To przez to że event HLTV wykonuje się zbyt szybko tzn. zanim zostaniesz ożywiony on się wykona.jak zginę lub jestem nie żywy to w następnej rundzie nie dostaje się broni
Ni3znajomy zrobił zabezpieczenie aby martwym nie dawało broni:
Zazwyczaj takie zabezpieczenia są wymagane ale czasem są niepotrzebne a nawet nieodpowiedniepublic HLTV_event(){ for(new i=1;i<=g_iMaxPlayers;i++) { if(CheckGive(i) && is_user_alive(i)) //tu mamy zabezpieczenie { give_item(i, "weapon_ak47"); RemoveGive(i); } } }

Ciekawe. Być może to też wina wymuszenia zbyt szybkiego dania broni.drugi błąd to taki, że posiada się 1 szt AK47 lecz w rzeczywistości można wyrzucić nieograniczoną ilość broni
Najpierw przeczytaj to klik jak juz przeczytasz to krótkie wyjaśnienie na prosty język:Jakbym mógł poprosić przy waszych pluginach o słowo wyjaśnienia przy definicjach bo komendy to samemu uda mi się sprawdzić
#define AddGive(%1) (g_iGive |= (1<<(%1-1))) //Dodaje bit o indexie %1-1 do zmiennej g_iGive
#define CheckGive(%1) (g_iGive & (1<<(%1-1))) //Sprawdza czy bit o indexie %1-1 "jest" w zmiennej g_iGive
#define RemoveGive(%1) (g_iGive &= ~(1<<(%1-1))) //Usuwa bit o indexie %1-1 ze zmiennej g_iGiveWybacz Ni3znajomy ale minimalnie edytowałem twój plugin: