nazwa:Kapitan[SuperVip] bronie elites m4 awp he
opis:awp 1/1 1/1 he 10+int z m4 auto bh 400 grafity 3 skoki
staty dowolne
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 09.11.2014 16:47
nazwa:Kapitan[SuperVip] bronie elites m4 awp he
opis:awp 1/1 1/1 he 10+int z m4 auto bh 400 grafity 3 skoki
staty dowolne
Napisano 19.11.2014 18:05
Tą Klasę możesz zrobić na : amxx.pl/generator-klas/
Użytkownik Potrzebuje! edytował ten post 19.11.2014 18:06
Napisano 29.11.2014 22:14
Jak bym umial zrobic w generatorze to bym zrobil
Napisano 30.11.2014 00:14
Łap sma .
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> #include <fakemeta> #include <cstrike> #include <fun> new const nazwa[] = "Kapitan[SuperVip]"; new const opis[] = "Klasa by naXe - CsFifka.pl l Edytuj swoj opis ."; new const bronie = (1<<CSW_ELITE)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_FLASHBANG); new const zdrowie = 20; new const kondycja = 10; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 20; new skoki[33]; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1); register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ"); } public cod_class_enabled(id) { entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0); give_item(id, "weapon_flashbang"); ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0); ma_klase[id] = false; } public fwSpawn_Grawitacja(id) { if(ma_klase[id]) entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0); } public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle) { if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) return FMRES_IGNORED; new flags = pev(id, pev_flags); if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]) { skoki[id]--; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity,velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity,velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND) skoki[id] = 2; return FMRES_IGNORED; } public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){ if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 12) != 1 ) return HAM_IGNORED; cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE); SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1)); return HAM_HANDLED; }
Serdecznie Zapraszam! Jedynie Takie w Polsce!
IP PaintBall: 31.186.86.30:27025
IP Cod Mw3: 31.186.86.30:27029
Napisano 30.11.2014 10:08
wes dodaj na flage h zapomnialem w opisie napisac
CoD Nowy
Moc Medyka - problemPugin mocmedyka włącza się w klasie w której nie powinien Napisany przez scythe1, 09.02.2023 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
Klasa
[ROZWIĄZANE] poźba o klase odrodzenieNapisany przez Anonimowy09, 03.02.2023 ![]() |
|
![]() |
||
Klasa
Poszukuje KlasNapisany przez Aquamarina, 03.01.2023 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
Klasa
[KOSZ] klasaklasa Napisany przez Anonimowy09, 30.12.2022 ![]() |
|
![]() |
||
![]() |
Klasa
[KOSZ] klasaklasa Napisany przez Anonimowy09, 30.12.2022 ![]() |
|
![]() |
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych