Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Kokoszko - zdjęcie

Kokoszko

Rejestracja: 24.09.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 07.10.2014 14:50
-----

Moje tematy

Proszę o drobną edycję kilku klas

25.09.2014 16:50

Witam!

 

Bardzo proszę o przerobienie klas::

1. Cpt Price Mega premium Flaga dostępu R

 zdrowie   = 30;
kondycja  = 65;
inteligencja = 5;
wytrzymalosc = 30;

- natychmiastowy kill z HE zamienić na 120+int obrażeń z HE + 1/2 na pojawienie się u wroga zamienić na 1/3pojawienie sie u wroga.

Auto kampe zamienić na Famasa

 

2. Assasin zmienić na zwykłe premium Flaga dostępu S

-usunąć obniżoną grawitację

 

3. Mac Milan - darmowa

- usunąć 1/1 z awp. Zostawic 120+int obrazeń z awp

- Poprawić kod żeby miał 1/2 tylko z PPM. Bo bije tak samo z lpm

 

4.Sanderson -  darmowa

- Dodać opcję żeby widział miny i dopisać do opisu klasy

 

5. Wallcraft - darmowa

- Poprawić kod żeby miał 1/1 tylko z PPM. Bo bije tak samo z lpm

 

Proszę mi również wytłumaczyć dlaczego nie mogę dodać żadnej nowej klasy? Nawet jak usunę już wgraną i wgram ją na nowo to widać ją tylko gdy wpiszę komendę /klasy, jednak wybierajac komendą /klasa nie mam jej na liście. Wszystko robię dobrze bo sma wklejam do scripting, amxx wrzucam do plugins, poprawną nazwę klasy dodaje do pluginsn-codmod i cod-frakcje.ini

 

Błagam o pomoc : (

 

 

 

PS Jeżeli trzeba to dodać też amxx tych klas.

 

 

 

klasy..Problem z 1/1 z kosy

24.09.2014 10:29

Witam. Problem zapewne wielu wam znany. Mam kilka klas, które mają 1/1 i 1/x z kosy ppm. Problem polega na tym, że wszystkie te klasy mają też możliwość 1/1 i 1/x z kosy lpm czego nie chcę. Jakby ktoś był tak mily to proszę poprawić żeby każda kla klasa miała 1/1 z kosy na ppm

 

Spoiler

 

Tu jakby ktoś był tak miły proszę o wywalenie też 1/1 z awp i pozostawienie 120dmg +int

Spoiler

 

 

Spoiler