Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Master Yoga - zdjęcie

Master Yoga

Rejestracja: 17.05.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 29.03.2024 21:55
*****

#741599 Nazwa skina

Napisane przez _McHappy w 01.08.2017 09:28

if(is_user_connected(id) && is_user_alive(id) && cs_get_user_team(id) != CS_TEAM_SPECTATOR || CS_TEAM_UNASSIGNED)


Czy tylko mi coś tu nie gra? xD

"|| CS_TEAM_UNASSIGNED" -> if(is_user_connected(id) || 0)
  • +
  • -
  • 1


#740663 VoiceTranscoder 2017 (aktualizacja Steam 22 czerwca)

Napisane przez _McHappy w 29.06.2017 22:32

Czym się różni ta wersja od poprzednich ? Działa zarówno na zwykłym HLDS jak i reHLDS ?

 

Przydałoby się dodać trochę więcej informacji o module:

 

 

    Autor (?): PRoSToTeM@

    Kompatybilność (AMX MOD X):
        - Amx Mod X 1.8.2
        - (Re) Amx Mod X 1.8.3-dev
    
    Kompatybilność (Silnik HLDS):
        - HLDS (>= 4382)
        - ReHLDS (>= 3.0)
        
    Aktualizacja zawiera:
        - Podstawowe wsparcie dla nowego kodeka głosu "Opus" (wydany w niedawnej aktualizacji od Valve)
        - Naprawione (prawdopodobne) problemy z czasem na Linux'ie
        - Naprawione niewłaściwe próbkowanie i zanikanie dźwięków odtwarzanych poprzez interfejs API

 

Zaczerpnięte z forum wschodnich blyat przyjaciół.


  • +
  • -
  • 3


#736394 Poszukuje skillów do ZP

Napisane przez NEQU# w 14.02.2017 11:34

Odpowiedź jest prosta, jeżeli sie skusisz to mam to czego szukasz :P
  • +
  • -
  • -1


#734332 Jak zacząłeś swoją przygodę z programowaniem?

Napisane przez MAGNET w 05.01.2017 12:41

Siema,
jestem ciekaw Waszych historii jak zaczynaliscie swoją przygodę z programowaniem? Ja zaraziłem się tą pasją grając w 1.6. Wielokrotnie zachodziłem w głowę jak oni to robią, jak sie stawia taki serwer i robi pluginy. Kiedy kupiłem pierwszy serwer cieszylem sie jak dziecko (14 lat to raczej ciagle dziecko ;) ). Potem edytowanie klas, perków do codmoda...z biegiem czasu wszystko ruszyło z kopyta.
Jak to było u Was? Dawajcie znać - kazda historia jest ciekawa i godna poświęcenia uwagi
Pozdro! :D
  • +
  • -
  • 6


#734316 codmod podnoszenie broni

Napisane przez DR HOUSE w 04.01.2017 20:18

dobra gdyby ktos szukal to znalazlem https://amxx.pl/topi...podniesc-broni/ (ostatni post co sma trzeba zrobic)


  • +
  • -
  • 1


#734190 Dodatkowe AP dla randomowej osoby na serwerze

Napisane przez _McHappy w 02.01.2017 13:20

Nie powinno być

ArraySize(arr) - 1

w

new choosen = random_num(0, ArraySize(arr));

?
  • +
  • -
  • 1


#734116 Pobieranie graczy - pętla i pomijanie kilku

Napisane przez DarkGL w 31.12.2016 10:45

darkgl trzeciez twoj kod to jest to samo...

zamiast pobierac id graczy przez petle to lepiej zastosowac get_players

a to czytelność kodu już nie jest ważna ? Nie nie lepiej get_players nigdy nie było dobrym rozwiązaniem.


  • +
  • -
  • 2


#733952 Regulamin działu

Napisane przez DarkGL w 29.12.2016 00:02

Zakładając temat w tym dziale przestrzegaj regulaminu forum oraz:

1. Nazwij poprawnie temat
  • postaraj się nazwać go tak, żeby wstępnie było wiadomo czego dotyczy,
  • tematy których tytuły nie mówią nic o temacie będą usuwane a użytkownicy karani.
2. Opisz dokładnie czego dotyczy twój temat
  • Postaraj się jak najdokładniej opisać czego potrzebujesz kogo szukasz i co oferujesz.
3. Umieść dane kontaktowe (do wyboru)
  • numer GG,
  • adres email ( stosuj tag [email]twoj@email bez spacji, dzięki czemu zostanie on zabezpieczony ),
  • skype,
  • steam,
  • i inne ogólnodostępne.
4. Wszelkie tematy bedące reklamami bedą usuwane a takie osoby otrzymają odpowiednie ostrzeżenie
  • +
  • -
  • 5


#397849 Pobranie położenia miejsca przed/za graczem

Napisane przez sebul w 16.04.2012 14:48

Funkcja pobiera miejsce, które znajduje się X unitów przed graczem (gdy dist > 0) lub za graczem (gdy dist < 0). Gdy 4 parametr = 1, to będzie brana pod uwagę także oś z.

stock get_origin_from_dist_player(id, Float:dist, Float:origin[3], s3d = 1) {
new Float:idorigin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, idorigin); // lub pev(id, pev_origin, idorigin) dla fakemety

if(dist == 0) {
origin = idorigin;
return;
}

new Float:idvangle[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, idvangle); // lub pev(id, pev_v_angle, idvangle) dla fakemety

idvangle[0] *= -1;

origin[0] = idorigin[0] + dist * floatcos(idvangle[1], degrees) * ((s3d) ? floatabs(floatcos(idvangle[0], degrees)) : 1.0);
origin[1] = idorigin[1] + dist * floatsin(idvangle[1], degrees) * ((s3d) ? floatabs(floatcos(idvangle[0], degrees)) : 1.0);
origin[2] = idorigin[2] + ((s3d) ? dist * floatsin(idvangle[0], degrees) : 0.0);
}



Testowy plugin, pokazujący wykorzystanie stocka:
Załączony plik  plugin_test.sma   2,12 KB  119 Ilość pobrań
  plugin_test.amxx
  • +
  • -
  • 9


#21357 Wypisywanie wiadomości na HUD

Napisane przez soja w 26.10.2008 20:24

Cześć wszystkim. Mój pierwszy post na forum wink.gif Jako, że poprzedni artykuł o tej tematyce nie do końca wypalił, postanowiłem coś naskrobać smile.gif

Do wyświetlania wiadomości na HUDzie użytkownika służą dwie funkcje:
set_hudmessage - formatuje wysyłaną wiadomość,
show_hudmessage - wysyła wcześniej ustawioną wiadomość na HUD.
Składnia set_hudmessage:
set_hudmessage ( red=200, green=100, blue=0, Float:x=-1.0, Float:y=0.35, effects=0, Float:fxtime=6.0, Float:holdtime=12.0, Float:fadeintime=0.1, Float:fadeouttime=0.2, channel=4 )
Teraz po kolei:
red - wartość czerwonego koloru (0-255)
green - wartość zielonego koloru (0-255)
blue - wartość niebieskiego koloru (0-255)
x - pozycja X wiadomości. Jest to wartość Float, więc zakres podajemy od 0.1 do 1.0. Aby wycentrować użyj wartości -1
y - pozycja Y wiadomości. Wartości jak wyżej.
Załączony plik  mapwn5.png   181,01 KB  6 Ilość pobrań

effects - Efekt wiadomości:0 - wiadomość pojawia się i znika. Tempo pojawiania się/znikania możemy zmieniać przez edytowanie odpowiednio: fadeintime / fadeouttime
1 - wiadomość z efektem migotania.
2 - wiadomość z efektem wypisywania tekstu litera po literze. Szybkość wypisywania pojedynczej litery możemy modyfikować, podając ją w parametrze fadeintime.
fxtime - długość wyświetlania się efektu (nie jestem do końca pewny co do tego parametru, będe wdzięczny za info)
holdtime - długość wyświetlania się wiadomości (w sekundach)
fadeintime - długość pojawiania się tekstu (im większa wartość tym wolniej tekst się pojawia)
fadeouttime - długość zanikania tekstu (jak wyżej)
channel - Kanał wiadomości. Standardowo mamy dostępne 4 kanały na jednego gracza. Jeśli wyślemy wiadomość na kanale, na którym już jest coś wypisane, wiadomość zostanie nadpisana. Aby uniknąć tych problemów, należy stosować różne kanały. Jeśli jako kanał przekażemy -1, zostanie on wybrany automatycznie.
[/list]Użycie set_hudmessage:
set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 7.0)
show_hudmessage(id, "Witaj!")
Powyższy kod ustawia czerwoną wiadomość "Witaj!" dokładnie na środku ekranu, wyświetlaną przez 7 sekund.

Formatowanie wiadomości może ułatwić Hudmessage Generator, który wchodzi w skład AMXX-Studio (W menu Generators).
Natomiast w odczytywaniu kolorów może pomóc np. ColorShemer.
W pozycjonowaniu wiadomości może również pomóc ten plugin.

Składnia set_hudmessage:
show_hudmessage ( index, message[], ... )
index - ID gracza (1-32). Jeśli zostanie ustawiony na 0, wiadomość będzie widoczna dla wszystkich graczy.
message - wiadomość wysyłana na serwer.

Użycie:

show_hudmessage(id, "Witaj!")
Wiadomość możemy również formatować:
show_hudmessage(id, "Twoje hp: %d", player_hp)
Aby opuścić linijkę należy użyć sekwencji: ^n
show_hudmessage(id, "Linia nr1!^nLinia nr2!")
* W jednej wiadomości możemy użyc maksymalnie 479 znaków.
* Zawijanie wierszy zaczyna się powyżej 69 znaków.
* Pamiętaj, by użyc set_hudmessage przed wywołaniem show_hudmessage.

---
To by było na tyle smile.gif Wiem, że to nic odkrywczego, ale mam nadzieję, że się przyda.
Tekst w całości mojego autorstwa, proszę nie kopiować smile.gif
  • +
  • -
  • 87


#731634 Minisklep na forum (MyBB/IPB/itp) SMS/Paysafecard

Napisane przez CoreVPS.pl w 18.10.2016 08:01

Poniższy skrypt umożliwia użytkownikom forum lub podobnych CMS (IPB/MyBB/Xenforo/Wordpress i inne) prosty zakup punktów poprzez Paysafecard/SMS, które następnie można wykorzystać (odejmować) w np. sklepie z przedmiotami w grach, sklepie z kontami VIP, wyświetlać na forum itp.
Sklep ma zintegrowane płatności SMS i Paysafecard, nie trzeba podpisywać żadnych umów - wystarczy konto w serwisie CoreVPS.pl (w którym można wykorzystać doładowane fundusze).
 
Działanie skryptu:
Użytkownik doładowuje właścicielowi strony konto na stronie CoreVPS.pl, a następnie otrzymuje za to punkty (lub inne bonusy ustalone w skrypcie - plik callback.php)
 
 
Aby zacząć używać skryptu wystarczy wypełnić dane w config.php. 
Po pomyślnej płatności dodawane są punkty do danych użytkownika, które następnie można wykorzystać (odejmować) w np. sklepie z przedmiotami w grach, sklepie z kontami VIP, wyświetlać na forum itp.
 
 
 
 
W przypadku propozycji zmian/znalezienia błędów zapraszamy do kontaktu.
https://corevps.pl- Tanie i niezawodne serwery VPS SSD
 
 
 
 
Strona umożliwiająca doładowanie konta dowolnemu użytkownikowi CoreVPS.pl: https://corevps.pl/panel/doladuj/

  • +
  • -
  • 2


#731293 Przyzwoity hosting pod forum CS ?

Napisane przez CoreVPS.pl w 05.10.2016 21:19

Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą https://corevps.pljeśli rozważa Pan serwer VPS (który przy okazji można wykorzystać do CS/TS)


  • +
  • -
  • 1


#730820 Pukawka.pl

Napisane przez Masterx w 17.09.2016 13:22

Całkowicie zgadzam się z xWangan


  • +
  • -
  • 1


#730796 Pukawka.pl

Napisane przez xWangan w 16.09.2016 14:26

Witam, chciałbym wyrazić swoją opinie na temat hostingu. Jestem bardzo nie zadowolony z  państwa usług. Długo by tu pisać dlatego zapraszam do tego artykułu. Jeżeli nie mogę dodawać linków z gotowym artykułem proszę o notatkę moderatora.

 

http://www.mostfrags...?pid=609#pid609

Szczerze mówiąc trochę śmiechłem. Jeśli myślisz że w jakimkolwiek innym polskim hostingu będzie lepsza obsługa klienta przy serwerach CS:GO to możesz sobie odpuścić. Nie będę się wypowiadał na temat jakości serwera bo nie wiem jak było, ale: To co Pukawka zrobiła i tak jest dość okej, wnioskując po twoich wypowiedziach mam wrażenie że o tych serwerach masz niskie pojęcie i rzeczywiście mogłeś sam sobie być winny. Zaoferowali pomoc i tak też robili.

 

Sprawa z banem dla serwera? Jeszcze lepiej. Na samym początku zostałeś poinformowany że dostaniesz bana i tak też się stało. Czytanie ze zrozumieniem. Nigdzie na tych screenach nie widzę abyś otrzymał informacje o obejściu systemu Valve. Jedyne co widzę to informacje o możliwości odblokowania działania tych pluginów, co jest prawdą (Dla ścisłości, w nowym sourcemodzie standardowo jest zablokowana aby nie wyłapać bana, zostałeś poinformowany jak je włączyć). Sam sobie jesteś winny i tyle, chcesz to idź z nimi do sądu chociaż zgaduje że połowa hostingów w naszym kraju nawet tych 40zł by nie oddała.


  • +
  • -
  • 3


#730629 Najbardziej stabilny hosting ? 2016

Napisane przez Linux' w 12.09.2016 14:13

Oferta pukawki jak i 1shot1kill sa nie mal identyczne co do ceny oraz jakosci wiec ciezko jednocznacznie stwierdzic ktory hosting bedzie lepszy. Mialem okazje testowac juz wiele uslug z roznych hostingow i osobiscie preferuje pukawke. Przekonali mnie do siebie swoja walka o klienta, na zyczenie dodaja bezplatnie do testow vpsy i gry z dluzszym okresem testowym niz 2h.


  • +
  • -
  • 2