Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Pokemod Problem


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 mako899

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:4
  • Lokalizacja:tychy
Offline

Napisano 30.12.2009 18:00

Witam mam problem z Pokemodem v1.2.3 RC .
Mój problem polega na tym że nie wiem jak zmienić to żeby nie dało się skopiować legendy i jak dodać pokemony żeby było ich trochę więcej :)
Jeśli było to przepraszam.
Proszę nie piszczcie takich głupich odpowiedzi jak google.pl nie gryzą bo przeszukałem całe :) (no może nie całe xD)
  • +
  • -
  • 0

#2 Ogi

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:12
  • Lokalizacja:Św-Ce
Offline

Napisano 01.01.2010 20:50

1. Jak zrobić aby nie dało się kopiować legend:

Szukasz linijki i zamieniasz je na 0:

//are players able to catch special pokemon from others? 1=yes 0=no
 #define CATCH_SPECIAL      0
 //are special pokemon only able to be used by admins? 1=admin only 0=anyone can use
 #define ADMIN_SPECIAL      0

po czym trzeba skompilować całego Pokemoda.

2. Jak zrobić aby pokemonów było więcej:

jeśli posiadasz wersje Pokemod by Raku to po prostu dodajesz nazwy pokemonów oraz flagi do pliku pokemon.cfg

// Właściwości pokemona:
//  "a" - Pokemon nie może ewolułować.
//  "b" - Ewolucja - Poprzez lvl, Wymiane, Oraz przez danie pokemonowi jakiegoś kamienia
//  "c" - Pokemona nie da podnieść się z ziemi. 
//  "d" - Pokemona można wybrać w starterze
//  "g" - Pokemon globalny, taki który może używać skilla gdy jest w plecaku i jest nie używany
//  "h" - Ciężki - niektóre umiejętności nie będą działać na ciężkie pokemony
//  "y" - Pokemon specjalny tak zwany legendarny jego skill jest wyjątkowy i nie da się  go złapać
//  "z" - umiejętność wyłączona

// Przykład:
//#   Nazwa Typ(flagi)  "Nazwa Umiejętności" Właściwości pokemona
//1   Bulbasaur eh "Leech_Seed" abcd 16 Ivysaur

//  "a" - Normalny
//  "b" - Ogień
//  "c" - Wodny
//  "d" - Elektryczny
//  "e" - Trawiasty
//  "f" - Lodowy
//  "g" - Zwalczający
//  "h" - Trujący
//  "i" - Ziemny
//  "j" - Latający
//  "k" - Psyciczny
//  "l" - Bug
//  "m" - Rock
//  "n" - Duch
//  "o" - Smok

  • +
  • -
  • 1

#3 mako899

    Nowy

  • Autor tematu
  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:4
  • Lokalizacja:tychy
Offline

Napisano 06.01.2010 22:52

Dziwnę ja tego nie mam w sma.

Użytkownik Pavulon edytował ten post 06.01.2010 23:32
Czytaj regulamin dotyczący wstawiania kodu. Prawie 600 to nie 200 linijek

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych