amx_plugins na serwerze.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
NEQU#
Rejestracja: 08.12.2014Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 16.12.2021 22:08




Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 363
- Odwiedzin: 8 571
- Tytuł: Wszechpomocny
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Płeć
Mężczyzna
Narzędzia użytkownika
Ostatnio byli
#770536 Komenda do sprawdzenia aktywnych pluginów
Napisane przez NEQU#
w 14.02.2021 23:04
#753201 CS:GO MoD Krwiopijca
Napisane przez NEQU#
w 09.11.2018 21:24
#752319 Paczka ZM EXP by CSnajper
Napisane przez NEQU#
w 22.09.2018 23:05
Jakby ktoś chciał - https://nofile.io/f/...3bb87a54229ca6b max 71lvl, sporo różnych innych dodatków. Mi już nie potrzebne leży i się kurzy ![]()
#746266 CS:GO MoD Krwiopijca
Napisane przez NEQU#
w 26.01.2018 23:34
#742430 Problem z dzialaniem menu
Napisane przez NEQU#
w 03.09.2017 22:05
Przykładowo
register_clcmd("say /vip", "showvip");
przy czym showvip to nazwa funkcji wywoływanej na graczu po wpisaniu komendy /vip, więc zamiast wymuszać mu użycie komendy użyj funkcji.
switch(item){
case 0: {
showvip(id)
}
case 1: {
showpremium(id)
}
Wiadomo, że u ciebie będą miały inne nazwy, sprawdź je i dalej już sobie poradzisz.
#740954 Prefixy po aktualizacji
Napisane przez NEQU#
w 11.07.2017 18:52
ruskie jakieś łatki w własnym colorchacie robili wiec pewnie tam problem :V
Z tego co widzę to całkowicie ignoruje ^x01 (kolor żółty)
Nie do końca.
Mi w ten sposób działa tak jak powinien. Mały wyjątek kolor nicku.. działa jedynie gdy jesteś martwy lub piszesz na say_team może ktoś coś wymyśli.
public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt){
new id = get_msg_arg_int(1);
if(!is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE;
new szTmp[256],szTmp2[256];
get_msg_arg_string(2,szTmp, charsmax( szTmp ) )
new szPrefix[64]
if(zp_class_nemesis_get(id))
formatex(szPrefix,charsmax( szPrefix ),"^x04[Nemesis - %d]^x01",PlayerLevel[id])
else if(zp_class_assassin_get(id))
formatex(szPrefix,charsmax( szPrefix ),"^x04[Assassin - %d]^x01",PlayerLevel[id])
else if(zp_class_survivor_get(id))
formatex(szPrefix,charsmax( szPrefix ),"^x04[Survivor - %d]^x01",PlayerLevel[id])
else if(zp_class_sniper_get(id))
formatex(szPrefix,charsmax( szPrefix ),"^x04[Sniper - %d]^x01",PlayerLevel[id])
else if(zp_core_is_zombie(id))
formatex(szPrefix,charsmax( szPrefix ),"^x04[Zombie - %d]^x01",PlayerLevel[id])
else
formatex(szPrefix,charsmax( szPrefix ),"^x04[Czlowiek - %d]^x01",PlayerLevel[id])
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szTmp);
set_msg_arg_string(2,szTmp2);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
#736598 Zombie Plague
Napisane przez NEQU#
w 18.02.2017 11:57
Chłopie od razu Ci mówię posiadam całą paczkę zm stworzyłem ją z 2-3 lata temu teraz postanowiłem wrócić i ją edytować ale trochę pozapominałem
"stworzyłem" a nie potrafisz nawet nazwy zmienić? Najwidoczniej twoje umiejętności kończą się na zmianie autora.
Ja bym takiemu nie pomagał, bo na to nie zasługuje.
#736565 [KOSZ] Chodzi o plugin
Napisane przez NEQU#
w 17.02.2017 22:51
#736394 Poszukuje skillów do ZP
Napisane przez NEQU#
w 14.02.2017 11:34
#736110 Wycena
Napisane przez NEQU#
w 09.02.2017 20:58
Nic, wystaw a ja udostępnię za darmo dla każdego.
Tylko dziwne że przez taki czas nie było [bf4] udostępnionego
Hmmm, skoro tak, to jutro wstawię swoją paczkę BF4, którą trochę edytowałem i wyjdzie na to samo
Pff
To sobie wstawiaj
Wiesz w d^
to mam
Nie było, bo nie trafiały się przygłupy próbujące sprzedać coś co do nich nie należy.
#736032 Prośby o Klasę (SuperP) Dermi
Napisane przez NEQU#
w 08.02.2017 20:12
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const nazwa[] = "(SuperP) Dermi";
new const opis[] = "1/5 z famasa na nozu w ogóle go nie widać i trzy miny";
new const bronie = (1<<CSW_FAMAS)|(1<<CSW_USP);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new const modelMiny[] = "models/QTM_CodMod/mine.mdl"
new sprite_blast_miny;
new ilosc_min_gracza[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");
register_touch("mine", "player", "DotykMiny");
register_event("HLTV", "NowaRunda_Miny", "a", "1=0", "2=0");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Miny", 1);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public plugin_precache()
{
precache_model(modelMiny);
sprite_blast_miny = precache_model("sprites/dexplo.spr");
}
public client_disconnect(id)
{
new entMiny = find_ent_by_class(0, "mine");
while(entMiny > 0)
{
if(entity_get_edict(entMiny, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(entMiny);
entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine");
}
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
{
client_print(id, print_chat, "[(SuperP) Dermi] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ilosc_min_gracza[id] = 3;
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}
public cod_class_skill_used(id)
{
if (!ilosc_min_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie miny!");
}
else
{
ilosc_min_gracza[id]--;
new Float:origin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);
new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent ,EV_SZ_classname, "mine");
entity_set_edict(ent ,EV_ENT_owner, id);
entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS);
entity_set_origin(ent, origin);
entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_model(ent, modelMiny);
entity_set_size(ent,Float:{-16.0,-16.0,0.0},Float:{16.0,16.0,2.0});
drop_to_floor(ent);
set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,50);
}
}
public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 15);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}
public fwSpawn_Miny(id)
{
if(is_user_alive(id))
ilosc_min_gracza[id] = 3;
}
public DotykMiny(ent, id)
{
if(!is_valid_ent(ent))
return;
new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
if (get_user_team(attacker) != get_user_team(id))
{
new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast_miny);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent,"player", 90.0 ,entlist, 32);
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];
if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(attacker, pid, 70.0, 0.8, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}
}
public NowaRunda_Miny()
{
new entMiny = find_ent_by_class(-1, "mine");
while(entMiny > 0)
{
remove_entity(entMiny);
entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine");
}
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_team(this) == get_user_team(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) != CSW_FAMAS)
return HAM_IGNORED;
if(!(damagebits & DMG_BULLET))
return HAM_IGNORED;
if(random(5) != 1)
return HAM_IGNORED;
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
#735460 ReHLDS, Anty-WH, AimBot Detector, Nowe możliwości
Napisane przez NEQU#
w 31.01.2017 16:32
Z tego co zauważyłem amxmodmenu płynniej działa, oprócz tego nakładanie 1 menu na 2 nie crashuje serwera, z czym miałem wcześniej problemy. Na razie czekam, możliwe że będą jakieś niespodziewane problemy, o którym dowiem się za jakiś czas.
hm jak wydajność ? jakieś rozniece nieco zoptymalizowany jest ale sam nie testowałemDla testu wgrałem tego re-amxmodx i powiem szczerze, że jak na razie jestem zadowolony, ustąpiły problemy z 1.8.3 przez które musiałem wrócić na 1.8.2 jakiś czas temu.
Niech jakiś modek połączy posty.
Także tego, jednak nie polecam. Ilość graczy drastycznie spada z powodu dziwnych kicków, niektórzy nawet nie mogli wejść na serwer, a rozwiązania raczej nie ma tym bardziej, że autor nie udostępnił kodu źródłowego. Może kiedyś będzie lepiej, jednak w tej chwili szkoda graczy. Co do wydajności nie było zauważalnych zmian.
dziwne kicki przez re amxmodx czy samo rehlds? i dałbyś rade sprawdzić jaka była treść tego kicka
rehlds używam od ponad pół roku, wszystkie problemy z kickami już dawno rozwiązałem. Kickował amxmodx więc wróciłem do zwykłego 1.8.3
#735299 Edytacja pluginu noc
Napisane przez NEQU#
w 29.01.2017 13:12
public CheckNoc(){
new iCvarNoc = get_cvar_num("zombie_level");
new iCvarXP = get_cvar_num("gxm_xp");
new ilexp = iCvarNoc + 1;
if(iCvarXP != ilexp) {
set_cvar_num("gxm_xp", ilexp);
server_cmd("gxm_xp %d",ilexp);
}
client_print(0, print_chat, "[CS-FragMania.pl] Trwa %i noc. Za kazdego zabitego zombie otrzymasz %i expa", iCvarNoc, ilexp)
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: NEQU#
- Regulamin


Dodatki SourceMod



Moja zawartość


aklasajakas.amxx