Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Blokowanie funkcji na określony czas


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 NEQU#

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 54
Pomocny

  • Postów:363
  • GG:
Offline

Napisano 16.04.2017 16:23

Potrzebuję zapisać godzinę wykonania funkcji, oraz zablokować jej ponowne wywołanie, tak aby była dostępna raz na 2 godziny. Ktoś coś? Wywoływanie funkcji co 2h odpada, chcę aby była możliwość użycia jej co 2h, tak aby nie była wymuszana.

 

edit. Zapisywanie zmian mapy tak, aby była dostępna co 4-5 map też ujdzie.


Użytkownik NEQU# edytował ten post 16.04.2017 16:25

  • +
  • -
  • 0

#2 Skull.

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 70
Pomocny

  • Postów:314
  • Steam:steam
  • Imię:Tajemnica
  • Lokalizacja:Woj. Wielkopolskie
Offline

Napisano 16.04.2017 17:02

https://amxx.pl/doku...12/get-timeleft
Moim zdaniem wystarczy użyć funkcji powyżej, dzięki czemu będzie można zapisywać czas serwera, wtedy wystarczy stworzyć zapis jak i odpowiednią funkcje która będzie liczyć 2 godziny, i gdy wybije 2 godziny to następuje wykonanie danej funkcji oraz reset czasu tak aby znów nabijał ponownie dwie godziny.

Taki pomysł na szybko przychodzi mi do głowy.

 

PS. Bądz można zrobić zapis granych map który po osiągnięciu danej liczby granych map wykuje się dana funkcja jak i reset zapisu map.

 

 

@Edit

Możliwe że nie zrozumiałem.
Otóż ty chcesz wykonać czynność jednorazowo na jednym graczu, czy ogolnie dla serwera co 2 godziny?


Użytkownik Mr.Skull edytował ten post 16.04.2017 17:11

  • +
  • -
  • 0

#3 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 16.04.2017 17:54

https://amxx.pl/doku...12/get-timeleft
Moim zdaniem wystarczy użyć funkcji powyżej, dzięki czemu będzie można zapisywać czas serwera, wtedy wystarczy stworzyć zapis jak i odpowiednią funkcje która będzie liczyć 2 godziny, i gdy wybije 2 godziny to następuje wykonanie danej funkcji oraz reset czasu tak aby znów nabijał ponownie dwie godziny.

Taki pomysł na szybko przychodzi mi do głowy.

 

PS. Bądz można zrobić zapis granych map który po osiągnięciu danej liczby granych map wykuje się dana funkcja jak i reset zapisu map.

 

 

@Edit

Możliwe że nie zrozumiałem.
Otóż ty chcesz wykonać czynność jednorazowo na jednym graczu, czy ogolnie dla serwera co 2 godziny?

Nie ma znaczenia dla kogo, proponuje nvault i bawienie się z timestamp.


  • +
  • -
  • 1

#4 NEQU#

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 54
Pomocny

  • Postów:363
  • GG:
Offline

Napisano 16.04.2017 18:11

https://amxx.pl/doku...12/get-timeleft
Moim zdaniem wystarczy użyć funkcji powyżej, dzięki czemu będzie można zapisywać czas serwera, wtedy wystarczy stworzyć zapis jak i odpowiednią funkcje która będzie liczyć 2 godziny, i gdy wybije 2 godziny to następuje wykonanie danej funkcji oraz reset czasu tak aby znów nabijał ponownie dwie godziny.

Taki pomysł na szybko przychodzi mi do głowy.

 

PS. Bądz można zrobić zapis granych map który po osiągnięciu danej liczby granych map wykuje się dana funkcja jak i reset zapisu map.

 

 

@Edit

Możliwe że nie zrozumiałem.
Otóż ty chcesz wykonać czynność jednorazowo na jednym graczu, czy ogolnie dla serwera co 2 godziny?

Coś typu rtv, tyle że dostępne raz na 2 godziny :D spróbuje z zapisywaniem czasu po wykonaniu funkcji, i odczytywaniu co zmiane mapy.


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych