Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

NEQU# - zdjęcie

NEQU#

Rejestracja: 08.12.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 16.12.2021 22:08
-----

#770536 Komenda do sprawdzenia aktywnych pluginów

Napisane przez NEQU# w 14.02.2021 23:04

amx_plugins na serwerze. 


  • +
  • -
  • 1


#753201 CS:GO MoD Krwiopijca

Napisane przez NEQU# w 09.11.2018 21:24

https://nofile.io/f/...10df5996c53ea08reupload.


  • +
  • -
  • 1


#752319 Paczka ZM EXP by CSnajper

Napisane przez NEQU# w 22.09.2018 23:05

Jakby ktoś chciał - https://nofile.io/f/...3bb87a54229ca6b max 71lvl, sporo różnych innych dodatków. Mi już nie potrzebne leży i się kurzy :)


  • +
  • -
  • 4


#749372 Klasa zm

Napisane przez NEQU# w 09.05.2018 09:18

Załączony plik  aklasajakas.sma   12,5 KB  88 Ilość pobrań
  aklasajakas.amxx


  • +
  • -
  • 1


#746266 CS:GO MoD Krwiopijca

Napisane przez NEQU# w 26.01.2018 23:34

http://www84.zippysh...FPFG/file.html 


  • +
  • -
  • 1


#742430 Problem z dzialaniem menu

Napisane przez NEQU# w 03.09.2017 22:05

Przykładowo

 

register_clcmd("say /vip", "showvip");

 

przy czym showvip to nazwa funkcji wywoływanej na graczu po wpisaniu komendy /vip, więc zamiast wymuszać mu użycie komendy użyj funkcji.

 switch(item){
  case 0: {
   showvip(id)
  }
  case 1: {
   showpremium(id)
  }

Wiadomo, że u ciebie będą miały inne nazwy, sprawdź je i dalej już sobie poradzisz.


  • +
  • -
  • 1


#740954 Prefixy po aktualizacji

Napisane przez NEQU# w 11.07.2017 18:52

 

ruskie jakieś łatki w własnym colorchacie robili wiec pewnie tam problem :V

Z tego co widzę to całkowicie ignoruje ^x01 (kolor żółty)

 

Nie do końca.

 

Mi w ten sposób działa tak jak powinien. Mały wyjątek kolor nicku.. działa jedynie gdy jesteś martwy lub piszesz na say_team może ktoś coś wymyśli.

public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt){
	new id = get_msg_arg_int(1);
	
	if(!is_user_connected(id))      return PLUGIN_CONTINUE;
	
	new szTmp[256],szTmp2[256];
	get_msg_arg_string(2,szTmp, charsmax( szTmp ) )
	
	new szPrefix[64]
	
	if(zp_class_nemesis_get(id))
		formatex(szPrefix,charsmax( szPrefix ),"^x04[Nemesis - %d]^x01",PlayerLevel[id])
	else if(zp_class_assassin_get(id))
		formatex(szPrefix,charsmax( szPrefix ),"^x04[Assassin - %d]^x01",PlayerLevel[id])
	else if(zp_class_survivor_get(id))
		formatex(szPrefix,charsmax( szPrefix ),"^x04[Survivor - %d]^x01",PlayerLevel[id])
	else if(zp_class_sniper_get(id))
		formatex(szPrefix,charsmax( szPrefix ),"^x04[Sniper - %d]^x01",PlayerLevel[id])
	else if(zp_core_is_zombie(id))
		formatex(szPrefix,charsmax( szPrefix ),"^x04[Zombie - %d]^x01",PlayerLevel[id])
	else
		formatex(szPrefix,charsmax( szPrefix ),"^x04[Czlowiek - %d]^x01",PlayerLevel[id])
	
	
	add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
	add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szTmp);
	
	set_msg_arg_string(2,szTmp2);
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}


  • +
  • -
  • 1


#736598 Zombie Plague

Napisane przez NEQU# w 18.02.2017 11:57

Chłopie od razu Ci mówię posiadam całą paczkę zm stworzyłem ją z 2-3 lata temu teraz postanowiłem wrócić i ją edytować ale trochę pozapominałem 
 

"stworzyłem" a nie potrafisz nawet nazwy zmienić? Najwidoczniej twoje umiejętności kończą się na zmianie autora.

 

Ja bym takiemu nie pomagał, bo na to nie zasługuje.


  • +
  • -
  • 1


#736565 [KOSZ] Chodzi o plugin

Napisane przez NEQU# w 17.02.2017 22:51

Wyłącz plugin blokujący zmiane nicku to zadziała :>


  • +
  • -
  • 1


#736394 Poszukuje skillów do ZP

Napisane przez NEQU# w 14.02.2017 11:34

Odpowiedź jest prosta, jeżeli sie skusisz to mam to czego szukasz :P
  • +
  • -
  • -1


#736110 Wycena

Napisane przez NEQU# w 09.02.2017 20:58

 

Nic, wystaw a ja udostępnię za darmo dla każdego.

Tylko dziwne że przez taki czas nie było [bf4] udostępnionego :)

 

Hmmm, skoro tak, to jutro wstawię swoją paczkę BF4, którą trochę edytowałem i wyjdzie na to samo  :giggle:

Pff ;) To sobie wstawiaj ;) Wiesz w d^ ^^ to mam ;)

 

Nie było, bo nie trafiały się przygłupy próbujące sprzedać coś co do nich nie należy.


  • +
  • -
  • 2


#736032 Prośby o Klasę (SuperP) Dermi

Napisane przez NEQU# w 08.02.2017 20:12

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)
        
new const nazwa[]   = "(SuperP) Dermi";
new const opis[]    = "1/5 z famasa na nozu w ogóle go nie widać i trzy miny";
new const bronie    = (1<<CSW_FAMAS)|(1<<CSW_USP);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new const modelMiny[] = "models/QTM_CodMod/mine.mdl"

new sprite_blast_miny;
new ilosc_min_gracza[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

	register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");

	register_touch("mine", "player",  "DotykMiny");

	register_event("HLTV", "NowaRunda_Miny", "a", "1=0", "2=0");

	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Miny", 1);

	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

}

public plugin_precache()
{

	precache_model(modelMiny);
	sprite_blast_miny = precache_model("sprites/dexplo.spr");

}

public client_disconnect(id)
{

	new entMiny = find_ent_by_class(0, "mine");
	while(entMiny > 0)
	{
		if(entity_get_edict(entMiny, EV_ENT_owner) == id)
			remove_entity(entMiny);
		entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine");
	}

}

public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
	{
		client_print(id, print_chat, "[(SuperP) Dermi] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
		return COD_STOP;
	}

	ilosc_min_gracza[id] = 3;
	ma_klase[id] = true;
   
	return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    	ma_klase[id] = false;

}

public cod_class_skill_used(id)
{
        
	if (!ilosc_min_gracza[id])
	{
		client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie miny!");
	}
	else
	{

		ilosc_min_gracza[id]--;

		new Float:origin[3];
		entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);

		new ent = create_entity("info_target");
		entity_set_string(ent ,EV_SZ_classname, "mine");
		entity_set_edict(ent ,EV_ENT_owner, id);
		entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS);
		entity_set_origin(ent, origin);
		entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);

		entity_set_model(ent, modelMiny);
		entity_set_size(ent,Float:{-16.0,-16.0,0.0},Float:{16.0,16.0,2.0});

		drop_to_floor(ent);

		set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,50);
	}
}

public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
	if(!ma_klase[id])
		return;

	if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
	{
		set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 15);
	}
	else
	{
		set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
	}
}

public fwSpawn_Miny(id)
{
	if(is_user_alive(id))
		ilosc_min_gracza[id] = 3;
}

public DotykMiny(ent, id)
{
	if(!is_valid_ent(ent))
		return;

	new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
	if (get_user_team(attacker) != get_user_team(id))
	{
		new Float:fOrigin[3];
		entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin);

		new iOrigin[3];
		for(new i=0;i<3;i++)
			iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

		message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
		write_byte(TE_EXPLOSION);
		write_coord(iOrigin[0]);
		write_coord(iOrigin[1]);
		write_coord(iOrigin[2]);
		write_short(sprite_blast_miny);
		write_byte(32);
		write_byte(20);
		write_byte(0);
		message_end();

		new entlist[33];
		new numfound = find_sphere_class(ent,"player", 90.0 ,entlist, 32);

		for (new i=0; i < numfound; i++)
		{
			new pid = entlist[i];

			if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
				continue;

			cod_inflict_damage(attacker, pid, 70.0, 0.8, ent, (1<<24));
		}
		remove_entity(ent);
	}
}

public NowaRunda_Miny()
{
	new entMiny = find_ent_by_class(-1, "mine");
	while(entMiny > 0)
	{
		remove_entity(entMiny);
		entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine");
	}
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(get_user_team(this) == get_user_team(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
		
	if(get_user_weapon(idattacker) != CSW_FAMAS)
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!(damagebits & DMG_BULLET))
		return HAM_IGNORED;
		
	if(random(5) != 1)
		return HAM_IGNORED;
		
	cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
		
	return HAM_IGNORED;
}


  • +
  • -
  • 1


#735999 Wycena

Napisane przez NEQU# w 08.02.2017 15:51

Nic, wystaw a ja udostępnię za darmo dla każdego.


  • +
  • -
  • 3


#735460 ReHLDS, Anty-WH, AimBot Detector, Nowe możliwości

Napisane przez NEQU# w 31.01.2017 16:32

 

 

 

Dla testu wgrałem tego re-amxmodx i powiem szczerze, że jak na razie jestem zadowolony, ustąpiły problemy z 1.8.3 przez które musiałem wrócić na 1.8.2 jakiś czas temu.

hm jak wydajność ? jakieś rozniece nieco zoptymalizowany jest ale sam nie testowałem

 

Z tego co zauważyłem amxmodmenu płynniej działa, oprócz tego nakładanie 1 menu na 2 nie crashuje serwera, z czym miałem wcześniej problemy. Na razie czekam, możliwe że będą jakieś niespodziewane problemy, o którym dowiem się za jakiś czas.


Niech jakiś modek połączy posty.

Także tego, jednak nie polecam. Ilość graczy drastycznie spada z powodu dziwnych kicków, niektórzy nawet nie mogli wejść na serwer, a rozwiązania raczej nie ma tym bardziej, że autor nie udostępnił kodu źródłowego. Może kiedyś będzie lepiej, jednak w tej chwili szkoda graczy. Co do wydajności nie było zauważalnych zmian.

 

dziwne kicki przez re amxmodx czy samo rehlds? i dałbyś rade sprawdzić jaka była treść tego kicka

 

rehlds używam od ponad pół roku, wszystkie problemy z kickami już dawno rozwiązałem. Kickował amxmodx więc wróciłem do zwykłego 1.8.3


  • +
  • -
  • 1


#735299 Edytacja pluginu noc

Napisane przez NEQU# w 29.01.2017 13:12

public CheckNoc(){
new iCvarNoc = get_cvar_num("zombie_level");
new iCvarXP = get_cvar_num("gxm_xp");
new ilexp = iCvarNoc + 1;
if(iCvarXP != ilexp) {
set_cvar_num("gxm_xp", ilexp);
server_cmd("gxm_xp %d",ilexp);
}
client_print(0, print_chat, "[CS-FragMania.pl] Trwa %i noc. Za kazdego zabitego zombie otrzymasz %i expa", iCvarNoc, ilexp)


  • +
  • -
  • 1