Łap, jak będą jakieś błędy to pisz.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
PoLaNdPL
Rejestracja: 25.12.2014Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 04.08.2016 00:05
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 51
- Odwiedzin: 3 665
- Tytuł: Pomocny
- Wiek: 23 lat
- Urodziny: Lipiec 20, 2000
-
Imię
Patryk
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Polska
-
Zainteresowania
Informatyka. Motoryzacja
Narzędzia użytkownika
Ostatnio byli
#724112 Prośba o modyfikacje silnika dodanie frakcji
Napisane przez PoLaNdPL w 03.04.2016 13:20
#718317 Prośba o klasę Kociak
Napisane przez PoLaNdPL w 16.01.2016 22:15
Załączone pliki
-
codclass_kociak_spremium.sma 5,94 KB 66 Ilość pobrań
codclass_kociak_spremium.amxx -
Koshak_cat_shrek.rar 956,58 KB 61 Ilość pobrań
#718095 Prośba o klasę SWAT
Napisane przez PoLaNdPL w 13.01.2016 19:14
Tutaj masz wszystko opisane jak naprawić ten perk/klase: http://amxx.pl/topic...nano-kamizelka/
//1 Post - Goliath'a//
#717998 Prośba o klasę SWAT
Napisane przez PoLaNdPL w 11.01.2016 22:54
proszę, w razie problemów pisz.
Załączone pliki
-
codclass_swat.sma 1,36 KB 79 Ilość pobrań
codclass_swat.amxx
#696146 [ROZWIĄZANE] Proszę o Klasę "Diablo" i 6 innych
Napisane przez PoLaNdPL w 06.04.2015 15:55
Dodałem kilka ulepszeń do niektórych klas mam nadzieję że cie nie uraziłem i że klasy się spodobają [Przynajmniej niektóre. A to opisy klas:
Wojskowy: Brak rozrzutu, dodatkowe 10(+int) obrazen z M4A1.
Talib: Ubranie wroga, 1/5 z pistoletow.
Snajper: 1/1 z AWP i 4 skoki.
Scouter: Natychmiastowe zabicie ze scouta, +4 skoki.
Osiłek: 1/10 z m249 wieksza wytrzymalosc oraz 1/4 z HE.
Famaster: 1/13 z famasa 1/4 z He oraz 2 skoki.
Diablo: Dodatkowe 5(+int) obrazen z AK47 oraz 1/3 z HE.
Załączone pliki
-
Klasy.rar 6,06 KB 73 Ilość pobrań
#696085 [ROZWIĄZANE] Proszę o Klasę "Diablo" i 6 innych
Napisane przez PoLaNdPL w 06.04.2015 11:50
#695707 Proszę o Klasę "Wojskowy"
Napisane przez PoLaNdPL w 04.04.2015 19:25
#695704 Prośba o klasę Krasnolud
Napisane przez PoLaNdPL w 04.04.2015 19:17
Taką klase można w generatorze zrobić, wystarczy poszukać:http://amxx.pl/generator-klas/
Załączone pliki
-
codclass_krasnolud.sma 1,32 KB 54 Ilość pobrań
codclass_krasnolud.amxx
#695700 Proszę o Klasę "Wojskowy"
Napisane przez PoLaNdPL w 04.04.2015 19:10
Skompiluj to sobie: http://amxx.pl/source-kompilator/
Załączone pliki
-
codclass_wojskowy.sma 1,97 KB 68 Ilość pobrań
codclass_wojskowy.amxx
#695589 Proszę o Klasę "Scouter" i Snajper
Napisane przez PoLaNdPL w 04.04.2015 10:22
To są sma
Scouter
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const nazwa[] = "Scouter";
new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie ze scouta, 2 skoki";
new const bronie = (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 50;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new skoki[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "PoLaNdPL");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 1;
return FMRES_IGNORED;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_SCOUT && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
A to Snajper
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const nazwa[] = "Snajper";
new const opis[] = "1/1 z AWP oraz 1/4 z glock'a";
new const bronie = (1<<CSW_GLOCK18)|(1<<CSW_AWP);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 50;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_GLOCK18 && damagebits & DMG_BULLET && random_num(1, 4) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
#695588 Proszę o Klasę "Wojskowy"
Napisane przez PoLaNdPL w 04.04.2015 10:08
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <fun> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> #define DMG_BULLET (1<<1) new bool:ma_klase[33]; new const nazwa[] = "Wojskowy"; new const opis[] = "Brak rozrzutu w broniach, Dodatkowe 10(+int) obrazen"; new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE); new const zdrowie = 0; new const kondycja = 50; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "PoLaNdPL"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); register_forward(FM_PlayerPreThink, "PreThink"); register_forward(FM_UpdateClientData, "UpdateClientData", 1) } public cod_class_enabled(id) { give_item(id, "weapon_hegrenade"); ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false; public PreThink(id) { if(ma_klase[id]) set_pev(id, pev_punchangle, {0.0,0.0,0.0}) } public UpdateClientData(id, sw, cd_handle) { if(ma_klase[id]) set_cd(cd_handle, CD_PunchAngle, {0.0,0.0,0.0}) } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(damagebits & DMG_BULLET) { new weapon = get_user_weapon(idattacker); if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1 && damagebits & DMG_BULLET) cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.5, idinflictor, damagebits); if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_DEAGLE && damagebits & DMG_BULLET) cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.5, idinflictor, damagebits); } return HAM_IGNORED; }
Proszę.
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: PoLaNdPL
- Regulamin