Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

EmiLowaTy - zdjęcie

EmiLowaTy

Rejestracja: 29.12.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 13.02.2015 17:08
*****

Moje posty

W temacie: Jak usunąć podstawowe bronie "glock/usp"

13.02.2015 17:07

Przyda się, jak ktoś woli tworzyć generatorem klasy i da 1/x z wszystkich broni, to wtedy ta podstawowa nie będzie tego miała.

W temacie: [KOSZ] Prośba o 5 klas

07.02.2015 12:01

Parę klas można tu wykonać: http://amxx.pl/generator-klas/

Obronca:

#include <amxmodx>

#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
 
new ma_klase[33];
        
new const nazwa[]   = "Obronca";
new const opis[]    = "Jest odporny na miny";
new const bronie    = (1<<CSW_M249);
new const zdrowie   = 40;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 0;
    
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
 
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
 
        RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
    ma_klase[id] = true;
}
 
public cod_class_disabled(id)
{
    ma_klase[id] = false;
}
 
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{    
    if(!ma_klase[this])
        return HAM_IGNORED;
        
    new classname[10]
    pev(idinflictor, pev_classname, classname, 9);
    
    if(equal(classname, "mine"))
        return HAM_SUPERCEDE;
 
    return HAM_IGNORED;
}
 

W temacie: MilitaryMOD - Propozycje. SMA

03.02.2015 14:51

Fajne :)

W temacie: [Poradnik] Jak dodać bronie obok nazwy klasy.

03.02.2015 14:49

Przyda się :)

W temacie: Zarabianie przez internet

18.01.2015 12:44

a jakieś inne sposoby?