Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Jcr - zdjęcie

Jcr

Rejestracja: 06.11.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 08.08.2015 15:49
-----

Moje tematy

Problem z zadawaniem obrażeń przez hamsandwich (ham_takedamage)

13.07.2015 16:05

Widziałem już temat :

http://amxx.pl/topic/149213-executeham-takedamage-nie-zadaje-obra%C5%BCe%C5%84-mimo-i%C5%BC-s%C5%82ycha%C4%87-odg%C5%82os-uderzenia/

ale niestety nie rozwiązał mojego problemu.

Problemy idealnie takie same, tylko, że nie chce żadnego codmoda w to mieszać, bo też nie istnieje w żadnym miejscu w amxx u mnie.

 

Symptomy:

1. Nie są zadawane obrażenia pomimo dźwięku uderzenia

 

+ Chciałbym usunąć dźwięk tego uderzenia.

 

linijka:

ExecuteHamB(Ham_TakeDamage, OFIARA, ATAKUJACY, ATAKUJACY, 1.0, 1<<1)

OFIARA = wiadomo, ofiara

ATAKUJACY = wiadomo, atakujacy

1.0 = 1 dmg

1<<1 = obrażenia od kul

 

zastosowanie w kodzie:

set_task(float(10), "zabierzhp", id, _, _, "b"); public zabierzhp(id)
{
    if(is_user_alive(id))
    {
        ExecuteHamB(Ham_TakeDamage, OFIARA, ATAKUJACY, ATAKUJACY, 1.0, 1<<1)
    {
{

Kod wykonuje się co sekundę przez 10 sekund.

Słychać "uderzenia" gracza z taskiem

 

ps: jeśli zamierza ktoś zamknąć (znowu) za niezrozumiały temat, to proszę o przykład zrozumiałego tematu dla tego wątku.

[KOSZ] HAM_TAKEDAMAGE nie zadaje obrażeń

12.07.2015 13:57

Widziałem już temat :

http://amxx.pl/topic/149213-executeham-takedamage-nie-zadaje-obra%C5%BCe%C5%84-mimo-i%C5%BC-s%C5%82ycha%C4%87-odg%C5%82os-uderzenia/

ale niestety nie rozwiązał mojego problemu.

Problemy idealnie takie same, tylko, że nie chce żadnego codmoda w to mieszać, bo też nie istnieje w żadnym miejscu w amxx u mnie.

 

Symptomy:

1. Nie są zadawane obrażenia pomimo dźwięku uderzenia

 

+ Chciałbym usunąć dźwięk tego uderzenia.

 

linijka:

ExecuteHamB(Ham_TakeDamage, OFIARA, ATAKUJACY, ATAKUJACY, 1.0, 1<<1)

OFIARA = wiadomo, ofiara

ATAKUJACY = wiadomo, atakujacy

1.0 = 1 dmg

1<<1 = obrażenia od kul

 

zastosowanie w kodzie:

set_task(float(10), "zabierzhp", id, _, _, "b");
public zabierzhp(id)
{
    if(is_user_alive(id))
    {
        ExecuteHamB(Ham_TakeDamage, OFIARA, ATAKUJACY, ATAKUJACY, 1.0, 1<<1)
    {
{

Kod wykonuje się co sekundę przez 10 sekund.

Słychać "uderzenia" gracza z taskiem

 

Zapamietanie ostatniego gracza, który zaatakował innego gracza

03.07.2015 18:23

Witam, mam taki oto kodzik

To jest wywołanie taska na graczu:

set_task(float(HP_TIME), "zabierzHP", id, _, _, "b");

To jest wywołany task, który wykonuje się co sekunde, zabierając graczowi 1hp

public zabierzHP(id)
{
    if(is_user_alive(id))
    {
        fm_set_user_health(id, get_user_health(id) -HP);
    }
}

Chodzi o to, że gdy włączę tego taska, po tym jak ktoś zada obrażenia GRACZOWI na którym task został ustawiony, to gdy umiera, chciałbym, żeby GRACZ dostał za niego fraga

Coś mniej więcej takiego, żeby np:

 

GRACZ1 postrzelił GRACZ2 (GRACZ1 jest ostanim atakującym GRACZA2)

GRACZ2 umarł przez taska / spadł w przepaść / spadł i się zabił

GRACZ1 dostał fraga za GRACZ2

 

Próbowałem już wgrywać system asyst, niestety, one olewają zabicia z tytułu world, lub tasków

Czy mogę liczyć na waszą pomoc?? :)

Crash przy wykonaniu komendy "drop" na graczu

30.06.2015 15:44

Witam, mam taki oto kodzik:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <colorchat>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta_util>
#include <engine>

#define PLUGIN "TEST"
#define VERSION "1"
#define AUTHOR "Jcr"

public plugin_init()
{   
   register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
}

public client_putinserver(id)
{
        set_task(50.0, "drop", id, _, _, "b");
}

public drop(id)
{
         if(random_num(1,7) == 1)
        {
            engclient_cmd(id, "drop");
        }
}

Teoretycznie, co 50 sekund jest losowana liczba, jeśli jest ona równa 1, to gracz wyrzuca broń.

Niestety, przy wyrzuceniu broni, serwer zamarza i zwraca błąd:

/home/servers/bin/games/CS_1.6.sh: line 51: 31532 Segmentation fault LD_LIBRARY_PATH=".:bin" start-stop-daemon --start --chuid $USER:$GROUP -m --pidfile $PID_FILE --chdir $USER_DIR/$BIN_DIR --exec $USER_DIR/$BIN_DIR/$BIN_NAME -- $GAME_PARAMS

Wie ktoś może jak to naprawić?

[KOSZ] Problem z crashami przy komendzie

29.06.2015 18:21

Witam, mam taki problemik, otóż, mam takie coś:

if(random_num(1,7) == 1)
        {
            engclient_cmd(id, "drop");
        }

Gdy warunek zostanie spełniony, to powinno graczowi z numerem ID dropnąć broń, ale zamiast tego, serwer się zamraża :D
Wie ktoś może o co chodzi?

Takie coś dostaje z konsoli przy freezie

/home/servers/bin/games/CS_1.6.sh: line 51: 31532 Segmentation fault LD_LIBRARY_PATH=".:bin" start-stop-daemon --start --chuid $USER:$GROUP -m --pidfile $PID_FILE --chdir $USER_DIR/$BIN_DIR --exec $USER_DIR/$BIN_DIR/$BIN_NAME -- $GAME_PARAMS