Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[ROZWIĄZANE] Problem 1/1 z he, 1/1 z awp

cod nowy

Najlepsza odpowiedź Mikser, 19.06.2014 11:24

Spróbój

 

 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>
        
new const nazwa[]   = "Piękność [Prywatna]";
new const opis[]    = "Niewidoczny na nożu,awp1/1,galil +[3int],he1/2";
new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_GALIL)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 10;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new ma_klase[33];


public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");


cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);


register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");


   
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");


}


public cod_class_enabled(id)
{
give_item(id, "weapon_hegrenade");
ma_klase[id] = true;


}


public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
     ma_klase[id] = false;


}


public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;


if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}


public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 1) != 1 )
return HAM_IGNORED;


cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));


return HAM_HANDLED;
}

 

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kaffar

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:10
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 19.06.2014 11:08

Witam, mam problem z 1/1 z he oraz z 1/1 z awp. Przeczytałem mnóstwo poradników ale żaden mi nie pomógł ;/

Nie potrafię zrobić Do klas żeby miały : 1/1 z he oraz 1/1 z awp.

 

Oto .sma z jednej klasy:

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fun>

#define DMG_BULLET (1<<1)
#define DMG_HEGRENADE (1<<24)
        
new const nazwa[]   = "Piękoś[Prywatna]";
new const opis[]    = "Niewidoczny na nożu,awp1/1,galil +[3int],he1/2";
new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_GALIL)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 10;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

	register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");

}

public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
	{
		client_print(id, print_chat, "[Piękoś[Prywatna]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
		return COD_STOP;
	}
	give_item(id, "weapon_hegrenade");
	ma_klase[id] = true;
   
	return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    	ma_klase[id] = false;

}

public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
	if(!ma_klase[id])
		return;

	if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
	{
		set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 35);
	}
	else
	{
		set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
	}
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)

{



if(!is_user_connected(idattacker))

return HAM_IGNORED;



if(!ma_klase[idattacker])

return HAM_IGNORED;



if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && damagebits & DMG_BULLET)

cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);



if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1&& damagebits & DMG_BULLET)

cod_inflict_damage(idattacker, this, 20.0, 0.0, idinflictor, damagebits);



return HAM_IGNORED;

















}

W tym trzeba tylko dodać 1/1 z he. Jak możecie to sprawdzcie czy jest dobrze 1/1 z awp :_)

 

Wynagrodze plusikami +++


  • +
  • -
  • 0

#2 Mikser

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:4
  • Imię:ch*j Cie to Boli
  • Lokalizacja:D / Game / Cs
Offline

Napisano 19.06.2014 11:24   Najlepsza odpowiedź

Spróbój

 

 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>
        
new const nazwa[]   = "Piękność [Prywatna]";
new const opis[]    = "Niewidoczny na nożu,awp1/1,galil +[3int],he1/2";
new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_GALIL)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 10;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new ma_klase[33];


public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");


cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);


register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");


   
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");


}


public cod_class_enabled(id)
{
give_item(id, "weapon_hegrenade");
ma_klase[id] = true;


}


public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
     ma_klase[id] = false;


}


public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;


if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}


public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 1) != 1 )
return HAM_IGNORED;


cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));


return HAM_HANDLED;
}

 


  • +
  • -
  • 0

#3 Kaffar

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:10
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 19.06.2014 11:37

Uh działa jak ty to zrobiłeś? :D


  • +
  • -
  • 0

#4 Mikser

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:4
  • Imię:ch*j Cie to Boli
  • Lokalizacja:D / Game / Cs
Offline

Napisano 19.06.2014 11:42

Nieważne, ważne, że działa, nie? :D


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych