Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

wickedmaks - zdjęcie

wickedmaks

Rejestracja: 21.12.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 19.02.2015 23:51
-----

Moje tematy

Prosba o klasę Komandos [inny!]

01.02.2015 15:26

Nazwa: Komandos

Inteligencja: 0

Zdrowie: 0

Wytrzymałość: 0 

Kondycja: 0

Bronie: usp, deagle, smoke

Opis: 1/1 z noza (ppm) 

 

130HP na start (nie dodajac w zycie)

140% predkosci poruszania sie (nie dodajac w kondycje)

 

HP i speed do klasy, bez punktow statystyk

30.01.2015 17:29

Jak dodac do klasy HP i szybkosc poruszania sie nie dodajac niczego do punktow statystyk?

 

Jezeli komus pomoze to tutaj jest kod lecz nie dzialajacy:

Spoiler

[KOSZ] Prosba o kilka perkow w tym. M249 bez recoila

26.01.2015 15:24

1. Adrenalina - Zadajesz +20dmg przedmiotami zależnymi od inteligencji. (czyli np. z rakiet ktos ma +20)

2. Waga ciezka -  M249 bez rozrzutu.

3. Metamfetamina -  Zadajesz podwójne obrażenia z pistoletów.

 

Szybkosc i HP w klasie

24.01.2015 18:52

Dlaczego tutaj nie dziala HP i szybkosc poruszania sie klasy? 

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <fun>

#define DMG_BULLET (1<<1)


new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Komandos";
new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z noza(PPM)";
new const bronie    = (1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_USP)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
	
	ma_klase[id] = true;
	set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id)+get_user_maxspeed(id)*0.4);
	set_user_health(id, 130)
	
}

public cod_class_disabled(id)
{
	
	ma_klase[id] = false;
	set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id)+get_user_maxspeed(id));
	set_user_health(id, 100)
	
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
		cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
	
	return HAM_IGNORED;
}

[ROZWIĄZANE] Poruszanie sie klasy

22.01.2015 20:49

Witam. Jak dodac do klasy poruszanie sie w ilus tam procentach bazowego? Np. klasa ma 90% poruszania sie. Nie chodzi mi o dodanie punktow domyslnie w kondycje tylko zmiane chodu.