Nazwa: Komandos
Inteligencja: 0
Zdrowie: 0
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 0
Bronie: usp, deagle, smoke
Opis: 1/1 z noza (ppm)
130HP na start (nie dodajac w zycie)
140% predkosci poruszania sie (nie dodajac w kondycje)
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|




Mężczyzna
wickedmaks nie posiada znajomych
01.02.2015 15:26
Nazwa: Komandos
Inteligencja: 0
Zdrowie: 0
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 0
Bronie: usp, deagle, smoke
Opis: 1/1 z noza (ppm)
130HP na start (nie dodajac w zycie)
140% predkosci poruszania sie (nie dodajac w kondycje)
30.01.2015 17:29
Jak dodac do klasy HP i szybkosc poruszania sie nie dodajac niczego do punktow statystyk?
Jezeli komus pomoze to tutaj jest kod lecz nie dzialajacy:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <fakemeta>
const m_pPlayer = 41
const m_iId = 43
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Komandos";
new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z noza(PPM)";
new const bronie = (1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_USP)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "respawn", 1);
new classname[32]
for(new i=1;i<31;++i) if(i!=2) {
get_weaponname(i,classname,31);
RegisterHam( Ham_CS_Item_GetMaxSpeed, classname, "GetItemMaxSpeed");
}
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
set_user_health(id, 130);
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
public respawn(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return;
if(!ma_klase[id])
return;
set_user_health(id, 130);
}
public GetItemMaxSpeed(wid)
{
new weapon,id,Float:Speed
id = get_pdata_cbase(wid,m_pPlayer,4)
if(is_user_alive(id) && ma_klase[id])
{
weapon = get_pdata_int(wid,m_iId,4)
if(weapon) Speed = 1000.0
SetHamReturnFloat(Speed)
}
return HAM_OVERRIDE
}
26.01.2015 15:24
1. Adrenalina - Zadajesz +20dmg przedmiotami zależnymi od inteligencji. (czyli np. z rakiet ktos ma +20)
2. Waga ciezka - M249 bez rozrzutu.
3. Metamfetamina - Zadajesz podwójne obrażenia z pistoletów.
24.01.2015 18:52
Dlaczego tutaj nie dziala HP i szybkosc poruszania sie klasy?
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Komandos";
new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z noza(PPM)";
new const bronie = (1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_USP)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id)+get_user_maxspeed(id)*0.4);
set_user_health(id, 130)
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id)+get_user_maxspeed(id));
set_user_health(id, 100)
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
22.01.2015 20:49
Witam. Jak dodac do klasy poruszanie sie w ilus tam procentach bazowego? Np. klasa ma 90% poruszania sie. Nie chodzi mi o dodanie punktow domyslnie w kondycje tylko zmiane chodu.



Moja zawartość