Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

ceglacl - zdjęcie

ceglacl

Rejestracja: 21.08.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 17.10.2015 11:58
-----

#625473 Prosty sklep z dodatkami

Napisane przez silva w 14.03.2014 20:51

opis

 

Prosty plugin który postanowiłem wrzucić bo jest mi nie potrzebny a przy okazji można przecież odrobić warna ^^. Plugin umożliwia kupno dodatków takich jak defuse,granaty czy amunicja.

 

[komendy]

 

/sklep - otwiera menu ze sklepem

/shop - -||-

/ammo - -||-

/granaty - -||-

 

[konfiguracja]

 

Cenę przedmiotu można zmienić w tych linijkach:


			if(kasa >= 1000)
				{
					cs_set_user_money(id, kasa-1000);

oraz w nazwie itemka w sklepie

menu_additem(menu, "Granat Dymny \dKoszt: 1000$");

[instalacja]

 

standardowa

 

sklep_z_dodatkami.amxx wrzuć do cstrike/addons/amxmodx/plugins

sklep_z_dodatkami.sma wrzuć do cstrike/addons/amxmodx/scripting

dopisz sklep_z_dodatkami.amxx do plugins.ini ktore znajduje się w cstrike/addons/amxmodx/configs

 

PS.jeśli coś źle zrobiłem proszę nie bić ;)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#629782 2 slot na perk dostępny od x lvl'a

Napisane przez dredek w 02.04.2014 16:42

Witam

Przedstawiam wam krótki poradnik na temat ustawienia lvl'a od którego będzie dostępny 2 slot na perk.

 

Do dodania kodu będzie nam potrzebny silnik CoD'a.

 

Następnie edytujemy go i szukamy  

public UstawPerk(id, perk, wartosc, pokaz_info, lp)

Gdy już znaleźliśmy . Pod

return PLUGIN_CONTINUE;

dodajemy

new level = cod_get_user_level(id)

    if(level < xxx && lp == 1)

W miejsce "xxx" wpisujemy lvl , od którego 2 slot na perk będzie dostępny.

 

Gdy już to wykonamy , kompilujemy plugin i gotowe.


  • +
  • -
  • 9


#637143 Jak usunąć podstawowe bronie "glock/usp"

Napisane przez GreM! w 07.05.2014 18:54

Witam, ten poradnik jest na odrobienie warna i do ukazania wam bardzo banalnej funkcji :)

Dużo osób pyta jak usunąć podstawowe bronie typu "Glock/Usp" na początku gry.

 

Bardzo proste wystarczy znaleźć :

new bronie_druzyny[] = {0, 1<<CSW_GLOCK18, 1<<CSW_USP},
     bronie_dozwolone = 1<<CSW_KNIFE | 1<<CSW_C4;

i zmienić na :

new bronie_druzyny[] = {0, 0, 0},
bronie_dozwolone = 1<<CSW_KNIFE | 1<<CSW_C4;

I tyle zapisać i skompilować .sma

 

(Można ustawić np. że dla terrorystów Ak-47 i dla Anty-Terrorystów M4A1)

Spoiler

 

Jeśli macie jakieś problemy, w co wątpię proszę pisać :) 


  • +
  • -
  • 4


#685178 [ULEPSZENIE] Klasa od danego lvl v2

Napisane przez dredek w 27.01.2015 22:33

Dodatek: http://amxx.pl/topic...danego-poziomu/

Poradnik różni się tym, że po wejściu na serwer z wymaganym lvl'em nie trzeba pierw wchodzić na klasę z wbitym lvl'em tylko można od razu wybrać klasę od lvl'a i nią grać (takie małe ułatwienie).

 

Dodajemy zmienną:

 

new ma_klase[33];

 

Szukamy:

 

public cod_class_enabled(id)

 

 

Pod tym dodajemy:

 

 

        new dostepna = 101;   /// od ktorego lvla ma byc dostepna klasa

        if(cod_is_user_has_level(id, dostepna) != 1)
        {
                client_print(id, print_chat, "[%s] Klasa dostepna od %i poziomu.", nazwa, dostepna)
                return COD_STOP;
        }

        ma_klase[id] = true;
        return COD_CONTINUE;

 

Na końcu dodajemy stock:

 

stock cod_is_user_has_level(id, level)
{
    static iPlugin, iFunction, bool:iChecked;
    new szFunction[] = "WczytajDane";
    
    if(!iChecked)
    {
        new szPlugin[] = "QTM_CodMod.amxx";
    
        new iPlugins = get_pluginsnum();
        new szPluginName[64];
        for(new i=0;i<iPlugins;i++)
        {
            get_plugin(i, szPluginName, charsmax(szPluginName));
            
            if(equal(szPlugin, szPluginName))
            {
                iPlugin = i;
                break;
            }
        }
        
        iFunction = get_func_id(szFunction, iPlugin);
        
        iChecked = true;
    }
    
    if(iFunction == -1)
    {
        new szMessage[128];
        formatex(szMessage, charsmax(szMessage), "Could not find %s function.", szFunction);
        log_error(AMX_ERR_NOTFOUND, szMessage);
        return -1;
    }
        
    new iClasses = cod_get_classes_num();
    new iPlayerClass = cod_get_user_class(id);
    new iValue;
    
    for(new i=1;i<=iClasses;i++)
    {
        callfunc_begin_i(iFunction, iPlugin);
        callfunc_push_int(id);
        callfunc_push_int(i);
        callfunc_end();
        
        if(cod_get_user_level(id) >= level)
        {
            iValue = 1;
            break;
        }
    }
    callfunc_begin_i(iFunction, iPlugin);
    callfunc_push_int(id);
    callfunc_push_int(iPlayerClass);
    callfunc_end();
    
    return iValue;
}

 

 

Przykładowa klasa od lvl'a:

 

Spoiler

 


  • +
  • -
  • 2


#327044 1/x z kilku broni (łatwiejszy sposób)

Napisane przez KariiO w 26.11.2011 21:09

Poradnik dotyczy tylko klas ale każdy kto ma minimum wiedzy o nowym codzie powinien z łatwością dostosować poradnik do perku.

A więc zaczynamy:

do tablic dodaj(pierwszą tablice możesz mieć):
new ma_klase[33]
new oneonone[33][31]

jeżeli w plugin_init nie masz to dodaj:
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

TakeDamage powinien wyglądać tak:
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!(damagebits & (1<<1)))
		return HAM_IGNORED;
	
	new hp_ofiary = get_user_health(this)
	new bron_atakujacego = get_user_weapon(idattacker)
	
	if (oneonone[idattacker][bron_atakujacego] > 0)
	{
		if (random_num(1,oneonone[idattacker][bron_atakujacego]) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(hp_ofiary), 0.0, idinflictor, damagebits);
	}
	
	return HAM_IGNORED;
}

public cod_class_enabled(id)
{
	oneonone[id][CSW_AWP] = 2
	oneonone[id][CSW_M4A1] = 4
	ma_klase[id] = 1;

	return COD_CONTINUE;
}
ustawiam gościowi 1/2 z AWP i 1/4 z M4A1.(to tylko przykład za AWP i M4A1 możecie wpisać inne bronie)

public cod_class_disabled(id)
{
	ma_klase[id] = 0;
	oneonone[id][CSW_AWP] = 0
	oneonone[id][CSW_M4A1] = 0
}
tutaj to zerujemy ponieważ zmienia klasę.

Jeżeli pojawi się jakiś problem to dajcie znać, to tyle :D
  • +
  • -
  • 15


#667834 [ROZWIĄZANE] Jak zrobic wartosc losowa ?

Napisane przez Wielkie Jol w 22.10.2014 20:34

if(random_num(1,5) == 1) // losujemy wartosc i sprawdzamy czy jest to jakaś liczba, dajmy na to jedyneczkę - szansa na to oczywiście 20% i chyba nie muszę tłumaczyć, dlaczego.
          {
          kod
          }

  • +
  • -
  • 1


#189654 Call of Duty: MW Mod [UPDATE]

Napisane przez QTM. Peyote w 18.11.2010 19:57

Łatwiej będzie podawać perki i klasy na forum - nie będzie trzeba edytować w *.sma, właśnie o to płakali :'( , więc zrobiłem i tyle, teraz niech inni się martwią. Nie będą chcieli to zostaną przy starym.
  • +
  • -
  • 19


#189630 Call of Duty: MW Mod [UPDATE]

Napisane przez QTM. Peyote w 18.11.2010 18:56

testyq.png

Nowa wersja modyfikacji Call of Duty: MW.
Główną zmianą jest budowa moda.
Teraz wszystkie perki(przedmioty) i klasy są oddzielnymi pluginami.

Podziękowania dla:
MieTeK - za grafa.
Szyfrant - za testa.
testbs.png

say /klasa - Otwiera menu wyboru klasy.
say /klasy - Otwiera menu opisów klas.
say /perk - Pokazuje informacje o posiadanym perku.
say /perki - Otwiera menu opisów perków.
say /wyrzuc - Wyrzuca aktualny perk.
say /reset - Resetuje statystyki.
say /statystyki - Pokazuje aktualne statystyki.
say /pomoc - Tajne.
testue.png

cod_killxp 10 - Doswiadczenie za zabojstwo.
cod_winxp 50 - Doswiadczenie za wygrana.
cod_damagexp 1 - Doswiadczenie za 20 obrazen.
cod_savetype 1 - Typ zapisu 1- Nick 2-SteamID 3-IP.
cod_maxlevel 200 - Maksymalny poziom.
cod_levelratio 35 - Ustawia ile doswiadczenia potrzebne do zdobycia 1 poziomu.
cod_weaponsblocking 1 - blokowanie podnoszenia broni
testhm.png

Kopiujemy zawartość folderu cstrike z CodMod.rar do folderu cstrike na serwerze.
Nic nie trzeba dopisywać do plugins.ini!

testdi.png
(Tylko dla skrypterów)

forward cod_perk_changed(id, perk);
/*------------------------------
Forward wysylany do wszystkich pluginów w momencie zmiany perku
------------------------------*/


forward cod_class_changed(id, klasa);
/*------------------------------
Forward wysylany do wszystkich pluginów w momencie zmiany klasy
------------------------------*/


forward cod_perk_enabled(id, wartosc);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie aktywacji
------------------------------*/


forward cod_perk_disabled(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie dezaktywacji
------------------------------*/


forward cod_perk_used(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie uzycia perku
------------------------------*/


forward cod_class_enabled(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowana jest kasa w momencie aktywacji
------------------------------*/


forward cod_class_disabled(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowana jest kasa w momencie dezaktywacji
------------------------------*/
testkdr.png
(Tylko dla skrypterów)

native cod_get_user_xp(id);
/*------------------------------
Zwraca doswiadczenie gracza
------------------------------*/


native cod_get_user_level(id);
/*------------------------------
Zwraca poziom gracza
------------------------------*/


native cod_get_user_points(id)
/*------------------------------
Zwraca punkty gracza
------------------------------*/


native cod_set_user_xp(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia doswiadczenie gracza
------------------------------*/


native cod_get_user_class(id);
/*------------------------------
Zwraca klase gracza
------------------------------*/


native cod_set_user_class(id, klasa, zmien=0);
/*------------------------------
Ustawia klase gracza,
jezeli zmien=1 zmienia ja natychmiast
------------------------------*/


native cod_get_user_perk(id, &wartosc=0);
/*------------------------------
Zwraca perk gracza,
oraz przypisuje zmiennej wartosc wartosc perku
------------------------------*/


native cod_set_user_perk(id, perk, wartosc=-1, pokaz_info=1);
/*------------------------------
Ustawia perk gracza.
Jezeli wartosc = -1,
wartosc perku bedzie losowa.
Jezeli perk = -1 perk
bedzie losowy
------------------------------*/


native cod_get_user_health(id, zdrowie_zdobyte=1, zdrowie_klasy=1, zdrowie_bonusowe=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki zdrowie
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_health(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki zdrowie
------------------------------*/


native cod_get_user_intelligence(id, inteligencja_zdobyta=1, inteligencja_klasy=1, inteligencja_bonusowa=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki inteligencja
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_intelligence(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki inteligencja
------------------------------*/


native cod_get_user_trim(id, kondycja_zdobyta=1, kondycja_klasy=1, kondycja_bonusowa=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki kondycja
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_trim(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki kondycja
------------------------------*/


native cod_get_user_stamina(id, wytrzymalosc_zdobyta=1, wytrzymalosc_klasy=1, wytrzymalosc_bonusowa=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki wytrzymalosc
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_stamina(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki wytrzymalosc
------------------------------*/


native cod_points_to_health(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki zdrowie
------------------------------*/


native cod_points_to_intelligence(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki inteligencja
------------------------------*/


native cod_points_to_trim(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki kondycja
------------------------------*/


native cod_points_to_stamina(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki wytrzymalosc
------------------------------*/


native cod_inflict_damage(atakujacy, ofiara, Float:obrazenia, Float:czynnik_inteligencji=1.0, byt_uszkadzajacy=0, dodatkowe_flagi=0);
/*------------------------------
Zadaje obrazenia z uwzglednieniem inteligencji
------------------------------*/


native cod_get_perkid(const nazwa_perku[]);
/*------------------------------
Zwaca numer perku o podanej nazwie
------------------------------*/


native cod_get_perks_num();
/*------------------------------
Zwaca ilosc perkow
------------------------------*/


native cod_get_perk_name(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje nazwe perku do Return
------------------------------*/


native cod_get_perk_desc(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje opis perku do Return
------------------------------*/


native cod_get_classid(const nazwa_klasy[]);
/*------------------------------
Zwaca numer klasy o podanej nazwie
------------------------------*/


native cod_get_classes_num();
/*------------------------------
Zwaca ilosc klas
------------------------------*/

native cod_get_class_name(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje nazwe klasy do Return
------------------------------*/


native cod_get_class_desc(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje opis klasy do Return
------------------------------*/


native cod_give_weapon(id, bron);
/*------------------------------
Daje okreslona bron oraz pozwala na jej posiadanie
------------------------------*/


native cod_take_weapon(id, bron);
/*------------------------------
Zabiera okreslona bron oraz zabrania jej posiadania
------------------------------*/


native cod_set_user_shield(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia tarcze gracza.
------------------------------*/


native cod_set_user_nightvision(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia noktowizor gracza.
------------------------------*/


native cod_register_perk(const nazwa[], const opis[], min_wartosc=0, max_wartosc=0);
/*------------------------------
Rejestruje nowy perk oraz zwraca jego numer
------------------------------*/


native cod_register_class(const nazwa[], const opis[], bronie, punkty_zdrowia, punkty_kondycji, punkty_inteligencji, punkty_wytrzymalosci);
/*------------------------------
Rejestruje nowa klase oraz zwraca jej numer
------------------------------*/    


native cod_get_level_xp(poziom);
/*------------------------------
Zwraca ilosc potrzebnego doswiadczenia do przejscia danego poziomu
------------------------------*/
testpx.png testyi.png
----------------> Link
Załączony plik  CodMod.rar   965,15 KB  39676 Ilość pobrań

Poprawiona wersja zapisu do pliku vault -> [cod nowy] Call of Duty: MW Mod %5BUPDATE%5D - post #328

Ostatnie zmiany:
  • Naprawione natywy cod_get_class_name i cod_get_class_desc i błąd z pojawiającą się informacją o zdobyciu poziomu.05.01.11-17:03
  • Usunięte bugi crashujące serwer, dodane 5 nowych natyw&#243;w, blokowanie podnoszenia broni w stylu starego CodModa12.12.10-17:00
  • Dodane param_convert do get_perk_name/desc i get_class_name/desc oraz dodane poprzednie zmiany do *.amxx24.11.10-20:03
  • Naprawiony błąd z brakiem fraga za zabicie z rakiety, miny i dynamitu21.11.10-19:07
  • Usunięty client_cmd z pętli i dodany natyw cod_get_user_level21.11.10-12:07
  • Naprawiony perk notatki sapera i poprawiona funkcja UstawPerk19.11.10-12:35
  • Naprawiony natyw cod_get_perkid19.11.10-21:44
  • Usunięty bug z niewłaściwą losową wartością perku. Od teraz cod_perk_enabled wysyła numer perku, a cod_class_enabled numer klasy19.11.10-18:51
  • Dodana klasa Admirał(dawny Rambo) i naprawiony perk Tajemnica Generała.[sup]19.11.10-16:06
  • Poprawiony plik "codmod.inc" i małe zmiany. [sup]19.11.10-15:00
Zgłaszajcie bugi i zaglądajcie co jakiś czas czy nie ma łatek.
  • +
  • -
  • 323


#320241 Klasa Predator

Napisane przez wiekoma w 11.11.2011 00:16

Daje plik .amxx dla tych nieznających się na kompilacji
Jeśli pomogłem daj -

Załączone pliki


  • +
  • -
  • -2


#659286 [ROZWIĄZANE] Problem z klasa Ninja (nie kompiluje się)

Napisane przez kakus002 w 21.08.2014 17:05

Zmien sobie nazwe i kompiluj : ]

Załączone pliki