/ks - http://amxx.pl/topic...a-14c-wyzwania/
VIP - http://amxx.pl/topic...uty-mod-vip-10/
HP w hud - Załącznik
Spadochron - http://amxx.pl/topic...hron-parachute/
Proszę

To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisane przez lexar
w 22.07.2012 09:12
Napisane przez kur3k
w 25.03.2014 19:58
Napisane przez glutex
w 28.09.2014 00:36
Napisane przez Przemlo12321
w 20.02.2014 20:31
Napisane przez Przemlo12321
w 20.02.2014 20:42
Napisane przez radim
w 16.10.2011 08:41
#include <hamsandwich> #define DMG_BULLET (1<<1)Do plugin_init wrzucasz to:
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");I na koniec sma wrzucasz to:
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(damagebits & DMG_BULLET) { new weapon = get_user_weapon(idattacker); if(weapon == CSW_BRON) cod_inflict_damage(idattacker, this, 20.0, 0.0, idinflictor, damagebits); } return HAM_IGNORED; }20.0 - dodatkowe dmg
Napisane przez Drago36
w 10.09.2014 16:29
Napisane przez Fatal1T
w 12.09.2014 12:45
Napisane przez Wozny
w 03.09.2014 15:56
proszę
Klasa na flagę:
ADMIN_LEVEL_H
Napisane przez speedkill
w 15.01.2013 20:10
amxmodx
Roundsound_ads_time /* Czas wyświetlania wiadomości w sekundach [ domyślnie 120 ] | Limit nie mniej niż 30 sekund */ Roundsound_prefix /* Prefix wiadomości dotyczących roundsounda [ domyślnie RoundSound ] */ Roundsound_show_type /* Wyświetlanie informacji o obecnym utworze [ domyślnie 1 ] | 1 - Chat | 0 - Brak */ Roundsound_random_music /* Czy muzyka ma się odtwarzać losowo [ domyślnie 0 ] | 1 - Losowo | 0 - Po kolei */ Roundsound_show_playlist /* Czy ma pokazywać nazwy utworów ( w odsłuchiwaniu, pod koniec rundy lub gdy gracz użyje komendy /last ) [ domyślnie 1 ] | 1 - Tak | 0 - Nie */
say /rs say /roundsound say_team /rs say_team /roundsoundPokazywanie ostatniego utworu, który został odegrany:
say /last say_team /last
"Ścieżka" "Tytuł" "Team"Przykładowo:
"misc/RoundSound/1.mp3" "All I Want For Christmas Is You" "TT"Ważne! Ścieżkę podajemy tak jakbyśmy się znajdowali w folderze sound/, wyżej został podany przykład.
Napisane przez Life4cs
w 16.07.2013 11:39
Witam. Dziś pokaże wam jak poprawnie zainstalować amxbans na proserwer.pl [xaa.pl], ponieważ wiele osób ma z tym problemy.
a)
1. Pobieramy GmAMXBans:
2. Następnie wypakuj pliki na pulpit. [Będziesz miał tam 3 pliki : Plugin, Web, Update , ale nam będą potrzebne tylko plik Plugin oraz Web]
Instalacja na stronie www.
1. Za pomocą programu do FTP wrzuć plik Web do katalogu Public_html.
2. Kolejno ustawiamy CHMODY'y całemu katalogowi Include
3. Wejdz w Proserwer.pl/Panel Użytkownika/Moje Serwery/Admin/Cpanel i kliknij na podany link oraz zaloguj się.
4. Aby stworzyć nową baze mysql najpierw należy obejrzeć podany film:
http://www.cpanel.ne...mysqlwizard.htm
4. Teraz wejdź w moja strona.xaa.pl/Web
5. Przejdź kolejno instalację:
Krok 1
Akceptujemy i klikamy dalej
Krok 2
po sprawdzeniu przez kreatora naszych danych kliknij dalej
Krok 3 Katalogi
Kreator sprawdzi nasze Prawa Katalogów (CHMODY), jeśli wyskakuje błąd o złych uprawnieniach, wchodzimy do naszego FTP i je nadajemy ;]
Gdy nadamy uprawnienia klikamy "Sprawdź ponownie", gdy wszytko jest w porządku klikamy dalej.
Krok 4 Baza danych
Adres Hosta Bazy: 127.0.0.1
Nazwa użytkownika[Napisz jaką utworzyłeś za pomocą kreatora]:
hasło [Podczas tworzenia użytkownika bazy danych nalażało wpisać hasło, a wiec wpisz je tutaj]:
Nazwa Bazy [Podaj nazwe bazy którą utworzyłeś w kreatorze]:
Prefiks Tablei:amx
Krok 5 Administarator
Tworzymy Głównego Administratora Strony. Gdy wpiszemy dane , klikamy Dalej.
Krok 6 Podsumowanie
To jest ostatni krok instalacji teraz klikamy Kończenie instalacji i gotowe.
c) Instalacja od strony naszego serwera:
1. Wchodzimy w katalog Plugin i jego zawartość przenosimy do katalogu cstrike/addons/amxmodx
2. Następnie otwieramy katalog cstrike/addons/amxmodx/configs/plugins.ini i dopisujemy na samej górze przed admin.amxx
amxbans_core.amxx
amxbans_main.amxx
3. Otwieramy Plik cstrike/addons/amxmodx/configs/modules.ini i usuwamy średnik przed mysql
4. Uzupełniamy dane pliku cstrike/addpns/amxmodx/configs/sql.cfg
amx_sql_host "nazwastrony.xaa.pl"
amx_sql_user "użytkownik bazy danych"
amx_sql_pass "hasło użytkownika bazy danych"
amx_sql_db "nazwa bazy danych"
amx_sql_table "admins"
amx_sql_type "mysql"
No i to by było tyle od strony pluginu.
d) Teraz należy dodać serwer do amxbans
1. Wchodzimy do cpenelu/bazy danych/Menadżer zdalnego połączenia bazy mysql
i dodajemy tam hosta [adres ip Bez portu], a więc jak nasz adres ip serwa na którym ma być amxbans to 123.54.23:25565 to dodajemy 123.54.23 i klikamy dodaj do listy.
2. Teraz wchodzimy do cpanel/phpMyAdmin
3. Po lewej stronie klikamy na naszą baze mysql do amxbans
4. szukamy frazy amx_serverinfo i klikamy.
5. Następnie Klikamy Wstaw
4. Pojawią się nam formularz z dwunastoma polami.
1 - Podajemy numer serwera np jak dodajmy pierwszy serwer to 1, drugi to 2,
2 - Czas uniksowy. Czas od 1.1.1970. (od epoki Uniksowej). Wpisz : 1304872526.
3 - Nazwa serwera np Amxx.pl[CoD Mod],
4 - Ip serwera,
5 - Tutaj wpisz cstrike,
6 - Hasło rcon,
7 - Wersja amxbans np: GmAMXBans,
8 - Tutaj ma byc puste,
9 - Wpisz 10,
10 - Zostaw taką wartość jaka jest,
11 - Wpisz 1,
12 - Zostaw 0.
Klikamy wykonaj i gotowe. Wrazie problemów proszę o komentarz.
Większość obrazków jest z tego postu Link: http://amxx.pl/topic...alacja-amxbans/
Napisane przez Raku!!!
w 23.11.2008 21:38
Napisane przez UpsikV2
w 30.10.2013 22:42
Napisane przez Drago36
w 15.08.2014 20:59
W stocku jp_radius_damage(entity) zedytuj tą linijkę:
jp_take_damage(i,floatround(damage),Origin,DMG_BLAST)
na:
jp_take_damage(id,i,floatround(damage),Origin,DMG_BLAST)
A teraz podmień, zamiast:
stock jp_take_damage(victim,damage,origin[3],bit) { message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("Damage"),{0,0,0},victim) write_byte(21) write_byte(20) write_long(bit) write_coord(origin[0]) write_coord(origin[1]) write_coord(origin[2]) message_end() set_user_health(victim,get_user_health(victim)-damage) }
Daj:
stock jp_take_damage(attacker,victim,damage,origin[3],bit) { message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("Damage"),{0,0,0},victim) write_byte(21) write_byte(20) write_long(bit) write_coord(origin[0]) write_coord(origin[1]) write_coord(origin[2]) message_end() ExecuteHam(Ham_TakeDamage, victim, attacker, attacker, damage, 1) }