Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

arek_snk - zdjęcie

arek_snk

Rejestracja: 21.03.2009
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 01.02.2012 07:22
-----

#354589 [ROZWIĄZANE] dodawanie pkt stat w zależności od lvla

Napisane przez arek_snk w 27.01.2012 23:28

mi też właśnie coś nie pasuje jak tak patrzyłem bo mnie zamotałeś całkiem, ale jeżeli on mówi że all działa to git :)
  • +
  • -
  • 1


#354580 [ROZWIĄZANE] dodawanie pkt stat w zależności od lvla

Napisane przez arek_snk w 27.01.2012 22:57

Już tłumaczę

  case 1:
{
if(player_lvl[id]<40 && player_strength[id]<40){
player_point[id]-=1
player_strength[id]+=1
}
else if(player_lvl[id]<80 && player_strength[id]<80){
player_point[id]-=1
player_strength[id]+=1
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom sily na ten lvl osiagniety")
}


if(player_lvl[id]<40 && player_strength[id]<40){

Ta linijka oznacza że jeżeli (if), gracz ma poniżej 40 levela (player_lvl[id]<40) może dodać maksymalnie 40 pkt do statystyk (player_strength[id]<40)

< = Mniej niż
> = więcej niż
== = Jest równy
= = ustawia daną wartość na inną np player_class[id] = Ninja (ustawia klasę na ninja)

natomiast ta linijka
else if(player_lvl[id]<80 && player_strength[id]<80){
oznacza że jeżeli gracz ma większy niż 40 level ale mniejszy od 80 lvla (else if(player_lvl[id]<80), będzie w stanie dodać więcej punktów niż 40 ale mniej niż 80 (player_strength[id]<80)

Tutaj też jest mały problem w tym bo jeżeli gracz będzie miał większy level niż 80 będzie mógł dodawać ile chce statystyk jeżeli chcesz temu zapobiec zmień to na tak:

else if(player_lvl[id]>40 && player_strength[id]<80){

wtedy gracz gdy będzie miał większy level niż 40 to będzie mógł dodać maksymalnie 80 pkt do danej statystyki, nawet jak będzie miał 150 czy 3000 level.


w tym przypadku else if = więcej niż 40 level.

Nie wiem czy opisałem to dobrze, ale ja tak to rozumie :D
  • +
  • -
  • 1


#354511 Prośba o dodanie 201lv i Przeniesienie Izual do premium.

Napisane przez arek_snk w 27.01.2012 20:37

A po co mam tam dawać? jeżeli wszystko po /* */ nie jest czytane przez amxx?

@Edit
To jest tylko tam aby cię uświadomić pod którym klawiszem jest jaka klasa..
  • +
  • -
  • 1


#354448 Prośba o dodanie 201lv i Przeniesienie Izual do premium.

Napisane przez arek_snk w 27.01.2012 19:01

Nie możliwe, jest w frakcji premium, wgraj na serwer i zobacz.
daje ci tu .amxx skompilowany

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#354137 [ROZWIĄZANE] dodawanie pkt stat w zależności od lvla

Napisane przez arek_snk w 26.01.2012 21:05

A no sorry zjadłem :D
  • +
  • -
  • 2


#354123 Prośba o dodanie 201lv i Przeniesienie Izual do premium.

Napisane przez arek_snk w 26.01.2012 20:44

proszę, w razie problemów pisz.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#354115 [ROZWIĄZANE] dodawanie pkt stat w zależności od lvla

Napisane przez arek_snk w 26.01.2012 20:29

@Up czego kopiujesz mój post? chcesz pójść do więzienia?
ACTA..

^.^
PS: Skopiowałeś to samo co ja napisałem tylko zmieniłeś info lol ;P
  • +
  • -
  • 3


#353888 [ROZWIĄZANE] dodawanie pkt stat w zależności od lvla

Napisane przez arek_snk w 26.01.2012 02:29

  case 1:
{
if(player_lvl[id]<40 && player_strength[id]<40)
player_point[id]-=1
player_strength[id]+=1
}
else if(player_lvl[id]<80 && player_strength[id]<80)
player_point[id]-=1
player_strength[id]+=1
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom sily osiagniety")
}


chyba dobrze, w razie w daj znać.
  • +
  • -
  • 2


#353883 Jak dodać info przy wyborze przemium

Napisane przez arek_snk w 26.01.2012 01:14

  
if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_F)
{
player_class[id] = TwojaKlasa
}
else
{
client_print(id, print_chat, "Musisz wykupic te klase by moc jej uzywac")
select_class(id,lx)
}

ADMIN_LEVEL_F

F - Flaga na która jest przypisane premium
Dostępne flagi w users.ini
 ;P - custom level D
;q - custom level E
;r - custom level F
;s - custom level G 
;t - custom level H


  • +
  • -
  • 1


#215548 Problem z Moim Pluginem

Napisane przez arek_snk w 13.02.2011 17:06

BOSHE...
Dodałem bo pisałem pluga, a potem bym usunol te ktore nie trzeba :-)

zawsze tak robie.

@Up dziecko jak nie masz co pisać to nie pisz bez sensu tylko pomóż.

Dodano 13 luty 2011 - 19:36:
Refreshujek :-)
  • +
  • -
  • -1


#192445 nowa zmienna co 3 sec

Napisane przez arek_snk w 28.11.2010 17:45

public dodajmane(id)
{
mana_mana[id]+=2
}

plugin_init

set_task(3.0, "dodajmane", 0, _, _, "b"

  • +
  • -
  • 1