Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

EmiLowaTy - zdjęcie

EmiLowaTy

Rejestracja: 29.12.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 13.02.2015 17:08
*****

#688080 Jak usunąć podstawowe bronie "glock/usp"

Napisane przez EmiLowaTy w 13.02.2015 17:07

Przyda się, jak ktoś woli tworzyć generatorem klasy i da 1/x z wszystkich broni, to wtedy ta podstawowa nie będzie tego miała.


  • +
  • -
  • 1


#679315 Prośba o 4 klasy m.in MasterYoda

Napisane przez EmiLowaTy w 31.12.2014 12:56

Wujaszek

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod_frakcje>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
        
new const nazwa[]   = "(VIP)Wujaszek";
new const opis[]    = "AWP 1/1, widzi niewidzialnych 1/6 deagl, staty 150all";
new const bronie    = (1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 150;
new const kondycja  = 150;
new const inteligencja = 150;
new const wytrzymalosc = 150;
    
new const frakcja[] = "VIP 7.38";
    
new ma_klase[33];
 
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "EmiLowaTy");
 
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, frakcja);
   
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1)
 
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[(VIP)Wujaszek] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
   
return COD_CONTINUE;
}
 
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
 
}
 
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
 
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
 
if(!(damagebits & DMG_BULLET))
return HAM_IGNORED;
 
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && random_num(1,1) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_DEAGLE && random_num(1,6) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
 
return HAM_IGNORED;
}
 
public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet)
 
{
 
if(!is_user_connected(host) || !is_user_connected(ent))
 
return;
 
 
 
if(!ma_klase[host])
 
return;
 
 
 
set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0);
 
}

  • +
  • -
  • 1


#679161 Prośba o modyfikację klasy Rambo

Napisane przez EmiLowaTy w 30.12.2014 21:02

masz

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#679067 [ROZWIĄZANE] Proszęo klase Kapitan[VIP]

Napisane przez EmiLowaTy w 30.12.2014 16:40

łap

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#679062 Proszę o 13 perków m.ini. Kevlar

Napisane przez EmiLowaTy w 30.12.2014 16:30

Duszek

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
 
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <colorchat>
 
#define CZAS_NOCLIP 5
 
new const nazwa[] = "Duszek";
new const opis[] = "Przez 5 sek. mozesz przechodzić przez sciany";
 
new bool:uzyl[33];
 
new msg_bartime;
 
public plugin_init()
 {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
 
cod_register_perk(nazwa, opis);
 
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
msg_bartime = get_user_msgid("BarTime");
}
 
public cod_perk_enabled(id)
{
uzyl[id] = false;
}
 
public cod_perk_used(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
 
if(uzyl[id])
{
ColorChat(id, RED, "Juz wykorzystales perk!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
set_pev(id, pev_movetype, MOVETYPE_NOCLIP);
set_bartime(id, CZAS_NOCLIP);
set_task(CZAS_NOCLIP.0, "WylaczNoclip", id);
uzyl[id] = true;
 
return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
public ResetHUD(id)
uzyl[id] = false;
 
public WylaczNoclip(id)
{
if(!is_user_connected(id))
return;
 
set_pev(id, pev_movetype, MOVETYPE_WALK);
 
new Float:origin[3];
 
pev(id, pev_origin, origin);
 
if (!is_hull_vacant(origin, pev(id, pev_flags) & FL_DUCKING ? HULL_HEAD : HULL_HUMAN, id))
user_silentkill(id);
}
 
stock bool:is_hull_vacant(const Float:origin[3], hull,id) 
{
static tr;
engfunc(EngFunc_TraceHull, origin, origin, 0, hull, id, tr)
if (!get_tr2(tr, TR_StartSolid) || !get_tr2(tr, TR_AllSolid))
return true;
 
return false;
}
 
public set_bartime(id, czas)
{
message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id);
write_short(czas);
message_end();
}

  • +
  • -
  • 1


#678976 Prośba o modyfikację klasy Rambo

Napisane przez EmiLowaTy w 30.12.2014 12:57

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
 
new bool:ma_klase[33];
        
new const nazwa[]   = "Rambo(Premium)";
new const opis[]    = "Widzi niewidzianych i ma eliminator rozrzutu.";
new const bronie    = (1<<CSW_AK47);
new const zdrowie   = 30;
new const kondycja  = 30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
    
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "EmiLowaTy");
 
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
 
register_forward(FM_PlayerPreThink, "PreThink");
register_forward(FM_UpdateClientData, "UpdateClientData", 1)
register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1)
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
 
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
 
 
public PreThink(id)
{
    if(ma_klase[id])
        set_pev(id, pev_punchangle, {0.0,0.0,0.0})
}
        
public UpdateClientData(id, sw, cd_handle)
{
    if(ma_klase[id])
        set_cd(cd_handle, CD_PunchAngle, {0.0,0.0,0.0})   
}
 
public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet)
 
{
 
if(!is_user_connected(host) || !is_user_connected(ent))
 
return;
 
 
 
if(!ma_klase[host])
 
return;
 
 
 
set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0);
 
}
 

  • +
  • -
  • 1