#include <amxmodx> #include <fakemeta> #define PLUGIN "RemoveWeapons" #define VERSION "1.0.2" #define AUTHOR "R3X" new gcvarDef,gcvarDrop; new gcvarDelay; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); register_forward(FM_SetModel,"fwSetModel",1); gcvarDrop=register_cvar("amx_remove_dropped","1"); gcvarDef=register_cvar("amx_remove_default","1"); gcvarDelay = register_cvar("amx_remove_delay", "35.0"); register_event("HLTV", "eventRoundInit", "a", "1=0", "2=0"); } public eventRoundInit(){ new bool:enabled=(get_pcvar_num(gcvarDef)==0) new ent=-1; do{ ent=engfunc(EngFunc_FindEntityByString, ent,"classname", "armoury_entity"); if(pev_valid ( ent )) { set_pev(ent, pev_solid, enabled?SOLID_TRIGGER:SOLID_NOT); fm_set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,enabled?255:0); } } while(ent); } public fwSetModel(ent, model[]){ if(get_pcvar_num(gcvarDrop)==0) return FMRES_IGNORED; new szClass[32]; pev(ent, pev_classname,szClass, 31); if(equal(szClass,"weaponbox") || equal(szClass,"weapon_shield")){ if(!equal(model, "models/w_backpack.mdl")){ set_pev(ent, pev_ltime, 0.0); set_pev(ent, pev_nextthink, get_gametime()+get_pcvar_float(gcvarDelay)); return FMRES_HANDLED; } } return FMRES_IGNORED; } stock fm_set_rendering(entity, fx = kRenderFxNone, r = 255, g = 255, b = 255, render = kRenderNormal, amount = 16) { new Float:RenderColor[3] RenderColor[0] = float(r) RenderColor[1] = float(g) RenderColor[2] = float(b) set_pev(entity, pev_renderfx, fx) set_pev(entity, pev_rendercolor, RenderColor) set_pev(entity, pev_rendermode, render) set_pev(entity, pev_renderamt, float(amount)) return 1 }
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Ircu
Rejestracja: 07.03.2009Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 28.10.2011 10:51





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 172
- Odwiedzin: 7 853
- Tytuł: Profesjonalista
- Wiek: 29 lat
- Urodziny: Grudzień 11, 1995
-
Imię
Damian
-
Płeć
Nie podano
-
Lokalizacja
Sieradz
-
Zainteresowania
Gry na PC(fps), mapping, kobitki, thc... i więcej ;p
#284449 Remove Weapons
Napisane przez R3X
w 18.08.2011 00:20
#284194 Remove Weapons
Napisane przez DarkGL
w 17.08.2011 15:20
#include <amxmodx> #include <fakemeta> #define PLUGIN "RemoveWeapons" #define VERSION "1.0.1" #define AUTHOR "R3X" new gcvarDef,gcvarDrop; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); register_forward(FM_SetModel,"fwSetModel",1); gcvarDrop=register_cvar("amx_remove_dropped","1"); gcvarDef=register_cvar("amx_remove_default","1"); register_event("HLTV", "eventRoundInit", "a", "1=0", "2=0"); } public eventRoundInit(){ new bool:enabled=(get_pcvar_num(gcvarDef)==0) new ent=-1; do{ ent=engfunc(EngFunc_FindEntityByString, ent,"classname", "armoury_entity"); if(pev_valid ( ent )) { set_pev(ent, pev_solid, enabled?SOLID_TRIGGER:SOLID_NOT); fm_set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,enabled?255:0); } } while(ent); } public fwSetModel(ent, model[]){ if(get_pcvar_num(gcvarDrop)==0) return FMRES_IGNORED; new szClass[32]; pev(ent, pev_classname,szClass, 31); if(equal(szClass,"weaponbox")){ if(!equal(model, "models/w_backpack.mdl")) { remove_task(ent) set_task(35.0,"removeEnt",ent) dllfunc(DLLFunc_Think, ent); return FMRES_IGNORED } }else if(equal(szClass,"weapon_shield")){ remove_task(ent) set_task(35.0,"removeEnt",ent) return FMRES_IGNORED; } return FMRES_IGNORED; } stock fm_set_rendering(entity, fx = kRenderFxNone, r = 255, g = 255, b = 255, render = kRenderNormal, amount = 16) { new Float:RenderColor[3] RenderColor[0] = float(r) RenderColor[1] = float(g) RenderColor[2] = float(b) set_pev(entity, pev_renderfx, fx) set_pev(entity, pev_rendercolor, RenderColor) set_pev(entity, pev_rendermode, render) set_pev(entity, pev_renderamt, float(amount)) return 1 } public removeEnt(iEnt){ if(!pev_valid(iEnt)) return ; new szClass[64]; pev(iEnt, pev_classname,szClass, charsmax(szClass)); if(!equal(szClass,"weaponbox") && !equal(szClass,"weapon_shield")) return ; engfunc(EngFunc_RemoveEntity, iEnt); }
#281613 Tekst na dźwięk
Napisane przez sebul
w 12.08.2011 00:41
#include <amxmodx>
#define PLUGIN "Tekst Na Dzwiek"
#define VERSION "0.1"
#define AUTHOR "Sebul"
#define FOLDER "misc"
#define NO_SPAM 5.0 // czas przez jaki gracz nie moze ponownie odtworzyc dzwieku
new const g_say[][] = {
"/doh",
"/haha",
"/heh" // po przecinku dodajemy nowe dźwięki
}
new bool:g_hear[33],
bool:g_notspam[33],
g_maxplayers,
g_num_say;
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_clcmd("say", "sayhook");
register_clcmd("say_team", "sayhook");
g_maxplayers = get_maxplayers();
g_num_say = sizeof(g_say);
}
public plugin_precache() {
new prec[48];
for(new i=0; i<sizeof(g_say); ++i) {
formatex(prec, 47, "sound/%s%s.mp3", FOLDER, g_say[i]);
precache_generic(prec);
}
}
public client_connect(id) {
g_hear[id] = true;
g_notspam[id] = false;
}
public sayhook(id) {
new info[32];
read_argv(1, info, 31);
if(equal(info, "/cisza")) {
g_hear[id] = !g_hear[id];
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(g_notspam[id])
return PLUGIN_CONTINUE;
for(new a=0; a<g_num_say; ++a) {
if(equal(info, g_say[a])) {
for(new i=1; i<=g_maxplayers; ++i) {
if(is_user_connected(i) && g_hear[i])
client_cmd(i, "mp3 play sound/%s%s", FOLDER, g_say[a]);
}
g_notspam[id] = true;
set_task(NO_SPAM, "spam_off", id);
break;
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public spam_off(id)
g_notspam[id] = false;
Muzyka musi być w formacie mp3, no i nazwa pliku musi być taka sama jak tekst, którym się ten plik odtwarza. Nie testowałem, to też nie wiem czy działa.
#176195 No Kill Zone PL
Napisane przez Szyfrant
w 02.10.2010 14:16
No Kill Zone PL
Spolszczenie: Szyfrant

Plugin tworzy strefę, w której gracze nie mogą się zabijać. Przydatne do klatki i Mario room'a na Surfie lub Respawn zombie na Base Builderze

BRAK

nkz_menu - Otwiera menu tworzenia stref

hamsandwich

Plik

wrzucamy do addons/amxmodx/plugins
Plik


Dopisujemy nkzpl.amxx w addons/amxmodx/configs/plugins.ini
[uwaga="Szyfrant"]
Aby plugin działał prawidłowo należy w folderze addons/amxmodx/configs stworzyć folder nkz, a w nim jeszcze raz folder nkz
Ma to wyglądać tak:
(config/nkz/nkz)
Oczywiście nadajemy obu folderom chmody 777
Wielkie dzięki za tę uwagę dla usera Karolus
TESTOWANE DZIAŁA !![/uwaga]
#5907 Jak zainstalować PodBot'y do Amx Mod X
Napisane przez baku
w 17.05.2008 16:16
http://www.sendspace.pl/file/acJqww7E/
Wrzucasz je do cstrike/addons
Następnie w addons/metamod/plugins.ini dopisujesz linike :
;; PodBot win32 addons/podbot/podbot_mm.dll linux addons/podbot/podbot_mm_i386.soWchodzimy do: /cstrike/addons/podbot i otwieramy notatnikiem podbot.cfg. Szukamy linijki pb_password "pomiędzy cudzysłowami wpisz twoje hasło"
Teraz załączasz cs'a i w konsoli wpisujesz :
setinfo _pbadminpw "tutaj wpisz hasło ktore wpisałeś w podbot.cfg"A tu zrób sobie binda na menu :
bind "=" "pb menu"Pod przyciskiem = masz podbota
I to wszystko ;]
Tutorial wykonany dla www.amxx.pl
Copyright � 2008 baku. Kopiowanie zabronione.
#118481 [MySQL] Nadawanie dostępu do bazy z zewnątrz
Napisane przez Portek
w 13.03.2010 17:55
Cała operacja ogranicza się do 4-5 kliknięć ale wiele osób ma z tym problemy, więc mały tutorial dla nich robiony z nudów. W tutorialu nie opisuję procesu logowania do paneli bo ten jest chyba nazbyt prosty, posługuję się też panelami w Polskojęzycznej wersji, ale w tych z językami obcymi przebieg operacji jest identyczny.
1. Po zalogowaniu do panelu przechodzimy do menu "Konfiguracja MySQL" (1.)
2. W otwartym menu wybieramy bazę do której chcemy nadać dostęp, w naszym przypadku jest to "cserwerek_test" (2.)
3. W polu oznaczonym na screenie numerem 3. wpisujemy host który ma mieć dostęp do bazy, w naszym przypadku jest to %, więc każdy serwer będzie bez problemów komunikował się z bazą. Wybór potwierdzamy kliknięciem na przycisk "Add Host" (4.)
O pomyślności operacji informuje nas komunikat przedstawiony poniżej, konfiguracja bazy zakończona. Każdy serwer może się z nią połączyć!
1. Po zalogowaniu się do panelu odszukujemy tabelę "Bazy Danych"
2. Przechodzimy do zakładki "Zdalny dostęp MySQL (1.)
3. W otwartym menu podajemy adres hosta który ma mieć dostęp do baz (2.), w naszym przypadku jest to %, więc każdy serwer będzie bez problemów komunikował się z bazą. Wybór potwierdzamy kliknięciem w przycisk "Dodaj Host" (3.)

O pomyślności operacji informuje nas komunikat przedstawiony poniżej, konfiguracja bazy zakończona. Każdy serwer może się z nią połączyć!

Uwaga!
Zamiast znaku % możemy podać IP serwera bez portu.
#49285 Galileo - System zarządzania map
Napisane przez
naXe
w 14.03.2009 20:17
Oto kilka jego opcji:
* Możliwe "rock the vote".
* Nominacje map wazne przez dwa Voty.
* Wyłąnczanie Vota jeśli mapa osiągnie 50% głosów..
* Większa waga głosu admina.
* Unikalny mapcykl kiedy serwer jest pusty.
KOMENDY SERWERA
gal_startvote [-nochange]
Wymusza głosowanie na rozpoczęciu i mapa się zmieni po ustaleniu następnej mapy.
Jeżeli argument "-nochange" został użyty, mapa nie zmieni się poprzez Galileo, co jest przydatne
kiedy posiadasz inny plugin do zmiany map.
gal_createmapfile nazwapliku
Tworzy spis map jakie masz w folderze maps
Plik będzie w folderze .\configs\galileo
Komendy gracza
say nextmap
Wyświetla wszystkim graczom następną graną mapę.
Zastępuje to podstawową komendę w AMXX
Kiedy używane jest głosowanie na koniec mapy (CVAR "gal_endofmapvote" ustawiony na 1),
to komenda zwróci napis "[jeszcze nie glosowano]" jeżeli głosowanie się nie odbyło i "[glosowanie w toku]" po rozpoczęciu głosowania.
Kiedy mapa zostanie ustalona, komenda zwróci napis z następną mapą
say currentmap
Wyświetla wszystkim graczom nazwę aktualnej mapy.
Komendy gracza jeżeli dany CVAR jest ustawiony
say recentmaps
Wyświetla listę najczęściej granych map.
Wymagany jest CVAR "gal_banrecent" ustawiony na wartość wyższą niż 0
say rockthevote | say rtv | say rocktheanythingvote
Rejestruje prośby graczy o głosowanie i zmianę mapy.
Gracze zostaną poinformowani ile osób potrzeba jeszcze
do rozpoczęcia wymuszenia mapy (głosowania)
Wymagany CVAR "gal_rtv_commands" ustawiony na odpowiednią wartość
say nominations | say noms
Wyświetla listę nominowanych map
Wymagany CVAR "gal_nom_playerallowance" ustawiony na wartość większą niż 0
say nominate partialMapName | say nom partialMapName
Możliwość nominowania mapy znając jej kawałek nazwy
Po wpisaniu wyświetla się menu z pasującymi nazwami
Wymagany CVAR "gal_nom_playerallowance" ustawiony na wartość większą niż 0
say cancel mapname
Anulowanie nominowanej mapy
Wymagany CVAR "gal_nom_playerallowance" ustawiony na wartość większą niż 0
say nazwamapy
Jeżeli dana mapa została nominowana, nie nominuje jej drugi raz.
Jeżeli dana mapa nie została nominowana, doda ją do listy nominowanych map
Wymagany CVAR "gal_nom_playerallowance" ustawiony na wartość większą niż 0
Cvary:
amx_extendmap_max 90 //Maksymalny czas jaki mapa może być grana. Jeśli gracze będą wybierać przedłużenie mapy. Tylko do tego czasu będzie to możliwe. amx_extendmap_step 15 //ile mapa ma być przedłużana jeśli gracze wybiorą ta opcje (w minutach) gal_cmd_votemap 0 // Jaki powinny działac wzykłe komendy HL dotyczące Vota 1- Wyłączone 0- wyłączone gal_cmd_listmaps 2 // Jak ma się zachowywać komenda listmaps // 0 - disable // 1 - behave normally // 2 - behave the same as the "gal_listmaps" command (galileo default) gal_banrecent 3 // Ile map ostatnio granych jest niedozwolonych w Vote gal_banrecentstyle 1 // jak maja być wyświetlane mapy po wpisaniu recentmaps // 1 - all maps on one line // 2 - each map on a separate line gal_rtv_commands 3 // na jak komenda ma reagować plugin przy rtv //1- Rockthevote //2-rtv //3 dynamiczna gal_rtv_wait 10 //ile czasu po starcie mapy może być rozpoczęte rtv gal_rtv_ratio 0.60 //Ile % graczy musi wpisać rtv żeby zostało odpalone. gal_nom_playerallowance 2 //ile nominacji może zrobić każdy gracz gal_nom_mapfile mapcycle.txt // skąd maja być wczytywane mapy gal_nom_prefixes 0 // prefix przy mapie wymagany? gal_nom_qtyused 0 // ile nominacji ma być używanych w następnym głosowaniu. //Glosowanie rozstrzygające następuje wtedy kiedy żadna z map nie otrzyma 50% w normalnym glosowaniu. Wtedy dawane są dwie z największym % gal_runoff_enabled 1 //Mozliwe glosowanie rozstrzygające gal_runoff_duration 15 //po ilu sekundach ma się rozpaczać gal_vote_weight 1 //Czy ma być większa waga głosu admina? gal_vote_weightflags y //Flaga z jaka admin ma większy głos (dowolna) gal_endonround 1 //Ma czekać do skończenia rundy ze zmianą mapy? gal_vote_showstatus 1 // postęp głosowania ma być pokazywany gracza? //0-nigdy //1- po zagłosowaniu //2- zawsze gal_vote_showstatustype 2 //Jak ma być to przedstawiane gracza //1- liczba //2- procenty na mapie gal_srv_start 3 // jeśli serwer się zrestartuje lub będzie miał krasza jak ma reagować plugin //0- nic nie robi //1- zmienia mapę na ta przed restartem //2- zmienia mapę na ta która powinna być wybrana //3- robi Vote //4- zmienia na jedna z nominowanych gal_endofmapvote 1 gal_listmaps_paginate 10 // ile map na stronie ma być pokazywanych po użyciu gal_listmaps gal_vote_mapchoices 5 //Ile map ma być dawanych do vote gal_vote_duration 15 // ile sekund powinien trwać vote gal_vote_mapfile mapcycle.txt // skąd ma pobierać mapy gal_vote_expirationcountdown 1 gal_vote_uniqueprefixes 0 gal_vote_announcechoice 1 //pokazuje jaka mapę wybrał gracz? //1- tak //0- Nie gal_emptyserver_wait 0 // ile sekund ma czekać zanim uruchomi emptyserwer mapcykle, gal_emptyserver_mapfile emptycycle.txt // Plik z którego czyta empty serwer mapcyke gal_sounds_mute 0 // wycisza dane dźwięki // 1 - "get ready to choose a map" // 2 - "7", "6", "5", "4", "3", "2", "1" // 4 - "time to choose" // 8 - "runoff voting is required"Cvary dopisz do amxx.cfg
INSTALACJA
Foldery plugins, scripting, data, configs do cstrike/addons/amxmodx/
Wyłączyć mapchooser.amxx i nextmap.amxx
Change Log
AlliedModders - View Single Post - Galileo 1.1.290 (a feature rich map voting plugin)
Załączone pliki
-
galileo_1_1_290.zip 92,91 KB 9725 Ilość pobrań
-
galileo_1_1_290 -cfgPL.zip 90,57 KB 13496 Ilość pobrań
#151485 cod
Napisane przez R3X
w 13.07.2010 19:36
Jako, że dla przekazywania przy diablo nie było osobnego tematu to i teraz niech zostanie jako odpowiedź na pytanie
Załączone pliki
-
CodItems.rar 2,12 KB 440 Ilość pobrań
#4 Regulamin Forum
Napisane przez Adminek AMXX.PL
w 08.01.2008 18:28
I. Zasady ogólne:
- Za złamanie danego punktu regulaminu zostaniesz ukarany ostrzeżeniem lub banem.
- Pisanie o tematach rasistowskich / pornograficznych jest ZABRONIONE.
- W każdym miejscu forum obowiązuje zakaz zamieszczania treści, o których autor wie, że są nieprawdziwe i/lub zniesławiające, obraźliwe, wulgarne, nienawistne, obsceniczne, bluźniercze, pornograficzne, naruszające prywatność lub inne treści niezgodne z prawem.
- Osoby posiadające kilka kont (tzn. multikonta) mogą zostać ukarane banem na IP (zwłaszcza jak same sobie odpowiadają lub dodają reputację).
- Jeśli posiadasz rodzeństwo, innych domowników, którzy chcą mieć niezależnie swoje konto a korzystacie z jednego komputera - Koniecznie powiadom o tym administrację. Żadne tłumaczenie się po banie nie będzie brane pod uwagę!
- Nick użytkownika nie może być wulgarny, obrażający oraz posiadać adresów do stron (nie tyczy się firm).
- Profil użytkownika (strona "O mnie" itd) ma być jego profilem a nie reklamą (jakiegoś forum, serwera), czy czymś innym nie na temat.
- Zakaz podawania adresów stron w polu "Lokalizacja" itp.
- Podawanie adresów IP jest kategorycznie zabronione poza działem do tego wyznaczonym. Tyczy się to również profili użytkowników - jedynym wyjątkiem jest podpis (sygnaturka).
- Nie wolno reklamować, rozpowszechniać, spamować adresami do stron, forów o tej samej lub podobnej tematyce w formie tematów, postów, profilu.
- Nazwa wyświetlana użytkownika nie może składać się z samych znaków specjalnych np. kropek, przecinków itp.
- Zanim założysz nowy temat skorzystaj z opcji szukaj.
- Jeżeli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie załóż nowy temat, w odpowiednim dziale.
- Przed założeniem tematu zapoznaj się z regulaminem obowiązującym w danym dziale.
- Nazywaj tematy zgodnie z ich treścią.
- Staraj się opisać dokładnie swój problem, pytanie.
- Nie dubluj swoich tematów w różnych działach.
- Nie odkopuj starych tematów chyba, że masz do tego przesłanki typu: download nie działa, temat został skopiowany z innego serwisu.
- Obowiązuje całkowity zakaz publikowania treści (pluginów/aplikacji/kodów źródłowych) modyfikujących pliki graczy (zwłaszcza katalog resource).
- Absolutny zakaz zamieszczania wszelkich wspomagaczy gry (cheatów, skryptów, etc) - w wyjątkowych okolicznościach grozi banem.
- Odświeżanie tematów jest dozwolone po 24h od daty napisania ostatniego posta.
Odświeżać tematy można jednie poprzez przycisk "Podbij ten temat" w widoku tematu.
Odświeżanie tematów poprzez pisanie postów nic nie wnoszących do tematu (jak "@ref' czy "odświeżam") jest zabronione.
- Pisząc nowego posta staraj się żeby był na temat, nie rób na siłę OFF Topic.
- Pisząc nowego posta staraj się żeby był czytelny, przejrzysty.
- Pisząc nowego posta pamiętaj o ortografii, nie używaj zbyt dużo tagów BBCode.
- Nie umieszczaj linków referencyjnych (reflinków), próśb o wysyłane zaproszeń i innych tego typu rzeczy. Jedynym wyjątkiem jest podpis/sygnatura.
- Kod w postach (np. źródło pluginu) umieszczaj w odpowiednich tagach (code/php/spoiler itp.), a powyżej 200 linijek tylko w załączniku lub na wklejce.
- Odpowiadając, wypowiadając się nie wolno przeklinać, obrażać itp. itd.
- Nie wolno spamować w dowolnej kategorii i podkategorii forum, pisząc i odpowiadając na tematy, skończy sie to banem permanentnym.
- Upewnij się że tekst/kod który dodajesz nie ma w sobie adresów do konkurencyjnych forów itp. itd.
- Wszelkie posty typu "za darmo tego nie dostaniesz", etc. będą kasowane, a ich autor zostanie wynagrodzony ujemnymi punktami reputacji lub ostrzeżeniem.
- Dodając na forum załącznik upewnij się czy nie ma on reklam ani linków do innego serwisu. Więcej w osobnym temacie: Linki w kodzie pluginu.
- Maksymalny rozmiar załącznika na forum to 4 MB, większe załączniki umieszczaj na zewnętrznych hostingach, nie dotyczy plików *.sma / *.sp, które trzeba umieszczać bezpośrednio na forum!
- Dodając załącznik upewnij się czy wybrane rozszerzenie jest dozwolone.
- Jeżeli plik jest duży zapakuj go do formatu *.rar / *.zip.
- Udostępnianie plików które mają wirusa kończy się banem na IP.
- Udostępnianie plików które mają w sobie reklamę serwerów / konkurencyjnych forów w postaci, która może zostać wyświetlona w trakcie rozgrywki na serwerze jest zabronione, wyjątkiem jest alliedmods.net, które nie jest uznawane za konkurencję. Więcej w osobnym temacie: Linki w kodzie pluginu.
- Całkowity zakaz wrzucania na forum załączników (w tym także podawania linków do serwisów hostujących pliki) w których to znajdują się skompilowane pluginy .amxx/smx przez użytkowników jak i każdą inną grupę na forum. Udostępniamy jedynie kod źródłowy (plik .sma/sp - Pliki te można automatycznie skompilować za pomocą przycisku "Pobierz Plugin", który znajduje się pod dodanym załącznikiem o rozszerzeniu .sma/sp ). Za nieprzestrzeganie tej zasady zostaniesz wynagrodzony ostrzeżeniem a w skrajnych przypadkach nadużyć - banem. Zakaz nie dotyczy działu Prośby o kompilacje pluginów / Problemy z kompilacją oraz Gotowe paczki AMXX.
- Użytkownicy forum mają prawo do pozytywnego oceniania postów (administracja oraz pewne grupy mogą oceniać również negatywnie).
- Pozytywna reputacja powinna być dana w postach dzięki którym uzyskaliśmy pomoc, zawierających ważne informacje itp. Pomagający użytkownicy nic z tego nie mają, a w ten sposób możesz ich symbolicznie nagrodzić.
- Rozdawanie pozytywnych pkt. reputacji za posty nie wnoszące nic do tematu, nie pomagające w żaden sposób jest niemile widziane i w przypadku nagminnego nadużywania tej opcji karane.
- Nagminne rozdawanie negatywnych pkt. reputacji bez żadnego konkretnego powodu, będzie karane ostrzeżeniami.
- Upraszanie się o punkty reputacji jest niemile widziane a w konsekwencji może zostać nagrodzone ujemnymi punktami lub ostrzeżeniem.
- Aby usprawnić pracę na forum do dyspozycji użytkowników został oddany system raportów.
- Użytkownik ma prawo zgłosić post, prywatną wiadomość, profil lub wydarzenie w kalendarzu.
- Zgłoszeniom podlegają wszelkie treści niezgodne z regulaminem.
- Nadmierne składanie niepoważnych raportów może prowadzić do ukarania użytkownika.
- Absolutny zakaz kopiowania treści forum na inne serwisy o podobnej tematyce ( amxx , cs itp. itd. )
- Absolutny zakaz kopiowania treści inny serwisów na forum AMXX.pl (chyba, że autor wyrazi zgodę).
- Zakładając konto na forum zezwalasz na przesyłanie reklam, ofert etc. na twoją skrzynkę e-mail.
- Przestrzegaj zasad Netykiety.
- Wszelkie oferty i transakcje należy prowadzić poza forum (Komunikator lub inne wiadomości).
Jedyne oferty mogą być składane przez legalne firmy w dziale: HLDS > Firmy.
- Wszystkie treści zamieszczone przez użytkowników tj. tematy, posty, załączniki itd stanowią się integralną częścią forum i użytkownik nie może żądać ich usunięcia w przypadku zbanowania lub innych podobnych sytuacji.
- Forum nie odpowiada prawnie za treści tematów, postów wpisów na sb itp. umieszczone przez użytkownika od dnia, 08.01.2008
Treść regulaminu może ulegać zmianom.
#94910 AMX SSBan v2.6
Napisane przez _Marcin
w 22.11.2009 21:18
AMX SSBan v2.6 by God@Dorin & Fysiks
Informacje:
Plugin który umożliwia adminowi zrobienie graczowi screen-ów. Jest to najnowsza wresja Wydana przed God-a i Fysiks-a.
Do Pluginu zostało dodane menu, oraz automatyczne banowanie normalnie albo automatycznie przez amxbans.
Przy robieniu ss-ów graczowi wyświetla się na say Nick admina robiącego screeny, nazwa serwera, godzina itd.
Wersja językowa Polska.
Instalacja: Standardowa
Cvary:
* amx_ssdelay "1.0"
Czas między robionymi screenshot-ami
* amx_bandelay "10.0"
Czas w którym ban zostanie dany po zrobieniu screenshoot-ów
* amx_ssnumber "3"
Ilość robionych screenshot-ów
* amx_website "www.amxx.pl"
Strona na której zbanowany może ubiegać się o Unbana
* amx_msg_type "3"
Gdzie ma się pojawić wiadomość dla gracza/admina: 1 - chat | 2- hud | 3- chat+hud (Def.: "3")
Komendy Admina:
* amx_ss <name or #userid>
Robienie screenshotów ręcznie (Robienie ss-ów poprzez wpisanie komendy i nicku)
* amx_ssban <name or #userid> <minutes> [reason]
Po zrobieniu screenshot-ów gracz otrzymuje bana (Robienie ss-ów i ban poprzez wpisanie w konsole Komendy, Nicku, minut i powodu)
* amx_ssmenu
Robienie screenshotów poprzez menu (Robienie Samych ss-ów Przez menu)
* amx_ssbanmenu
Robienie screenshot-ów przez menu łącznie z banem (SS + Ban Przez menu)
Przykłady:
Gdy banuje gracza
http://img190.images...ansion0002.png/
Gdy poprzez menu musimy na koncu wpisać powód
http://img193.images.../banreason.jpg/
Możliwość zmiana na ban przez amxbans:
Podmień w amx_ssban.sma linijki (Linijka 105)
Na taką:#define AMXBANS 0 // Set this to 1 to enable AmxBans support. (Uses amx_ban <minutes> <userid> [reason])
#define AMXBANS 1 // Set this to 1 to enable AmxBans support. (Uses amx_ban <minutes> <userid> [reason])
Źródło: http://alliedmods.net/
Download:
Załączone pliki
-
amx_ssban.amxx 22,11 KB 3135 Ilość pobrań
-
amx_ssban.sma 19,78 KB 11832 Ilość pobrań
amx_ssban.amxx
-
screen_message.txt 17,3 KB 11791 Ilość pobrań
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Ircu
- Regulamin