Jump to content

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Posted Image Posted Image

Guest Message by DevFuse
 

Gramtv's Photo

Gramtv

Rejestracja: 27.07.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 05.06.2022 15:40
***--

#753533 Call of Duty Mod (by O'Zone)

Posted by O'Zone on 24.11.2018 17:20

opis

Ponad 8 lat temu, QTM. Peyote wydał swojego Call of Duty: MW Mod, znany tutaj jako "CoD Nowy".

Jeszcze w 2016 roku zacząłem pracować nad własną wersją, która miałaby być opracowana od podstaw

i przede wszystkim scentralizować zarządzanie wieloma funkcjonalnościami bezpośrednio w silniku.

Miałoby to zmniejszyć liczbę potencjalnych bugów, a przede wszystkim dość mocno zredukować

długość kodu klas / itemów i maksymalnie ułatwić ich tworzenie.

 

Projekt zakończyłem pod koniec 2017 roku i jako, że swoją karierę związaną AMXX już zakończyłem,

postanowiłem go opublikować na użytek społeczności, żeby ta praca się nie zmarnowała.

 

Baza moda to 19 pluginów wliczając w to silnik (niektóre są oczywiście opcjonalne)

i zapewniają masę funkcjonalności, których wręcz nie mam czasu opisać

- jeśli ktoś będzie skłonny wytworzyć takowy opis, będę zobowiązany.

Poza nimi ciekawscy znajdą 35 gotowych klas i 101 itemów do wykorzystania,

które stanowią przy okazji przykład jak tworzyć klasy i itemy na tym silniku.

Dodatkowo znaleźć tam można pluginy usług pod SklepSMS.

Wszystkie dodatkowe pliki gotowe do wrzucenia, czyli modele, sprite'y, dźwięki

i bazowe pliki konfiguracyjne znajdują się w folderze resources.

 

Uwaga: Mod jest napisany pod AMXXa 1.8.3 / 1.9.

Polecam dodatkowo wykorzystać ReHLDS i ReGameDLL ze względu na większą stabilność niż natywne binarki.

 

komendy

Dostęp do niemal wszystkich komend jest dostępny w głównym menu pod komendą /menu lub klawiszem "V".

Oczywiście listy komend i ich aliasów można znaleźć w kodzie źródłowym poszczególnych pluginów.

 

cvary

Spoiler

 

inne informacje

Niestety przy kilku próbach dodawania tematu z listami dostępnych natywów i forwardów dostawałem "504 Gateway Timeout".

Widać ponad 1100 linii to nieco za dużo, a przynajmniej jak na tagi code.

Dokumentacja natywów i forwardów jest zatem dostępna w cod.inc: https://github.com/T.../master/cod.inc

Komentarze do nich są napisane w języku angielskim - zakładam, że osoby biorące się za development pluginów go znają.

 

download

Zawsze aktualną wersję można znaleźć na GitHubie: https://github.com/TheDoctor0/CoDMod


  • +
  • -
  • 32


#672610 Prozba o klase Kapitan[SuperVip]

Posted by xPawelek on 30.11.2014 00:14

Łap sma .

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
#include <fun>
        
new const nazwa[]   = "Kapitan[SuperVip]";
new const opis[]    = "Klasa by naXe - CsFifka.pl l Edytuj swoj opis .";
new const bronie    = (1<<CSW_ELITE)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_FLASHBANG);
new const zdrowie   = 20;
new const kondycja  = 10;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
    
new skoki[33];


new ma_klase[33];


public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");


cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);   
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);


   
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");


   
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");


}


public cod_class_enabled(id)
{


  entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);
give_item(id, "weapon_flashbang");
ma_klase[id] = true;


}


public cod_class_disabled(id)
{


  entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;


}


public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);
}




public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;


new flags = pev(id, pev_flags);


if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 2;


return FMRES_IGNORED;
}


public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 12) != 1 )
return HAM_IGNORED;


cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));


return HAM_HANDLED;
}

 




#499350 Modele i inne na Cod Mod edited By HubertTM

Posted by Dexter-Szyrley on 10.01.2013 03:17

1# Ktos zadał pytanie: " HubertTM, mógłbyś zrobić paczkę z modelami bez celownika na PPM ? "

Ty odpowiedziałes: " wyłącz ten plugin cwz.amxx "

-Tylko że po wyłączeniu dalej jest celownik na PPM, gdy chcesz tłumik założyć np na m4a1 to w zwolnionym tępie włącza się ten celownik ale już bez noclip-a i zoom-a.


2# Jest jeszcze jedna ważna rzecz, ten celownik ma zoom-a i noclip, do zoom-a nic nie mam bo bez sensu bylby taki celownik bez zoom-a ale ten noclip odstrasza trochę graczy, chodzi o to ze napisales ze brak cvarów, lecz gdy chciałem usunąć noclip-a z pluginu za uważyłem że w "cwz.sma" jest cvar dzięki ktoremu mozemy wlaczyc lub wylaczyc noclip-a.

Jakby mógł ktos z Moderatorów dodać cvar do tematu bo może się przydać bo nie każdy zagląda i czyta odpowiedzi na samym dole:

cwz_norecoil 1/0 // 1 -wlacza noclip, 0 - wylacza noclip


Ogólnie paczka fajna, używam ją na swoim serwerze, dałem punkcik reputacji, dzięki. Pozdrawiam
  • +
  • -
  • 1


#670284 Noże od lvl'u

Posted by No Chance on 14.11.2014 20:19

http://amxx.pl/topic...nozy-do-wyboru/

 

Jezeli nie chcesz mocy mozesz sobie to edytowac


  • +
  • -
  • 1


#658673 Nie dziala niewidzialnosci w klasach i perkach

Posted by DyeR on 18.08.2014 20:02

Najlepiej powyłączaj wszystkie klasy i sprawdź perk z niewidzialnością czy działa 

- jeśli nie działa

- włącz klasy i wyłącz wszystkie perki sprawdz klase z niewidzialnością

- jeśli nie działa wyłącz wszystkie pluginy ( zostaw tylko QTM_CodMod.amxx ) wybierz klase i sprawdź

- jeśli nie działa powłączaj wszystko i daj sma silniku;

 

Jeśli po którejś z opcji zadziała < włączaj po 1 pluginie/klasie/perku > i sprawdzaj

Sposób niby męczący ale sprawdzony ;P


  • +
  • -
  • 1


#657601 Nie dziala niewidzialnosci w klasach i perkach

Posted by kakus002 on 18.08.2014 00:13

Posiadasz sklep w którym można kupić niewidzialność?

 

W klasie niby wszystko dobrze, ale nie wiem czemu jest tak :

#include

#include

#include

#include

#include

#include

#include

xD

  • Nie potrzebnie dwa razy to samo ..
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "SzansaNoz");
    
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "SzansaScout");

Do zabijania polecam funkcje BlackPerfuma, KillPlayer :D

Usun te "RegisterHam" i zastąp je tym:

  RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player","TakeDamage");

Nad public_init daj to:

const m_pActiveItem = 373
const m_flNextSecondaryAttack = 47

I zmien z new ma_klase[33]; na:

new bool:ma_klase[33];

A te dwa publiki "SzansaNoz", "SzansaScout" zamien na ten:

const m_iTeam = 114

public TakeDamage(id, ent, attacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(~damagebits & DMG_BULLET  || ent != attacker || !is_user_connected(attacker)|| !ma_klase[attacker] || get_pdata_int(id,m_iTeam,5) == get_pdata_int(attacker,m_iTeam,5))    return HAM_IGNORED

    static weapon
    weapon = get_user_weapon(attacker)

    switch(weapon)
    {
        case CSW_SCOUT: if(!random(2))    KillPlayer(id,ent,attacker,weapon,HIT_GENERIC,0,damagebits)
        case CSW_KNIFE: if(!random(3) && get_pdata_float(get_pdata_cbase(attacker,m_pActiveItem,5),m_flNextSecondaryAttack,4) > 1.0)    KillPlayer(id,ent,attacker,weapon,HIT_GENERIC,0,damagebits)
    }

    return HAM_IGNORED;
}

KillPlayer(id,inflictor,attacker,weapon,body,shouldgib,damagebits)
{
    if(weapon > 30 || !is_user_alive(id) || !is_user_connected(attacker))    return
    
    const GrenadeWeapon = 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_C4 | 1<<CSW_SMOKEGRENADE | 1<<CSW_FLASHBANG
    const m_LastHitGroup = 75
    const m_bitsDamageType = 76
    const m_fHasTakenHighDamage = 107
    static DeathMsgId
    new msgblock,weaponname[32],effect
    if (!DeathMsgId)    DeathMsgId = get_user_msgid("DeathMsg")
    
    set_pdata_int(id,m_LastHitGroup,body,5)
    set_pdata_int(id,m_bitsDamageType,damagebits,5)
    set_pdata_int(id,m_fHasTakenHighDamage,1,5)
    set_pev(id,pev_dmg_inflictor,inflictor)
    msgblock = get_msg_block(DeathMsgId)
    set_msg_block(DeathMsgId, BLOCK_SET)
    ExecuteHamB(Ham_Killed,id,attacker,shouldgib)
    set_msg_block(DeathMsgId, msgblock)
    effect = pev(id,pev_effects)
    if(effect & 128)    set_pev(id,pev_effects,effect-128)
    
    new len
    if(get_weaponname(weapon,weaponname,31))
    {
        if(~GrenadeWeapon & 1<<weapon) len = 7
        else weaponname = "grenade"
    }
    else if(weapon == 2)    weaponname = "tracktrain"
    else    weaponname = "world"
    
    emessage_begin(MSG_ALL, DeathMsgId)
    ewrite_byte(attacker)
    ewrite_byte(id)
    ewrite_byte(body == HIT_HEAD ? 1:0)
    ewrite_string(weaponname[len])
    emessage_end()
}

Popraw to bo się nie skompiluje:

new const bronie = (1<new const zdrowie = 20;



#657453 Szukam Pluginu na ss

Posted by bamber on 16.08.2014 21:43

Łap w załączniku :)

Attached Files


  • +
  • -
  • 1


#657449 Szukam Pluginu na ss

Posted by ENDRULA on 16.08.2014 21:17

To daj plugin to ci przerobię..


  • +
  • -
  • 1


#657419 Prozba o przesuniecie napisu hud bardziej w gore

Posted by Niide on 16.08.2014 17:48

Dałem w x:0.10, y:0.01

 

Nie wiem czy to ten hud miałem przesunąć bo tak niejasno się wyraziłeś, że ledwo da się zrozumieć.

Attached Files


  • +
  • -
  • 1


#657234 Prozba o dodanie do hud Nazwe forum I gg

Posted by Wszechwiedzący on 15.08.2014 21:04

proszę

Attached Files




#657216 Prozba o dodanie do hud Nazwe forum I gg

Posted by Wszechwiedzący on 15.08.2014 20:08

Podaj swoje GG oraz forum ktore mam ci wpisać.na razie dodałem bez tych informacji.

Attached Files




#656721 [ROZWIĄZANE] proszę o zrobienie mi klasy Patriota

Posted by ^Technik^ on 13.08.2014 22:37

proszę 15 sec ;)

Attached Files




#656715 [ROZWIĄZANE] proszę o zrobienie mi klasy Patriota

Posted by ^Technik^ on 13.08.2014 22:02

ŁAP ;)

Attached Files




#656450 [ROZWIĄZANE] Prozba o Usuncie mi frakcje z Silnika Cod MOD

Posted by ^Technik^ on 12.08.2014 23:33

ŁAP ;)

Attached Files