Cyknąłem trochę screenów i wrzuciłem na Steam
http://steamcommunit...ts/#scrollTop=0
Screeny idą od najnowszego do najstarszego, także ten ostatni na samym dole jest pierwszym (Resp TT)
Jakbyś się nie umiał połapać pisz PW
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Lazzurowy nie posiada znajomych
Napisane przez RasiaQ
w 06.01.2015 14:45
Cyknąłem trochę screenów i wrzuciłem na Steam
http://steamcommunit...ts/#scrollTop=0
Screeny idą od najnowszego do najstarszego, także ten ostatni na samym dole jest pierwszym (Resp TT)
Jakbyś się nie umiał połapać pisz PW
Napisane przez psilocybe
w 05.01.2015 17:26
Napisane przez nero31
w 25.11.2013 12:08
Napisane przez psilocybe
w 03.01.2015 18:49
Kolorowe światła na mapie to po prostu entity light, co do tekstur świecących to wg. mnie jest to przeżytek z Half-life choć kilka ciekawych efektów można uzyskać.
W Properties > Brightness ustawiasz kolor swojego entity light
Ogólnie polecam poczytać: http://hlmaps.noskil...page.php?id=107- dowiesz się tu wszystkiego
Napisane przez psilocybe
w 02.01.2015 19:00
Napisane przez psilocybe
w 02.01.2015 20:45
Jak ty nie wiesz to skąd my mamy wiedzieć?
Podstawa to jakich kompilatorów używasz i czy jakieś niestandardowe parametry im podajesz (zakładam że nie wiesz nawet jak)
Światło na mapie na pewno dobrze dodałeś bo tego zepsuć się nie da, chyba że poza mapą umieścisz, ale widzę że jest ok (lepiej by nie dotykało sky).
Przy kompilacji wstępnej dla sprawdzenia efektów oświetlenia zaznacz takie opcje:
Jeżeli mapka się kompiluje to podaj tu używając Spoilera cały kod kompilatorów po zakończeniu kompilacji.
Napisane przez psilocybe
w 03.01.2015 17:34
1. Leaf portal, niekorzystna dziurka, lepiej to napraw:
Warning: Leaf portals saw into leaf Problem at portal between leaves 358 and 355: (-662.956 1419.426 -262.000) (-700.143 1419.300 -262.000) (-789.000 1419.000 -259.608) (-789.000 1419.000 -256.000) (-662.956 1419.426 -256.000)
2. Oświetlenie nie działa bo kompilator RAD nie zakończył prawidłowo pracy.
Malformed face (697) normal @ (-526.00, 2639.00, -256.00) (-526.00, 2504.00, -256.00) (-526.00, 2504.00, -248.00) (-526.00, 2639.00, -248.00) Error: Malformed face normal Description: The texture alignment of a visible face is unusable
Poniżej jest drugi taki sam problem, dotyczą one wyrównania tekstury na wskazanym bloku, użyj menu Map > Check for problems (Alt+P) by sprawdzić błędy na mapie i ewentualnie próbować je naprawić.
Napisane przez psilocybe
w 01.01.2015 14:06
de_inferno_cz
Wielu pyta ostatnio o polepszenie grafiki w 1.6, jednym ze sposobów jest wgranie map z większą ilością detali - właśnie takich jak w Condition Zero.
Wrzucam mapę de_inferno_cz, paczka gotowa do instalacji na serwerach 1.6
Wkrótce więcej mapek z Condition Zero dla 1.6
Rozpakuj archiwum i uploaduj zgodnie ze strukturą katalogów.
Napisane przez psilocybe
w 01.01.2015 17:56
de_dust_cz
Klasyczny de_dust z Condition Zero
Mapa działa bez problemów na serwerach 1.6 steam/non-steam
Rozpakuj archiwum i uploaduj zgodnie ze strukturą katalogów.
Napisane przez wiwi249
w 01.01.2015 16:16
Napisane przez Hiroshima
w 24.07.2011 20:03