Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Tutorial

Komenda /exp

Tutorial

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 Drewno.

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:263
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 16.12.2010 20:29

Witajcie.To mój pierwszy poradnik do diablo.Zaprezentuje w nim nową komendę - /exp.Sprawdza ona ilość obecnego doświadczenia i ile brakuje do następnego poziomu:

Jest to dosyć proste do zrobienia,ale zarazem do diablo bardzo przydatne,bo oprócz expa podanego w % wiemy ile dokładnie nam brakuje do lvl,więc wiemy ile grać aby osiągnąć dany poziom:

Pod:
register_clcmd("/reset","reset_skill")

Dodaj:
register_clcmd("say /exp", "exp")
register_clcmd("say exp", "exp")


I na końcu sma dodajesz:
public exp(id)
{
ColorChat(id, GREEN, "Poziom: ^x04%i ^x01- Masz ^x03(%d/%d)^x01 Doswiadczenia", player_lvl[id], player_xp[id], LevelXP[player_lvl[id]])
ColorChat(id, NORMAL, "Do nastepnego poziomu brakuje ^x04%d^x01 Doswiadczenia", LevelXP[player_lvl[id]]-player_xp[id])
}


UWAGA! do tego kodu wymagany jest moduł colorchat,jeśli go nie masz to w swoim diablo

Pod:
#include <csx>

Dodaj:
#include <colorchat>

Użytkownik Master'eX edytował ten post 16.12.2010 22:03


#2 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 16.12.2010 20:49

public exp(id)
{
ColorChat(id, GREEN, "Poziom: ^x04%i ^x01- Masz ^x03(%d/%d)^x01 Doswiadczenia", player_lvl[id], player_xp[id], LevelXP[player_lvl[id]])
ColorChat(id, NORMAL, "Do nastepnego poziomu brakuje ^x04%d^x01 Doswiadczenia", LevelXP[player_lvl[id]]-player_xp[id])
}

Drobnostka ale chyba lepiej będzie tak ^^
  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#3 Drewno.

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:263
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 16.12.2010 21:56

też racja,bo z tym colorchatem to coś z kolorami,musiałem tak zrobić,jak mam,ale dzięki za poprawkę

#4 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 17.12.2010 11:40

Wszystko fajnie ale wypadało by dodać colorchat.inc ;)
  • +
  • -
  • 0

#5 FreZZy

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 17.12.2010 15:52

i spróbuj zrobić obliczenia na podstawie cvaru ile osób trza jeszcze zabić

#6 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 17.12.2010 19:07

i spróbuj zrobić obliczenia na podstawie cvaru ile osób trza jeszcze zabić

Raczej niezbyt dobry pomysł, bo exp zdobywa się także za podłożenie/rozbrojenie paki, do tego jeszcze przecież ilość expa ile się dostaje za zabójstwo jest różna, zależy ona od różnicy lvl atakowanego i atakującego, a jeśli ktoś jeszcze dodatkowo sobie dodał do tego inne możliwości zdobycia expa, to takie obliczenie "ile trzeba jeszcze zabić" byłyby trochę, a nawet bardzo mylne.
No ale skoro pytasz, można by to zrobić na takiej zasadzie
ColorChat(id, NORMAL, "Do nastepnego poziomu brakuje Ci ^x04%d^x01 zabojstw", (LevelXP[player_lvl[id]]-player_xp[id])/get_cvar_num("diablo_xpbonus"))

i dodajesz to do tamtego publica.
  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#7 FreZZy

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 17.12.2010 21:07

Raczej niezbyt dobry pomysł, bo exp zdobywa się także za podłożenie/rozbrojenie paki, do tego jeszcze przecież ilość expa ile się dostaje za zabójstwo jest różna, zależy ona od różnicy lvl atakowanego i atakującego, a jeśli ktoś jeszcze dodatkowo sobie dodał do tego inne możliwości zdobycia expa, to takie obliczenie "ile trzeba jeszcze zabić" byłyby trochę, a nawet bardzo mylne.


zdaje sobie z tego sprawe ale to jest mój kaprys

#8 Szymon035

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 79
Zaawansowany

  • Postów:570
  • Steam:steam
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Katowice / Żory
Offline

Napisano 17.12.2010 21:30

A mam takie pytanie co do tego:

I na końcu sma dodajesz:

public exp(id)
{
ColorChat(id, GREEN, "Poziom: ^x04%i ^x01- Masz ^x03(%d/%d)^x01 Doswiadczenia", player_lvl[id], player_xp[id], LevelXP[player_lvl[id]])
ColorChat(id, NORMAL, "Do nastepnego poziomu brakuje ^x04%d^x01 Doswiadczenia", LevelXP[player_lvl[id]]-player_xp[id])
}



To trzeba dodać na samym końcu pliku DiabloModa?
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#9 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 17.12.2010 21:31

Na końcu kodu pliku sma z diablo modem i potem go kompilujesz i wrzucasz na serwer.
  • +
  • -
  • 1
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#10 strikepremium

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:101
  • Imię:czak
  • Lokalizacja:swww
Offline

Napisano 27.12.2010 10:56

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.

Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team



diablo.sma(1755) : warning 217: loose indentation

diablo.sma(1756) : warning 217: loose indentation

diablo.sma(10032) : error 017: undefined symbol "NORMAL"

diablo.sma(10032) : warning 215: expression has no effect

diablo.sma(10032) : warning 215: expression has no effect

diablo.sma(10032) : error 001: expected token: ";", but found ")"

diablo.sma(10032) : error 029: invalid expression, assumed zero

diablo.sma(10032) : fatal error 107: too many error messages on one line



Compilation aborted.

4 Errors.



#11 Drewno.

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:263
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 27.12.2010 12:15

To:
ColorChat(id, NORMAL, "Do nastepnego poziomu brakuje ^x04%d^x01 Doswiadczenia", LevelXP[player_lvl[id]]-player_xp[id])

Zamien Na:
ColorChat(id, GREEN, "Do nastepnego poziomu brakuje ^x04%d^x01 Doswiadczenia", LevelXP[player_lvl[id]]-player_xp[id])


#12 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 27.12.2010 13:27

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

diablo.sma(1755) : warning 217: loose indentation
diablo.sma(1756) : warning 217: loose indentation
diablo.sma(10032) : error 017: undefined symbol "NORMAL"
diablo.sma(10032) : warning 215: expression has no effect
diablo.sma(10032) : warning 215: expression has no effect
diablo.sma(10032) : error 001: expected token: ";", but found ")"
diablo.sma(10032) : error 029: invalid expression, assumed zero
diablo.sma(10032) : fatal error 107: too many error messages on one line

Compilation aborted.
4 Errors.

Pewnie masz starego colorchata, a tam nie ma "NORMAL" tylko "YELLOW".
  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#13 Drewno.

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:263
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 30.12.2010 11:57

Najlepiej otworzyć colorchat.inl i po prostu sprawdzić jakie są dostępne rodzaje kolorów;)





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Tutorial

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych