Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

PoLaNdPL - zdjęcie

PoLaNdPL

Rejestracja: 25.12.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 04.08.2016 00:05
-----

#724112 Prośba o modyfikacje silnika dodanie frakcji

Napisane przez PoLaNdPL w 03.04.2016 13:20

Łap, jak będą jakieś błędy to pisz.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#718317 Prośba o klasę Kociak

Napisane przez PoLaNdPL w 16.01.2016 22:15

static szModel[ ] = "models/player/Koshak_cat_shrek.mdl"

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#718095 Prośba o klasę SWAT

Napisane przez PoLaNdPL w 13.01.2016 19:14

Tutaj masz wszystko opisane jak naprawić ten perk/klase:  http://amxx.pl/topic...nano-kamizelka/

//1 Post - Goliath'a//


  • +
  • -
  • 1


#717998 Prośba o klasę SWAT

Napisane przez PoLaNdPL w 11.01.2016 22:54

proszę, w razie problemów pisz.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#696146 [ROZWIĄZANE] Proszę o Klasę "Diablo" i 6 innych

Napisane przez PoLaNdPL w 06.04.2015 15:55

Dodałem kilka ulepszeń do niektórych klas mam nadzieję że cie nie uraziłem i że klasy się spodobają :) [Przynajmniej niektóre. A to opisy klas:

 

Wojskowy: Brak rozrzutu, dodatkowe 10(+int) obrazen z M4A1.

 

Talib: Ubranie wroga, 1/5 z pistoletow.

 

Snajper: 1/1 z AWP i 4 skoki.

 

Scouter: Natychmiastowe zabicie ze scouta, +4 skoki.

 

Osiłek: 1/10 z m249 wieksza wytrzymalosc oraz 1/4 z HE.

 

Famaster: 1/13 z famasa 1/4 z He oraz 2 skoki.

 

Diablo: Dodatkowe 5(+int) obrazen z AK47 oraz 1/3 z HE.

 

Załączone pliki

  • Załączony plik  Klasy.rar   6,06 KB  73 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 1


#696085 [ROZWIĄZANE] Proszę o Klasę "Diablo" i 6 innych

Napisane przez PoLaNdPL w 06.04.2015 11:50

1/6 famas 1/8 m249 1/4 wszystkie pistolety
czy te klasy nie sa zbyt Op?
  • +
  • -
  • 1


#695707 Proszę o Klasę "Wojskowy"

Napisane przez PoLaNdPL w 04.04.2015 19:25

Raczej nie :)


  • +
  • -
  • 1


#695704 Prośba o klasę Krasnolud

Napisane przez PoLaNdPL w 04.04.2015 19:17

Taką klase można w generatorze zrobić, wystarczy poszukać:http://amxx.pl/generator-klas/

 

 
 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • -1


#695700 Proszę o Klasę "Wojskowy"

Napisane przez PoLaNdPL w 04.04.2015 19:10

Skompiluj to sobie: http://amxx.pl/source-kompilator/

 

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#695589 Proszę o Klasę "Scouter" i Snajper

Napisane przez PoLaNdPL w 04.04.2015 10:22

To są sma :D
 
Scouter
 

Spoiler

 
 
 
A to Snajper
 

Spoiler


  • +
  • -
  • 1


#695588 Proszę o Klasę "Wojskowy"

Napisane przez PoLaNdPL w 04.04.2015 10:08

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
 
#define DMG_BULLET (1<<1)
 
 
new bool:ma_klase[33];
        
new const nazwa[]   = "Wojskowy";
new const opis[]    = "Brak rozrzutu w broniach, Dodatkowe 10(+int) obrazen";
new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 50;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
    
public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "PoLaNdPL");
	 
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	        RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
	 
	        register_forward(FM_PlayerPreThink, "PreThink");
	        register_forward(FM_UpdateClientData, "UpdateClientData", 1)
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
	give_item(id, "weapon_hegrenade");
	        ma_klase[id] = true;
	 
}
 
public cod_class_disabled(id)
    ma_klase[id] = false;
 
public PreThink(id)
{
	if(ma_klase[id])
	set_pev(id, pev_punchangle, {0.0,0.0,0.0})
}
 
public UpdateClientData(id, sw, cd_handle)
{
	if(ma_klase[id])
	set_cd(cd_handle, CD_PunchAngle, {0.0,0.0,0.0})
}
 
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	    if(!is_user_connected(idattacker))
	        return HAM_IGNORED;
	    
	    if(!ma_klase[idattacker])
	        return HAM_IGNORED;
	    
	    if(damagebits & DMG_BULLET)
	    {
		        new weapon = get_user_weapon(idattacker);
		        
		 
		if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1 && damagebits & DMG_BULLET)
		cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.5, idinflictor, damagebits);
		if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_DEAGLE && damagebits & DMG_BULLET)
		cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.5, idinflictor, damagebits);
		                
		    }
	    
	    return HAM_IGNORED;
} 

Proszę.
 


  • +
  • -
  • 0