Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Cyferki - zdjęcie

Cyferki

Rejestracja: 09.05.2009
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 23.11.2015 18:16
-----

Moje posty

W temacie: Explosion effect

19.07.2012 13:24

Tłumaczone przez Google ?

Nie sam pisałem. Co prawda brzmi trochę sztucznie.

W temacie: Tutor - Informacje jak w Condition Zero

17.08.2011 20:52

A jaki jest limit znaków wyświetlanego tekstu w tutorze?

W temacie: Zmiana damage przy własnym bycie

13.08.2011 11:34

To może tak.
RegisterHam( Ham_TakeDamage, "func_breakable", "fwHamTakeDamage" );


public fwHamTakeDamage( this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits ) {
static classname[ 20 ];
pev( this, pev_classname, classname, 19 );

if( equal( classname, "sentry_base" ) && is_user_connected( idattacker ) ) {
client_print( 0, 3, "Obrazenia zablokowane!" );
return HAM_SUPERCEDE;
}
return HAM_IGNORED;

}

W temacie: Zmiana damage przy własnym bycie

13.08.2011 10:51

Chcesz zablokować / modyfikować obrażenia zadawane przez działko, czy zadawane działku przez gracza?

W temacie: Quake Rocket Jumping

02.08.2011 20:16

Niezłe, a mógłbyś powiedzieć gdzie znalazłeś ten model?