Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

DMG dla broni.

CoD Nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 VerShinin

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:173
  • Lokalizacja:Świdwin
Offline

Napisano 16.10.2011 00:20

Witam.

Mam jedno pytanie/prośbę. Mógłby jakiś (może źle się wyrażę) dobry skrypter napisać, jak powinna wyglądać nawet zwykła klasa z np. +20dmg dla danej broni? oraz aby powinna w 99% działać. Ponieważ próbuje to już nie na jeden sposób zrobić, lecz to i tak nie działa..

Bardzo dziękuje za pomoc.

Użytkownik Anusiak* edytował ten post 16.10.2011 00:43

  • +
  • -
  • 1

#2 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 932
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 16.10.2011 08:41

*
Popularny

Dodajesz:
#include <hamsandwich>
 
#define DMG_BULLET (1<<1)
Do plugin_init wrzucasz to:
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
I na koniec sma wrzucasz to:
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(damagebits & DMG_BULLET)
	{
		new weapon = get_user_weapon(idattacker);
			
		if(weapon == CSW_BRON)
			cod_inflict_damage(idattacker, this, 20.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
	}
	
	return HAM_IGNORED;
}
20.0 - dodatkowe dmg
0.0 - ile ma dodawać dmg z jeden punkt inteligencji
Tam gdzie masz CSW_BRON wpisujesz nazwę broni np. CSW_AWP <--- awp (Nazwy są w TYM TEMACIE)
Działa w 100-tu procentach

Użytkownik radim edytował ten post 16.10.2011 08:42

  • +
  • -
  • 5

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#3 Enson

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 159
Profesjonalista

  • Postów:269
  • GG:
  • Lokalizacja:Tarnobrzeg
Offline

Napisano 24.11.2011 10:33

@radim
a moglbys jeszcze napsiac jak zrobic 1/1 dla broni jakiejs?
np. ze zrobie klase ktora ma dostawac m4, deagla i awp a zeby miala 1/1 z deagla i 1/2 z awp a m4 juz nie
  • +
  • -
  • 0
b_350_20_4169E1_FFFFFF_000000_9D513F.png
b_350_20_4169E1_FFFFFF_000000_9D513F.png
b_350_20_4169E1_FFFFFF_000000_9D513F.png
b_350_20_4169E1_FFFFFF_000000_9D513F.png
Oferuje pomoc: Tworzenie klas/perkow/pluginów na cod modzie oraz pomoc techniczna przy serwerach/sieci. Pomoc poza forum - odplatna

#4 piotrkowianin01

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:90
  • Lokalizacja:Ptb
Offline

Napisano 04.04.2013 16:52

Dziala :)
Dołączona grafikaSprzedam Dużą Paczkę Klas i Perków [CodMod Nowy] !162 Klasy I 511 Perków Wszystkie perki są orientalne ... Nigdzie takich nie ma !!Polecam Gorąco Kontakt:GG: - 38472786Amxx.pl - Prywatne WiadomościDołączona grafika





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych