/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <colorchat> #define PLUGIN "Mtod" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "MarViner" #define CZAS 60.0 public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("say /konkurs","show") set_task(CZAS, "wyswietl", .flags="b") } public show(id) show_motd(id,"konkurs.txt", "Konkurs") public wyswietl(id){ if(!is_user_connected(id)) return; ColorChat(id, TEAM_COLOR, "[KONKURS] Wpisz w say /konkurs by zobaczyc zasady konkursu"); }
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
mozor
Rejestracja: 23.04.2009Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 03.03.2014 17:39
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 105
- Odwiedzin: 4 976
- Tytuł: Zaawansowany
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Płeć
Nie podano
Kontakt
Narzędzia użytkownika
Znajomi
mozor nie posiada znajomych
#584664 Plugin /konkurs
Napisane przez Aemiksowy w 11.11.2013 18:34
#584797 Plugin /konkurs
Napisane przez Aemiksowy w 12.11.2013 15:45
Co 60 sekund pokazuje, a raczej powinno. Przypatrz się dokładnie. Zresztą, ustaw sobie czas na, np. 5 sekund i sprawdź. Jeśli nadal będzie nie działać, pisz.
#584932 Plugin /konkurs
Napisane przez Aemiksowy w 12.11.2013 23:33
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <colorchat> new const AUTHOR[] = "Aemiks"; #define VERSION "2.0" #define CZAS 60.0 new g_maxplayers; public plugin_init() { register_plugin("Kokurs", VERSION, AUTHOR) register_clcmd("say /konkurs","show") set_task(CZAS, "wyswietl", .flags="b") } public plugin_cfg(){ g_maxplayers = get_maxplayers(); } public show(id) show_motd(id,"konkurs.txt", "Konkurs") public wyswietl(){ for(new i; i<=g_maxplayers; i++){ if(!is_user_connected(i) || is_user_bot(i) || is_user_hltv(i)) continue; ColorChat(i, TEAM_COLOR, "[KONKURS] Wpisz w say /konkurs by zobaczyc zasady konkursu"); } }
Najmocniej Cię przepraszam. Wyżej poprawiona wersja.
#579869 [ROZWIĄZANE] Przerobienie klas Premium | Dodanie multijumpa
Napisane przez M4RV1N w 23.10.2013 12:25
Nie mam pojęcia po co w tej klasie biblioteka colorchat, ale to tak na marginesie..
Powinno działać, sprawdź :
Załączone pliki
-
codclass_replicant.sma 5,08 KB 20 Ilość pobrań
codclass_replicant.amxx
#583312 [ROZWIĄZANE] Klasa Hacker
Napisane przez M4RV1N w 06.11.2013 20:16
Proszę:
Załączone pliki
-
codclass_HackerPremium.sma 6,55 KB 29 Ilość pobrań
codclass_HackerPremium.amxx
#422142 Mini Modyfikacja AMXBans v4
Napisane przez Kawon w 19.06.2012 18:15
Mini Modyfikacja AMXBans Web
Oto kolejna wersja zborów dodatków do AMXBansTym razem wszystko zostało zrobione pod wersję AMXBans: GM 1.6
Jak na razie Mini Modyfikacja została kompatybilna z GM 1.6W paczce znajdują się jednie dodatki z poprzedniej wersji oraz gotowe dodatki z forum.
- Wersja v4.0.2
- Poprawa błędów oraz mała zmiana kosmetyczna
- Wersja v4.0.1
- Tak zwana lista screenów. Tabela a w niej nick gracza, mapa, ilość screenów etc.
- Lista zmian z poprzedniej wersji v3 zostały użyte (to nie jest wszystko)
- Wyświetlanie 5 Ostatnich banów na forum !
- Możliwość pisania z Danym adminem po kliknięciu w jego GG (odpali się rozmowa na waszym gg z jego numerem) oraz status GG
- Statystyki Admina (łączna ilość banów, ile banów z tego to permy oraz ile z tego to bany tymczasowe, wykaz procentowy)
- Zmieniono nazwę ICQ na Numer GG
- [GmAMXBans] [FIX] 1.6 Błędne przypisywanie adminów. - Nowości - AMXX.pl: Support AMX Mod X
- [GmAMXBans] [L$P] Wyróżnienie twojego bana na liście - Modyfikacja AMXBans - AMXX.pl: Support AMX Mod X
- [GmAMXBans] Automatyczne pobieranie fotek map - Modyfikacja AMXBans - AMXX.pl: Support AMX Mod X
5 Ostatnich banów na forum (kod):
<table border="0" cellpadding="2" cellspacing="1" class="forumline" align="center" width="100%"> <tr> <th colspan="5" width="100%" nowrap="nowrap" style="cursor: pointer" title="Ukryj">Lista 5 Ostatnich Banów</th> </tr> <tr> <td width="*" class="row3" align="center"><iframe scrolling="no" frameborder="0" style="width: 100%; height: 148px; border: none" src="http://link do amxbans/bany.php">Twoja przeglądarka nie obsługuje ramek!</iframe></td> </tr></table>[info]Ten kod wklejamy gdzie chcemy najlepiej do index_body.tpl lub overall_header.tpl [/info][warn]Do poprawności działania trzeba zmienić plugin na screeny znajdujący się w załączniku.[/warn][error]Zakaz kopiowania bez zgody autora ! [/error]
DEMO: http://kawon.amxx.pl/amxbans/
Mini Modyfikacja AMXBans v.4.0.2.zip 51,82 KB 971 Ilość pobrań
Wersja dla serwerów z wersją pluginu AMXBans 1.6
amxbans_ssban_1.6.sma 7,97 KB 572 Ilość pobrań
amxbans_ssban_1.6.amxx
Wersja dla serwerów z wersją pluginu AMXBans 1.5.1
amxbans_ssban_1.5.1.sma 7,51 KB 505 Ilość pobrań
amxbans_ssban_1.5.1.amxx
Wcześniejsze wersje:
Mini Modyfikacja AMXBans v.4.0.zip 45,33 KB 509 Ilość pobrań
Mini Modyfikacja AMXBans v.4.0.1.zip 50,2 KB 737 Ilość pobrań
#440992 [ROZWIĄZANE] FileSystem_Steam.dll Wirus.
Napisane przez Portek w 05.08.2012 10:48
http://forums.steamp...=2840409&page=3 [ http://forums.steamp...97&postcount=34 ]
Nie chcecie, czy nie potraficie korzystać z wyszukiwarki? Avast i jego genialna heurystyka wykrywa wirusy wszędzie. Wystarczy dodać folder Steam do whitelisty (pomijane przy skanowaniu / zaufane etc.) i tyle.
#196949 Komenda /exp
Napisane przez Drewno. w 16.12.2010 20:29
Jest to dosyć proste do zrobienia,ale zarazem do diablo bardzo przydatne,bo oprócz expa podanego w % wiemy ile dokładnie nam brakuje do lvl,więc wiemy ile grać aby osiągnąć dany poziom:
Pod:
register_clcmd("/reset","reset_skill")
Dodaj:
register_clcmd("say /exp", "exp")
register_clcmd("say exp", "exp")
I na końcu sma dodajesz:
public exp(id)
{
ColorChat(id, GREEN, "Poziom: ^x04%i ^x01- Masz ^x03(%d/%d)^x01 Doswiadczenia", player_lvl[id], player_xp[id], LevelXP[player_lvl[id]])
ColorChat(id, NORMAL, "Do nastepnego poziomu brakuje ^x04%d^x01 Doswiadczenia", LevelXP[player_lvl[id]]-player_xp[id])
}
UWAGA! do tego kodu wymagany jest moduł colorchat,jeśli go nie masz to w swoim diablo
Pod:
#include <csx>
Dodaj:
#include <colorchat>
#235401 [SURF] No Edge Damage
Napisane przez QTM. Peyote w 10.04.2011 21:01
- Plugin zatrzymuje obrażenia spowodowane upadkiem na krawędź rampy. Jeżeli by ktoś nie wiedział mam na myśli część rampy zaznaczoną czerwoną linią:
- Standardowa.
QTM_NoEdgeDamage.amxx 3,09 KB 83 Ilość pobrań
QTM_NoEdgeDamage.sma 904 bajtów 558 Ilość pobrań
QTM_NoEdgeDamage.amxx
#401994 Nowe Itemy DiabloMod
Napisane przez Dizip w 26.04.2012 13:02
Dzisiaj wam pokaże jak dodać kilka nowych itemów do swojego Diablo; )
Nie jestem mistrzem pisania poradników także musicie mi wybaczyć
Pierwszy item - Kret działanie? -Szansa na resp u przeciwnika
Na górze dodajemy
#include <hamsandwich>
new player_b_kret[33] = 1
w public RoundStart() dodajemy
if(player_b_kret[i] > 0 && random_num(1,player_b_kret[i]) == 1)
{
new CsTeams:team=cs_get_user_team(i)
if(team==CS_TEAM_CT)
cs_set_user_team(i,CS_TEAM_T,CS_DONTCHANGE)
if(team==CS_TEAM_T)
cs_set_user_team(i,CS_TEAM_CT,CS_DONTCHANGE)
ExecuteHam(Ham_Spawn,i)
cs_set_user_team(i,team,CS_DONTCHANGE)
}
w public reset_item_skills(id) ///resowani gdy gracz traci item
player_b_kret[id] = 0 //resp u wroga
w public iteminfo(id) ////opis
if (player_b_kret[id] > 0)
{
num_to_str(player_b_kret[id],TempSkill,10)
add(itemEffect,199,"Masz 1/")
add(itemEffect,199,TempSkill)
add(itemEffect,199,"na zrespienie sie u wroga
")
}
Dodajemy item w public award_item(id, itemnum)
case 195:
{
player_item_name[id] = "Kret"
player_item_id[id] = rannum
player_b_kret[id] = random_num(2,5)
show_hudmessage( id, "Znalazles przedmiot: %s :: Masz 1/%i szans na odrodzenie sie u wroga.",player_item_name[id],player_b_kretawn[id])
}
po dodaniu case pamietaj zeby zwiekszyc ilosc losowanych itemow
robi sie to na poczatku funkcji new rannum = random_num(1,xxx)
gdzie xx to liczby wszystkich case ,które posiadasz
Drugi item "Bezleb" - Działanie? -Nie da się Ciebie zabić strzałem w głowę
Na górze dodajemy
new player_glowaoff[33] = 1
w public reset_item_skills(id) ///resowani gdy gracz traci item
player_glowaoff[id] = 0 //wyłącz glowe
w public iteminfo(id) ////opis
if (player_glowaoff[id] > 0)
{
num_to_str(player_glowaoff[id],TempSkill,10)
add(itemEffect,199,"Nie da sie Ciebie zabic strzelajac w glowe<br>")
}
Dodajemy item w public award_item(id, itemnum)
case 174:
{
player_item_name[id] = "Bezleb"
player_item_id[id] = rannum
player_glowaoff[id] = 1
show_hudmessage( id, "Znalazles przedmiot: %s :: Nie masz glowy",player_item_name[id])
}
w public fw_traceline na koncu dodajemy
if(player_glowaoff[hit]>0) set_tr2(trace, TR_iHitgroup, 8)
Dodawanie itemu w spis jest w opisie 1 itemu
Na razie to tyle post będę uaktualniał bo teraz nie mam czasu napisać więcej. Możecie składać propozycje co do itemków. Postaram się je wykonać nawet dla własnych krozyści ; )
Dziękuje za przeczytanie posta
#402779 Nowe Itemy DiabloMod
Napisane przez Dizip w 27.04.2012 21:40
#392313 Komenda Do Przekazywania Item'ów /daj.
Napisane przez KariiO w 06.04.2012 10:08
#391733 Komenda Do Przekazywania Item'ów /daj.
Napisane przez KariiO w 05.04.2012 12:19
new id_przekazujacego[33] //nowa zmienna (moze byc na gorze) public PRZEKAZYWANIE(id,id2){ if(!is_user_connected(id)) return 0 if(!is_user_connected(id2)) return 0 if(player_item_id[id] == 0) return 0; dropitem(id2); award_item(id2, player_item_id[id]); item_boosted[id2] = item_boosted[id] item_durability[id2] = item_durability[id] jumps[id2] = jumps[id] gravitytimer[id2] = gravitytimer[id] player_b_vampire[id2] = player_b_vampire[id] //Vampyric damage player_b_damage[id2] = player_b_damage[id] //Bonus damage player_b_money[id2] = player_b_money[id] //Money bonus player_b_gravity[id2] = player_b_gravity[id] //Gravity bonus : 1 = best player_b_inv[id2] = player_b_inv[id] //Invisibility bonus player_b_grenade[id2] = player_b_grenade[id] //Grenade bonus = 1/chance to kill player_b_reduceH[id2] = player_b_reduceH[id] //Reduces player health each round start player_b_theif[id2] = player_b_theif[id] //Amount of money to steal player_b_respawn[id2] = player_b_respawn[id] //Chance to respawn upon death player_b_explode[id2] = player_b_explode[id] //Radius to explode upon death player_b_heal[id2] = player_b_heal[id] //Ammount of hp to heal each 5 second player_b_blind[id2] = player_b_blind[id] //Chance 1/Value to blind the enemy player_b_fireshield[id2] = player_b_fireshield[id] //Protects against explode and grenade bonus player_b_meekstone[id2] = player_b_meekstone[id] //Ability to lay a fake c4 and detonate player_b_teamheal[id2] = player_b_teamheal[id] //How many hp to heal when shooting a teammate player_b_redirect[id2] = player_b_redirect[id] //How much damage will the player redirect player_b_fireball[id2] = player_b_fireball[id] //Ability to shot off a fireball value = radius * player_b_ghost[id2] = player_b_ghost[id] //Ability to walk through walls player_b_eye[id2] = player_b_eye[id] //Ability to snarkattack player_b_blink[id2] = player_b_blink[id] //Abiliy to use railgun player_b_windwalk[id2] = player_b_windwalk[id] //Ability to windwalk player_b_usingwind[id2] = player_b_usingwind[id] //Is player using windwalk player_b_froglegs[id2] = player_b_froglegs[id] player_b_silent[id2] = player_b_silent[id] player_b_dagon[id2] = player_b_dagon[id] //Abliity to nuke opponents player_b_sniper[id2] = player_b_sniper[id] //Ability to kill faster with scout player_b_jumpx[id2] = player_b_jumpx[id] player_b_smokehit[id2] = player_b_smokehit[id] player_b_extrastats[id2] = player_b_extrastats[id] player_b_firetotem[id2] =player_b_firetotem[id] player_b_hook[id2] = player_b_hook[id] player_b_darksteel[id2] = player_b_darksteel[id] player_b_illusionist[id2] = player_b_illusionist[id] player_b_mine[id2] = player_b_mine[id] wear_sun[id2] = wear_sun[id] player_sword[id2] = player_sword[id] player_ultra_armor_left[id2]=player_ultra_armor_left[id] player_ultra_armor[id2]=player_ultra_armor[id] dropitem(id); return 1; } public przekaz_przedmiot(id) { new tekst[256] formatex(tekst, 255, "\yKomu chcesz przekazac \r%s\y ?",player_item_name[id]); new menu = menu_create(tekst, "przekazywanie_przedmiotu"); new name[48] for(new i=1; i < 33; i++) { if(is_user_connected(i)) { get_user_name(i, name, charsmax(name)); menu_additem(menu, name); } } menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz"); menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona"); menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona"); menu_display(id, menu); } public przekazywanie_przedmiotu(id, menu, item) { if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } if(player_item_id[item]!=0) { client_print(id,print_chat,"Wybrany gracz posiada juz przedmiot !") menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } id_przekazujacego[item] = id przejecie_przedmiotu(item) menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } public przejecie_przedmiotu(id) { new tekst[256],name[48] get_user_name(id_przekazujacego[id], name, charsmax(name)); formatex(tekst, 255, "\r%s \ychce przekazac Tobie \r%s\y ?",name,player_item_name[id_przekazujacego[id]]); new menu = menu_create(tekst, "przejmowanie_przedmiotu"); menu_additem(menu, "Tak, chce przyjac ten przedmiot !"); menu_additem(menu, "Nie, nie potrzebuje tego przedmiotu !"); menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz"); menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona"); menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona"); menu_display(id, menu); } public przejmowanie_przedmiotu(id, menu, item) { if(item == MENU_EXIT) { client_print(id_przekazujacego[item],print_chat,"Gracz wylaczyl menu tym samym nie przyjmujac przedmiotu !") menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } switch(item) { case 0: { PRZEKAZYWANIE(id_przekazujacego[item],id) client_print(id_przekazujacego[item],print_chat,"Gracz przyjal przedmiot !") } case 1: client_print(id_przekazujacego[item],print_chat,"Gracz nie przyjal przedmiotu !") } menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } }Żadnych natywów i osobnych pluginów.
#135296 Itemy 1/1
Napisane przez Big Smoke w 15.05.2010 15:04
m4 :
Znajdź:
new player_b_sniper[33] = 1 //Ability to kill in 1/sniper with scout
dodaj pod tym to:
new player_b_m4master[33] = 1
Znajdź:
player_b_sniper[id] = 0 //Ability to kill faster with scout
dodaj pod tym to:
player_b_m4master[id] = 0 //Ability to kill faster with m4
Znajdź:
if (player_b_sniper[id] > 0)
{
num_to_str(player_b_sniper[id],TempSkill,10)
add(itemEffect,199,"Masz 1/")
add(itemEffect,199,TempSkill)
add(itemEffect,199,"na natychmiastowe zabicie przeciwnika ze scouta
")
}
dodaj pod tym to:
if (player_b_m4master[id] > 0)
{
num_to_str(player_b_m4master[id],TempSkill,10)
add(itemEffect,199,"Masz 1/")
add(itemEffect,199,TempSkill)
add(itemEffect,199,"na natychmiastowe zabicie przeciwnika ze m4
")
}
Znajdź:
case 68:
{
player_item_name[id] = "Ultra Armor"
player_item_id[id] = 68
player_ultra_armor[id]=random_num(7,11)
player_ultra_armor_left[id]=player_ultra_armor[id]
show_hudmessage (id, "Znalazles przedmiot : %s :: Twoj pancerz moze odbic do %i pociskow",player_item_name[id],player_ultra_armor[id])
}
dodaj pod tym to:
case XX:
{
player_item_name[id] = "m4masterek"
player_item_id[id] = rannum
player_b_m4master[id] = random_num(1,1)
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: 1/%i szans do natychmiastowego zabicia m4",player_item_name[id],player_b_m4master[id])
}
Znajdź:
set_hudmessage(220, 115, 70, -1.0, 0.40, 0, 3.0, 4.0, 0.2, 0.3, 5)
new rannum = random_num(1,68)
zamień na:
set_hudmessage(220, 115, 70, -1.0, 0.40, 0, 3.0, 4.0, 0.2, 0.3, 5)
new rannum = random_num(1,XX)
Znajdź:
if(player_b_sniper[id]>0)
{
if(player_b_sniper[id]>5) player_b_sniper[id]-=random_num(0,2)
else if(player_b_sniper[id]>2) player_b_sniper[id]-=random_num(0,1)
else if(player_b_sniper[id]>1) player_b_sniper[id]-=random_num(-1,1)
}
dodaj pod tym to:
if(player_b_m4master[id]>0)
{
if(player_b_m4master[id]>5) player_b_m4master[id]-=random_num(0,2)
else if(player_b_m4master[id]>2) player_b_m4master[id]-=random_num(0,1)
else if(player_b_m4master[id]>1) player_b_m4master[id]-=random_num(-1,1)
}
Znajdź:
/* ==================================================================================================== */
public add_bonus_scoutdamage(attacker_id,id,weapon)
{
if (player_b_sniper[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_SCOUT && player_class[id]!=Ninja)
{
if (!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED
if (random_num(1,player_b_sniper[attacker_id]) == 1)
UTIL_Kill(attacker_id,id,"scout")
}
return PLUGIN_HANDLED
}
/* ==================================================================================================== */
dodaj pod tym to:
public add_bonus_m4masterdamage(attacker_id,id,weapon)
{
if (player_b_m4master[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_M4A1)
{
if (!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED
if (random_num(1,player_b_m4master[attacker_id]) == 1)
UTIL_Kill(attacker_id,id,"m4a1")
}
return PLUGIN_HANDLED
}
/* ==================================================================================================== */
Znajdź:
add_bonus_scoutdamage(attacker_id,id,weapon)
dodaj pod tym to:
add_bonus_m4masterdamage(attacker_id,id,weapon)
Znajdź:
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be")
zamień na:
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1")
XX - To numer twojego itemu
#395316 Oberon Boss!!
Napisane przez Żółw Mina w 10.04.2012 15:24
Oberon Boss - Plugin tworzący bossa na serwerze, którego trzeba zabić!
Standardowo Oberon posiada 40000 HP (Dużo co nie? ).
Najlepiej przedstawi mod ten oto filmik:
http://www.youtube.c...player_embedded
[instalacja]
Folder 'sound' wgraj do folderu 'cstrike'
Folder 'models' wgraj do folderu 'cstrike'
Folder 'addons' wgraj do folderu 'cstrike'
Na końcu pliku 'plugins.ini' wklej nazwę pluginu ('oberon.amxx')
[komendyadmina]
/zapiszmiejsce - zapisuje miejsce, w którym ma być stworzony Oberon
/stworzbossa - tworzysz bossa
ABY UŻYĆ TYCH KOMEND POTRZEBA FLAGI ADMIN_LEVEL_H
- amxmodx
- engine
- fakemeta
- hamsandwich
- xs
W Oberon Modzie można zmienić ilość życia, które Oberon posiada. Odpowiada za to linijka:
#define OBERON_HEALTH 40000.0
Zmieniamy tutaj tylko cyferki (musi być na końcu .0!)
Źródło: Zombie-Mod.ugu.pl
Załączone pliki
-
oberon.sma 24,24 KB 890 Ilość pobrań
oberon.amxx -
oberon_boss.zip 2,54 MB 1193 Ilość pobrań
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: mozor
- Regulamin