Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Kaffar - zdjęcie

Kaffar

Rejestracja: 19.06.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 16.07.2014 19:48
-----

Moje tematy

Problem z wgraniem sklepiku.

21.06.2014 07:33

Witam, mam problem z wgraniem sklepiku do cod moda.

Otóż nie wiem dokładnie jak wgrać sklepik[codmod] gdyż jak wgram to mi wyskakuje na pukawce FATAL ERROR że nie ma jakiegoś pliku .mdl  [ Teraz nie jestem w stanie podać jaki ] A widziałem że on jest wgrany i wiem że coś źle robię ale nie wiem co :/

Oto jak wgrywam Sklepik:

 

Plik sklepik.amx instaluje do cstrike\addons\amxmodx\plugins

Plik sklepik.sma instaluje do cstrike\addons\amxmodx\scripting

I te pliki .inl instaluje do cstrike\addons\amxmodx\scripting\include

 

Proszę o szybką pomoc :)

Wynagrodzę +++

 

Pozdrawiam Kaffar

[ROZWIĄZANE] Problem 1/1 z he, 1/1 z awp

19.06.2014 11:08

Witam, mam problem z 1/1 z he oraz z 1/1 z awp. Przeczytałem mnóstwo poradników ale żaden mi nie pomógł ;/

Nie potrafię zrobić Do klas żeby miały : 1/1 z he oraz 1/1 z awp.

 

Oto .sma z jednej klasy:

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fun>

#define DMG_BULLET (1<<1)
#define DMG_HEGRENADE (1<<24)
        
new const nazwa[]   = "Piękoś[Prywatna]";
new const opis[]    = "Niewidoczny na nożu,awp1/1,galil +[3int],he1/2";
new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_GALIL)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 10;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

	register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");

}

public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
	{
		client_print(id, print_chat, "[Piękoś[Prywatna]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
		return COD_STOP;
	}
	give_item(id, "weapon_hegrenade");
	ma_klase[id] = true;
   
	return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    	ma_klase[id] = false;

}

public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
	if(!ma_klase[id])
		return;

	if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
	{
		set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 35);
	}
	else
	{
		set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
	}
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)

{



if(!is_user_connected(idattacker))

return HAM_IGNORED;



if(!ma_klase[idattacker])

return HAM_IGNORED;



if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && damagebits & DMG_BULLET)

cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);



if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1&& damagebits & DMG_BULLET)

cod_inflict_damage(idattacker, this, 20.0, 0.0, idinflictor, damagebits);



return HAM_IGNORED;

















}

W tym trzeba tylko dodać 1/1 z he. Jak możecie to sprawdzcie czy jest dobrze 1/1 z awp :_)

 

Wynagrodze plusikami +++