tak jak w temacie, chce aby kazda klasa mogla kupic dowolną bron i grac nią. Szukałem sporo na amxx jakiegos poradnika jednak nie znalazlem sposobu. proszę o pomoc
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Magiczny `
Rejestracja: 14.12.2014Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 04.04.2018 21:24
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 13
- Odwiedzin: 2 328
- Tytuł: Początkujący
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Imię
Kuba
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Dębica
Kontakt
Moje tematy
Mozliwosc kupowania kazdej broni
29.12.2016 14:44
knife_mod modyfikacja z noza na m4a1
17.11.2016 13:48
Witam, tak jak w temcie. proszę o edycje pluginu knife_mod aby zamiast menu z wyborem noży było menu z wyborem m4a1.
Kod .sma z edycji DarkGL - usunięte moce dla noży. Oczywiście za chęć pomocy +.
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <vault>
#include <fun>
#pragma semicolon 0
#define PLUGIN "Knife Mod"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "spunko"
new knife_model[33]
new g_Menu
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be","1=1")
g_Menu = register_menuid("Knife Mod")
register_menucmd(g_Menu, 1023, "knifemenu")
register_clcmd("say /knife", "display_knife")
set_task(480.0, "kmodmsg", 0, _, _, "b")
}
public plugin_precache() {
precache_model("models/knife-mod/v_butcher.mdl")
precache_model("models/knife-mod/p_butcher.mdl")
precache_model("models/knife-mod/v_machete.mdl")
precache_model("models/knife-mod/p_machete.mdl")
precache_model("models/knife-mod/v_bak.mdl")
precache_model("models/knife-mod/p_bak.mdl")
precache_model("models/knife-mod/v_pocket.mdl")
precache_model("models/knife-mod/p_pocket.mdl")
precache_model("models/v_knife.mdl")
precache_model("models/p_knife.mdl")
}
public display_knife(id) {
new menuBody[512]
add(menuBody, 511, "\rKnife Mod\w^n^n")
add(menuBody, 511, "1. Machete \y(More Damage/Low Speed)\w^n")
add(menuBody, 511, "2. Bak Knife \y(No Footsteps)\w^n")
add(menuBody, 511, "3. Pocket Knife \y(High Speed)\w^n")
add(menuBody, 511, "4. Butcher Knife \y(Low Gravity)\w^n")
add(menuBody, 511, "5. Default Knife \y(Health Regeneration)\w^n^n")
add(menuBody, 511, "0. Exit^n")
new keys = ( 1<<0 | 1<<1 | 1<<2 | 1<<3 | 1<<4 | 1<<9 )
show_menu(id, keys, menuBody, -1, "Knife Mod")
}
public knifemenu(id, key) {
switch(key)
{
case 0: SetKnife(id , 4)
case 1: SetKnife(id , 2)
case 2: SetKnife(id , 3)
case 3: SetKnife(id , 1)
case 4: SetKnife(id , 0)
default: return PLUGIN_HANDLED
}
SaveData(id)
return PLUGIN_HANDLED
}
public SetKnife(id , Knife) {
knife_model[id] = Knife
new Clip, Ammo, Weapon = get_user_weapon(id, Clip, Ammo)
if ( Weapon != CSW_KNIFE )
return PLUGIN_HANDLED
new vModel[56],pModel[56]
switch(Knife)
{
case 0: {
format(vModel,55,"models/v_knife.mdl")
format(pModel,55,"models/p_knife.mdl")
}
case 1: {
format(vModel,55,"models/knife-mod/v_butcher.mdl")
format(pModel,55,"models/knife-mod/p_butcher.mdl")
}
case 2: {
format(vModel,55,"models/knife-mod/v_bak.mdl")
format(pModel,55,"models/knife-mod/p_bak.mdl")
}
case 3: {
format(vModel,55,"models/knife-mod/v_pocket.mdl")
format(pModel,55,"models/knife-mod/p_pocket.mdl")
}
case 4: {
format(vModel,55,"models/knife-mod/v_machete.mdl")
format(pModel,55,"models/knife-mod/p_machete.mdl")
}
}
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, vModel)
entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, pModel)
return PLUGIN_HANDLED;
}
public CurWeapon(id){
SetKnife(id, knife_model[id])
}
public kmodmsg() {
client_print(0,print_chat,"[AMXX] Type /knife to change your knife skins")
}
public client_authorized(id){
LoadData(id)
}
SaveData(id)
{
new authid[32]
get_user_authid(id, authid, 31)
new vaultkey[64]
new vaultdata[64]
format(vaultkey, 63, "KMOD_%s", authid)
format(vaultdata, 63, "%d", knife_model[id])
set_vaultdata(vaultkey, vaultdata)
}
LoadData(id)
{
new authid[32]
get_user_authid(id,authid,31)
new vaultkey[64], vaultdata[64]
format(vaultkey, 63, "KMOD_%s", authid)
get_vaultdata(vaultkey, vaultdata, 63)
knife_model[id] = str_to_num(vaultdata)
}
Modyfikacja GHW Weapon
16.10.2016 22:04
Witam, mam prośbe aby zedytował mi ktos znany plugin ghw_weapon_recaplement aby działał na flage. Jaśniej, chce na serwerze podmienić model tylko dla vipa.
[Szukam pluginu] Vip na Only DD2
13.10.2016 18:00
Witam chciałbym prosić o zrobiernenie mi pluginu VIPa na Only DD2. Szczegoły niżej. Vip na flage T.
100 AP co runde
1 HE co rundę
2 FB co rundę
1 SG co rundę
Defuse Kit
Zwiększone obrażenia z wszystkich broni (o 10%)
Dodatkowe życie za zabójstwo ( 10 - HS | 5 - Normalne )
Dodatkowa kasa za zabójstwo ( 500 - HS | 300 - Normalne )
Menu z wyborem broni (M4A1 + Deagle + Granaty, AK47 + Deagle + Granaty, AWP + Deagle + Granaty, FAMAS + Deagle + Granaty, KROWA + Deagle + Granaty
Napis VIP w tabeli wyników
VIP widoczny ba liście /vips
Prefix przed nickiem
Dostaje kasę za podłożenie bomby
Dostaje kasę za rozbrojenie bomby
Przywitanie gdy wchodzi na serwer
Dostaje kasę za przeżycie rundy
Cena vipa: 7.38.
Bardzo bym prosił
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Tematy: Magiczny `
- Regulamin