Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Cyferki - zdjęcie

Cyferki

Rejestracja: 09.05.2009
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 23.11.2015 18:16
-----

#432974 Explosion effect

Napisane przez Cyferki on 16.07.2012 21:02

.: Opis :.
Kiedy gracz zostaje zabite przez wybuch granatu lub wybuch innego ciała np. C4, jego ciało rozpada się na kawałki.

.: Wymagane moduły :.

#include < amxmodx >
#include < fakemeta >
#include < hamsandwich >


.: Instalacja :.
Plik explosion_effect.amxx wrzucamy do addons\amxmodx\plugins
Otwieramy plik configs.ini znajdujący się w addons\amxmodx\configs i dopisujemy na samym końcu explosion_effect.amxx

.: Prezentacja :.
http://www.youtube.com/watch?v=6jrQ13w8x6M&feature=g-all-c

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 6


#282362 Zmiana damage przy własnym bycie

Napisane przez Cyferki on 13.08.2011 11:34

To może tak.
RegisterHam( Ham_TakeDamage, "func_breakable", "fwHamTakeDamage" );


public fwHamTakeDamage( this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits ) {
static classname[ 20 ];
pev( this, pev_classname, classname, 19 );

if( equal( classname, "sentry_base" ) && is_user_connected( idattacker ) ) {
client_print( 0, 3, "Obrazenia zablokowane!" );
return HAM_SUPERCEDE;
}
return HAM_IGNORED;

}

  • +
  • -
  • 1


#274751 Podmienianie modeli broni

Napisane przez Cyferki on 27.07.2011 22:06

Tutek bardzo dobry. Tylko jak ktoś używa engine, zamiast:
iOwner = pev(wpn,pev_owner)
powinno być
iOwner = entity_get_edict(wpn, EV_ENT_owner)

Warto dodać również, że jeżeli ktoś używa fakemeta, do pobrania właściciela broni można użyć również:
iOwner = get_pdata_cbase(wpn, 41, 4)

  • +
  • -
  • 1