Brakuje pliku ninja.wav
Ja też niestety nie mam tego dźwięku ale nie jest on wymagany przez serwer i nic się nie stanie jeśli go nie będzie. Ewentualnie usuń z .sma kod odpowiadający za ten dźwięk
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|




Mężczyzna
Napisane przez Anonymuss
w 15.03.2018 20:33
Napisane przez _McHappy
w 17.11.2016 17:24
#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <vault>
#include <fun>
#define PLUGIN "M4A1 Mod"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "spunko"
new M4A1_model[33]
new g_Menu
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be","1=1")
g_Menu = register_menuid("M4A1 Mod")
register_menucmd(g_Menu, 1023, "M4A1menu")
register_clcmd("say /M4A1", "display_M4A1")
register_clcmd("say /m4", "display_M4A1")
set_task(480.0, "kmodmsg", 0, _, _, "b")
}
public plugin_precache() { //tu zmieniasz sciezki
precache_model("models/M4A1-mod/v_butcherz.mdl")
precache_model("models/M4A1-mod/p_butcher.mdl")
precache_model("models/M4A1-mod/v_machete.mdl")
precache_model("models/M4A1-mod/p_machete.mdl")
precache_model("models/M4A1-mod/v_bak.mdl")
precache_model("models/M4A1-mod/p_bak.mdl")
precache_model("models/M4A1-mod/v_pocket.mdl")
precache_model("models/M4A1-mod/p_pocket.mdl")
precache_model("models/v_m4a1.mdl")
precache_model("models/p_m4a1.mdl")
}
public display_M4A1(id) {//tu zmieniasz tekst w menu
new menuBody[512]
add(menuBody, 511, "\rM4A1 Mod\w^n^n")
add(menuBody, 511, "1. Machete \y(More Damage/Low Speed)\w^n")
add(menuBody, 511, "2. Bak M4A1 \y(No Footsteps)\w^n")
add(menuBody, 511, "3. Pocket M4A1 \y(High Speed)\w^n")
add(menuBody, 511, "4. Butcher M4A1 \y(Low Gravity)\w^n")
add(menuBody, 511, "5. Default M4A1 \y(Health Regeneration)\w^n^n")
add(menuBody, 511, "0. Exit^n")
new keys = ( 1<<0 | 1<<1 | 1<<2 | 1<<3 | 1<<4 | 1<<9 )
show_menu(id, keys, menuBody, -1, "M4A1 Mod")
}
public M4A1menu(id, key) {
switch(key)
{
case 0: SetM4A1(id , 4)
case 1: SetM4A1(id , 2)
case 2: SetM4A1(id , 3)
case 3: SetM4A1(id , 1)
case 4: SetM4A1(id , 0)
default: return PLUGIN_HANDLED
}
SaveData(id)
return PLUGIN_HANDLED
}
public SetM4A1(id , M4A1) {
M4A1_model[id] = M4A1
new Clip, Ammo, Weapon = get_user_weapon(id, Clip, Ammo)
if ( Weapon != CSW_M4A1 )
return PLUGIN_HANDLED
new vModel[56],pModel[56]
switch(M4A1)
{
case 0: {//tu zmieniasz sciezki
format(vModel,55,"models/v_m4a1.mdl")
format(pModel,55,"models/p_m4a1.mdl")
}
case 1: {//tu zmieniasz sciezki
format(vModel,55,"models/M4A1-mod/v_butcher.mdl")
format(pModel,55,"models/M4A1-mod/p_butcher.mdl")
}
case 2: {//tu zmieniasz sciezki
format(vModel,55,"models/M4A1-mod/v_bak.mdl")
format(pModel,55,"models/M4A1-mod/p_bak.mdl")
}
case 3: {//tu zmieniasz sciezki
format(vModel,55,"models/M4A1-mod/v_pocket.mdl")
format(pModel,55,"models/M4A1-mod/p_pocket.mdl")
}
case 4: {//tu zmieniasz sciezki
format(vModel,55,"models/M4A1-mod/v_machete.mdl")
format(pModel,55,"models/M4A1-mod/p_machete.mdl")
}
}
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, vModel)
entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, pModel)
return PLUGIN_HANDLED;
}
public CurWeapon(id){
SetM4A1(id, M4A1_model[id])
}
public kmodmsg() {
client_print(0,print_chat,"[AMXX] Type /M4A1 to change your M4A1 skins")
}
public client_authorized(id){
LoadData(id)
}
stock SaveData(id)
{
new authid[32]
get_user_authid(id, authid, 31)
new vaultkey[64]
new vaultdata[64]
format(vaultkey, 63, "KMOD_%s", authid)
format(vaultdata, 63, "%d", M4A1_model[id])
set_vaultdata(vaultkey, vaultdata)
}
stock LoadData(id)
{
new authid[32]
get_user_authid(id,authid,31)
new vaultkey[64], vaultdata[64]
format(vaultkey, 63, "KMOD_%s", authid)
get_vaultdata(vaultkey, vaultdata, 63)
M4A1_model[id] = str_to_num(vaultdata)
}
Czytaj komentarze w kodzie.
Napisane przez dredek
w 17.10.2016 15:37
spr
GHW_Weapon_Replacement (dziala tylko dla vip).sma 6,64 KB 57 Ilość pobrań
GHW_Weapon_Replacement (dziala tylko dla vip).amxx
Napisane przez Grzelak
w 04.11.2009 21:13

bind "klawisz" "luciaToggle"Uruchamia plugin, w chacie pojawi sie wiadomosc ,iz postac w scianie zostala zalokowana. Ponowne wcisniecie klawisza usuwa postac.
luciaHallucination.sma 8,75 KB 5005 Ilość pobrań
luciaHallucination.amxx
luciaHallucination.amxx 16,84 KB 1665 Ilość pobrań


Moja zawartość