Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Przerobienie zabawy


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 MateuszoFski

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:32
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 02.08.2014 23:36

Witam zechcial by mi ktos przerobić zabawe deagl.amxx tak aby wyswietlala sie w menu prowadzacego /zabawy (DeagleDay) oraz aby deagle mialy nieskonczonocs amunicji.Poprawienie aby zabawa nie zaczynala sie w 6 dzien (Sobote)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 Split

    Programista

  • Power User

Reputacja: 105
Zaawansowany

  • Postów:449
  • GG:
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Głuchołazy
Offline

Napisano 03.08.2014 00:47

to odpowiada za rundy :)

if(++runda % 6 == 0) {

 

wystarczy zamienić na:

if(++runda % 0 == 0) {

ale nie jestem pewien.


  • +
  • -
  • 0

LoL, 500 postów ;D


#3 MateuszoFski

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:32
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 03.08.2014 07:59

Spx a zeby bylo w menu prowadzacego?


  • +
  • -
  • 0

#4 WeBsteR

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 57
Pomocny

  • Postów:297
  • Imię:dawid
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 03.08.2014 13:02

Po wszystkich definicjach #include dodaj:

new id_zabawa;

Do

public plugin_init() {

dodaj:

id_zabawa = jail_register_game("nazwawmenu/zabawy");

czyli, np.

id_zabawa = jail_register_game("Wojna na Deagle");

potem walisz coś takiego:

public OnLastPrisonerShowWish(id)
{
    if(jail_get_play_game_id() == id_zabawa){
        OnRemoveData(id_zabawa);
    }
}

A potem dajesz tylko to:

if(day == id_zabawa)

Mam nadzieję, że rozumiesz ;)

 

 

 


  • +
  • -
  • 1
Zabijaka Gryps to mój autorytet!




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych