Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

MateuszoFski - zdjęcie

MateuszoFski

Rejestracja: 29.07.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 03.11.2014 16:14
-----

#443792 System misji CodMod

Napisane przez TheRock w 10.08.2012 11:24

Dołączona grafika
50 misji zwyklych, 46 przedmiotow, 4 misje specjalne!

Misje Specjalne sa tak dostosowane aby sie nie nudzić!
Wiele funkcji które możemy wykorzystać np: Przetapianie Rud, Wybicie odznak itp
Misje są nie do spotkania a misje specjalne wręcz nie do pojęcia przykładem misji specjalnej misji mogę podać np: Uwodzenie córki generała, przespanie się z nią a następnie kradzież planów jej ojca lub np ugotowanie zupy.
Wraz z misjami jest sklep za dolary za które musimy kupować potrzebne rzeczy do wypełnienia misji


Autor: [AvP]ELOS wrzucam za jego zgodą

Dołączona grafika

/eremo - Włącza rozmowe z Eremo
/misje - Menu misji
/meitem - Sprawdza posiadany przedmiot
/tatur - Wybierasz opcje wyświetlania tymczasowa - przez 3 sekundy stała do nadpisania na nowy tatur
/kowal - Włącza rozmowę z Haradem
/dropitem - Wyrzuca Przedmiot
/bankier - Włącza rozmowę z Johnym
/corka - Włącza rozmowę z Alice


Dołączona grafika
Załącznik

Załączone pliki

  • Załączony plik  Questy.rar   201,48 KB  929 Ilość pobrań
  • Załączony plik  tutor.inc   2,21 KB  550 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 15


#656037 Zmiana modeli jailbreak

Napisane przez Trollek w 11.08.2014 12:06

Proszę od teraz będzie czytać tylko to :

 

precache_model("models/player/wiezien_zubr/wiezien_zubr.mdl");
precache_model("models/player/klawisz_zubr/klawisz_zubr.mdl");

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#655583 Marker dla CT

Napisane przez Alelluja w 08.08.2014 17:32

Proszę

 

To jest dla CT + ADMIN

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#655076 Muzyka na Ganianym trwa tylko 30 sek

Napisane przez daslol1 w 06.08.2014 10:13

30s cisza (ct na bezruchu)

pozniej leci

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#654780 Server shutting down zabawy JailBreak

Napisane przez BeMM w 04.08.2014 20:57

.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#402492 Modele noży, mieczy

Napisane przez White w 27.04.2012 13:33

Modele mieczy, noży. Może komuś się przyda.

Dołączona grafika

Download:
http://www65.zippyshare.com/v/21550171/file.html
http://speedy.sh/zuCbp/mieczyki.rar
http://sendfile.pl/160142/mieczyki.rar

  • +
  • -
  • 14


#654615 Modele Do Gangstera

Napisane przez WeBsteR w 04.08.2014 10:19

Łap gotowe, powinno działać.

Możesz zmienić ścieżkę,nazwę noży itd. tutaj:

new static modele[][] = {
    "models/new/v_knife_tt.mdl",
    "models/new/p_knife_tt.mdl",
    "models/new/v_knife_ct.mdl",
    "models/new/p_knife_ct.mdl"
};

Plugin w załączniku.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#654595 Modele Do Gangstera

Napisane przez WeBsteR w 04.08.2014 09:11

Pod wszystkimi #include dodaj:

#define Team(%0) get_pdata_int(%0, 114)

enter po

#define Team(%0) get_pdata_int(%0, 114)

czyli nad (przed) public plugin_init() dodaj:

new static modele[][] = {
    "models/new/v_knife_tt.mdl",
    "models/new/p_knife_tt.mdl",
    "models/new/v_knife_ct.mdl",
    "models/new/p_knife_ct.mdl"
};

no i w tej tablicy możesz zmienić nazwę/ścieżkę modeli noży ETC.

Potem do public plugin_init() dopisz:

RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_knife", "KnifeDeploy", 1);

później do publica

public plugin_precache()

dodaj

for(new i = 0; i < sizeof modele; i++) engfunc(EngFunc_PrecacheModel, modele[i]);

potem pod publicem

public plugin_precache()

dodaj to:

public KnifeDeploy(ent) {
    new id = get_pdata_cbase(ent, 41);

    if(!is_user_alive(id) || !(get_user_flags(id) & 524288)) return 1;
    if(get_pdata_int(id, 510) & 1<<24) return 1;

    set_pev(id, pev_viewmodel2, Team(id) == 1 ? modele[0] : modele[2]);
    set_pev(id, pev_weaponmodel2, Team(id) == 1 ? modele[1] : modele[3]);
    return 1;
}

Jeżeli wszystko zrobisz tak jak Ci opisałem to Gangster z TT będzie miał swój własny nóż , a Gangster z CT będzie miał też swój własny nóż.

Jeżeli nie ogarniesz to napisz, to ci zrobię.

 


  • +
  • -
  • 1


#654472 Przerobienie zabawy

Napisane przez WeBsteR w 03.08.2014 13:02

Po wszystkich definicjach #include dodaj:

new id_zabawa;

Do

public plugin_init() {

dodaj:

id_zabawa = jail_register_game("nazwawmenu/zabawy");

czyli, np.

id_zabawa = jail_register_game("Wojna na Deagle");

potem walisz coś takiego:

public OnLastPrisonerShowWish(id)
{
    if(jail_get_play_game_id() == id_zabawa){
        OnRemoveData(id_zabawa);
    }
}

A potem dajesz tylko to:

if(day == id_zabawa)

Mam nadzieję, że rozumiesz ;)

 

 

 


  • +
  • -
  • 1


#654482 [ROZWIĄZANE] kompilacja Gangstera JailBreak

Napisane przez WeBsteR w 03.08.2014 14:45

fakt zapomniałem ;(

 

Do

public plugin_init(){

dodaj

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "SpawnedEventPre", 1);

a przed

public plugin_precache(){

dodaj

public SpawnedEventPre(id){
    if(g_Vip[id]){
        if(is_user_alive(id)){
            SpawnedEventPreVip(id);
        }
    }
}

jak o niczym nie zapomniałem to powinno działać xD jeśli nie ogarniesz to napisz, to ci zrobię


  • +
  • -
  • 1


#654474 [ROZWIĄZANE] kompilacja Gangstera JailBreak

Napisane przez WeBsteR w 03.08.2014 13:06

Zmień w swoim na to:

public plugin_precache(){
    precache_model("models/player/ModelCT/ModelCT.mdl");
    precache_model("models/player/ModelTT/ModelTT.mdl");
}
public SpawnedEventPreVip(id){
    new g_Model[64];
    formatex(g_Model,charsmax(g_Model),"%s",get_user_team(id) == 1 ? "ModelTT" : "ModelCT");
    cs_set_user_model(id,g_Model);
}

Dla modelu CT:

models/player/ModelCT/ModelCT.mdl

Dla modelu TT:

models/player/ModelTT/ModelTT.mdl

  • +
  • -
  • 1


#612225 JailBreak Mod Api 1.0.7p [8 sierpnia]

Napisane przez Droso w 02.02.2014 15:25

JAILBREAK Mod Api Cypis

Na wstępnie zaznaczam tutaj będę umieszczane kolejne wersje tego silnika:  http://amxx.pl/topic...s-aktualizacja/

Autor niezmienny: Cypis

Z powodu braku czasu "przejmuję" aktualizacje.

Aktualizacje wykonuje Cypis oraz HubertTM.

 

Aktualna wersja 1.0.7p

 

KOMPILUJEMY LOKALNIE!

PRZEKOMPILOWAĆ NALEŻY WSZYSTKIE ZABAWY, ŻYCZENIA I PLUGINY UŻYWAJĄCE jailbreak.inc JESZCZE RAZ!

 

Changelog

1.0.6 -> 1.0.7a

Spoiler

1.0.7a -> 1.0.7h

Spoiler

1.0.7h -> 1.0.7i

Spoiler

1.0.7i -> 1.0.7j

Spoiler

1.0.7j -> 1.0.7k

Spoiler

1.0.7k -> 1.0.7L

Spoiler

1.0.7L -> 1.0.7M

Spoiler

1.0.7M -> 1.0.7N

Spoiler

1.0.7N -> 1.0.7o

Spoiler

1.0.7o -> 1.0.7p

  • Naprawa niewidocznego licznika (Nowe Binarki);

 

 

UWAGA

Macie piłke Cypisia?

Wykonajcie tylko KROK 1!

http://amxx.pl/topic...ończeniu-rundy/

 

Podziękowanie

Dla Cypisia - za zgodę na moje rozwijanie projektu i za udostępnienie jego kilku poprawek oraz zabaw! :)

 

Nowy HLDS oraz Stan Projektu

Stan Projektu: WSTRZYMANY!

Nowy HLDS - API już działa na nowych binarkach od wersji API większej niż 1.0.7K

WYMAGA AMXMODX 1.8.2!

 

Licznik dalej nie działa!

ABY LICZNIK DZIAŁAŁ I ZABAWY SIĘ NIE BUGOWAŁY POTRZEBUJESZ:

BINAREK 6153

Metamod v1.20-am

AMXX v1.8.2

DPROTO v0.9.548

+

Oczywiście ściągając najnowsze AMXX itd. to kompilujcie pluginy właśnie z .INC z tych paczek... nie używajcie przestarzałych .INC, a na serwer tylko wgrywacie najnowszą wersję ...

 

 

 

Kiedy jest KILLDAY, gdzie to zmienić?

#define KILLDAY_DAY PIATEK  - tutaj w jailbreak.inc zmieniasz kiedy jest killday!

Nie zapomnij ponownie przekompilować killdaya ;)

download

Aktualizacja wymagana:

Załączony plik  jail_api_jailbreak.sma   60,72 KB  1584 Ilość pobrań
  jail_api_jailbreak.amxx (WERSJA P)

 

Aktualizacja Wymagane (jeśli miałeś poniżej N):

Załączony plik  jail_team.sma   6,65 KB  1214 Ilość pobrań
  jail_team.amxx

 

Aktualizacje wymagane (jeśli miałeś poniżej M):

Załączony plik  jailbreak.inc   11,88 KB  1709 Ilość pobrań

Załączony plik  jail_freeday.sma   2,32 KB  1073 Ilość pobrań
  jail_freeday.amxx

Załączony plik  jail_kd.sma   2,29 KB  1031 Ilość pobrań
  jail_kd.amxx

Załączony plik  jail_menu.sma   10,64 KB  1215 Ilość pobrań
  jail_menu.amxx

 

 

Aktualizacje wymagane (jeżeli miałeś wersje niższą niż 1.0.7L):

 

 

Wybierz życzenia:

NIE MUSISZ PODMIENIAĆ ŻYCZEŃ NA TE PONIŻSZE, JEŻELI MASZ JAKIEŚ SWOJE SKOMPILUJ JE TYLKO Z NOWYM jailbreak.inc :)

Standardowe:

Załączony plik  jail_zyczenia.sma   7,37 KB  921 Ilość pobrań
  jail_zyczenia.amxx

lub wersja z nowymi życzeniami (rpg i rzucanie się nożami):

http://www16.zippysh...13121/file.html

 

NIEWYMAGANA AKTUALIZACJA, ALE PLIK JEST WYMAGANY, DO KAŻDEJ WERSJI:

Załączony plik  cs_player_models_api.sma   6,53 KB  795 Ilość pobrań
  cs_player_models_api.amxx

 

Modele i dźwięki w oficjalnym temacie:

http://amxx.pl/topic...s-aktualizacja/

(UWAŻAJ, ŻEBY NIE PODMIENIĆ .SMA/.AMXX/jailbreak.inc)

 

 

 

 

Zabawy dodatkowe od Cypis/HubertTM

Berek

Więźniowie się ganiają, berek ma 15s. na oddanie berka inaczej zginie i zostanie losowany nowy berek!

[Autor: Cypis]

[Wersja: 1.0.7M 7 kwietnia 14r.]

Załączony plik  jail_berek.sma   8,33 KB  900 Ilość pobrań
  jail_berek.amxx


  • +
  • -
  • 34


#653863 [ZABAWA] Szybki jak błyskawica

Napisane przez Wielkie Jol w 31.07.2014 15:30

Dobry,

 

postanawiam udostępnić zabawę:

 

TT mają scouty bez zooma z ammo,

CT mają 5hp, tylko nóż i zabijają na raz.

 

Żadna z drużyn nie może podnieść broni.

 

Jeżeli chcesz zmienić ilość hp zamień 5 na dowolną wartość w poniższym kodzie

set_user_health(i, 5);

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 6


#653921 [ZABAWA] Szybki jak błyskawica

Napisane przez Wielkie Jol w 31.07.2014 19:04

Załącznik poprawiony - przepraszam, był mały błąd.

  • +
  • -
  • 1


#653984 proszę o klase general i ghost mega premium

Napisane przez Split w 31.07.2014 21:38

Łap kapitana, poprawiłem:
Załączony plik  codclass_kapitanmp.sma   1,57 KB  26 Ilość pobrań
  codclass_kapitanmp.amxx

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1) 

#define DMG_HE (1<<24) 

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Kapitan [MP]";
new const opis[] = "Posiada 1/1 z AWP oraz 1/2 z HE.";
new const bronie = 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 60;
new const inteligencja = 15;
new const wytrzymalosc = 10;

public plugin_init() 
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A))
	{
		client_print(id, print_chat, "Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
		return COD_STOP;
	}
	ma_klase[id] = true;
	return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
	ma_klase[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED; 
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	
	if(damagebits & DMG_BULLET)
	{
		new weapon = get_user_weapon(idattacker);
		if(weapon == CSW_AWP && !random(1))
			cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
	}
	
	if(damagebits & DMG_HE && !random(4))
		cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
	
	return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 1