodanie "wytrzymalosc" na koniec linijki czyli zamieniamy:
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[Wytrzymalosc Perku : %i]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);
na:
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[Wytrzymalosc Perku : %i]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], wytrzymalosc);
Całość powinna wyglądać tak:
public PokazInformacje(id) { id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE; if(!is_user_connected(id)) { remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE); return PLUGIN_CONTINUE; } if(!is_user_alive(id)) { new target = pev(id, pev_iuser2); if(!target) return PLUGIN_CONTINUE; set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]); return PLUGIN_CONTINUE; } new wytrzymalosc = cod_get_perk_durability(id); set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[Wytrzymalosc Perku : %i]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], wytrzymalosc); return PLUGIN_CONTINUE; }
-
3. Teraz otwieramy plugin wytrzymalosc_perku.sma
Szukamy:
public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe"); register_event("DeathMsg", "Death", "ade"); cvar_max_wytrzymalosc = register_cvar("cod_maxperkdurability", "100"); cvar_uszkodzenia_za_smierc = register_cvar("cod_perkdamage", "10"); SyncHudObj = CreateHudSyncObj(); }
Usuwamy linijkę:
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
Zjeżdżamy w dół, szukamy i usuwamy to:
public PokazWytrzymalosc(id) { id -= ZADANIE_POKAZ_WYTRZYMALOSC; if(!is_user_alive(id)) { remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_WYTRZYMALOSC); return; } set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "^n^n^n^n^n[Wytrzymalosc Perku: %i/%i]", wytrzymalosc_perku[id], get_pcvar_num(cvar_max_wytrzymalosc)); } public ResetHUD(id) { if(!task_exists(id+ZADANIE_POKAZ_WYTRZYMALOSC)) set_task(0.1, "PokazWytrzymalosc", id+ZADANIE_POKAZ_WYTRZYMALOSC, _, _, "b"); }
-
Gotowiec:
Załączone pliki
-
wytrzymalosc_perku.sma 2,21 KB 105 Ilość pobrań
wytrzymalosc_perku.amxx
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: TremoR
- Regulamin