Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

NieWiemMamMac@ - zdjęcie

NieWiemMamMac@

Rejestracja: 26.11.2014
Aktualnie: Poza forum
Poza forum Ostatnio: Prywatna
*****

#719899 Hp & armor

Napisane przez NieWiemMamMac@ w 06.02.2016 15:41

Witam.
Napisałem swój 1 plugin lecz mam pewien problem otóż po wpisaniu w say /hparmor dostaje to co chce ale gdy padne i wpisze to  samo to wyswietla mi info ze nie zyje i pokazuje tez ze dostalem hp i armor. Chciałbym zeby po smierci byl tylko napisa ze nie zyjesz.

Spoiler

próbowałem po infie o smierci dawac return PLUGIN_HANDLED, return PLUGIN_CONTINUE i else ale nadal źle działa.

 

Spoiler

Jeszcze zrób tak by user mógł raz na rundę używać tej komendy ;)


  • +
  • -
  • 1


#719436 Błąd przy kompilacji silnika

Napisane przez NieWiemMamMac@ w 31.01.2016 13:34

Witam mam taki problem, że co bym nie zrobil to wyskakuje mi cały czas błąd

QTM_CodMod.sma(1031) : error 017: undefined symbol "target"

1 Error.
Could not locate output file QTM_CodMod.amxx (compile failed).

I prosił bym o sprawdzenie czy dobrze dodałem monety :)

Zajrzyj w kod i zobacz co zrobiłeś źle.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#706718 [ROZWIĄZANE] Problem z kompilacją pluginu z menu.

Napisane przez NieWiemMamMac@ w 18.07.2015 12:56

Teraz takie błędy:


Warning: Loose indentation on line 84
Warning: Loose indentation on line 86
Error: Invalid statement; not in switch on line 87
Warning: Expression has no effect on line 87
Error: Expected token: ";", but found ":" on line 87
Error: Invalid expression, assumed zero on line 87
Error: Too many error messages on one line on line 87

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#706576 [ROZWIĄZANE] Proszę o klasę Amadeusz (Premium flaga a)

Napisane przez NieWiemMamMac@ w 17.07.2015 10:35


To czemu ktoś w int dał mnożnik 0.2? oO

Mnożnik mogłeś zostawić, chodziło mi o brak 10 DMG:)

Przy użyciu cod_inflict_damage pokazuje broń z której zabito, nie ma czaszki - bynajmniej u mnie :)


  • +
  • -
  • 1


#706553 [ROZWIĄZANE] Proszę o klasę Amadeusz (Premium flaga a)

Napisane przez NieWiemMamMac@ w 17.07.2015 00:03

Tsaaa, jasne, a zwiększone dmg będą powodować czaszkę zamiast ikonki bronii...

public DmG(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED;
	
	if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED;
	
	if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && damagebits & DMG_BULLET)
        {
                SetHamParamFloat(4, damage+(cod_get_user_intelligence(id, 1, 1, 1)*0.2))
                return HAM_HANDLED
        }
	
	return HAM_IGNORED;
}

To będzie poprawnie, tylko nie wiem czy nie ma literówek, ale to łatwo poprawić.

http://scr.hu/7m7a/hhbvr

ps. czemu:

get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47

?

ps.2.

SetHamParamFloat(4, damage+(cod_get_user_intelligence(id, 1, 1, 1)*0.2))

spójrz na opis.


  • +
  • -
  • 1


#706547 [ROZWIĄZANE] Błąd z komplikacją klasy.

Napisane przez NieWiemMamMac@ w 16.07.2015 22:33

Właściwie co Ty zrobiłeś? :wstyd:

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#706496 [ROZWIĄZANE] Proszę o klasę Amadeusz (Premium flaga a)

Napisane przez NieWiemMamMac@ w 16.07.2015 15:00

A i tak chyba nikt nie zauważył istotnego błędu:

if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && damagebits & DMG_BULLET)
        cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.2, idinflictor, damagebits);

obrażenie zwiększone będą dla AK47 nie dla MP5NAVY ;)


  • +
  • -
  • 1


#704640 Problem przy kompilacji. [PROSTE] ale nie dla mnie :D -> Error: Undefined...

Napisane przez NieWiemMamMac@ w 01.07.2015 18:54

new klasa[370],szTmp[5],bronie[320],bron[22]

->

new klasa[370],szTmp[5],bronie[320],bron[22],n

i czy tutaj:

WczytajDane(id, i)
bronie = ""

nie powinno być tak:

WczytajDane(id, i)
bronie = ""
n=1

?


  • +
  • -
  • 1


#704456 Render widocznosci do klasy od lvl

Napisane przez NieWiemMamMac@ w 29.06.2015 22:12

public Spawn(id)
{
    if(ma_klase[id])
    {
        new level = cod_get_user_level(id)
        if(level >= 15 && level <= 39)
        {
            set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 150);
        }
        else
        {
            if(level >= 40 && level <= 112)
            {
                set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 90);
            }
        }
    }
}

do:

cod_class_disabled

set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 255);

  • +
  • -
  • 1


#704437 [KOSZ] Problem z crashami przy komendzie

Napisane przez NieWiemMamMac@ w 29.06.2015 20:25

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <colorchat>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta_util>
#include <engine>

#define PLUGIN "TEST"
#define VERSION "1"
#define AUTHOR "Jcr"

public plugin_init()
{   
   register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
}

public client_putinserver(id)
{
        set_task(50.0, "drop", id, _, _, "b");
}

public drop(id)
{
         if(random_num(1,7) == 1)
        {
            engclient_cmd(id, "drop");
        }
}

Wiem, że za dużo includów jest, potem je usune

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>

#define PLUGIN "TEST"
#define VERSION "1"
#define AUTHOR "Jcr"

public plugin_init()
{   
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    
    set_task(50.0, "drop", .flags="b");
}

public drop(id)
{
    if(random_num(1,7) == 1)
    {
        client_cmd(id, "drop");
        //engclient_cmd(id, "drop");
    }
}

  • +
  • -
  • -1


#704413 Klan-Bug z speedem

Napisane przez NieWiemMamMac@ w 29.06.2015 17:47

set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id) + 50);

 myślę że tak 

 

Pobiera prędkość i dodaje X speed

 

Myślę, że na CodModzie to nie zadziała.

cod_set_user_bonus_trim(id, cod_get_user_trim(id, 0, 0)+(aData[KlanStamina] * get_pcvar_num(g_pStaminaPerLevel)));

  • +
  • -
  • 1


#703373 Problem z kompilacją ranga.amxx

Napisane przez NieWiemMamMac@ w 17.06.2015 21:35


Nie pokazuje czy jest czyli Tak czy niema czyli Nie
 show_hudmessage(id, "| Nick: %s^n| Ranga: %s^n| Zabojstw: %d^n| Postep: %s^n| VIP: %s^n| Forum: xxxxxx.pl",name ,ranga,stats[0], postep, get_user_flags(id) & ADMIN_FLAG_X ? "Tak" : "Nie");


co do koloru jak zrobić by był zielony [green hud]?
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.01, 0.17)

 ->

set_hudmessage(0, 255, 0, 0.01, 0.17)

  • +
  • -
  • 1


#703102 Problem z kompilacją ranga.amxx

Napisane przez NieWiemMamMac@ w 13.06.2015 08:50

Witam,

 

Mam problem co do pluginu ranga.amxx dokładniej do vipa [flaga X] wyskakuje mi na kompilatorze non stop błąd oto on:

 

 

Spoiler

 

 

Oto moje sma:

 

Spoiler

 

Spoiler


 


  • +
  • -
  • 1


#702915 Dwa razy większy exp dla vipa.

Napisane przez NieWiemMamMac@ w 09.06.2015 17:02

Z resztą Sobie poradzisz.

public client_death(killer, victim, wpnindex, hitplace, TK)
{
    new headshot = hitplace==HIT_HEAD?1:0;
    if(!TK)
    {
        if(get_user_flags(killer) && ADMIN_LEVEL_H)
        {
            g_iXP[killer] += get_pcvar_num(g_pXPKill)*2 + headshot?get_pcvar_num(g_pXPHeadshot)*2:0;
        }
        else
            g_iXP[killer] += get_pcvar_num(g_pXPKill) + headshot?get_pcvar_num(g_pXPHeadshot):0;
        RPGx_CheckXP(killer);
    }    
    ExecuteForward(g_fwPlayerDeath, g_fwLastResult, victim, killer, headshot);
}

  • +
  • -
  • 1


#702882 Proźba i dodanie w silniku cod mod wytrzymałość

Napisane przez NieWiemMamMac@ w 09.06.2015 12:37

REF

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1