Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Kaffar - zdjęcie

Kaffar

Rejestracja: 19.06.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 16.07.2014 19:48
-----

#644016 [ROZWIĄZANE] Problem 1/1 z he, 1/1 z awp

Napisane przez Mikser w 19.06.2014 11:24

Spróbój

 

 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>
        
new const nazwa[]   = "Piękność [Prywatna]";
new const opis[]    = "Niewidoczny na nożu,awp1/1,galil +[3int],he1/2";
new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_GALIL)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 10;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new ma_klase[33];


public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");


cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);


register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");


   
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");


}


public cod_class_enabled(id)
{
give_item(id, "weapon_hegrenade");
ma_klase[id] = true;


}


public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
     ma_klase[id] = false;


}


public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;


if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}


public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 1) != 1 )
return HAM_IGNORED;


cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));


return HAM_HANDLED;
}

 


  • +
  • -
  • 0