Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Fonebik - zdjęcie

Fonebik

Rejestracja: 07.06.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 20.09.2017 15:40
-----

#705268 AMXX Editor Online - IDE w przeglądarce

Napisane przez DarkGL w 06.07.2015 13:13

http://darkgl.pl/201...arce-zapowiedz/
 
AMXX Editor Online jest moim dawno zaczętym projektem IDE do programowania pod AMXX’a w przeglądarce ( http://editor.amxx.pl/ )
 
Całość zawiera w sobie kompilator , mechanizm zapisywania sma , dzielenia się z nim ze znajomymi lub na różnych komputerach do tego różne generatory ( hudu , menu itp. ).
 
Oprócz tego jeśli w kompilacji wystąpią błędy zostaną one odpowiednio podświetlone w kodzie , oczywiście IDE powinno zawierać w sobie kolorowanie składni.
 
W ustawieniach możemy kontrolować poziom debugowania podczas kompilacji , ilość spacji używanych podczas intendowania kodu itp. itd.
 
Na stronie można używać typowych skrótów klawiszowych
  • CTRL + S – Zapisywanie
  • F9 – Kompilacja
  • TAB – do in
itp. itd.
 
AMXX Editor Online.png
AMXX Editor Online2.png
 
Dlaczego publikuje projekt ? Cóż chce złapać motywację do dokończenia go i jakieś uwagi oraz pomysły od was.
 
Cały projekt dostępny pod adresem http://editor.amxx.pl/
  • +
  • -
  • 13


#698233 [KOSZ] pytanie dotyczące klasy Kuszownik

Napisane przez NieWiemMamMac@ w 21.04.2015 14:04

zmien format sobie na sma :)

Bard bije po 20, Legolas zabiera całe hp - jak chcesz możesz sobie zmienić tu:

ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid, ent, attacker, float(hp), 1);

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#697668 [ROZWIĄZANE] szukam modelu noża

Napisane przez White w 16.04.2015 20:12

Łap: http://amxx.pl/topic...czy-4/?p=697667


  • +
  • -
  • 1


#696704 szukam modelu noza i gracza

Napisane przez Epal w 09.04.2015 16:26

Mam dla ciebie topór dwu ręczny i może ci sie sprzyda łuk do tego w notatniku troche linków znalazłem coś ale nie wiem czy będzie ci pasować

 

g9srv21uavoe_t.jpg

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#696716 szukam modelu noza i gracza

Napisane przez Epal w 09.04.2015 17:10

Znalazłem jeszcze jeden topur i link do kilku modeli w załączniku

 

 

ezvmcfd1d4a3_t.jpg

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#696616 szukam modelu noza i gracza

Napisane przez olle w 08.04.2015 19:17

Robiłem taki mod ziomek to wiem :)
W załączniku model orka i tam jakieś mieczyki, łuki i topory ;)
 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#696610 szukam modelu noza i gracza

Napisane przez Epal w 08.04.2015 18:53

proszę w załączniku masz linki i znalazłem jakiegoś elfa :D

 

bh6gsu0rc5yz_t.jpg[/URL]

Załączone pliki

  • Załączony plik  ELF.rar   384,78 KB  66 Ilość pobrań
  • Załączony plik  linki.txt   568 bajtów  82 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 1


#666490 Problem z zapisem ammo packów

Napisane przez Drago36 w 09.10.2014 20:14

Sprawdź

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#239719 Call of Duty: MW Mod Nowy z zapisem na SQL

Napisane przez Cypis' w 21.04.2011 14:21

Tutaj pozostawiam starą wersję niedokońca dobrze działającą:

Spoiler

 
Informacje:

  • usunięcie eventu CurWeapon
  • zastosowanie Ham_CS_Player_ResetMaxSpeed do ustawiania prędkości graczy
  • zastosowanie Ham_Item_Deploy do sprawdzenia czy gracz ma dozwoloną broń
  • usprawnienie Ham_Touch żeby nie było można podnosić niedozwolonych broni
  • dodanie rozgrzewki na noże (długości rozgrzewki można zmienić w .sma linijka 202-207) :
    • 0-8 graczy - brak rozgrzewki
    • 9-15 graczy - rozgrzewka trwa 45 sekund
    • 16-20 graczy - rozgrzewka trwa 50 sekund
    • 21-25 graczy - rozgrzewka trwa 60 sekund
    • 26-32 graczy - rozgrzewka trwa 70 sekund
  • stabliny zapis MySQL ,który nie nadpisuje danych (jedynie może nie dopisać danych jak serwer padnie)
  • wczytywanie wszystkich danych przy pierwszym połączeniu gracza
  • wersja nie była testowana!

Cvary (dopisujemy je do np. codmod.cfg):


cod_sql_host - adres bazy danych.
cod_sql_user - użytkownik bazy danych.
cod_sql_pass- hasło użytkownika.
cod_sql_db - nazwa bazy danych.
cod_sql_table "codmod_table" - nazwa tabeli.

Resztę plików znajdziecie tutaj: CodMod by QTM.Peyote

Wersja bez Frakcji:
Załączony plik  codmodsql_bez_frakcji.sma   50,63 KB  749 Ilość pobrań
  codmodsql_bez_frakcji.amxx

Wersja z Frakcjami czytanymi z pliku cod_frakcje.ini (ver Cypis):
Załączony plik  codmodsql_z_frakcjami.sma   50,43 KB  687 Ilość pobrań
  codmodsql_z_frakcjami.amxx


  • +
  • -
  • 20


#189630 Call of Duty: MW Mod [UPDATE]

Napisane przez QTM. Peyote w 18.11.2010 18:56

testyq.png

Nowa wersja modyfikacji Call of Duty: MW.
Główną zmianą jest budowa moda.
Teraz wszystkie perki(przedmioty) i klasy są oddzielnymi pluginami.

Podziękowania dla:
MieTeK - za grafa.
Szyfrant - za testa.
testbs.png

say /klasa - Otwiera menu wyboru klasy.
say /klasy - Otwiera menu opisów klas.
say /perk - Pokazuje informacje o posiadanym perku.
say /perki - Otwiera menu opisów perków.
say /wyrzuc - Wyrzuca aktualny perk.
say /reset - Resetuje statystyki.
say /statystyki - Pokazuje aktualne statystyki.
say /pomoc - Tajne.
testue.png

cod_killxp 10 - Doswiadczenie za zabojstwo.
cod_winxp 50 - Doswiadczenie za wygrana.
cod_damagexp 1 - Doswiadczenie za 20 obrazen.
cod_savetype 1 - Typ zapisu 1- Nick 2-SteamID 3-IP.
cod_maxlevel 200 - Maksymalny poziom.
cod_levelratio 35 - Ustawia ile doswiadczenia potrzebne do zdobycia 1 poziomu.
cod_weaponsblocking 1 - blokowanie podnoszenia broni
testhm.png

Kopiujemy zawartość folderu cstrike z CodMod.rar do folderu cstrike na serwerze.
Nic nie trzeba dopisywać do plugins.ini!

testdi.png
(Tylko dla skrypterów)

forward cod_perk_changed(id, perk);
/*------------------------------
Forward wysylany do wszystkich pluginów w momencie zmiany perku
------------------------------*/


forward cod_class_changed(id, klasa);
/*------------------------------
Forward wysylany do wszystkich pluginów w momencie zmiany klasy
------------------------------*/


forward cod_perk_enabled(id, wartosc);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie aktywacji
------------------------------*/


forward cod_perk_disabled(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie dezaktywacji
------------------------------*/


forward cod_perk_used(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie uzycia perku
------------------------------*/


forward cod_class_enabled(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowana jest kasa w momencie aktywacji
------------------------------*/


forward cod_class_disabled(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowana jest kasa w momencie dezaktywacji
------------------------------*/
testkdr.png
(Tylko dla skrypterów)

native cod_get_user_xp(id);
/*------------------------------
Zwraca doswiadczenie gracza
------------------------------*/


native cod_get_user_level(id);
/*------------------------------
Zwraca poziom gracza
------------------------------*/


native cod_get_user_points(id)
/*------------------------------
Zwraca punkty gracza
------------------------------*/


native cod_set_user_xp(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia doswiadczenie gracza
------------------------------*/


native cod_get_user_class(id);
/*------------------------------
Zwraca klase gracza
------------------------------*/


native cod_set_user_class(id, klasa, zmien=0);
/*------------------------------
Ustawia klase gracza,
jezeli zmien=1 zmienia ja natychmiast
------------------------------*/


native cod_get_user_perk(id, &wartosc=0);
/*------------------------------
Zwraca perk gracza,
oraz przypisuje zmiennej wartosc wartosc perku
------------------------------*/


native cod_set_user_perk(id, perk, wartosc=-1, pokaz_info=1);
/*------------------------------
Ustawia perk gracza.
Jezeli wartosc = -1,
wartosc perku bedzie losowa.
Jezeli perk = -1 perk
bedzie losowy
------------------------------*/


native cod_get_user_health(id, zdrowie_zdobyte=1, zdrowie_klasy=1, zdrowie_bonusowe=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki zdrowie
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_health(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki zdrowie
------------------------------*/


native cod_get_user_intelligence(id, inteligencja_zdobyta=1, inteligencja_klasy=1, inteligencja_bonusowa=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki inteligencja
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_intelligence(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki inteligencja
------------------------------*/


native cod_get_user_trim(id, kondycja_zdobyta=1, kondycja_klasy=1, kondycja_bonusowa=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki kondycja
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_trim(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki kondycja
------------------------------*/


native cod_get_user_stamina(id, wytrzymalosc_zdobyta=1, wytrzymalosc_klasy=1, wytrzymalosc_bonusowa=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki wytrzymalosc
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_stamina(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki wytrzymalosc
------------------------------*/


native cod_points_to_health(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki zdrowie
------------------------------*/


native cod_points_to_intelligence(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki inteligencja
------------------------------*/


native cod_points_to_trim(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki kondycja
------------------------------*/


native cod_points_to_stamina(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki wytrzymalosc
------------------------------*/


native cod_inflict_damage(atakujacy, ofiara, Float:obrazenia, Float:czynnik_inteligencji=1.0, byt_uszkadzajacy=0, dodatkowe_flagi=0);
/*------------------------------
Zadaje obrazenia z uwzglednieniem inteligencji
------------------------------*/


native cod_get_perkid(const nazwa_perku[]);
/*------------------------------
Zwaca numer perku o podanej nazwie
------------------------------*/


native cod_get_perks_num();
/*------------------------------
Zwaca ilosc perkow
------------------------------*/


native cod_get_perk_name(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje nazwe perku do Return
------------------------------*/


native cod_get_perk_desc(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje opis perku do Return
------------------------------*/


native cod_get_classid(const nazwa_klasy[]);
/*------------------------------
Zwaca numer klasy o podanej nazwie
------------------------------*/


native cod_get_classes_num();
/*------------------------------
Zwaca ilosc klas
------------------------------*/

native cod_get_class_name(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje nazwe klasy do Return
------------------------------*/


native cod_get_class_desc(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje opis klasy do Return
------------------------------*/


native cod_give_weapon(id, bron);
/*------------------------------
Daje okreslona bron oraz pozwala na jej posiadanie
------------------------------*/


native cod_take_weapon(id, bron);
/*------------------------------
Zabiera okreslona bron oraz zabrania jej posiadania
------------------------------*/


native cod_set_user_shield(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia tarcze gracza.
------------------------------*/


native cod_set_user_nightvision(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia noktowizor gracza.
------------------------------*/


native cod_register_perk(const nazwa[], const opis[], min_wartosc=0, max_wartosc=0);
/*------------------------------
Rejestruje nowy perk oraz zwraca jego numer
------------------------------*/


native cod_register_class(const nazwa[], const opis[], bronie, punkty_zdrowia, punkty_kondycji, punkty_inteligencji, punkty_wytrzymalosci);
/*------------------------------
Rejestruje nowa klase oraz zwraca jej numer
------------------------------*/    


native cod_get_level_xp(poziom);
/*------------------------------
Zwraca ilosc potrzebnego doswiadczenia do przejscia danego poziomu
------------------------------*/
testpx.png testyi.png
----------------> Link
Załączony plik  CodMod.rar   965,15 KB  39673 Ilość pobrań

Poprawiona wersja zapisu do pliku vault -> [cod nowy] Call of Duty: MW Mod %5BUPDATE%5D - post #328

Ostatnie zmiany:
  • Naprawione natywy cod_get_class_name i cod_get_class_desc i błąd z pojawiającą się informacją o zdobyciu poziomu.05.01.11-17:03
  • Usunięte bugi crashujące serwer, dodane 5 nowych natywów, blokowanie podnoszenia broni w stylu starego CodModa12.12.10-17:00
  • Dodane param_convert do get_perk_name/desc i get_class_name/desc oraz dodane poprzednie zmiany do *.amxx24.11.10-20:03
  • Naprawiony błąd z brakiem fraga za zabicie z rakiety, miny i dynamitu21.11.10-19:07
  • Usunięty client_cmd z pętli i dodany natyw cod_get_user_level21.11.10-12:07
  • Naprawiony perk notatki sapera i poprawiona funkcja UstawPerk19.11.10-12:35
  • Naprawiony natyw cod_get_perkid19.11.10-21:44
  • Usunięty bug z niewłaściwą losową wartością perku. Od teraz cod_perk_enabled wysyła numer perku, a cod_class_enabled numer klasy19.11.10-18:51
  • Dodana klasa Admirał(dawny Rambo) i naprawiony perk Tajemnica Generała.[sup]19.11.10-16:06
  • Poprawiony plik "codmod.inc" i małe zmiany. [sup]19.11.10-15:00
Zgłaszajcie bugi i zaglądajcie co jakiś czas czy nie ma łatek.
  • +
  • -
  • 323