Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Ircu - zdjęcie

Ircu

Rejestracja: 07.03.2009
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 28.10.2011 10:51
-----

#284449 Remove Weapons

Napisane przez R3X w 18.08.2011 00:20

Prościej, poprawnie [ dllfunc(DLLFunc_Think, ent); usuwa "weaponbox" ] i bez tasków
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "RemoveWeapons"
#define VERSION "1.0.2"
#define AUTHOR "R3X"


new gcvarDef,gcvarDrop;

new gcvarDelay;

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
	register_forward(FM_SetModel,"fwSetModel",1);
	
	gcvarDrop=register_cvar("amx_remove_dropped","1");
	gcvarDef=register_cvar("amx_remove_default","1");
	
	gcvarDelay = register_cvar("amx_remove_delay", "35.0");
	
	register_event("HLTV", "eventRoundInit", "a", "1=0", "2=0");
}
public eventRoundInit(){
	new bool:enabled=(get_pcvar_num(gcvarDef)==0)
	new ent=-1;
	do{
		ent=engfunc(EngFunc_FindEntityByString, ent,"classname", "armoury_entity");
		if(pev_valid ( ent )) {
			set_pev(ent, pev_solid, enabled?SOLID_TRIGGER:SOLID_NOT);
			fm_set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,enabled?255:0);
		}
	}
	while(ent);
}
public fwSetModel(ent, model[]){
	if(get_pcvar_num(gcvarDrop)==0) return FMRES_IGNORED;
	new szClass[32];
	pev(ent, pev_classname,szClass, 31);
	if(equal(szClass,"weaponbox") || equal(szClass,"weapon_shield")){
		if(!equal(model, "models/w_backpack.mdl")){
			set_pev(ent, pev_ltime, 0.0);
			set_pev(ent, pev_nextthink, get_gametime()+get_pcvar_float(gcvarDelay));
			return FMRES_HANDLED;
		}
	}
	return FMRES_IGNORED;
}
stock fm_set_rendering(entity, fx = kRenderFxNone, r = 255, g = 255, b = 255, render = kRenderNormal, amount = 16) {
	new Float:RenderColor[3]
	RenderColor[0] = float(r)
	RenderColor[1] = float(g)
	RenderColor[2] = float(b)

	set_pev(entity, pev_renderfx, fx)
	set_pev(entity, pev_rendercolor, RenderColor)
	set_pev(entity, pev_rendermode, render)
	set_pev(entity, pev_renderamt, float(amount))

	return 1
}

  • +
  • -
  • 3


#284194 Remove Weapons

Napisane przez DarkGL w 17.08.2011 15:20


#include <amxmodx>

#include <fakemeta>



#define PLUGIN "RemoveWeapons"

#define VERSION "1.0.1"

#define AUTHOR "R3X"



new gcvarDef,gcvarDrop;



public plugin_init() {

	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);

	register_forward(FM_SetModel,"fwSetModel",1);

	

	gcvarDrop=register_cvar("amx_remove_dropped","1");

	gcvarDef=register_cvar("amx_remove_default","1");

	

	register_event("HLTV", "eventRoundInit", "a", "1=0", "2=0");

}

public eventRoundInit(){

	new bool:enabled=(get_pcvar_num(gcvarDef)==0)

	new ent=-1;

	do{

		ent=engfunc(EngFunc_FindEntityByString, ent,"classname", "armoury_entity");

		if(pev_valid ( ent )) {

			set_pev(ent, pev_solid, enabled?SOLID_TRIGGER:SOLID_NOT);

			fm_set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,enabled?255:0);

		}

	}

	while(ent);

}

public fwSetModel(ent, model[]){

	if(get_pcvar_num(gcvarDrop)==0) return FMRES_IGNORED;

	new szClass[32];

	pev(ent, pev_classname,szClass, 31);

	if(equal(szClass,"weaponbox")){

		if(!equal(model, "models/w_backpack.mdl"))

		{

			

			remove_task(ent)

			set_task(35.0,"removeEnt",ent)

			

			dllfunc(DLLFunc_Think, ent);

			return FMRES_IGNORED

		}

	}else if(equal(szClass,"weapon_shield")){

		remove_task(ent)

		set_task(35.0,"removeEnt",ent)

		

		return FMRES_IGNORED;

	}

	return FMRES_IGNORED;

}

stock fm_set_rendering(entity, fx = kRenderFxNone, r = 255, g = 255, b = 255, render = kRenderNormal, amount = 16) {

	new Float:RenderColor[3]

	RenderColor[0] = float(r)

	RenderColor[1] = float(g)

	RenderColor[2] = float(b)



	set_pev(entity, pev_renderfx, fx)

	set_pev(entity, pev_rendercolor, RenderColor)

	set_pev(entity, pev_rendermode, render)

	set_pev(entity, pev_renderamt, float(amount))



	return 1

}



public removeEnt(iEnt){

	if(!pev_valid(iEnt))	return ;

	

	new szClass[64];

	pev(iEnt, pev_classname,szClass, charsmax(szClass));

	

	if(!equal(szClass,"weaponbox") && !equal(szClass,"weapon_shield"))	return ;

	

	engfunc(EngFunc_RemoveEntity, iEnt);

}

  • +
  • -
  • 1


#281613 Tekst na dźwięk

Napisane przez sebul w 12.08.2011 00:41

#include <amxmodx>

#define PLUGIN "Tekst Na Dzwiek"
#define VERSION "0.1"
#define AUTHOR "Sebul"


#define FOLDER "misc"
#define NO_SPAM 5.0 // czas przez jaki gracz nie moze ponownie odtworzyc dzwieku

new const g_say[][] = {
"/doh",
"/haha",
"/heh" // po przecinku dodajemy nowe dźwięki
}

new bool:g_hear[33],
bool:g_notspam[33],
g_maxplayers,
g_num_say;

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);

register_clcmd("say", "sayhook");
register_clcmd("say_team", "sayhook");

g_maxplayers = get_maxplayers();
g_num_say = sizeof(g_say);
}

public plugin_precache() {
new prec[48];
for(new i=0; i<sizeof(g_say); ++i) {
formatex(prec, 47, "sound/%s%s.mp3", FOLDER, g_say[i]);
precache_generic(prec);
}
}

public client_connect(id) {
g_hear[id] = true;
g_notspam[id] = false;
}

public sayhook(id) {
new info[32];
read_argv(1, info, 31);

if(equal(info, "/cisza")) {
g_hear[id] = !g_hear[id];

return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(g_notspam[id])
return PLUGIN_CONTINUE;

for(new a=0; a<g_num_say; ++a) {
if(equal(info, g_say[a])) {
for(new i=1; i<=g_maxplayers; ++i) {
if(is_user_connected(i) && g_hear[i])
client_cmd(i, "mp3 play sound/%s%s", FOLDER, g_say[a]);
}

g_notspam[id] = true;

set_task(NO_SPAM, "spam_off", id);

break;
}
}

return PLUGIN_CONTINUE;
}

public spam_off(id)
g_notspam[id] = false;

Muzyka musi być w formacie mp3, no i nazwa pliku musi być taka sama jak tekst, którym się ten plik odtwarza. Nie testowałem, to też nie wiem czy działa.
  • +
  • -
  • 1


#176195 No Kill Zone PL

Napisane przez Szyfrant w 02.10.2010 14:16

No Kill Zone PL


Spolszczenie: Szyfrant




Dołączona grafika

Plugin tworzy strefę, w której gracze nie mogą się zabijać. Przydatne do klatki i Mario room'a na Surfie lub Respawn zombie na Base Builderze

Dołączona grafika

BRAK

Dołączona grafika

nkz_menu - Otwiera menu tworzenia stref

Dołączona grafika

hamsandwich

Dołączona grafika

Plik Załączony plik  nkzpl.amxx   13,15 KB  198 Ilość pobrań
wrzucamy do addons/amxmodx/plugins
Plik Załączony plik  nkzpl.sma   11,06 KB  661 Ilość pobrań
  nkzpl.amxx wrzucamy do addons/amxmodx/scripting

Dopisujemy nkzpl.amxx w addons/amxmodx/configs/plugins.ini

[uwaga="Szyfrant"]
Aby plugin działał prawidłowo należy w folderze addons/amxmodx/configs stworzyć folder nkz, a w nim jeszcze raz folder nkz
Ma to wyglądać tak:
(config/nkz/nkz)
Oczywiście nadajemy obu folderom chmody 777
Wielkie dzięki za tę uwagę dla usera Karolus
TESTOWANE DZIAŁA !![/uwaga]
  • +
  • -
  • 10


#5907 Jak zainstalować PodBot'y do Amx Mod X

Napisane przez baku w 17.05.2008 16:16

A więc najpierw sciągasz PodBoty :
http://www.sendspace.pl/file/acJqww7E/

Wrzucasz je do cstrike/addons

Następnie w addons/metamod/plugins.ini dopisujesz linike :
;; PodBot
win32 addons/podbot/podbot_mm.dll
linux addons/podbot/podbot_mm_i386.so
Wchodzimy do: /cstrike/addons/podbot i otwieramy notatnikiem podbot.cfg. Szukamy linijki pb_password "pomiędzy cudzysłowami wpisz twoje hasło"

Teraz załączasz cs'a i w konsoli wpisujesz :
setinfo _pbadminpw "tutaj wpisz hasło ktore wpisałeś w podbot.cfg"
A tu zrób sobie binda na menu :
bind "=" "pb menu"
Pod przyciskiem = masz podbota

I to wszystko ;]


Tutorial wykonany dla www.amxx.pl
Copyright � 2008 baku. Kopiowanie zabronione.

  • +
  • -
  • 114


#118481 [MySQL] Nadawanie dostępu do bazy z zewnątrz

Napisane przez Portek w 13.03.2010 17:55

Cała operacja ogranicza się do 4-5 kliknięć ale wiele osób ma z tym problemy, więc mały tutorial dla nich robiony z nudów. W tutorialu nie opisuję procesu logowania do paneli bo ten jest chyba nazbyt prosty, posługuję się też panelami w Polskojęzycznej wersji, ale w tych z językami obcymi przebieg operacji jest identyczny.

Dołączona grafika

1. Po zalogowaniu do panelu przechodzimy do menu "Konfiguracja MySQL" (1.)
Dołączona grafika
2. W otwartym menu wybieramy bazę do której chcemy nadać dostęp, w naszym przypadku jest to "cserwerek_test" (2.)
Dołączona grafika
3. W polu oznaczonym na screenie numerem 3. wpisujemy host który ma mieć dostęp do bazy, w naszym przypadku jest to %, więc każdy serwer będzie bez problemów komunikował się z bazą. Wybór potwierdzamy kliknięciem na przycisk "Add Host" (4.)
Dołączona grafika

O pomyślności operacji informuje nas komunikat przedstawiony poniżej, konfiguracja bazy zakończona. Każdy serwer może się z nią połączyć!
Dołączona grafika


Dołączona grafika

1. Po zalogowaniu się do panelu odszukujemy tabelę "Bazy Danych"
Dołączona grafika
2. Przechodzimy do zakładki "Zdalny dostęp MySQL (1.)
3. W otwartym menu podajemy adres hosta który ma mieć dostęp do baz (2.), w naszym przypadku jest to %, więc każdy serwer będzie bez problemów komunikował się z bazą. Wybór potwierdzamy kliknięciem w przycisk "Dodaj Host" (3.)

Dołączona grafika

O pomyślności operacji informuje nas komunikat przedstawiony poniżej, konfiguracja bazy zakończona. Każdy serwer może się z nią połączyć!
Dołączona grafika



Uwaga!
Zamiast znaku % możemy podać IP serwera bez portu.
  • +
  • -
  • 13


#49285 Galileo - System zarządzania map

Napisane przez naXe w 14.03.2009 20:17

Jest to alternatywa dla tak popularnego DMM którego używają wszystkie serwery.
Oto kilka jego opcji:

* Możliwe "rock the vote".
* Nominacje map wazne przez dwa Voty.
* Wyłąnczanie Vota jeśli mapa osiągnie 50% głosów..
* Większa waga głosu admina.
* Unikalny mapcykl kiedy serwer jest pusty.

KOMENDY SERWERA

gal_startvote [-nochange]

Wymusza głosowanie na rozpoczęciu i mapa się zmieni po ustaleniu następnej mapy.
Jeżeli argument "-nochange" został użyty, mapa nie zmieni się poprzez Galileo, co jest przydatne
kiedy posiadasz inny plugin do zmiany map.

gal_createmapfile nazwapliku

Tworzy spis map jakie masz w folderze maps
Plik będzie w folderze .\configs\galileo


Komendy gracza

say nextmap

Wyświetla wszystkim graczom następną graną mapę.
Zastępuje to podstawową komendę w AMXX

Kiedy używane jest głosowanie na koniec mapy (CVAR "gal_endofmapvote" ustawiony na 1),
to komenda zwróci napis "[jeszcze nie glosowano]" jeżeli głosowanie się nie odbyło i "[glosowanie w toku]" po rozpoczęciu głosowania.
Kiedy mapa zostanie ustalona, komenda zwróci napis z następną mapą

say currentmap

Wyświetla wszystkim graczom nazwę aktualnej mapy.


Komendy gracza jeżeli dany CVAR jest ustawiony

say recentmaps

Wyświetla listę najczęściej granych map.

Wymagany jest CVAR "gal_banrecent" ustawiony na wartość wyższą niż 0

say rockthevote | say rtv | say rocktheanythingvote

Rejestruje prośby graczy o głosowanie i zmianę mapy.
Gracze zostaną poinformowani ile osób potrzeba jeszcze
do rozpoczęcia wymuszenia mapy (głosowania)

Wymagany CVAR "gal_rtv_commands" ustawiony na odpowiednią wartość

say nominations | say noms

Wyświetla listę nominowanych map

Wymagany CVAR "gal_nom_playerallowance" ustawiony na wartość większą niż 0

say nominate partialMapName | say nom partialMapName

Możliwość nominowania mapy znając jej kawałek nazwy

Po wpisaniu wyświetla się menu z pasującymi nazwami

Wymagany CVAR "gal_nom_playerallowance" ustawiony na wartość większą niż 0

say cancel mapname

Anulowanie nominowanej mapy

Wymagany CVAR "gal_nom_playerallowance" ustawiony na wartość większą niż 0

say nazwamapy

Jeżeli dana mapa została nominowana, nie nominuje jej drugi raz.
Jeżeli dana mapa nie została nominowana, doda ją do listy nominowanych map

Wymagany CVAR "gal_nom_playerallowance" ustawiony na wartość większą niż 0


Cvary:
amx_extendmap_max 90 //Maksymalny czas jaki mapa może być grana. Jeśli gracze będą wybierać przedłużenie mapy. Tylko do tego czasu będzie to możliwe.

amx_extendmap_step 15 //ile mapa ma być przedłużana jeśli gracze wybiorą ta opcje (w minutach)

gal_cmd_votemap 0 // Jaki powinny działac wzykłe komendy HL dotyczące Vota 1- Wyłączone 0- wyłączone

gal_cmd_listmaps 2 // Jak ma się zachowywać komenda listmaps
// 0 - disable
// 1 - behave normally
// 2 - behave the same as the "gal_listmaps" command (galileo default)
gal_banrecent 3 // Ile map ostatnio granych jest niedozwolonych w Vote


gal_banrecentstyle 1 // jak maja być wyświetlane mapy po wpisaniu recentmaps
// 1 - all maps on one line
// 2 - each map on a separate line

gal_rtv_commands 3 // na jak komenda ma reagować plugin przy rtv
//1- Rockthevote
//2-rtv
//3 dynamiczna

gal_rtv_wait 10
//ile czasu po starcie mapy może być rozpoczęte rtv

gal_rtv_ratio 0.60
//Ile % graczy musi wpisać rtv żeby zostało odpalone.

gal_nom_playerallowance 2 //ile nominacji może zrobić każdy gracz

gal_nom_mapfile mapcycle.txt // skąd maja być wczytywane mapy

gal_nom_prefixes 0
// prefix przy mapie wymagany?

gal_nom_qtyused 0 // ile nominacji ma być używanych w następnym głosowaniu.

//Glosowanie rozstrzygające następuje wtedy kiedy żadna z map nie otrzyma 50% w normalnym glosowaniu. Wtedy dawane są dwie z największym %

gal_runoff_enabled 1
//Mozliwe glosowanie rozstrzygające

gal_runoff_duration 15
//po ilu sekundach ma się rozpaczać

gal_vote_weight 1
//Czy ma być większa waga głosu admina?

gal_vote_weightflags y
//Flaga z jaka admin ma większy głos (dowolna)

gal_endonround 1
//Ma czekać do skończenia rundy ze zmianą mapy?

gal_vote_showstatus 1
// postęp głosowania ma być pokazywany gracza?
//0-nigdy
//1- po zagłosowaniu
//2- zawsze

gal_vote_showstatustype 2
//Jak ma być to przedstawiane gracza
//1- liczba
//2- procenty na mapie


gal_srv_start 3
// jeśli serwer się zrestartuje lub będzie miał krasza jak ma reagować plugin
//0- nic nie robi
//1- zmienia mapę na ta przed restartem
//2- zmienia mapę na ta która powinna być wybrana
//3- robi Vote
//4- zmienia na jedna z nominowanych

gal_endofmapvote 1

gal_listmaps_paginate 10 // ile map na stronie ma być pokazywanych po użyciu gal_listmaps

gal_vote_mapchoices 5
//Ile map ma być dawanych do vote

gal_vote_duration 15 // ile sekund powinien trwać vote

gal_vote_mapfile mapcycle.txt // skąd ma pobierać mapy

gal_vote_expirationcountdown 1
gal_vote_uniqueprefixes 0

gal_vote_announcechoice 1 //pokazuje jaka mapę wybrał gracz?
//1- tak
//0- Nie

gal_emptyserver_wait 0
// ile sekund ma czekać zanim uruchomi emptyserwer mapcykle,

gal_emptyserver_mapfile emptycycle.txt
// Plik z którego czyta empty serwer mapcyke

gal_sounds_mute 0
// wycisza dane dźwięki
// 1 - "get ready to choose a map"
// 2 - "7", "6", "5", "4", "3", "2", "1"
// 4 - "time to choose"
// 8 - "runoff voting is required"
Cvary dopisz do amxx.cfg

INSTALACJA
Foldery plugins, scripting, data, configs do cstrike/addons/amxmodx/

Wyłączyć mapchooser.amxx i nextmap.amxx

Change Log
AlliedModders - View Single Post - Galileo 1.1.290 (a feature rich map voting plugin)

Załączone pliki




#151485 cod

Napisane przez R3X w 13.07.2010 19:36

No dobra, wrzucam paczkę z pluginem do instalacji i kod, który należy wklepać do CodModa (natywy.txt). Mam nadzieję, że nic nie pomyliłem. Sma się kompiluje, bo sprawdziłem.

Jako, że dla przekazywania przy diablo nie było osobnego tematu to i teraz niech zostanie jako odpowiedź na pytanie

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 10


#4 Regulamin Forum

Napisane przez Adminek AMXX.PL w 08.01.2008 18:28

Regulamin forum AMXX.pl

I. Zasady ogólne:
  • Za złamanie danego punktu regulaminu zostaniesz ukarany ostrzeżeniem lub banem.
  • Pisanie o tematach rasistowskich / pornograficznych jest ZABRONIONE.
  • W każdym miejscu forum obowiązuje zakaz zamieszczania treści, o których autor wie, że są nieprawdziwe i/lub zniesławiające, obraźliwe, wulgarne, nienawistne, obsceniczne, bluźniercze, pornograficzne, naruszające prywatność lub inne treści niezgodne z prawem.
  • Osoby posiadające kilka kont (tzn. multikonta) mogą zostać ukarane banem na IP (zwłaszcza jak same sobie odpowiadają lub dodają reputację).
    • Jeśli posiadasz rodzeństwo, innych domowników, którzy chcą mieć niezależnie swoje konto a korzystacie z jednego komputera - Koniecznie powiadom o tym administrację. Żadne tłumaczenie się po banie nie będzie brane pod uwagę!
  • Nick użytkownika nie może być wulgarny, obrażający oraz posiadać adresów do stron (nie tyczy się firm).
  • Profil użytkownika (strona "O mnie" itd) ma być jego profilem a nie reklamą (jakiegoś forum, serwera), czy czymś innym nie na temat.
  • Zakaz podawania adresów stron w polu "Lokalizacja" itp.
  • Podawanie adresów IP jest kategorycznie zabronione poza działem do tego wyznaczonym. Tyczy się to również profili użytkowników - jedynym wyjątkiem jest podpis (sygnaturka).
  • Nie wolno reklamować, rozpowszechniać, spamować adresami do stron, forów o tej samej lub podobnej tematyce w formie tematów, postów, profilu.
  • Nazwa wyświetlana użytkownika nie może składać się z samych znaków specjalnych np. kropek, przecinków itp.
II. Pisanie tematów:
  • Zanim założysz nowy temat skorzystaj z opcji szukaj.
  • Jeżeli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie załóż nowy temat, w odpowiednim dziale.
  • Przed założeniem tematu zapoznaj się z regulaminem obowiązującym w danym dziale.
  • Nazywaj tematy zgodnie z ich treścią.
  • Staraj się opisać dokładnie swój problem, pytanie.
  • Nie dubluj swoich tematów w różnych działach.
  • Nie odkopuj starych tematów chyba, że masz do tego przesłanki typu: download nie działa, temat został skopiowany z innego serwisu.
  • Obowiązuje całkowity zakaz publikowania treści (pluginów/aplikacji/kodów źródłowych) modyfikujących pliki graczy (zwłaszcza katalog resource).
  • Absolutny zakaz zamieszczania wszelkich wspomagaczy gry (cheatów, skryptów, etc) - w wyjątkowych okolicznościach grozi banem.
  • Odświeżanie tematów jest dozwolone po 24h od daty napisania ostatniego posta.
    Odświeżać tematy można jednie poprzez przycisk "Podbij ten temat" w widoku tematu.
    Odświeżanie tematów poprzez pisanie postów nic nie wnoszących do tematu (jak "@ref' czy "odświeżam") jest zabronione.
III. Pisząc posty:
  • Pisząc nowego posta staraj się żeby był na temat, nie rób na siłę OFF Topic.
  • Pisząc nowego posta staraj się żeby był czytelny, przejrzysty.
  • Pisząc nowego posta pamiętaj o ortografii, nie używaj zbyt dużo tagów BBCode.
  • Nie umieszczaj linków referencyjnych (reflinków), próśb o wysyłane zaproszeń i innych tego typu rzeczy. Jedynym wyjątkiem jest podpis/sygnatura.
  • Kod w postach (np. źródło pluginu) umieszczaj w odpowiednich tagach (code/php/spoiler itp.), a powyżej 200 linijek tylko w załączniku lub na wklejce.
  • Odpowiadając, wypowiadając się nie wolno przeklinać, obrażać itp. itd.
  • Nie wolno spamować w dowolnej kategorii i podkategorii forum, pisząc i odpowiadając na tematy, skończy sie to banem permanentnym.
  • Upewnij się że tekst/kod który dodajesz nie ma w sobie adresów do konkurencyjnych forów itp. itd.
  • Wszelkie posty typu "za darmo tego nie dostaniesz", etc. będą kasowane, a ich autor zostanie wynagrodzony ujemnymi punktami reputacji lub ostrzeżeniem.
IV. Załączniki:
  • Dodając na forum załącznik upewnij się czy nie ma on reklam ani linków do innego serwisu. Więcej w osobnym temacie: Linki w kodzie pluginu.
  • Maksymalny rozmiar załącznika na forum to 4 MB, większe załączniki umieszczaj na zewnętrznych hostingach, nie dotyczy plików *.sma / *.sp, które trzeba umieszczać bezpośrednio na forum!
  • Dodając załącznik upewnij się czy wybrane rozszerzenie jest dozwolone.
  • Jeżeli plik jest duży zapakuj go do formatu *.rar / *.zip.
  • Udostępnianie plików które mają wirusa kończy się banem na IP.
  • Udostępnianie plików które mają w sobie reklamę serwerów / konkurencyjnych forów w postaci, która może zostać wyświetlona w trakcie rozgrywki na serwerze jest zabronione, wyjątkiem jest alliedmods.net, które nie jest uznawane za konkurencję. Więcej w osobnym temacie: Linki w kodzie pluginu.
  • Całkowity zakaz wrzucania na forum załączników (w tym także podawania linków do serwisów hostujących pliki) w których to znajdują się skompilowane pluginy .amxx/smx przez użytkowników jak i każdą inną grupę na forum. Udostępniamy jedynie kod źródłowy (plik .sma/sp - Pliki te można automatycznie skompilować za pomocą przycisku "Pobierz Plugin", który znajduje się pod dodanym załącznikiem o rozszerzeniu .sma/sp ). Za nieprzestrzeganie tej zasady zostaniesz wynagrodzony ostrzeżeniem a w skrajnych przypadkach nadużyć - banem. Zakaz nie dotyczy działu Prośby o kompilacje pluginów / Problemy z kompilacją oraz Gotowe paczki AMXX.
V. Reputacja:
  • Użytkownicy forum mają prawo do pozytywnego oceniania postów (administracja oraz pewne grupy mogą oceniać również negatywnie).
  • Pozytywna reputacja powinna być dana w postach dzięki którym uzyskaliśmy pomoc, zawierających ważne informacje itp. Pomagający użytkownicy nic z tego nie mają, a w ten sposób możesz ich symbolicznie nagrodzić.
  • Rozdawanie pozytywnych pkt. reputacji za posty nie wnoszące nic do tematu, nie pomagające w żaden sposób jest niemile widziane i w przypadku nagminnego nadużywania tej opcji karane.
  • Nagminne rozdawanie negatywnych pkt. reputacji bez żadnego konkretnego powodu, będzie karane ostrzeżeniami.
  • Upraszanie się o punkty reputacji jest niemile widziane a w konsekwencji może zostać nagrodzone ujemnymi punktami lub ostrzeżeniem.
VI. Raporty:
  • Aby usprawnić pracę na forum do dyspozycji użytkowników został oddany system raportów.
  • Użytkownik ma prawo zgłosić post, prywatną wiadomość, profil lub wydarzenie w kalendarzu.
  • Zgłoszeniom podlegają wszelkie treści niezgodne z regulaminem.
  • Nadmierne składanie niepoważnych raportów może prowadzić do ukarania użytkownika.
VII. Inne:
  • Absolutny zakaz kopiowania treści forum na inne serwisy o podobnej tematyce ( amxx , cs itp. itd. )
  • Absolutny zakaz kopiowania treści inny serwisów na forum AMXX.pl (chyba, że autor wyrazi zgodę).
  • Zakładając konto na forum zezwalasz na przesyłanie reklam, ofert etc. na twoją skrzynkę e-mail.
  • Przestrzegaj zasad Netykiety.
  • Wszelkie oferty i transakcje należy prowadzić poza forum (Komunikator lub inne wiadomości).
    Jedyne oferty mogą być składane przez legalne firmy w dziale: HLDS > Firmy.
VIII. WAŻNE:
  • Wszystkie treści zamieszczone przez użytkowników tj. tematy, posty, załączniki itd stanowią się integralną częścią forum i użytkownik nie może żądać ich usunięcia w przypadku zbanowania lub innych podobnych sytuacji.
  • Forum nie odpowiada prawnie za treści tematów, postów wpisów na sb itp. umieszczone przez użytkownika od dnia, 08.01.2008
Rejestracja na forum oznacza akceptację regulaminu.








Treść regulaminu może ulegać zmianom.




#94910 AMX SSBan v2.6

Napisane przez _Marcin w 22.11.2009 21:18

AMX SSBan v2.6 by God@Dorin & Fysiks



Informacje:

Plugin który umożliwia adminowi zrobienie graczowi screen-ów. Jest to najnowsza wresja Wydana przed God-a i Fysiks-a.
Do Pluginu zostało dodane menu, oraz automatyczne banowanie normalnie albo automatycznie przez amxbans.
Przy robieniu ss-ów graczowi wyświetla się na say Nick admina robiącego screeny, nazwa serwera, godzina itd.
Wersja językowa Polska.

Instalacja: Standardowa

Cvary:

* amx_ssdelay "1.0"
Czas między robionymi screenshot-ami
* amx_bandelay "10.0"
Czas w którym ban zostanie dany po zrobieniu screenshoot-ów
* amx_ssnumber "3"
Ilość robionych screenshot-ów
* amx_website "www.amxx.pl"
Strona na której zbanowany może ubiegać się o Unbana
* amx_msg_type "3"
Gdzie ma się pojawić wiadomość dla gracza/admina: 1 - chat | 2- hud | 3- chat+hud (Def.: "3")


Komendy Admina:

* amx_ss <name or #userid>
Robienie screenshotów ręcznie (Robienie ss-ów poprzez wpisanie komendy i nicku)
* amx_ssban <name or #userid> <minutes> [reason]
Po zrobieniu screenshot-ów gracz otrzymuje bana (Robienie ss-ów i ban poprzez wpisanie w konsole Komendy, Nicku, minut i powodu)
* amx_ssmenu
Robienie screenshotów poprzez menu (Robienie Samych ss-ów Przez menu)
* amx_ssbanmenu
Robienie screenshot-ów przez menu łącznie z banem (SS + Ban Przez menu)


Przykłady:

Gdy banuje gracza
http://img190.images...ansion0002.png/
Gdy poprzez menu musimy na koncu wpisać powód
http://img193.images.../banreason.jpg/


Możliwość zmiana na ban przez amxbans:
Podmień w amx_ssban.sma linijki (Linijka 105)

#define AMXBANS 0 // Set this to 1 to enable AmxBans support. (Uses amx_ban <minutes> <userid> [reason])

Na taką:

#define AMXBANS 1 // Set this to 1 to enable AmxBans support. (Uses amx_ban <minutes> <userid> [reason])


Źródło:
http://alliedmods.net/


Download:

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 49