Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Modyfikacja

Dwa razy większy exp dla vipa.

modyfikacja

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 protypek

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:217
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Stalowa Wola
Offline

Napisano 09.06.2015 16:47

Witam, na serwerze posiadam RPG Mod'a. Próbowałem zrobić 2x większy exp dla vipa ale coś się buguje. 

Ludzie mi piszą że czasami im exp do 4 000 za kill'a leci a jest 25 ustawiony za zabójstwo. 

 

O tak próbowałem zrobić:

 


public client_damage(attacker, victim, damage, wpnindex, hitplace, TA){
if(!TA){
g_iXP[attacker] += floatround(damage * get_pcvar_float(wpnindex == CSW_KNIFE?g_pXPKnifeDmg:g_pXPDamage));
RPGx_CheckXP(attacker);
}
ExecuteForward(g_fwPlayerHurt, g_fwLastResult, victim, attacker, damage, wpnindex);
}


public client_death(killer, victim, wpnindex, hitplace, TK){
new headshot = hitplace==HIT_HEAD?1:0;
if(!TK){
g_iXP[killer] += get_pcvar_num(g_pXPKill) + headshot?get_pcvar_num(g_pXPHeadshot):0;
RPGx_CheckXP(killer);
}
if(get_user_flags(killer) && ADMIN_LEVEL_H){                                          // 2x większy exp dla vipa
g_iXP[killer] *= 2;                          
}                                           
ExecuteForward(g_fwPlayerDeath, g_fwLastResult, victim, killer, headshot);
}


public bomb_defused(defuser){
g_iXP[defuser] += floatround(required_xp(defuser) * get_pcvar_float(g_pXPBombDefuse));
RPGx_CheckXP(defuser);
}


public bomb_planted(planter){
g_iXP[planter] += floatround(required_xp(planter) * get_pcvar_float(g_pXPBombPlant));
RPGx_CheckXP(planter);
}


public bomb_explode(planter, defuser){
static players[32], num, player;
get_players(players, num, "e", "TERRORIST");
for(new i;i<num;i++){
player = players[i];
g_iXP[player] += floatround(required_xp(player) * get_pcvar_float(g_pXPBombExplode));
RPGx_CheckXP(player);
}
g_iXP[planter] += floatround(required_xp(planter) * get_pcvar_float(g_pXPBombPlant));
RPGx_CheckXP(planter);
g_iXP[defuser]++;
RPGx_CheckXP(defuser);
}


public RPGx_CheckXP(id){
new XP = g_iXP[id];
if(XP >= required_xp(id)){
new MaxXP = get_pcvar_num(g_pXPMax);
if(MaxXP > 0 && XP >= MaxXP)
return;
g_iXP[id] -= required_xp(id);
g_iLevel[id]++;
g_iCredits[id] += get_pcvar_num(g_pCreditsInc);


if(get_pcvar_num(g_pXPNotice))
{
static szName[32];
get_user_name(id, szName, 31);
tutorMake(0,TUTOR_GREEN,4.0, "%L", LANG_PLAYER, "rpgx_stats_levelup", szName, g_iLevel[id]);
}


client_print(id, print_chat, "%L", id, "rpgx_notice_newcredits", g_iCredits[id]);


PlaySound(id, "levelup");
ExecuteForward(g_fwPlayerLevelUp, g_fwLastResult, id, g_iLevel[id]);
}
}

Bardzo proszę o szybką pomoc.

Załączone pliki


Użytkownik protypek edytował ten post 09.06.2015 16:55

  • +
  • -
  • 0

#2 NieWiemMamMac@

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 164
Profesjonalista

  • Postów:289
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Lokalizacja
Offline

Napisano 09.06.2015 17:02

Z resztą Sobie poradzisz.

public client_death(killer, victim, wpnindex, hitplace, TK)
{
    new headshot = hitplace==HIT_HEAD?1:0;
    if(!TK)
    {
        if(get_user_flags(killer) && ADMIN_LEVEL_H)
        {
            g_iXP[killer] += get_pcvar_num(g_pXPKill)*2 + headshot?get_pcvar_num(g_pXPHeadshot)*2:0;
        }
        else
            g_iXP[killer] += get_pcvar_num(g_pXPKill) + headshot?get_pcvar_num(g_pXPHeadshot):0;
        RPGx_CheckXP(killer);
    }    
    ExecuteForward(g_fwPlayerDeath, g_fwLastResult, victim, killer, headshot);
}

  • +
  • -
  • 1

Pomagam z klasami/perkami/silnikiem COD

Kontakt:

wwwk.9@o2.pl

PW

 


#3 protypek

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:217
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Stalowa Wola
Offline

Napisano 09.06.2015 17:20

Jak na razie wszystko w porządku. Dziękuję za pomoc.


  • +
  • -
  • 0

#4 protypek

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:217
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Stalowa Wola
Offline

Napisano 15.06.2015 21:27

Do zamknięcia. 


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: modyfikacja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych