Pod wszystkimi #include dodaj:
#define Team(%0) get_pdata_int(%0, 114)
enter po
#define Team(%0) get_pdata_int(%0, 114)
czyli nad (przed) public plugin_init() dodaj:
new static modele[][] = {
"models/new/v_knife_tt.mdl",
"models/new/p_knife_tt.mdl",
"models/new/v_knife_ct.mdl",
"models/new/p_knife_ct.mdl"
};
no i w tej tablicy możesz zmienić nazwę/ścieżkę modeli noży ETC.
Potem do public plugin_init() dopisz:
RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_knife", "KnifeDeploy", 1);
później do publica
public plugin_precache()
dodaj
for(new i = 0; i < sizeof modele; i++) engfunc(EngFunc_PrecacheModel, modele[i]);
potem pod publicem
public plugin_precache()
dodaj to:
public KnifeDeploy(ent) {
new id = get_pdata_cbase(ent, 41);
if(!is_user_alive(id) || !(get_user_flags(id) & 524288)) return 1;
if(get_pdata_int(id, 510) & 1<<24) return 1;
set_pev(id, pev_viewmodel2, Team(id) == 1 ? modele[0] : modele[2]);
set_pev(id, pev_weaponmodel2, Team(id) == 1 ? modele[1] : modele[3]);
return 1;
}
Jeżeli wszystko zrobisz tak jak Ci opisałem to Gangster z TT będzie miał swój własny nóż , a Gangster z CT będzie miał też swój własny nóż.
Jeżeli nie ogarniesz to napisz, to ci zrobię.