Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Modele Do Gangstera


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 MateuszoFski

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:32
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 04.08.2014 08:09

Siemka.Pomógłbym mi ktoś dodać te oto modele do mojego gangstera na jailbreak.Gangster posiada już modele postaci a chciałbym aby posiadał jeszcze modele noża.

TT:http://cs.gamebanana.com/skins/122389

CT ten model zamiast pałki(Tylko dla gangstera) :http://cs.gamebanana.com/skins/123891

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 WeBsteR

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 57
Pomocny

  • Postów:297
  • Imię:dawid
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 04.08.2014 09:11

Pod wszystkimi #include dodaj:

#define Team(%0) get_pdata_int(%0, 114)

enter po

#define Team(%0) get_pdata_int(%0, 114)

czyli nad (przed) public plugin_init() dodaj:

new static modele[][] = {
    "models/new/v_knife_tt.mdl",
    "models/new/p_knife_tt.mdl",
    "models/new/v_knife_ct.mdl",
    "models/new/p_knife_ct.mdl"
};

no i w tej tablicy możesz zmienić nazwę/ścieżkę modeli noży ETC.

Potem do public plugin_init() dopisz:

RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_knife", "KnifeDeploy", 1);

później do publica

public plugin_precache()

dodaj

for(new i = 0; i < sizeof modele; i++) engfunc(EngFunc_PrecacheModel, modele[i]);

potem pod publicem

public plugin_precache()

dodaj to:

public KnifeDeploy(ent) {
    new id = get_pdata_cbase(ent, 41);

    if(!is_user_alive(id) || !(get_user_flags(id) & 524288)) return 1;
    if(get_pdata_int(id, 510) & 1<<24) return 1;

    set_pev(id, pev_viewmodel2, Team(id) == 1 ? modele[0] : modele[2]);
    set_pev(id, pev_weaponmodel2, Team(id) == 1 ? modele[1] : modele[3]);
    return 1;
}

Jeżeli wszystko zrobisz tak jak Ci opisałem to Gangster z TT będzie miał swój własny nóż , a Gangster z CT będzie miał też swój własny nóż.

Jeżeli nie ogarniesz to napisz, to ci zrobię.

 


  • +
  • -
  • 1
Zabijaka Gryps to mój autorytet!

#3 MateuszoFski

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:32
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 04.08.2014 09:22

Spoczko po zmianie mapki będę sie meczył xD Najwyżej jak sie załamie to będę do Ciebie pisał 

Leci +


  • +
  • -
  • 0

#4 WeBsteR

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 57
Pomocny

  • Postów:297
  • Imię:dawid
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 04.08.2014 10:19

Łap gotowe, powinno działać.

Możesz zmienić ścieżkę,nazwę noży itd. tutaj:

new static modele[][] = {
    "models/new/v_knife_tt.mdl",
    "models/new/p_knife_tt.mdl",
    "models/new/v_knife_ct.mdl",
    "models/new/p_knife_ct.mdl"
};

Plugin w załączniku.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1
Zabijaka Gryps to mój autorytet!

#5 MateuszoFski

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:32
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 04.08.2014 12:24

Kurde modele sie ładuja ale nie widac ich :/


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych