Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Proszę o Klasę "Wojskowy"

klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Adeegor

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:25
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 03.04.2015 23:43

Klasa:Wojskowy

Bronie:M4a1,deagle

Inteligencja : 0

Zdrowie : 0

Wytrzymalosc : 0

Kondycja : 50

Opis:Brak rorzutu,+ 10 int


  • +
  • -
  • 0

#2 PoLaNdPL

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:51
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 04.04.2015 10:08

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
 
#define DMG_BULLET (1<<1)
 
 
new bool:ma_klase[33];
        
new const nazwa[]   = "Wojskowy";
new const opis[]    = "Brak rozrzutu w broniach, Dodatkowe 10(+int) obrazen";
new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 50;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
    
public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "PoLaNdPL");
	 
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	        RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
	 
	        register_forward(FM_PlayerPreThink, "PreThink");
	        register_forward(FM_UpdateClientData, "UpdateClientData", 1)
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
	give_item(id, "weapon_hegrenade");
	        ma_klase[id] = true;
	 
}
 
public cod_class_disabled(id)
    ma_klase[id] = false;
 
public PreThink(id)
{
	if(ma_klase[id])
	set_pev(id, pev_punchangle, {0.0,0.0,0.0})
}
 
public UpdateClientData(id, sw, cd_handle)
{
	if(ma_klase[id])
	set_cd(cd_handle, CD_PunchAngle, {0.0,0.0,0.0})
}
 
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	    if(!is_user_connected(idattacker))
	        return HAM_IGNORED;
	    
	    if(!ma_klase[idattacker])
	        return HAM_IGNORED;
	    
	    if(damagebits & DMG_BULLET)
	    {
		        new weapon = get_user_weapon(idattacker);
		        
		 
		if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1 && damagebits & DMG_BULLET)
		cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.5, idinflictor, damagebits);
		if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_DEAGLE && damagebits & DMG_BULLET)
		cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.5, idinflictor, damagebits);
		                
		    }
	    
	    return HAM_IGNORED;
} 

Proszę.
 


radim (05.04.2015 07:03):
Do wstawiania kodu używamy tagów BBCode [code=auto:0] !
radim (05.04.2015 07:03):
Kod poprawiłem

  • +
  • -
  • 0

#3 Adeegor

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:25
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 04.04.2015 12:14

A możesz w formacie amxx i sma bo ja bez doświadczenia w tym  :D 


  • +
  • -
  • 1

#4 PoLaNdPL

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:51
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 04.04.2015 19:10

Skompiluj to sobie: http://amxx.pl/source-kompilator/

 

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

#5 OLLEdinho.

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 96
Zaawansowany

  • Postów:247
  • GG:
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:AMXX
Offline

Napisano 04.04.2015 19:15

Mi tam się wydaję, ze dałeś kompilator do sourca ^^


  • +
  • -
  • 0

n4gokk.gif

Piszę małe pluginy oraz paczki ( AMXX) za zapłatą.

Edytuje modele, etc. Dodaje napis, zmieniam kolor.

Robię roundsound, także wyciszany.

GG:47902096


#6 PoLaNdPL

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:51
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 04.04.2015 19:25

Raczej nie :)


MAGNET (06.04.2015 16:24):
skisłem

  • +
  • -
  • 1





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych