już nie ważne sam sobie poradziłem
Temat do zamknięcia.
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
25.01.2015 16:21
już nie ważne sam sobie poradziłem
Temat do zamknięcia.
25.01.2015 12:34
Wielkie dzięki!
A mógłbyś do tego dodać frakcje DarkGL'a?
18.12.2014 14:02
Trzymiej
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> #include <cstrike> #include <fakemeta> new const nazwa[] = "Ninja"; new const opis[] = "Slaba widocznosc na nozu, mniejsza grawitacja, natychmiastowe zabicie z noza [PPM] MODEL NOZA!"; new const bronie = (1<<CSW_DEAGLE); new const zdrowie = 30; new const kondycja = 100; new const inteligencja = 5; new const wytrzymalosc = 20; new ostatnio_prawym[33]; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios"); RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios"); RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios"); register_event("CurWeapon", "ModelBroni_CurWeapon", "be", "1=1"); register_forward(FM_SetModel, "ModelBroni_fw_SetModel"); } public plugin_precache() { precache_model("models/p_ninja.mdl"); precache_model("models/v_ninja.mdl"); precache_model("models/w_ninja.mdl"); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) { client_print(id, print_chat, "[Ninja] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0); ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0); ma_klase[id] = false; } public eventKnife_Niewidzialnosc(id) { if(!ma_klase[id]) return; if( read_data(2) == CSW_KNIFE ) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 50); } else { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); } } public fwSpawn_Grawitacja(id) { if(ma_klase[id]) entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0); } public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker) { if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id]) { cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE); SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1)); return HAM_HANDLED; } return HAM_IGNORED; } public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent) { new id = pev(ent, pev_owner); ostatnio_prawym[id] = 1; } public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent) { new id = pev(ent, pev_owner); ostatnio_prawym[id] = 0; } public ModelBroni_CurWeapon(id) { new weapon = read_data(2); if(ma_klase[id]) { if(weapon == CSW_KNIFE) { set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_ninja.mdl") set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/p_ninja.mdl") } } } public ModelBroni_fw_SetModel(entity, model[]) { if(!pev_valid(entity)) return FMRES_IGNORED if(!equali(model, "models/w_knife.mdl")) return FMRES_IGNORED; new entityowner = pev(entity, pev_owner); if(!ma_klase[entityowner]) return FMRES_IGNORED; engfunc(EngFunc_SetModel, entity, "models/w_ninja.mdl") return FMRES_SUPERCEDE }
18.12.2014 13:58
daj linka do klasy do ci zrobię
17.12.2014 20:45
@window granat wybucha a nie ma dało by radę to naprawić? Albo zamiast he dać np flasha który nie oślepia?