Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

luki02006 - zdjęcie

luki02006

Rejestracja: 28.04.2009
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 21.01.2012 01:47
-----

Moje posty

W temacie: Ninja 1/1 kosa nie działa

07.01.2012 02:24

Co do kosy 1/1 to zrob tak
w klasie znajdź
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

dodaj po:
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

Potem na samym dole dodaj:
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}


Co do tego ze daje ci początkowe bronie to na forum już jest o tym poradnik.
Pozdrawiam.

W temacie: Problem dotyczący niewidzialności

07.01.2012 02:20

public client_PreThink(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;

if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 30);
else
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}

użyj takiego kodu do niewidzialności :)

W temacie: Problem z polaczeniem dwoch kodow odpowiadajacych za dmg.

06.01.2012 17:08

Ten sam komunikat o błędach.
[error='Error']Expected token: ";", but found ")" on line 394[/error]

Funkcja "New" ma byc tu czy gdzie indziej wklejona ?

W temacie: [ROZWIĄZANE] Nie dziala 1/1 z kosy

05.01.2012 13:25

Spoiler

Proszę bardzo gotowy i przerobiony.
Powinien działać idealnie.

W temacie: Przeróbka pluginu - dd2_v18

02.01.2012 15:09

Łap to jest ten plugin, by wyłączyć lub grac na jeden bs zmieniasz cvar

rr_limit "20" - limit graczy na serwie (chyba to to nie jestem pewien)
rr_change "1" - czy po konciu rundy maja sie zmieniac teamy
rr_restart "0" - czy ma byc rozgrzewka
rr_plainfo "1" - info w grze.
rr_winsound "0" - muzyka na koniec rundy
rr_only1bs "0" - gra na jeden czy dwa bsy

http://www.multiupload.com/5MCHN6UHHF