Witam.
Kupię paczke Zombie Mod 71lvl Gild i diament bronie
Płacę z góry
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisane przez Luciferlive
w 17.03.2019 12:40
Napisane przez vanillah
w 03.12.2018 19:56
Napisane przez Robiin
w 21.11.2018 20:18
Napisane przez NacpanyKsiaze
w 27.01.2018 17:41
Napisane przez Sniper Elite
w 22.11.2015 17:22
Na samym początku chciałbym podziękować użytkownikowi Lunatic, ponieważ bez niego prawdopodobnie paczka nigdy by nie powstała
Witam. Przedstawiam moją paczkę ZM EXP. Jakiś pawian zaczął ją sprzedawać za moimi plecami, a na moim dysku siedzi i się marnuje
Popularny Zombie Plague Mod dla serwerów CS 1.6, który został znacznie zmodyfikowany. Ta paczka charakteryzuje się EXP MOD'em z 47 poziomami, rozgrzewką, systemem misji oraz unikalnymi extra itemami.
ZM EXP MOD to jedna z najbardziej grywalnych paczek Zombie Plague w Polsce.
Serwer posiada EXP MOD z 47 poziomami. Standardowy menu wyboru broni jest wyłączone, a gracze zdobywając poziomy odblokowują coraz lepsze bronie (23 zwykłe oraz 23 złote).Dodanych jest sporo nowych trybów rozgrywki, paczka posiada 6 klas zombie oraz 5 klas ludzi (1 premium).
Serwer jest nastawiony na współpracę. Laser miny są raczej słabe i trzeba współpracować aby przetrwać w kampie. W tym celu można przekazać graczowi AP za pomocą komendy /daj lub najeżdżając na gracza celownikiem i wciskając T.
Paczka jest zbalansowana (nie faworyzuje żadnej ze stron). Jako były administrator starałem się zadbać aby każdy mógł pokampić ponieważ nie lubię serwerów gdzie jedna osoba jest w stanie ogarnąć kampę przez 4 minuty. Z tą paczką oraz tą konfiguracją nie jest to możliwe (no, chyba że ktoś zacznie kampić z 200 AP). Serwer jest nastawiony na współpracę i na serwerze panuje zasada "im więcej nas w kampie tym lepiej".
Nie jestem w stanie opisać wszystkich modyfikacji jakie wprowadziłem na serwer. Można pograć i po testować pod adresem IP: XXXXX
Lista pluginów:
afkkisss.amxx admin_gag.amxx abd.amxx ad_manager.amxx remove_weapons.amxx adminlisten.amxx debug IPlog.amxx show_ip.amxx nademodes.amxx ;nowe tryby granatow auto_join_on_connect.amxx descriptive_fire_in_the_hole.amxx Voices_Management.amxx hpk.amxx rcon_defence.amxx ;szyfrowanie rcona extreme_bancfg2.amxx banip_fakes.amxx reklama.amxx noip.amxx ; na nowy bot spamujacy ; Engine zp50_core.amxx gunxpmod.amxx zp_rozgrzewka.amxx zp50_misje.amxx debug zm_vip.amxx ; APIs amx_settings_api.amxx cs_player_models_api.amxx cs_teams_api.amxx cs_maxspeed_api.amxx cs_weap_models_api.amxx cs_weap_restrict_api.amxx cs_ham_bots_api.amxx ;ten plugin musi byc nad klasa sniper zp50_zombie_damage.amxx ; Classes zp50_class_zombie.amxx zp50_class_human.amxx zp50_class_nemesis.amxx zp50_class_survivor.amxx zp50_class_assassin.amxx zp50_class_sniper.amxx ; Zombie Classes zp50_class_zombie_classic.amxx zp50_class_zombie_raptor.amxx zp50_class_zombie_light.amxx zp50_class_zombie_fat.amxx zp50_class_zombie_hunter.amxx debug zp50_class_zombie_tight.amxx ; Human Classes zp50_class_human_sprinter.amxx zp50_class_human_skoczek.amxx zp50_class_human_obronca.amxx zp50_class_human_pudzian.amxx zp50_class_human_x-men.amxx ; This must come before game modes for armor protection to work properly zp50_human_armor.amxx ; Game Modes Manager zp50_gamemodes.amxx ; Game Modes zp50_gamemode_infection.amxx zp50_gamemode_multi.amxx zp50_gamemode_swarm.amxx zp50_gamemode_nemesis.amxx zp50_gamemode_survivor.amxx zp50_gamemode_plague.amxx zp50_gamemode_armageddon.amxx zp50_gamemode_assassin.amxx zp50_gamemode_sniper.amxx zp50_gamemode_plagued.amxx ; Items Manager zp50_items.amxx zp50_items_ammopacks.amxx ; Extra Items zp50_item_weapons.amxx zp50_item_nightvision.amxx zp50_item_antidote.amxx zp50_item_zombie_madness.amxx zp50_item_infection_bomb.amxx ; Admin zp50_admin_commands.amxx zp50_admin_menu.amxx zp50_admin_models.amxx ; Buying ;zp50_buy_menus.amxx ;zp50_buy_zones.amxx ; Rewards ;zp50_rewards_money.amxx zp50_rewards_ammopacks.amxx zp50_rewards_frags_hp.amxx ; Deathmatch zp50_deathmatch.amxx zp50_random_spawn.amxx zp50_spawn_protection.amxx ; Zombie/Human Features zp50_zombie_features.amxx zp50_zombie_sounds.amxx zp50_human_ammo.amxx debug ; Custom Features zp50_flashlight.amxx zp50_nightvision.amxx zp50_leap.amxx zp50_painshockfree.amxx zp50_knockback.amxx zp50_weapon_drop_strip.amxx ; Effects zp50_effects_infect.amxx zp50_effects_cure.amxx zp50_effects_lighting.amxx zp50_ambience_effects.amxx zp50_ambience_sounds.amxx ; Gameplay / Other zp50_main_menu.amxx zp50_objective_remover.amxx zp50_team_scoring.amxx zp50_gameplay_fixes.amxx zp50_serverbrowser_info.amxx zp50_ammopacks.amxx debug ;zp_kill_reward.amxx ; Custom grenades zp50_grenade_fire.amxx zp50_grenade_frost.amxx zp50_grenade_flare.amxx zp_extra_miny.amxx debug zp50_extra_hp.amxx ; ZP 4.3 Subplugin Compatibility zp50_zp43_compat.amxx ;addony zp_informator.amxx backweapons.amxx zp_sub_parachute.amxx zp_addon_death_sprite.amxx zp_addon_grenade_status.amxx zp_donate_ap.amxx zp_countdown_fixed.amxx zp_aim_info.amxx zp_informer.amxx ;itemy zp50_item_antidote_bomb.amxx zp_extra_pipe.amxx zp_extra_lasermine.amxx zp_extra_bazooka.amxx zp_extra_armor.amxx zp50_gas_mask.amxx zp_extra_exp.amxx zp_50_extra_ruletka.amxx debug
Ciekawsze z nich:
-Miny dla ludzi jak w Cod Modzie,
-Ruletka (do wygrania exp, extraitemy, ap).
Złote bronie:
Osiągając 24 poziom gracze zaczynają zdobywać nowe bronie (złote, od glocka do złotej autokampy CT).
Złote bronie posiadają specjalny złoty wygląd, a gracz który zdobył "goldy" posiada specjalny złoty model Crysis'a.
Złote bronie zadają o 10% więcej obrażeń oraz przeładowują się 20% szybciej.
Tryby rozgrywki:
Serwer posiada nowe tryby rozgrywki:
EXP MOD
Na serwerze znajdziesz EXP MOD (popularna wersja gunxpmod'a). W mojej wersji został znacznie zmieniony:
Misje
Serwer posiada system misji. W sumie jest ich 45 (podzielonych na 9 rozdziałów).
Nagrodą za wykonanie misji są: exp, AP lub stałe bonusy przyznawane do resetu poziomów.
Jest 56 rodzajów misji, oto niektóre z nich:
Statystyki
Serwer posiada specjalne statystki, które obejmują:
Statystyki są dostępne w menu Zombie Moda (standardowo trzeba kliknąć na serwerze klawisz M oraz 7).
Lista map która była na moim serwerze (nie wrzucam paczki z mapami bo to strasznie dużo uploadu, a mój internet ledwo zipie).
zm_five
zm_creepzm_dusthorrorzm_ojcieczm_polandzm_dust_hs2zm_compilationzm_dustx2zm_defense2_v2zm_westwoodzm_fun_polandzm_foxzm_bist_v2zm_bist_remakezm_dust_world_summer_fzm_virus_tzm_csdark_cinderzm_chatoyantzm_reddevilzm_cpl_biohazardzm_dark_minizm_kopalnia_v2zm_jokezm_aztec2015za_fox_ldmzm_2013_pctzm_2015zm_mario_world_pctzm_noname_pctzm_battleground_fodazm_fifka_v2zm_clinic_emergencyzm_hs_horror
Napisane przez _McHappy
w 12.07.2017 14:24
@UP
Jeżeli można - niech ktoś podmieni kod wyżej i usunie ten post.
Poprawka na przekroczenie limitu 191 znaków:
public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt){ new id = get_msg_arg_int(1); if(!is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; new szTmp[192], szTmp2[192]; get_msg_arg_string(2, szTmp, charsmax(szTmp)); new szPrefix[64] = "^x04[Test]"; if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){ add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01"); add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPrefix); add(szTmp2, charsmax(szTmp2), " "); add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szTmp); } else{ new szPlayerName[64]; get_user_name(id, szPlayerName, charsmax(szPlayerName)); get_msg_arg_string(4, szTmp, charsmax(szTmp)); //4. argument zawiera treść wysłanej wiadomości set_msg_arg_string(4, ""); //Musimy go wyzerować, gdyż gra wykorzysta wiadomość podwójnie co może skutkować crash'em 191+ znaków. add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01"); add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPrefix); add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x03 "); add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPlayerName); add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01 : "); add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szTmp) } set_msg_arg_string(2, szTmp2); return PLUGIN_CONTINUE; }
Napisane przez RaS_
w 13.05.2017 10:59
Napisane przez d0naciak
w 02.05.2017 14:28
Napisane przez tytusek
w 30.04.2017 19:51
Napisane przez d0naciak
w 16.04.2017 17:54
https://amxx.pl/doku...12/get-timeleft
Moim zdaniem wystarczy użyć funkcji powyżej, dzięki czemu będzie można zapisywać czas serwera, wtedy wystarczy stworzyć zapis jak i odpowiednią funkcje która będzie liczyć 2 godziny, i gdy wybije 2 godziny to następuje wykonanie danej funkcji oraz reset czasu tak aby znów nabijał ponownie dwie godziny.
Taki pomysł na szybko przychodzi mi do głowy.
PS. Bądz można zrobić zapis granych map który po osiągnięciu danej liczby granych map wykuje się dana funkcja jak i reset zapisu map.
@Edit
Możliwe że nie zrozumiałem.
Otóż ty chcesz wykonać czynność jednorazowo na jednym graczu, czy ogolnie dla serwera co 2 godziny?
Nie ma znaczenia dla kogo, proponuje nvault i bawienie się z timestamp.
Napisane przez Lizka
w 24.02.2017 17:08
Napisane przez Robiin
w 18.02.2017 11:56
Napisane przez rzeznik9871
w 28.12.2016 00:24
Napisane przez _McHappy
w 27.12.2016 13:38
if(damagebits & DMG_BULLET) { new weapon = get_user_weapon(idattacker); if(weapon == CSW_HEGRENADE) cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*2.0, 0.0, idinflictor, damagebits); }
Tak, ale w nierealnych okolicznościach
Gracz strzela gracza i zanim pocisk dotrze do celu, zmienia broń na granat - tylko wtedy aktywują się podwojone obrażenia z granata
Poza tym metoda ta nie podwaja, a potraja zadane obrażenia ("naturalne" obrażenia damage + "sztuczne" obrażenia wywołane funkcją Cod Mod'a.
Jeżeli chcesz zmodyfikować obrażenia z granata, polecam tę metodę:
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.15, 0.0, idinflictor, damagebits); if(damagebits & DMG_HEGRENADE) SetHamParamFloat(4, 2*damage) return HAM_IGNORED; }
+ poniżej sekcji <include> dodaj:
#define DMG_HEGRENADE (1<<24)
Ale z opisu klasy nie wynika, że miałaby ona mieć dodatkowe obrażenia z granata