Szukasz linijki i zamieniasz je na 0:
//are players able to catch special pokemon from others? 1=yes 0=no #define CATCH_SPECIAL 0 //are special pokemon only able to be used by admins? 1=admin only 0=anyone can use #define ADMIN_SPECIAL 0
po czym trzeba skompilować całego Pokemoda.
2. Jak zrobić aby pokemonów było więcej:
jeśli posiadasz wersje Pokemod by Raku to po prostu dodajesz nazwy pokemonów oraz flagi do pliku pokemon.cfg
// Właściwości pokemona: // "a" - Pokemon nie może ewolułować. // "b" - Ewolucja - Poprzez lvl, Wymiane, Oraz przez danie pokemonowi jakiegoś kamienia // "c" - Pokemona nie da podnieść się z ziemi. // "d" - Pokemona można wybrać w starterze // "g" - Pokemon globalny, taki który może używać skilla gdy jest w plecaku i jest nie używany // "h" - Ciężki - niektóre umiejętności nie będą działać na ciężkie pokemony // "y" - Pokemon specjalny tak zwany legendarny jego skill jest wyjątkowy i nie da się go złapać // "z" - umiejętność wyłączona // Przykład: //# Nazwa Typ(flagi) "Nazwa Umiejętności" Właściwości pokemona //1 Bulbasaur eh "Leech_Seed" abcd 16 Ivysaur // "a" - Normalny // "b" - Ogień // "c" - Wodny // "d" - Elektryczny // "e" - Trawiasty // "f" - Lodowy // "g" - Zwalczający // "h" - Trujący // "i" - Ziemny // "j" - Latający // "k" - Psyciczny // "l" - Bug // "m" - Rock // "n" - Duch // "o" - Smok