Badgepowers.inl
public set_invis(id) { if ( !get_pcvar_num(gPcvarBadgesActive) || !get_pcvar_num(gPcvarBadgePowers) ) return; if ( !is_user_alive(id) ) return; new shotgunlevel = g_PlayerBadges[id][BADGE_SHOTGUN]; if ( shotgunlevel && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE ) { fm_set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransTexture, gInvisAlphaValue[shotgunlevel-1]); g_invis[id] = true; } else { fm_set_rendering(id); g_invis[id] = false; } }To ci wniesie załączenie potrzebnych plików, masz kod odpowiadający za niewidzialność, zmień odpowiednio wartości które wspomniałem wyżej i powinno chodzić, nie ma to żadnego związku z zapisem
Widzisz, nie doczytasz, prosisz o jakieś zbędne pliki itd. pytanie nie było o to gdzie przestawić niewidzialność tylko dlaczego wywala wszystkie statystyki. Akurat sama niewidka jest zmieniona dobrze, od zawsze w bf2 robi się to w const.inl chyba, że misieq na swoim najnowszym coś pozmieniał, a ty czepiasz się badgepowers.
Nie ważne, pytanie było dlaczego kasuje statystyki, otóż kasuje się dlatego, że pewnie jest wzięty czysty plik sma z amxx, a nie bezpośrednio z FTP serwera i domyślnie jest ustawiony zapis nvault dlatego kasuje statystyki, bo przy mysql powinien być komunikat wczytywanie danych czy coś w tym stylu, sprawdziłem zresztą.
Wystarczy zmienić: