Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Z_Nosa_Do_Buzi - zdjęcie

Z_Nosa_Do_Buzi

Rejestracja: 11.05.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 09.12.2015 17:03
-----

Moje tematy

Błędy w nvault (invalid vault)

06.12.2015 16:19

Tak jak w temacie mam taki problem ;/

 

L 12/06/2015 - 16:16:25: [nVault] Invalid vault id: 0

L 12/06/2015 - 16:16:25: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "cso_zombie_scenario.amxx")
L 12/06/2015 - 16:16:25: [AMXX] Run time error 10: native error (native "nvault_set")
L 12/06/2015 - 16:16:25: [AMXX] [0] cso_zombie_scenario.sma::Save_PlayerLevel (line 5564)
L 12/06/2015 - 16:16:25: [AMXX] [1] cso_zombie_scenario.sma::client_disconnect (line 652)
L 12/06/2015 - 16:16:25: [nVault] Invalid vault id: 0

L 12/06/2015 - 16:16:25: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "cso_zombie_scenario.amxx")
L 12/06/2015 - 16:16:25: [AMXX] Run time error 10: native error (native "nvault_close")
L 12/06/2015 - 16:16:25: [AMXX] [0] cso_zombie_scenario.sma::plugin_end (line 5545)

 

public plugin_end()
{
nvault_close(g_vault);
} 
 
Save_PlayerLevel(id)
{
new PlayerName[32], PlayerAuthID[35];
get_user_name(id, PlayerName, charsmax(PlayerName))
get_user_authid(id, PlayerAuthID, charsmax(PlayerAuthID))
 
new vaultkey[64], vaultdata[256];
 
if(SteamUser[id] == true)
{
format(vaultkey, 63, "%s-LevelInfo", PlayerAuthID)
} else {
format(vaultkey, 63, "%s-LevelInfo", PlayerName)
} 
 
format(vaultdata, 255, "%i#%i#", Player_Exp[id], Player_Level[id])
nvault_set(g_vault, vaultkey, vaultdata) 
return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
Load_PlayerLevel(id)
{
new PlayerName[32], PlayerAuthID[35];
get_user_name(id, PlayerName, charsmax(PlayerName))
get_user_authid(id, PlayerAuthID, charsmax(PlayerAuthID))
 
new vaultkey[64], vaultdata[256];
 
if(SteamUser[id] == true)
{
format(vaultkey, 63, "%s-LevelInfo", PlayerAuthID)
} else {
format(vaultkey, 63, "%s-LevelInfo", PlayerName)
}
 
format(vaultdata, 255, "%i#%i#", Player_Exp[id], Player_Level[id])
nvault_get(g_vault, vaultkey, vaultdata, 255)
 
replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
 
new playerxp[32], playerlevel[32];
 
parse(vaultdata, playerxp, 31, playerlevel, 31)
 
Player_Exp[id] = str_to_num(playerxp)
Player_Level[id] = str_to_num(playerlevel)
return PLUGIN_CONTINUE;
}
 

public client_disconnect(id)
{
Save_PlayerLevel(id)
 
if(Status[id] == LOGGED || Status[id] == REGISTERED)
{
Accounts_Save(id)
}
 
new szName[32];
get_user_name(id, szName, 31);
 
print_color(0, "%L", LANG_PLAYER, "PLAYER_LEFTGAME", szName);
 
return PLUGIN_HANDLED;
}  

Plugin end() a SQL_FreeHandle

18.11.2015 21:25

Witajcie chciałbym się dowiedzieć czy ktoś ma fixa na owy błąd ?

 

logi to zazwyczaj

DB Info Tuple from amxbans_core initialized twice!

 

tutaj trochę z alliedmods

 

Native Overview 
The basic natives of SQLX are: 

SQL_FreeHandle - Frees a Handle. You must do this or else memory will leak.

Note that you should currently not call this native during plugin_end(). The backend threader freezes the query queue at this time and flushes all remaining queries back to the main thread. It is likely your plugin will simply deadlock (freeze idly). Even if this is corrected, there is no reason to use threaded queries in plugin_end() anyway, because all remaining threaded queries are executed as non-threaded before the mapchanges.



 

czyli na chłopski rozum

 

SyncSQL + SQL_FreeHandle() in plugin_end() = server_crash()  

Problem z przeładowaniem adminów

16.11.2015 23:47

Tak jak w temacie po aktualizacji mam taki błąd

z tego tematu http://amxx.pl/topic...y-amxbans-core/

amx_reloadadmins
[AMXBans-Dump] Создание дампа админов- отключено!
[AMXBans-Admins] Zaladowano 7 admino z bazy danych
L 11/16/2015 - 23:46:27: [amxbans_main.amxx] [AMXBans Error] DB Info Tuple from amxbans_core initialized twice!!

Cs 1.6 a rok 2015

11.11.2015 16:05

Tak jak w temacie chciałbym znać waszą opinie na temat umierającego już 1.6 czy nadal się opłaca postawić serwer? nie chodzi tutaj o zarobki

 

[KOSZ] Fast download

28.07.2015 22:51

Witam wszystkich od 3 h staram się zmusić aby ten cholerny fastdownload zaczął działać..

sv_downloadurl "http://eurobaltic.com.pl/fastdownload/cstrike"
sv_allowdownload 1
sv_allowupload 1
net_maxfilesize 100

Using http://eurobaltic.com.pl/fastdownload/cstrike/ as primary download location
Verifying and downloading resources...
Compressing split packet (2421 -> 403 bytes)
Compressed !MD578583230916aff438e22cff1d2076195 for transmission (6296 -> 2643)
Processing models/123456789/v_knife_5_nowe.mdl

teoretycznie niby pobiera z użyciem fd ale 1 model to około 40 sekund przy 250Mb/s

 

ciekawi mnie czym jest owe 

Compressing split packet (2421 -> 403 bytes)
Compressed !MD578583230916aff438e22cff1d2076195 for transmission (6296 -> 2643)

sama weryfikacja resource trwa dobre 60 sekund jak nie dłużej

 

edit czy jest może jakiś fix?

https://github.com/V...inux/issues/979