Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

mozor - zdjęcie

mozor

Rejestracja: 23.04.2009
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 03.03.2014 17:39
-----

#584664 Plugin /konkurs

Napisane przez Aemiksowy w 11.11.2013 18:34

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
 
#include <amxmodx>
#include <colorchat>
 
#define PLUGIN "Mtod"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "MarViner"
 
#define CZAS 60.0
 
public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	register_clcmd("say /konkurs","show")
	set_task(CZAS, "wyswietl", .flags="b")
}
 
public show(id)
	show_motd(id,"konkurs.txt", "Konkurs")
 
public wyswietl(id){
	if(!is_user_connected(id))
		return;
	
	ColorChat(id, TEAM_COLOR, "[KONKURS] Wpisz w say /konkurs by zobaczyc zasady konkursu");
}



#584797 Plugin /konkurs

Napisane przez Aemiksowy w 12.11.2013 15:45

Co 60 sekund pokazuje, a raczej powinno. Przypatrz się dokładnie. Zresztą, ustaw sobie czas na, np. 5 sekund i sprawdź. Jeśli nadal będzie nie działać, pisz.




#584932 Plugin /konkurs

Napisane przez Aemiksowy w 12.11.2013 23:33

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <colorchat>

new const AUTHOR[] = "Aemiks";

#define VERSION "2.0"
#define CZAS 60.0

new g_maxplayers;

public plugin_init() {
	register_plugin("Kokurs", VERSION, AUTHOR)
	
	register_clcmd("say /konkurs","show")
	set_task(CZAS, "wyswietl", .flags="b")
}

public plugin_cfg(){
	g_maxplayers = get_maxplayers();
}

public show(id)
	show_motd(id,"konkurs.txt", "Konkurs")

public wyswietl(){	
	for(new i; i<=g_maxplayers; i++){
		if(!is_user_connected(i) || is_user_bot(i) || is_user_hltv(i))
			continue;
		
		ColorChat(i, TEAM_COLOR, "[KONKURS] Wpisz w say /konkurs by zobaczyc zasady konkursu");
	}
}

Najmocniej Cię przepraszam. Wyżej poprawiona wersja.

 




#579869 [ROZWIĄZANE] Przerobienie klas Premium | Dodanie multijumpa

Napisane przez M4RV1N w 23.10.2013 12:25

Nie mam pojęcia po co w tej klasie biblioteka colorchat, ale to tak na marginesie..

 

Powinno działać, sprawdź :

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#583312 [ROZWIĄZANE] Klasa Hacker

Napisane przez M4RV1N w 06.11.2013 20:16

Proszę:

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#422142 Mini Modyfikacja AMXBans v4

Napisane przez Kawon w 19.06.2012 18:15

Mini Modyfikacja AMXBans Web

Oto kolejna wersja zborów dodatków do AMXBans :)
Tym razem wszystko zostało zrobione pod wersję AMXBans: GM 1.6
Jak na razie Mini Modyfikacja została kompatybilna z GM 1.6W paczce znajdują się jednie dodatki z poprzedniej wersji oraz gotowe dodatki z forum.
  • Wersja v4.0.2
    • Poprawa błędów oraz mała zmiana kosmetyczna
  • Wersja v4.0.1
    • Tak zwana lista screenów. Tabela a w niej nick gracza, mapa, ilość screenów etc.
  • Lista zmian z poprzedniej wersji v3 zostały użyte (to nie jest wszystko)
    • Wyświetlanie 5 Ostatnich banów na forum !
    • Możliwość pisania z Danym adminem po kliknięciu w jego GG (odpali się rozmowa na waszym gg z jego numerem) oraz status GG
    • Statystyki Admina (łączna ilość banów, ile banów z tego to permy oraz ile z tego to bany tymczasowe, wykaz procentowy)
    • Zmieniono nazwę ICQ na Numer GG
Podziękowania dla L0rdS^P0l4K za modyfikacje oraz fixy które zostały użyte w mini modyfikacji:Dziękuje speedkill za pomoc w amxbans_ssban
5 Ostatnich banów na forum (kod):
<table border="0" cellpadding="2" cellspacing="1" class="forumline" align="center" width="100%">    <tr>        <th colspan="5" width="100%" nowrap="nowrap" style="cursor: pointer" title="Ukryj">Lista 5 Ostatnich Banów</th>    </tr>    <tr>        <td width="*" class="row3" align="center"><iframe scrolling="no" frameborder="0" style="width: 100%; height: 148px; border: none" src="http://link do amxbans/bany.php">Twoja przeglądarka nie obsługuje ramek!</iframe></td>    </tr></table>
[info]Ten kod wklejamy gdzie chcemy najlepiej do index_body.tpl lub overall_header.tpl [/info][warn]Do poprawności działania trzeba zmienić plugin na screeny znajdujący się w załączniku.[/warn][error]Zakaz kopiowania bez zgody autora ! [/error]
DEMO: http://kawon.amxx.pl/amxbans/
download
Załączony plik  Mini Modyfikacja AMXBans v.4.0.2.zip   51,82 KB  971 Ilość pobrań

Wersja dla serwerów z wersją pluginu AMXBans 1.6
Załączony plik  amxbans_ssban_1.6.sma   7,97 KB  572 Ilość pobrań
  amxbans_ssban_1.6.amxx

Wersja dla serwerów z wersją pluginu AMXBans 1.5.1
Załączony plik  amxbans_ssban_1.5.1.sma   7,51 KB  505 Ilość pobrań
  amxbans_ssban_1.5.1.amxx

Wcześniejsze wersje:
Załączony plik  Mini Modyfikacja AMXBans v.4.0.zip   45,33 KB  509 Ilość pobrań
Załączony plik  Mini Modyfikacja AMXBans v.4.0.1.zip   50,2 KB  737 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 14


#440992 [ROZWIĄZANE] FileSystem_Steam.dll Wirus.

Napisane przez Portek w 05.08.2012 10:48

http://forums.steamp...d.php?t=1945698
http://forums.steamp...=2840409&page=3 [ http://forums.steamp...97&postcount=34 ]

Nie chcecie, czy nie potraficie korzystać z wyszukiwarki? Avast i jego genialna heurystyka wykrywa wirusy wszędzie. Wystarczy dodać folder Steam do whitelisty (pomijane przy skanowaniu / zaufane etc.) i tyle.
  • +
  • -
  • 1


#196949 Komenda /exp

Napisane przez Drewno. w 16.12.2010 20:29

Witajcie.To mój pierwszy poradnik do diablo.Zaprezentuje w nim nową komendę - /exp.Sprawdza ona ilość obecnego doświadczenia i ile brakuje do następnego poziomu:

Jest to dosyć proste do zrobienia,ale zarazem do diablo bardzo przydatne,bo oprócz expa podanego w % wiemy ile dokładnie nam brakuje do lvl,więc wiemy ile grać aby osiągnąć dany poziom:

Pod:
register_clcmd("/reset","reset_skill")

Dodaj:
register_clcmd("say /exp", "exp")
register_clcmd("say exp", "exp")


I na końcu sma dodajesz:
public exp(id)
{
ColorChat(id, GREEN, "Poziom: ^x04%i ^x01- Masz ^x03(%d/%d)^x01 Doswiadczenia", player_lvl[id], player_xp[id], LevelXP[player_lvl[id]])
ColorChat(id, NORMAL, "Do nastepnego poziomu brakuje ^x04%d^x01 Doswiadczenia", LevelXP[player_lvl[id]]-player_xp[id])
}


UWAGA! do tego kodu wymagany jest moduł colorchat,jeśli go nie masz to w swoim diablo

Pod:
#include <csx>

Dodaj:
#include <colorchat>



#235401 [SURF] No Edge Damage

Napisane przez QTM. Peyote w 10.04.2011 21:01

Dołączona grafika
  • Plugin zatrzymuje obrażenia spowodowane upadkiem na krawędź rampy. Jeżeli by ktoś nie wiedział mam na myśli część rampy zaznaczoną czerwoną linią:
Dołączona grafika
Dołączona grafika
  • Standardowa.

Dołączona grafika
Załączony plik  QTM_NoEdgeDamage.amxx   3,09 KB  83 Ilość pobrań


Załączony plik  QTM_NoEdgeDamage.sma   904 bajtów  558 Ilość pobrań
  QTM_NoEdgeDamage.amxx

Załączone miniatury

  • edge.JPG

  • +
  • -
  • 16


#401994 Nowe Itemy DiabloMod

Napisane przez Dizip w 26.04.2012 13:02

Witam Jestem nowym użytkownikiem Amxx i zauważyłem ,że dział Diablomod jest bardzo ubogi np w przeciwieństwie do Coda
Dzisiaj wam pokaże jak dodać kilka nowych itemów do swojego Diablo; )

Nie jestem mistrzem pisania poradników także musicie mi wybaczyć

Pierwszy item - Kret działanie? -Szansa na resp u przeciwnika
Spoiler


Drugi item "Bezleb" - Działanie? -Nie da się Ciebie zabić strzałem w głowę
Spoiler

Dodawanie itemu w spis jest w opisie 1 itemu

Na razie to tyle post będę uaktualniał bo teraz nie mam czasu napisać więcej. Możecie składać propozycje co do itemków. Postaram się je wykonać nawet dla własnych krozyści ; )
Dziękuje za przeczytanie posta


#402779 Nowe Itemy DiabloMod

Napisane przez Dizip w 27.04.2012 21:40

Szczegóły ; > Muszę trochę nabić reputki także jak znajdę czasu udostępnię wam więcej itemków/mocy; )


#392313 Komenda Do Przekazywania Item'ów /daj.

Napisane przez KariiO w 06.04.2012 10:08

dodaj gdzieś na górze:
new id_przekazujacego[33]


edit 1
@down
zamień item na id i wszystko powinno być dobrze

w lini 8460 i 8461 item na id
  • +
  • -
  • 1


#391733 Komenda Do Przekazywania Item'ów /daj.

Napisane przez KariiO w 05.04.2012 12:19

Try:


new id_przekazujacego[33] //nowa zmienna (moze byc na gorze)
public PRZEKAZYWANIE(id,id2){
if(!is_user_connected(id))
return 0
if(!is_user_connected(id2))
return 0
if(player_item_id[id] == 0)
return 0;

dropitem(id2);
award_item(id2, player_item_id[id]);

item_boosted[id2] = item_boosted[id]
item_durability[id2] = item_durability[id]
jumps[id2] = jumps[id]
gravitytimer[id2] = gravitytimer[id]
player_b_vampire[id2] = player_b_vampire[id]    //Vampyric damage
player_b_damage[id2] = player_b_damage[id]                        //Bonus damage
player_b_money[id2] = player_b_money[id]                                //Money bonus
player_b_gravity[id2] = player_b_gravity[id]    //Gravity bonus : 1 = best
player_b_inv[id2] = player_b_inv[id]                    //Invisibility bonus
player_b_grenade[id2] = player_b_grenade[id]    //Grenade bonus = 1/chance to kill
player_b_reduceH[id2] = player_b_reduceH[id]    //Reduces player health each round start
player_b_theif[id2] = player_b_theif[id]                                //Amount of money to steal
player_b_respawn[id2] = player_b_respawn[id]    //Chance to respawn upon death
player_b_explode[id2] = player_b_explode[id]    //Radius to explode upon death
player_b_heal[id2] = player_b_heal[id]            //Ammount of hp to heal each 5 second
player_b_blind[id2] = player_b_blind[id]                                //Chance 1/Value to blind the enemy
player_b_fireshield[id2] = player_b_fireshield[id]        //Protects against explode and grenade bonus
player_b_meekstone[id2] = player_b_meekstone[id]                //Ability to lay a fake c4 and detonate
player_b_teamheal[id2] = player_b_teamheal[id]  //How many hp to heal when shooting a teammate
player_b_redirect[id2] = player_b_redirect[id]  //How much damage will the player redirect
player_b_fireball[id2] = player_b_fireball[id]  //Ability to shot off a fireball value = radius *
player_b_ghost[id2] = player_b_ghost[id]                //Ability to walk through walls
player_b_eye[id2] = player_b_eye[id]                                     //Ability to snarkattack
player_b_blink[id2] = player_b_blink[id]                //Abiliy to use railgun
player_b_windwalk[id2] = player_b_windwalk[id]  //Ability to windwalk
player_b_usingwind[id2] = player_b_usingwind[id]                //Is player using windwalk
player_b_froglegs[id2] = player_b_froglegs[id]
player_b_silent[id2] = player_b_silent[id]
player_b_dagon[id2] = player_b_dagon[id]                                //Abliity to nuke opponents
player_b_sniper[id2] = player_b_sniper[id]                        //Ability to kill faster with scout
player_b_jumpx[id2] = player_b_jumpx[id]
player_b_smokehit[id2] = player_b_smokehit[id]
player_b_extrastats[id2] = player_b_extrastats[id]
player_b_firetotem[id2] =player_b_firetotem[id]
player_b_hook[id2] = player_b_hook[id]
player_b_darksteel[id2] = player_b_darksteel[id]
player_b_illusionist[id2] = player_b_illusionist[id]
player_b_mine[id2] = player_b_mine[id]
wear_sun[id2] = wear_sun[id]
player_sword[id2] = player_sword[id]
player_ultra_armor_left[id2]=player_ultra_armor_left[id]
player_ultra_armor[id2]=player_ultra_armor[id]

dropitem(id);

return 1;
}

public przekaz_przedmiot(id) {
new tekst[256]
formatex(tekst, 255, "\yKomu chcesz przekazac \r%s\y ?",player_item_name[id]);
new menu = menu_create(tekst, "przekazywanie_przedmiotu");

new name[48]
for(new i=1; i < 33; i++)
{
if(is_user_connected(i)) {
get_user_name(i, name, charsmax(name));
menu_additem(menu, name);
}
}

menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_display(id, menu);
}

public przekazywanie_przedmiotu(id, menu, item) {
if(item == MENU_EXIT) {
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
if(player_item_id[item]!=0)
{
client_print(id,print_chat,"Wybrany gracz posiada juz przedmiot !")
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
id_przekazujacego[item] = id
przejecie_przedmiotu(item)

menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}

public przejecie_przedmiotu(id) {
new tekst[256],name[48]
get_user_name(id_przekazujacego[id], name, charsmax(name));
formatex(tekst, 255, "\r%s \ychce przekazac Tobie \r%s\y ?",name,player_item_name[id_przekazujacego[id]]);

new menu = menu_create(tekst, "przejmowanie_przedmiotu");

menu_additem(menu, "Tak, chce przyjac ten przedmiot !");
menu_additem(menu, "Nie, nie potrzebuje tego przedmiotu !");

menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_display(id, menu);
}

public przejmowanie_przedmiotu(id, menu, item) {
if(item == MENU_EXIT) {
client_print(id_przekazujacego[item],print_chat,"Gracz wylaczyl menu tym samym nie przyjmujac przedmiotu !")
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
switch(item)
{
case 0:
{
PRZEKAZYWANIE(id_przekazujacego[item],id)
client_print(id_przekazujacego[item],print_chat,"Gracz przyjal przedmiot !")
}
case 1: client_print(id_przekazujacego[item],print_chat,"Gracz nie przyjal przedmiotu !")
}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
}
Żadnych natywów i osobnych pluginów.
  • +
  • -
  • 1


#135296 Itemy 1/1

Napisane przez Big Smoke w 15.05.2010 15:04

Często padają pytania typu jak zrobić itemy 1/1 z m4 itp wiec teraz to pokaże

m4 :

Znajdź:
new player_b_sniper[33] = 1 //Ability to kill in 1/sniper with scout

dodaj pod tym to:
new player_b_m4master[33] = 1 

Znajdź:
player_b_sniper[id] = 0 //Ability to kill faster with scout

dodaj pod tym to:
player_b_m4master[id] = 0 //Ability to kill faster with m4

Znajdź:
if (player_b_sniper[id] > 0)
{
num_to_str(player_b_sniper[id],TempSkill,10)
add(itemEffect,199,"Masz 1/")
add(itemEffect,199,TempSkill)
add(itemEffect,199,"na natychmiastowe zabicie przeciwnika ze scouta
")
}

dodaj pod tym to:
if (player_b_m4master[id] > 0)
{
num_to_str(player_b_m4master[id],TempSkill,10)
add(itemEffect,199,"Masz 1/")
add(itemEffect,199,TempSkill)
add(itemEffect,199,"na natychmiastowe zabicie przeciwnika ze m4
")
}

Znajdź:
case 68:
{
player_item_name[id] = "Ultra Armor"
player_item_id[id] = 68
player_ultra_armor[id]=random_num(7,11)
player_ultra_armor_left[id]=player_ultra_armor[id]
show_hudmessage (id, "Znalazles przedmiot : %s :: Twoj pancerz moze odbic do %i pociskow",player_item_name[id],player_ultra_armor[id])
}

dodaj pod tym to:
case XX:
{
player_item_name[id] = "m4masterek"
player_item_id[id] = rannum
player_b_m4master[id] = random_num(1,1)
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: 1/%i szans do natychmiastowego zabicia m4",player_item_name[id],player_b_m4master[id])
}

Znajdź:
set_hudmessage(220, 115, 70, -1.0, 0.40, 0, 3.0, 4.0, 0.2, 0.3, 5)
new rannum = random_num(1,68)

zamień na:
set_hudmessage(220, 115, 70, -1.0, 0.40, 0, 3.0, 4.0, 0.2, 0.3, 5)
new rannum = random_num(1,XX)


Znajdź:
if(player_b_sniper[id]>0)
{
if(player_b_sniper[id]>5) player_b_sniper[id]-=random_num(0,2)
else if(player_b_sniper[id]>2) player_b_sniper[id]-=random_num(0,1)
else if(player_b_sniper[id]>1) player_b_sniper[id]-=random_num(-1,1)
}

dodaj pod tym to:
if(player_b_m4master[id]>0)
{
if(player_b_m4master[id]>5) player_b_m4master[id]-=random_num(0,2)
else if(player_b_m4master[id]>2) player_b_m4master[id]-=random_num(0,1)
else if(player_b_m4master[id]>1) player_b_m4master[id]-=random_num(-1,1)
}

Znajdź:
/* ==================================================================================================== */

public add_bonus_scoutdamage(attacker_id,id,weapon)
{
if (player_b_sniper[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_SCOUT && player_class[id]!=Ninja)
{

if (!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED

if (random_num(1,player_b_sniper[attacker_id]) == 1)
UTIL_Kill(attacker_id,id,"scout")

}

return PLUGIN_HANDLED
}

/* ==================================================================================================== */


dodaj pod tym to:
public add_bonus_m4masterdamage(attacker_id,id,weapon)
{
if (player_b_m4master[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_M4A1)
{

if (!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED

if (random_num(1,player_b_m4master[attacker_id]) == 1)
UTIL_Kill(attacker_id,id,"m4a1")

}

return PLUGIN_HANDLED
}

/* ==================================================================================================== */

Znajdź:
add_bonus_scoutdamage(attacker_id,id,weapon)

dodaj pod tym to:
add_bonus_m4masterdamage(attacker_id,id,weapon)

Znajdź:
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be")


zamień na:

register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1")



XX - To numer twojego itemu
  • +
  • -
  • 4


#395316 Oberon Boss!!

Napisane przez Żółw Mina w 10.04.2012 15:24

Dołączona grafika



opis


Oberon Boss - Plugin tworzący bossa na serwerze, którego trzeba zabić!

Standardowo Oberon posiada 40000 HP (Dużo co nie? xD).

Najlepiej przedstawi mod ten oto filmik:



http://www.youtube.c...player_embedded



[instalacja]


Folder 'sound' wgraj do folderu 'cstrike'

Folder 'models' wgraj do folderu 'cstrike'

Folder 'addons' wgraj do folderu 'cstrike'

Na końcu pliku 'plugins.ini' wklej nazwę pluginu ('oberon.amxx')



[komendyadmina]


/zapiszmiejsce - zapisuje miejsce, w którym ma być stworzony Oberon

/stworzbossa - tworzysz bossa


ABY UŻYĆ TYCH KOMEND POTRZEBA FLAGI ADMIN_LEVEL_H



wymagane moduly



- amxmodx
- engine
- fakemeta
- hamsandwich
- xs


konfiguracja
W Oberon Modzie można zmienić ilość życia, które Oberon posiada. Odpowiada za to linijka:

#define OBERON_HEALTH 40000.0

Zmieniamy tutaj tylko cyferki (musi być na końcu .0!)



download

Źródło: Zombie-Mod.ugu.pl

Załączone pliki