Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Z_Nosa_Do_Buzi - zdjęcie

Z_Nosa_Do_Buzi

Rejestracja: 11.05.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 09.12.2015 17:03
-----

#714498 Cs 1.6 a rok 2015

Napisane przez Sofcik w 11.11.2015 16:52

Opłaca. Jak kupisz dobrą reklamę to masz pełny serwer. ;) Niby wiele osób przeniosło się na CS:GO i liczba graczy 1.6 znacznie spadła, ale nie brakuje fanów klasyki. Ja sam gram tylko w 1.6, choć kupiłem globala wolę klimaty starego, dobrego CS'a. :D Jak ja stawiam serwerki to nie brakuje na nich graczy. Podstawą jest dobra paczka amxx oraz ogarnięta administracja.


  • +
  • -
  • 1


#682355 nvault zapis powyzej x liczby

Napisane przez NoLiFeR w 11.01.2015 12:57

Racja. Szybkie kopiowanie ><D


  • +
  • -
  • 1


#682334 nvault zapis powyzej x liczby

Napisane przez sebul w 11.01.2015 11:05

if(IsLoad[plr])

Na

if(IsLoad[plr] && 
PXP[ id ] > 20)

Raczej
if(IsLoad[plr] && PXP[plr] > 20)

  • +
  • -
  • 2


#682291 nvault zapis powyzej x liczby

Napisane przez grankee w 11.01.2015 01:00

Bo nigdzie w plugin_end tego nie sprawdzasz, swoją drogą ktoś będzie musiał nabić 20  lvl w ciągu jednej mapy, czy to możliwe/w miarę proste?


  • +
  • -
  • 1


#682297 nvault zapis powyzej x liczby

Napisane przez NoLiFeR w 11.01.2015 02:26

if(IsLoad[plr])

Na

if(IsLoad[plr] && 
PXP[ id ] > 20)


  • +
  • -
  • 1


#677055 Serwer się nie ładuje

Napisane przez bicek w 24.12.2014 00:32

Zobacz tutaj - https://forums.allie...ad.php?t=246809




#666209 Przekroczenie warości

Napisane przez grankee w 07.10.2014 01:26

Jeżeli chcesz formatować "string", a właściwie to tablicę char 

new jakis_tekst[192]

to ostatnim elementem tej tablicy jest jakis_tekst[191] co wynika z faktu, że indeksujemy od 0 a nie od 1, natomiast ten element musi pozostać pusty, tak więc możesz tam wcisnąć 190 elementów, w tym przypadku pojedynczych liter. Nie wiem jednak po co Ci aż tyle bo na oko jest tam 40-50 znaków.

 

Podaj całe funkcje, w których występują te linijki, bo tak to ciężko powiedzieć dlaczego. W 290 zmienna id przybiera z jakiejś przyczyny większą wartość niż 32, albo mniejszą niż 1, ewentualnie tablica PLEVEL lub PXP ma inny rozmiar niż 33. Druga możliwość, to że wartość PLEVEL[id] przyjmuje wartość spoza zakresu tablicy LEVELS, tzn PLEVEL[id] może mieć np. 100 (domyślam się, że to jakiś exp gracza czy cuś), a tablica LEVELS ma mniej zadeklarowanych elementów np:

new LEVELS[40]

  • +
  • -
  • 1


#666107 Przekroczenie warości

Napisane przez grankee w 06.10.2014 02:55

new Text[ 100 ]
    formatex(Text,191,"Zginales i straciles swoj killstreak!")

Robisz tablicę o rozmiarze 100 (a wlasciwie 99, bo ostatni element musi byc pusty) a wciskasz do niej 191 elementow. Jak sprobujesz wlac 10 litrow wody do czajnika to tez z pewnoscia cos pojdzie nie tak.

 

Nie mniej jednak nie jestem pewny czy akurat to powoduje blad, bo mimo wszystko tylko deklarujesz ile tam wlozysz, a w rzeczywistosci wkladasz duzo mniej. Zaznacz ktore linijki maja podane w bledzie numery tj. 290 i 274. Dokladnie te linijki z pilku sma. Przypuszczam odwolanie do nieistniejacego elementu tablicy tutaj, ale jak nie wiem ktore to linijki to tylko mowie co jest prawdopodobne: 

new newlevel = LEVELS[PLEVEL[ id ]]-PXP[ id ]

  • +
  • -
  • 1