Czy tylko mi coś tu nie gra?

"|| CS_TEAM_UNASSIGNED" -> if(is_user_connected(id) || 0)
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisane przez _McHappy
w 01.08.2017 09:28
Napisane przez _McHappy
w 29.06.2017 22:32
Czym się różni ta wersja od poprzednich ? Działa zarówno na zwykłym HLDS jak i reHLDS ?
Przydałoby się dodać trochę więcej informacji o module:
Autor (?): PRoSToTeM@
Kompatybilność (AMX MOD X):
- Amx Mod X 1.8.2
- (Re) Amx Mod X 1.8.3-dev
Kompatybilność (Silnik HLDS):
- HLDS (>= 4382)
- ReHLDS (>= 3.0)
Aktualizacja zawiera:
- Podstawowe wsparcie dla nowego kodeka głosu "Opus" (wydany w niedawnej aktualizacji od Valve)
- Naprawione (prawdopodobne) problemy z czasem na Linux'ie
- Naprawione niewłaściwe próbkowanie i zanikanie dźwięków odtwarzanych poprzez interfejs API
Zaczerpnięte z forum wschodnich blyat przyjaciół.
Napisane przez NEQU#
w 14.02.2017 11:34
Napisane przez MAGNET
w 05.01.2017 12:41
Napisane przez DR HOUSE
w 04.01.2017 20:18
dobra gdyby ktos szukal to znalazlem https://amxx.pl/topi...podniesc-broni/ (ostatni post co sma trzeba zrobic)
Napisane przez _McHappy
w 02.01.2017 13:20
Napisane przez DarkGL
w 31.12.2016 10:45
Napisane przez DarkGL
w 29.12.2016 00:02
Napisane przez sebul
w 16.04.2012 14:48
stock get_origin_from_dist_player(id, Float:dist, Float:origin[3], s3d = 1) {
new Float:idorigin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, idorigin); // lub pev(id, pev_origin, idorigin) dla fakemety
if(dist == 0) {
origin = idorigin;
return;
}
new Float:idvangle[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, idvangle); // lub pev(id, pev_v_angle, idvangle) dla fakemety
idvangle[0] *= -1;
origin[0] = idorigin[0] + dist * floatcos(idvangle[1], degrees) * ((s3d) ? floatabs(floatcos(idvangle[0], degrees)) : 1.0);
origin[1] = idorigin[1] + dist * floatsin(idvangle[1], degrees) * ((s3d) ? floatabs(floatcos(idvangle[0], degrees)) : 1.0);
origin[2] = idorigin[2] + ((s3d) ? dist * floatsin(idvangle[0], degrees) : 0.0);
}
Napisane przez soja
w 26.10.2008 20:24
set_hudmessage ( red=200, green=100, blue=0, Float:x=-1.0, Float:y=0.35, effects=0, Float:fxtime=6.0, Float:holdtime=12.0, Float:fadeintime=0.1, Float:fadeouttime=0.2, channel=4 )Teraz po kolei:
set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 7.0) show_hudmessage(id, "Witaj!")Powyższy kod ustawia czerwoną wiadomość "Witaj!" dokładnie na środku ekranu, wyświetlaną przez 7 sekund.
show_hudmessage ( index, message[], ... )index - ID gracza (1-32). Jeśli zostanie ustawiony na 0, wiadomość będzie widoczna dla wszystkich graczy.
show_hudmessage(id, "Witaj!")Wiadomość możemy również formatować:
show_hudmessage(id, "Twoje hp: %d", player_hp)Aby opuścić linijkę należy użyć sekwencji: ^n
show_hudmessage(id, "Linia nr1!^nLinia nr2!")* W jednej wiadomości możemy użyc maksymalnie 479 znaków.
Napisane przez CoreVPS.pl
w 18.10.2016 08:01
Napisane przez CoreVPS.pl
w 05.10.2016 21:19
Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą https://corevps.pljeśli rozważa Pan serwer VPS (który przy okazji można wykorzystać do CS/TS)
Napisane przez Masterx
w 17.09.2016 13:22
Napisane przez xWangan
w 16.09.2016 14:26
Witam, chciałbym wyrazić swoją opinie na temat hostingu. Jestem bardzo nie zadowolony z państwa usług. Długo by tu pisać dlatego zapraszam do tego artykułu. Jeżeli nie mogę dodawać linków z gotowym artykułem proszę o notatkę moderatora.
Szczerze mówiąc trochę śmiechłem. Jeśli myślisz że w jakimkolwiek innym polskim hostingu będzie lepsza obsługa klienta przy serwerach CS:GO to możesz sobie odpuścić. Nie będę się wypowiadał na temat jakości serwera bo nie wiem jak było, ale: To co Pukawka zrobiła i tak jest dość okej, wnioskując po twoich wypowiedziach mam wrażenie że o tych serwerach masz niskie pojęcie i rzeczywiście mogłeś sam sobie być winny. Zaoferowali pomoc i tak też robili.
Sprawa z banem dla serwera? Jeszcze lepiej. Na samym początku zostałeś poinformowany że dostaniesz bana i tak też się stało. Czytanie ze zrozumieniem. Nigdzie na tych screenach nie widzę abyś otrzymał informacje o obejściu systemu Valve. Jedyne co widzę to informacje o możliwości odblokowania działania tych pluginów, co jest prawdą (Dla ścisłości, w nowym sourcemodzie standardowo jest zablokowana aby nie wyłapać bana, zostałeś poinformowany jak je włączyć). Sam sobie jesteś winny i tyle, chcesz to idź z nimi do sądu chociaż zgaduje że połowa hostingów w naszym kraju nawet tych 40zł by nie oddała.
Napisane przez Linux'
w 12.09.2016 14:13
Oferta pukawki jak i 1shot1kill sa nie mal identyczne co do ceny oraz jakosci wiec ciezko jednocznacznie stwierdzic ktory hosting bedzie lepszy. Mialem okazje testowac juz wiele uslug z roznych hostingow i osobiscie preferuje pukawke. Przekonali mnie do siebie swoja walka o klienta, na zyczenie dodaja bezplatnie do testow vpsy i gry z dluzszym okresem testowym niz 2h.