Siema, może czas na zmianę loga?
Święta już za nami. chyba że czekamy na kolejne
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Kobciu nie posiada znajomych
Napisane przez Kobciu w 09.02.2015 01:46
Napisane przez Kobciu w 30.12.2014 23:02
Witam. Jest to mój pierwszy poradnik, pokażę Wam jak zainstalować sourcebansa 2.0.0
Wymagania:
Instalacja po stronie WWW
1. Pobieramy paczkę z załącznika
2. Pliki z paczki wrzucamy na FTP serwera (możemy wcześniej zrobić folder na pulpicie sourcebans i wrzucić tam zawartość folderu WEB)
3. Gdy już wrzuciliśmy pliki do FTP to przechodzimy na http://twojstronabansa/install . Jeżeli wcześniej wrzuciłeś pliki do jakiegoś folderu ( u mnie domyślnie sourcebans) to ścieżka do instalacji powinna wyglądać tak: http://twojastonaban...cebans/install/ zwrócić uwagę na sourcebans przez install.
Gdy tak zrobiliśmy, naszym oczom ujrzy się instalator. Wygląda to tak:
Klikamy next i przechodzimy do następnego kroku:
Tutaj jest inaczej niż w poprzedniej wersji, nie musimy zmieniać chmodów, są już zmienione. Po kliknięciu next pojawia się:
Na screenie jest pokazane ale jeszcze Wam opisze
Jeżeli już uzupełniliśmy, klikamy next. Ukazuje się:
Tutaj już tłumaczył nie będę, wszystko jest jasne - tworzymy konto do sourcebansa na stronie. Następnie klikamy finish i usuwamy katalog install, przechodzimy do instalacji po stronie serwera
Instalacja po stronie serwera
Tutaj wielkiej filozofii nie ma.
1. Logujemy się i przechodzimy do następujących katalogów: CS_GO/cs_go/addon/sourcemod i tutaj się zatrzymujemy.
2. Z paczki którą pobraliśmy przechodzimy do katalogu game (przy forum był web) i:
Tak jak pokazane na ssie. Wszystkie 4 katalogi wrzucamy na serwer.
Zostaje nam ostatnia rzecz przechodzimy do następujących katalogów cs_go/addons/sourcemod/configs/databases.cfg otwieramy ten plik i pod:
"clientprefs" { "driver" "sqlite" "host" "localhost" "database" "clientprefs-sqlite" "user" "root" "pass" "" //"timeout" "0" //"port" "0" }
dodajemy :
"sourcebans" { "driver" "default" "host" "localhost" "database" "baza_danych" "user" "user_bazy_danych" "pass" "haslo_bazy_danych" //"timeout" "0" "port" "3306" }
Cały kod powinien wyglądać tak:
"Databases" { "driver_default" "mysql" // When specifying "host", you may use an IP address, a hostname, or a socket file path "default" { "driver" "default" "host" "localhost" "database" "sourcemod" "user" "root" "pass" "" //"timeout" "0" //"port" "0" } "storage-local" { "driver" "sqlite" "database" "sourcemod-local" } "clientprefs" { "driver" "sqlite" "host" "localhost" "database" "clientprefs-sqlite" "user" "root" "pass" "" //"timeout" "0" //"port" "0" } "sourcebans" { "driver" "default" "host" "localhost" "database" "baza_danych" "user" "user_bazy_danych" "pass" "haslo_bazy_danych" //"timeout" "0" "port" "3306" } }
Poradnik zrobiony dla amxx.pl przez użytkownika Kobciu, zakaz kopiowania na inne fora !
Wzorowałem się trochę na poradniku Hiroshimy
Napisane przez Kobciu w 28.12.2014 16:22
Napisane przez Kobciu w 27.12.2014 12:23
Napisane przez Kobciu w 27.12.2014 09:53
Napisane przez Kobciu w 27.12.2014 01:08
Napisane przez Kobciu w 26.12.2014 12:55
Napisane przez Kobciu w 25.12.2014 22:20
Sprawdź.
W cod_frakcje.ini musisz sam dodać wszystkie klasy jakie masz + nadać im frakcje, silnik przerobiłem. W razie czego zrób kopie.
Napisane przez Kobciu w 25.12.2014 17:59
Tak potrzebny plugin:
W załączniku masz gotowy plugin tylko musisz w pliku adverisments.txt zmień na swoje dane.
Napisane przez Kobciu w 25.12.2014 17:32
Napisane przez Kobciu w 25.12.2014 17:19
#include #include #define PLUGIN "nauka" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "IntelCom" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("say /ustaw","dane") } if(is_user_alive(id)) public dane(id) { if(is_user_alive(id)) set_user_health(id,200) set_user_armor(id, 100) client_print(id,print_chat, "[*********] Ustawiono Ci 200HP i 100Armora!") }Tak?
if(is_user_alive(id))
public dane(id)
A to po co ?
if(!is_user_alive(id)){ set_user_armor(id, 100) set_user_health(id,200) set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 3.0) show_hudmessage(0, "Dostales 200 HP i 100 armoru",Name) }
Napisane przez Kobciu w 25.12.2014 13:49
Napisane przez Kobciu w 23.12.2014 02:30
Napisane przez Kobciu w 10.12.2014 21:47
Łap: Oczywiście musisz skompilować to sobie.
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "Blokada Rakiet by Formoza"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "FORMOZA"
new mozna;
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("+use","Blokada")
register_clcmd("useperk","Blokada")
register_clcmd("+useperk","Blokada")
register_logevent("PoczatekRundy", 2, "1=Round_Start");
}
public PoczatekRundy()
{
mozna = 0
set_task(15.0,"moznauzywac")
}
public moznauzywac()
{
mozna =1
}
public Blokada()
{
if(!mozna)
return PLUGIN_HANDLED
set_task(15.0,"moznauzywac")
tu zmień czas.