Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

wickedmaks - zdjęcie

wickedmaks

Rejestracja: 21.12.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 19.02.2015 23:51
-----

Moje posty

W temacie: HP i speed do klasy, bez punktow statystyk

10.02.2015 21:13

A co jest zle? Bo dziala mi poprzednia wersja.

W temacie: HP i speed do klasy, bez punktow statystyk

10.02.2015 20:32

Podmienilem to co kazales i wszystko dziala, nie wiem czemu wczesniej zle dzialalo.

Bardzo dziekuje za pomoc bo jako jedyny umiales to zrobic, zaslugujesz tutaj na jakas za***ista range.

 

Dziekuje!

W temacie: HP i speed do klasy, bez punktow statystyk

10.02.2015 20:14

Nawet spoko jest ale HP nie dziala, normalnie mam setke, a speed dziala az za szybko w boki tak zapierdalam ze strach.

 

ale w konsoli errory sie posypaly, pewnie chodzi o warunek if klasa


L 02/10/2015 - 20:14:25: [AMXX] Run time error 10 (plugin "QTM_CodMod.amxx") (native "param_convert") - debug not enabled!
L 02/10/2015 - 20:14:25: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).

W temacie: HP i speed do klasy, bez punktow statystyk

10.02.2015 17:27

public ZastosujAtrybuty(id)
{
	redukcja_obrazen_gracza[id] = 0.7*(1.0-floatpower(1.1, -0.112311341*PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1)));
	
	maksymalne_zdrowie_gracza[id] = 100.0+PobierzZdrowie(id, 1, 1, 1);
	
	if(klasa_gracza[id] == PobierzKlasePrzezNazwe("Komandos"))
	{
            szybkosc_gracza[id] = 350.0+PobierzKondycje(id, 1, 1, 1)*1.3;
            
            set_pev(id, pev_health, maksymalne_zdrowie_gracza[id]+30);
        if(klasa_gracza[id] == PobierzKlasePrzezNazwe("Sanitariusz"))
	{
            szybkosc_gracza[id] = 350.0+PobierzKondycje(id, 1, 1, 1)*1.3;
            
            set_pev(id, pev_health, maksymalne_zdrowie_gracza[id]+30);
        if(klasa_gracza[id] == PobierzKlasePrzezNazwe("Technik"))
	{
            szybkosc_gracza[id] = 350.0+PobierzKondycje(id, 1, 1, 1)*1.3;
            
            set_pev(id, pev_health, maksymalne_zdrowie_gracza[id]+20);
	}
	else
	{
            szybkosc_gracza[id] = STANDARDOWA_SZYBKOSC+PobierzKondycje(id, 1, 1, 1)*1.3;
            
            set_pev(id, pev_health, maksymalne_zdrowie_gracza[id]);
	}
}

to bedzie poprawnie?

W temacie: HP i speed do klasy, bez punktow statystyk

10.02.2015 16:52

Fajna opcja ale troche chujówka bo jak to bedzie 20 kilka klas?