Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

luki02006 - zdjęcie

luki02006

Rejestracja: 28.04.2009
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 21.01.2012 01:47
-----

Moje tematy

Jak zmienić wartości danych statystyk.

13.01.2012 16:57

Witam mam problem iż chciał bym by wytrzymałość była o połowę mniejsza, oraz by jedna z moich nowych statystyk działała lepiej i szukam odpowiedzi w tym temacie :P

Wiem już ze ten kod odpowiada za redukcje obrażeń "Wytrzymałość" chciałbym by redukowała obrażenia o połowe mniej za 1 pkt. co mam zrobic by tak było ?
 redukcja_obrazen_gracza[id] = 1.2*(1.0-floatpower(1.1, -0.112311341*PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1)));


I tutaj, chciałbym by mozna było ustawić w setnych ale nie wiem jak zmienić kod.

new cur_health = get_user_health(id);
new max_health = (PobierzZdrowie(id, 1, 1, 1))+100;
new new_health;

wartosc_regeneracji_gracza[id] = float(PobierzRegeneracje(id, 1, 1, 1))/1
floatround(wartosc_regeneracji_gracza[id], floatround_floor)


Dziękuje i czekam na odp.

Problem z polaczeniem dwoch kodow odpowiadajacych za dmg.

06.01.2012 04:57

Witajcie, otóż mam taki problem ze nie wiem jak dodac to:
*PobierzDamageGracza(idattacker, 1, 1, 1)/10

w to
SetHamParamFloat(4, damage(1.0-redukcja_obrazen_gracza[this]));


Co i róż próbuje to ciągle wywala błąd:
Error: Expected token: ";", but found ")" on line 619


[color=#282828][font=verdana, geneva, lucida,]Mam nadzieję że mi pomożecie w zamian +
:)

Problem z kompilacja po dodaniu nowych statystyk

05.01.2012 13:15

Witam, mam otóż taki problem że dodałem nową statystykę na podstawie tego tematu
http://amxx.pl/topic...tyka-obrazenia/

Wyskakują mi takie błędy przy kompilacji


//// QTM_CodMod.sma
// C:\Documents and Settings\**\Pulpit\compiler\QTM_CodMod.sma(233) : warnin
g 217: loose indentation
// C:\Documents and Settings\***\Pulpit\compiler\QTM_CodMod.sma(236) : warnin
g 217: loose indentation
// C:\Documents and Settings\**\Pulpit\compiler\QTM_CodMod.sma(423) : error
017: undefined symbol "PobierzDemageGracza"
// C:\Documents and Settings\***\Pulpit\compiler\QTM_CodMod.sma(641) : error
017: undefined symbol "regeneracja_klas"
// C:\Documents and Settings\***\Pulpit\compiler\QTM_CodMod.sma(641) : warnin
g 215: expression has no effect
// C:\Documents and Settings\**Pulpit\compiler\QTM_CodMod.sma(641) : error
001: expected token: ";", but found "]"
// C:\Documents and Settings\**\Pulpit\compiler\QTM_CodMod.sma(641) : error
029: invalid expression, assumed zero
/


Nie wiem co mogę robić źle, przeglądałem uważnie każdą linie silnika porównując z tym co pisze w poradniku i nie znalazłem różnicy nie wiem gdzie popełniłem problem.

Dodaje sma do załącznika i może ktoś był by w stanie objaśnić mi to co robię źle.

Z góry dziękuje i pozdrawiam.

CodFinal Problem z umiejętnościami klass

30.12.2011 06:39

Witam, mam dość nietypowy problem iż tworze nową klasę z umiejętnością bh,grawitacji,niewidzialnosci oraz multijump i problem jest w tym ze bh,multijump zdarzyło się że i model przypisany na klase, był u innych graczy nie u wszystkich tylko poszczególnych, a u nie których nie, a przecież to nie o to chodzi by umiejętności szły dla wszystkich tylko na jedną klase więc nie mam zielonego pojęcia co się z tym codem dzieje;/
próbowałem generować klasę przez amxx.pl to albo grawitacja nie działała albo znów bh mieli wszyscy;/ a to nie widzialność nie działa;/
lipa no lipa;/ nie wiem co robić
tu jest jeszcze jeden przykład, np zainstalowałem klasę o nazwie "SOAR" Która ma działko orbitalne, w sumie to nie działko tylko bomba :P
i działko(Bombe) kładzie się po przez nóż + (e) no ale to jedna klasa może tak kłaść a w moim kodzie wszyscy mogą;/
Jak to możliwe że kod z codclass_soar.amxx przechodzi na inne codclass'y ?

proszę o pomoc !

CodFinal Model noza

30.12.2011 06:25

Witam mam taki problem iż chciał bym zmienić danej klasie wygląd noża ale nie potrafię ogarnąć tego w kodzie;/
Wzorowałem się na http://amxx.pl/topic...dla-klasperkow/ i z palną bronią mi wychodziło lecz z nożem już nie;/
więc mam pytanie.
Jak to zrobić ?

Witam mam taki problem iż chciał bym zmienić danej klasie wygląd noża ale nie potrafię ogarnąć tego w kodzie;/
Wzorowałem się na http://amxx.pl/topic...dla-klasperkow/ i z palną bronią mi wychodziło lecz z nożem już nie;/
więc mam pytanie.
Jak to zrobić ?