Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Lazzurowy - zdjęcie

Lazzurowy

Rejestracja: 25.12.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 15.01.2015 13:30
-----

#681219 [KOSZ] de_cache do 1.6 ! Potrzebuje troszke waszej pomocy.

Napisane przez RasiaQ w 06.01.2015 14:45

Cyknąłem trochę screenów i wrzuciłem na Steam

http://steamcommunit...ts/#scrollTop=0

Screeny idą od najnowszego do najstarszego, także ten ostatni na samym dole jest pierwszym (Resp TT)

Jakbyś się nie umiał połapać pisz PW :)


  • +
  • -
  • 1


#680996 VHE po kompilacji nie tworzy pliku BSP

Napisane przez psilocybe w 05.01.2015 17:26

Jeżeli nie ma *.bsp to jest poważny problem na mapie. Od razu mogłeś dać cały log w spoilerze. Przed tym sprawdź błędy (Alt+P). Jeżeli pusto, to puść kompilacje i daj w spoilerze te logi.


  • +
  • -
  • 1


#588232 CoD UnlimiteD 201lvl

Napisane przez nero31 w 25.11.2013 12:08

musi pokazywać klasy, wszystko sprawdzałem i działa,
pokaż logi to sprawdzimy o co może chodzić


  • +
  • -
  • 1


#680388 [ROZWIĄZANE] Nie działa oświetlenie na mapie

Napisane przez psilocybe w 03.01.2015 18:49

Kolorowe światła na mapie to po prostu entity light, co do tekstur świecących to wg. mnie jest to przeżytek z Half-life choć kilka ciekawych efektów można uzyskać.

 

W Properties > Brightness ustawiasz kolor swojego entity light :)

 

thumb_amxx_1420307041__vhe0593.jpg

 

Ogólnie polecam poczytać: http://hlmaps.noskil...page.php?id=107- dowiesz się tu wszystkiego :)


  • +
  • -
  • 1


#680075 [ROZWIĄZANE] Nie działa oświetlenie na mapie

Napisane przez psilocybe w 02.01.2015 19:00

Napisz więcej informacji, jakich kompilatorów używasz i jakie parametry im podajesz podczas kompilacji.


  • +
  • -
  • 1


#680120 [ROZWIĄZANE] Nie działa oświetlenie na mapie

Napisane przez psilocybe w 02.01.2015 20:45

Jak ty nie wiesz to skąd my mamy wiedzieć? :D

 

Podstawa to jakich kompilatorów używasz i czy jakieś niestandardowe parametry im podajesz (zakładam że nie wiesz nawet jak)

 

Światło na mapie na pewno dobrze dodałeś bo tego zepsuć się nie da, chyba że poza mapą umieścisz, ale widzę że jest ok (lepiej by nie dotykało sky).

 

 

Przy kompilacji wstępnej dla sprawdzenia efektów oświetlenia zaznacz takie opcje:

 

amxx_1420226879__compile.jpg

 

 

Jeżeli mapka się kompiluje to podaj tu używając Spoilera cały kod kompilatorów po zakończeniu kompilacji.


  • +
  • -
  • 2


#680366 [ROZWIĄZANE] Nie działa oświetlenie na mapie

Napisane przez psilocybe w 03.01.2015 17:34

1. Leaf portal, niekorzystna dziurka, lepiej to napraw:

Warning: Leaf portals saw into leaf
Problem at portal between leaves 358 and 355:
(-662.956 1419.426 -262.000)
(-700.143 1419.300 -262.000)
(-789.000 1419.000 -259.608)
(-789.000 1419.000 -256.000)
(-662.956 1419.426 -256.000)

2. Oświetlenie nie działa bo kompilator RAD nie zakończył prawidłowo pracy.

Malformed face (697) normal @
(-526.00, 2639.00, -256.00)
(-526.00, 2504.00, -256.00)
(-526.00, 2504.00, -248.00)
(-526.00, 2639.00, -248.00)
Error: Malformed face normal
Description: The texture alignment of a visible face is unusable

Poniżej jest drugi taki sam problem, dotyczą one wyrównania tekstury na wskazanym bloku, użyj menu Map > Check for problems (Alt+P) by sprawdzić błędy na mapie i ewentualnie próbować je naprawić.

 

 


  • +
  • -
  • 2


#679636 Mapa z Condition Zero pod Cs 1.6

Napisane przez psilocybe w 01.01.2015 14:06

de_inferno_cz

 

opis

 

Wielu pyta ostatnio o polepszenie grafiki w 1.6, jednym ze sposobów jest wgranie map z większą ilością detali - właśnie takich jak w Condition Zero.

 

Wrzucam mapę de_inferno_cz, paczka gotowa do instalacji na serwerach 1.6

 

Wkrótce więcej mapek z Condition Zero dla 1.6

 

screenshot

 

PYhXOdq.jpg

 

instalacja

 

Rozpakuj archiwum i uploaduj zgodnie ze strukturą katalogów.

 

 

download

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 4


#679707 Mapa z Condition Zero pod Cs 1.6

Napisane przez psilocybe w 01.01.2015 17:56

de_dust_cz

 

inne informacje

 

Klasyczny de_dust z Condition Zero ;)

Mapa działa bez problemów na serwerach 1.6 steam/non-steam

 

screenshot

 

1a504TB.jpg

 

 

instalacja

 

Rozpakuj archiwum i uploaduj zgodnie ze strukturą katalogów.

 

 

download

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 4


#679682 Jaki plik .wad do mapy typu de_dust

Napisane przez wiwi249 w 01.01.2015 16:16

Do wyboru do koloru

http://cs.gamebanana.com/textures

 :)


  • +
  • -
  • 1


#273472 Poprawna pisownia

Napisane przez Hiroshima w 24.07.2011 20:03

Proponuje upominać potem dawać warny, to da lepsze efekty.


wiesz ile takich raportow juz zlozylem?...
Poza tym lepiej zapobiegac niz leczyc.. ale jak juz mowiłem to tylko propozycja, dla mnie to nie problem zrobic liste slow.
Wiem jedno, na pewno będzie się lepiej czytało posty niektórych...
  • +
  • -
  • 1