Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Jcr - zdjęcie

Jcr

Rejestracja: 06.11.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 08.08.2015 15:49
-----

Moje posty

W temacie: Dodanie fragów graczowi oraz do ranku.

27.07.2015 11:16

 


No trzeba by wyciągnąć z csstats, zwykłej tabeli, bf2, diablo, coda, deathruna, jailbrake, war3ft i wielu innych modów wszystko od dodawania punktów :)

Za bardzo się rozmarzyłeś...

 

Każdy plugin w inny sposób wykrywa moment zdobycia fraga, czasem w zależności od potrzeb. Możemy wykrywać logevent, death_msg, dodanie do tabeli fraga, damage, być może nawet animację lub ramkę informującą umierającego gracza, że właśnie umarł. Dlaczego mówię tu o doboru sposobu w zależności od potrzeb? Niektóre pluginy celowo uwzględniają również fragi bonusowe, dodane za wybuch bomby, odprowadzenie zakładników itp, niektóre pluginy celowo to pomijają, a jeszcze innym jest to wielce obojętne. Niektóre pluginy zwracają uwagę na to, jaka broń została użyta, jaki damage został zadany, kto jest atakującym, kto jest atakowanym i można tak wymieniać, wymieniać, wymieniać... Każdy z eventów działa inaczej i reaguje na inny składnik cyklu zdobycia fraga.

 

Więc żeby znaleźć uniwersalną metodę, musiałbyś odtworzyć idealnie wszystko co następuje przy zdobyciu fraga, prawdopodobnie łącznie z faktycznym uśmierceniem gracza, bo niektórych eventów w silniku HLDS nie da się zasymulować. Dlatego plugin dodający flagi powinien być dostosowany do tego, jak działa mod z którym powinien być kompatybilny. Chcesz zachować kompatybilność ze wszystkimi? Sprawdź po kolei w jaki sposób jest wyłapywany frag w każdym z modów, ewentualnie poszukaj możliwości dodania fraga w danym modzie ręcznie (np przez komendę, natyw itp tak jak to ma miejsce w bf2). Tu nie ma drogi na skróty.

 

 

Dlatego napisałem, że z każdego tego moda, trzeba wyciągnać specyficzne eventy od fragów...
 

W temacie: Dodanie fragów graczowi oraz do ranku.

21.07.2015 19:56

Uniwersalnej metody nie ma! Przynajmniej nie w kontekście który masz na myśli.

 

Jeśli chcesz uniwersalną metodę - użyj obu na raz, osobno dla bf2 i osobno dla zwykłego rankingu.

 

No trzeba by wyciągnąć z csstats, zwykłej tabeli, bf2, diablo, coda, deathruna, jailbrake, war3ft i wielu innych modów wszystko od dodawania punktów :)

W temacie: Problem z zadawaniem obrażeń przez hamsandwich (ham_takedamage)

21.07.2015 12:31

Do zamknięcia

W temacie: Problem z zadawaniem obrażeń przez hamsandwich (ham_takedamage)

21.07.2015 10:39

Jeszcze jedna uwaga do takiego kodu, taki typ ataku, zabiera także kevlar, więc jeśli chcemy zadawać po 1 hp to się troche naczekamy, przy zadawaniu 20 dmg, znika ok 10 kevlaru i 10 hp, przy 10 hp, 10 kevlaru i 10 hp, ale przy 2 dmg, znika po 0 / 1 kevlaru i 0 / 1 hp

W temacie: Problem z zadawaniem obrażeń przez hamsandwich (ham_takedamage)

21.07.2015 09:16

Dobra ogarnałem, nie wiem czemu brakowało mi mózgu przez 2 tygodnie siedzenia z tym, a dzisiaj usiadłem i w 5 minut to zrobiłem... :D

 

Tworzymy zmienna przed public init

new lastattacker[32]

Przy wywołaniu ataku na gracza dajemy sobie

lastattacker[ID OFIARY]=ID ATAKUJACEGO;

W tasku dałem sobie:

ExecuteHamB(Ham_TakeDamage, id, lastattacker[id], lastattacker[id], 1.0, 1<<1)

+ Taki frag dodaje się do csstats + innych rzeczy typu BF2, diablo, cod itp.

 

 

Czy wie ktoś może, jak zlikwidować dzwięk uderzenia przy wywołaniu takiego czegoś?