Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Pikadolf - zdjęcie

Pikadolf

Rejestracja: 13.08.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 17.04.2025 18:43
-----

Moje posty

W temacie: [ROZWIĄZANE] Błędna ilość graczy na stronie po aktualizacji amxmodxa

07.04.2025 23:09

Ogarnięte, użyłem wersji reuniona którą miałem na dysku i działa, także do zamknięcia. 

W temacie: [ROZWIĄZANE] Błędna ilość graczy na stronie po aktualizacji amxmodxa

07.04.2025 14:48

Rzecz w tym, że forum nie jest moje, a z osobąb która ma loginy do panelu/ftp nie ma w tej chwili kontaktu, samo forum stoi na ipb ale to nic nie mówi. Jednak tak jak mówię nie jest to wina strony tylko coś skopane po stronie serwera, bo tam były zmiany.

Zauważyłem, że jest tak jakby pokazywało jednego gracza mniej niż faktycznie jest, bo nie liczy hltv, a kiedy na serwerze nie ma graczy pokazuje jako offline w tabeli, no i nie pokazuje maksymalnej ilości slotów tylko np. 0/0 13/0 a powinno być /25

 

W temacie: Kasowanie statystyk BF2 po kompilacji.

13.11.2024 16:10

Badgepowers.inl

public set_invis(id)
{
	if ( !get_pcvar_num(gPcvarBadgesActive) || !get_pcvar_num(gPcvarBadgePowers) ) return;
	if ( !is_user_alive(id) ) return;

	new shotgunlevel = g_PlayerBadges[id][BADGE_SHOTGUN];

	if ( shotgunlevel && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE )
	{
		fm_set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransTexture, gInvisAlphaValue[shotgunlevel-1]);
		g_invis[id] = true;
	}
	else
	{
		fm_set_rendering(id);
		g_invis[id] = false;
	}
}
To ci wniesie załączenie potrzebnych plików, masz kod odpowiadający za niewidzialność, zmień odpowiednio wartości które wspomniałem wyżej i powinno chodzić, nie ma to żadnego związku z zapisem

 

Widzisz, nie doczytasz, prosisz o jakieś zbędne pliki itd. pytanie nie było o to gdzie przestawić niewidzialność tylko dlaczego wywala wszystkie statystyki. Akurat sama niewidka jest zmieniona dobrze, od zawsze w bf2 robi się to w const.inl chyba, że misieq na swoim najnowszym coś pozmieniał, a ty czepiasz się badgepowers.

Nie ważne, pytanie było dlaczego kasuje statystyki, otóż kasuje się dlatego, że pewnie jest wzięty czysty plik sma z amxx, a nie bezpośrednio z FTP serwera i domyślnie jest ustawiony zapis nvault dlatego kasuje statystyki, bo przy mysql powinien być komunikat wczytywanie danych czy coś w tym stylu, sprawdziłem zresztą.

Wystarczy zmienić:

 

// Uncomment to use MySQL instead of the default nVault saving
//#define SQL
 
na:
 
// Uncomment to use MySQL instead of the default nVault saving
#define SQL
 
Wprowadzić poprawnie dane do podłączenia do bazy, skompilować i ma działać, pozdrawiam.