Przyda się, jak ktoś woli tworzyć generatorem klasy i da 1/x z wszystkich broni, to wtedy ta podstawowa nie będzie tego miała.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
EmiLowaTy
Rejestracja: 29.12.2014Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 13.02.2015 17:08
O mnie
Na pytania na GG odpowiadam za darmo.
Tworzę perki, klasy, klasy z awansami i inne rzeczy na Cod'a. Także sklepy, rzeczy na Jailbreak, edycje pluginów i coś tam jeszcze umiem
Moje GG: 5866230
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 19
- Odwiedzin: 2 044
- Tytuł: Początkujący
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Okolice Zwolenia
6
Nowy
Narzędzia użytkownika
Ostatnio byli
#688080 Jak usunąć podstawowe bronie "glock/usp"
Napisane przez EmiLowaTy w 13.02.2015 17:07
#679315 Prośba o 4 klasy m.in MasterYoda
Napisane przez EmiLowaTy w 31.12.2014 12:56
Wujaszek
#include <amxmodx>#include <amxmisc>#include <codmod_frakcje>#include <hamsandwich>#include <cstrike>#include <fakemeta>new const nazwa[] = "(VIP)Wujaszek";new const opis[] = "AWP 1/1, widzi niewidzialnych 1/6 deagl, staty 150all";new const bronie = (1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_DEAGLE);new const zdrowie = 150;new const kondycja = 150;new const inteligencja = 150;new const wytrzymalosc = 150;new const frakcja[] = "VIP 7.38";new ma_klase[33];public plugin_init(){register_plugin(nazwa, "1.0", "EmiLowaTy");cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, frakcja);RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1)}public cod_class_enabled(id){if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)){client_print(id, print_chat, "[(VIP)Wujaszek] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")return COD_STOP;}ma_klase[id] = true;return COD_CONTINUE;}public cod_class_disabled(id){ma_klase[id] = false;}public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits){if(!is_user_connected(idattacker))return HAM_IGNORED;if(!ma_klase[idattacker])return HAM_IGNORED;if(!(damagebits & DMG_BULLET))return HAM_IGNORED;if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && random_num(1,1) == 1)cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_DEAGLE && random_num(1,6) == 1)cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);return HAM_IGNORED;}public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet){if(!is_user_connected(host) || !is_user_connected(ent))return;if(!ma_klase[host])return;set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0);}
#679161 Prośba o modyfikację klasy Rambo
Napisane przez EmiLowaTy w 30.12.2014 21:02
#679067 [ROZWIĄZANE] Proszęo klase Kapitan[VIP]
Napisane przez EmiLowaTy w 30.12.2014 16:40
#679062 Proszę o 13 perków m.ini. Kevlar
Napisane przez EmiLowaTy w 30.12.2014 16:30
Duszek
/* Plugin generated by AMXX-Studio */#include <amxmodx>#include <codmod>#include <fakemeta>#include <colorchat>#define CZAS_NOCLIP 5new const nazwa[] = "Duszek";new const opis[] = "Przez 5 sek. mozesz przechodzić przez sciany";new bool:uzyl[33];new msg_bartime;public plugin_init(){register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");cod_register_perk(nazwa, opis);register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");msg_bartime = get_user_msgid("BarTime");}public cod_perk_enabled(id){uzyl[id] = false;}public cod_perk_used(id){if(!is_user_alive(id))return PLUGIN_CONTINUE;if(uzyl[id]){ColorChat(id, RED, "Juz wykorzystales perk!");return PLUGIN_CONTINUE;}set_pev(id, pev_movetype, MOVETYPE_NOCLIP);set_bartime(id, CZAS_NOCLIP);set_task(CZAS_NOCLIP.0, "WylaczNoclip", id);uzyl[id] = true;return PLUGIN_CONTINUE;}public ResetHUD(id)uzyl[id] = false;public WylaczNoclip(id){if(!is_user_connected(id))return;set_pev(id, pev_movetype, MOVETYPE_WALK);new Float:origin[3];pev(id, pev_origin, origin);if (!is_hull_vacant(origin, pev(id, pev_flags) & FL_DUCKING ? HULL_HEAD : HULL_HUMAN, id))user_silentkill(id);}stock bool:is_hull_vacant(const Float:origin[3], hull,id){static tr;engfunc(EngFunc_TraceHull, origin, origin, 0, hull, id, tr)if (!get_tr2(tr, TR_StartSolid) || !get_tr2(tr, TR_AllSolid))return true;return false;}public set_bartime(id, czas){message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id);write_short(czas);message_end();}
#678976 Prośba o modyfikację klasy Rambo
Napisane przez EmiLowaTy w 30.12.2014 12:57
#include <amxmodx>#include <amxmisc>#include <codmod>#include <fakemeta>new bool:ma_klase[33];new const nazwa[] = "Rambo(Premium)";new const opis[] = "Widzi niewidzianych i ma eliminator rozrzutu.";new const bronie = (1<<CSW_AK47);new const zdrowie = 30;new const kondycja = 30;new const inteligencja = 0;new const wytrzymalosc = 20;public plugin_init(){register_plugin(nazwa, "1.0", "EmiLowaTy");cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);register_forward(FM_PlayerPreThink, "PreThink");register_forward(FM_UpdateClientData, "UpdateClientData", 1)register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1)}public cod_class_enabled(id){ma_klase[id] = true;return COD_CONTINUE;}public cod_class_disabled(id)ma_klase[id] = false;public PreThink(id){if(ma_klase[id])set_pev(id, pev_punchangle, {0.0,0.0,0.0})}public UpdateClientData(id, sw, cd_handle){if(ma_klase[id])set_cd(cd_handle, CD_PunchAngle, {0.0,0.0,0.0})}public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet){if(!is_user_connected(host) || !is_user_connected(ent))return;if(!ma_klase[host])return;set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0);}
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: EmiLowaTy
- Regulamin