Przecież masz
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
BlanciK THC
Rejestracja: 16.04.2014Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 28.02.2017 19:10
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 73
- Odwiedzin: 4 982
- Tytuł: Pomocny
- Wiek: 29 lat
- Urodziny: Marzec 28, 1995
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Pole Marysi
Narzędzia użytkownika
Ostatnio byli
#735677 Czy mógłby mi ktoś skompilować ten plik.
Napisane przez BlanciK THC w 04.02.2017 13:19
#734644 CoD by RiviT (aka TibacK) - 9 różnych odmian i przeróbek + 4 paczki modeli!
Napisane przez BlanciK THC w 15.01.2017 11:30
#703581 Nowy efekt granata HE z dźwiękami!
Napisane przez BlanciK THC w 21.06.2015 07:04
#703458 Nowy efekt granata HE z dźwiękami!
Napisane przez BlanciK THC w 19.06.2015 15:37
#696565 Wygląd HUD
Napisane przez BlanciK THC w 08.04.2015 15:58
Łap
/* AMX Mod script by Kyku*/ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <hamsandwich> #include <engine> new kary[100][192] new kary_n new dzien[33]; new dzien_n = 0; new dzien_n2[20]; new siedzi_za[33]; new ataki; new moznabic=1; new tag[] = "[JailBreak]" new sound; public plugin_init() { register_plugin ( "JailBreak", "1.3", "kyku") register_event("SendAudio", "t_win", "a", "2&%!MRAD_terwin") register_event("SendAudio", "ct_win", "a", "2&%!MRAD_ctwin") register_concmd ( "amx_dodajkare", "dodaj_kare", ADMIN_IMMUNITY , " kara " ) register_dictionary("jailbreakdodatki.txt") register_cvar("jailbreak_bunt", "1"); register_cvar("jailbreak_buntalarm", "1"); register_cvar("jailbreak_cel", "1"); register_cvar("jailbreak_win", "1"); register_cvar("jailbreak_dzien", "1"); register_cvar("jailbreak_poczasie", "30"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Fwd_PlayerSpawn_Post", 1); RegisterHam(Ham_TakeDamage,"player", "hook_TakeDamage"); readList() } public hook_TakeDamage(Victim, Useless, Attacker, Float:damage, damagebits) { if(!moznabic && get_user_team(Attacker) == 1){ SetHamParamFloat(4, 0.0) return PLUGIN_HANDLED } if(get_cvar_num("jailbreak_bunt") == 1){ if(is_user_connected(Attacker) && is_user_connected(Victim) && get_user_team(Attacker) == 1 && get_user_team(Victim) == 2){ ataki++; if(ataki == 3){ set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.2, 0, 6.0, 20.0) show_hudmessage(0, "%L", LANG_PLAYER,"JB_MSG1") client_print(0, print_chat, "%s %L",tag, LANG_PLAYER,"JB_MSG1") if(get_cvar_num("jailbreak_buntalarm") == 1){ if(!moznabic && task_exists(4321)) remove_task(4321); sound = 1; client_cmd(0, "spk misc/klaxon1") set_task(1.0, "dzwiek", 4321, _, _, "b", 0); } } } } return HAM_IGNORED; } public plugin_precache(){ precache_sound("misc/klaxon1.wav") } public dzwiek(){ if(!sound && task_exists(4321)) remove_task(4321); client_cmd(0, "spk misc/klaxon1") } public client_PreThink(id) { if(get_cvar_num("jailbreak_cel") == 1){ new id2, body get_user_aiming(id, id2, body) if(is_user_alive(id2) && get_user_team(id2) == 1){ set_hudmessage(255, 212, 0, -1.0, 0.7, 0, 6.0, 0.1) new name[33]; get_user_name(id2, name, 32); if(dzien[id]){ show_hudmessage(id, "%L", LANG_PLAYER,"JB_MSG2", name,dzien[id] ,kary[siedzi_za[id2]]) } else { show_hudmessage(id, "%L", LANG_PLAYER,"JB_MSG3", name ,kary[siedzi_za[id2]]) } } } } public mozna_b(){ moznabic = 1; set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.2, 0, 6.0, 7.0) show_hudmessage(0, "%L", LANG_PLAYER,"JB_MSG4", get_cvar_num("jailbreak_poczasie")) client_print(0, print_chat, "%s %L",tag, LANG_PLAYER,"JB_MSG4", get_cvar_num("jailbreak_poczasie")) } public ct_win() { sound = 0; if(get_cvar_num("jailbreak_win") == 1){ client_print(0, print_chat, "%s %L",tag, LANG_PLAYER,"JB_MSG5") } dzien_n++ ataki = 0; if(get_cvar_num("jailbreak_poczasie") != 0){ moznabic = 0; if(task_exists(666)) remove_task(666) new ttask = get_cvar_num("jailbreak_poczasie") + get_cvar_num("mp_freezetime") + 3; new ttask2[10] num_to_str(ttask, ttask2, 9) set_task(str_to_float(ttask2), "mozna_b", 666) } else { moznabic = 1; } } public t_win() { sound = 0; if(get_cvar_num("jailbreak_win") == 1){ client_print(0, print_chat, "%s %L",tag, LANG_PLAYER,"JB_MSG6") } dzien_n++ ataki = 0; if(get_cvar_num("jailbreak_poczasie") > 0){ moznabic = 0; if(task_exists(666)) remove_task(666) new ttask = get_cvar_num("jailbreak_poczasie") + get_cvar_num("mp_freezetime") + 4; new ttask2[10] num_to_str(ttask, ttask2, 9) set_task(str_to_float(ttask2), "mozna_b", 666) } else { moznabic = 1; } } public Fwd_PlayerSpawn_Post(id){ sound = 0; if(get_cvar_num("jailbreak_dzien") == 1){ switch (dzien_n) { case 1: formatex(dzien_n2,19, "%L",LANG_PLAYER,"DAY1") case 2: formatex(dzien_n2,19, "%L",LANG_PLAYER,"DAY2") case 3: formatex(dzien_n2,19, "%L",LANG_PLAYER,"DAY3") case 4: formatex(dzien_n2,19, "%L",LANG_PLAYER,"DAY4") case 5: formatex(dzien_n2,19, "%L",LANG_PLAYER,"DAY5") case 6: formatex(dzien_n2,19, "%L",LANG_PLAYER,"DAY6") default: { formatex(dzien_n2, 19, "%L",LANG_PLAYER,"DAY7") dzien_n = 0; } } if(is_user_alive(id)){ dzien[id]++ siedzi_za[id] = 0; if(dzien[id]){ set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.10, 0, 6.0, 20.0) show_hudmessage(id, "%s %L",tag, LANG_PLAYER,"JB_MSG7", dzien[id], dzien_n2) } else { set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.10, 0, 6.0, 20.0) show_hudmessage(id, "%s %L",tag, LANG_PLAYER,"JB_MSG8",dzien_n2) } if(get_user_team(id) == 1){ siedzi_za[id] = random_num(0, kary_n-1) set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.10, 0, 6.0, 20.0) show_hudmessage(id, "%s %L",tag, LANG_PLAYER,"JB_MSG9",kary[siedzi_za[id]]) } } } } readList() { new Configsdir[64] new kary_f[64] get_configsdir( Configsdir, 63 ) format(kary_f, 63, "%s/kary.ini", Configsdir ) if ( !file_exists(kary_f) ) { server_print ( "[JailBreak] Plik z karami: %s nie odnaleziony", kary_f ) return } new len, i=0 while( i < 100 && read_file( kary_f, i , kary[kary_n], 191, len ) ) { i++ if( kary[kary_n][0] == ';' || len == 0 ) continue kary_n++ } } public client_connect(id) { dzien[id] = -1; return PLUGIN_CONTINUE } public dodaj_kare(id) { if (get_user_flags(id)&ADMIN_IMMUNITY){ if ( read_argc() == 1 ) return PLUGIN_HANDLED; new Configsdir[64] new kary_f[64] get_configsdir( Configsdir, 63 ) format ( kary_f, 63, "%s/kary.ini", Configsdir ) read_args ( kary[kary_n], 191 ) write_file( kary_f, "" ) write_file( kary_f, kary[kary_n] ) kary_n++ client_print ( id, print_console, "%L", LANG_PLAYER,"JB_MSG10" ); } return PLUGIN_HANDLED }
#635129 Proszę o Klasę "Elektryk" i 2 inne [LvL'owe]
Napisane przez BlanciK THC w 27.04.2014 13:52
#634223 [ROZWIĄZANE] Problem z ustawieniem 20k LvL
Napisane przez BlanciK THC w 23.04.2014 12:56
cod_killxp 8000 // doswiadczenie za zabojstwo
cod_winxp 4000 // doswiadczenie za wygrana
cod_damagexp 2000 // doswiadczenie za 20 obrazen
cod_savetype 1 // 1- Nick 2-SteamID 3-IP
cod_maxlevel 20000 // Maksymalny poziom
cod_levelratio 5 // ustawia ile doswiadczenia potrzebne do zdobycia 1 poziomu
cod_weaponsblocking 1 //ustawia blokowanie podnoszenia broni
Tak spróbuj
#633961 dział giełda
Napisane przez BlanciK THC w 22.04.2014 10:57
#633957 Proszę o Klasę "Elektryk" i 2 inne [LvL'owe]
Napisane przez BlanciK THC w 22.04.2014 10:42
Masz tu poprawione na 450 grawitacje
#include <amxmodx> #include <fun> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> #include <codmod> #include <engine> #include <colorchat> #define CZAS 5 //SEKUND NIEWIDZIALNOSCI new const nazwa[] = "Predator (130lvl)"; new const opis[] = "Po uzyciu [e] jest niewidzialny na 5sek, mniejsza grawitacja, +7 obrazen z broni"; new const bronie = (1<<CSW_FAMAS)|(1<<CSW_USP); new const zdrowie = 25; new const kondycja = 15; new const inteligencja = 5; new const wytrzymalosc = 0; new bool:wykorzystal[33]; new bool:ma_klase[33]; new msg_bartime; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "RbK"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe"); register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); msg_bartime = get_user_msgid("BarTime"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1); } public cod_class_enabled(id) { if(cod_get_user_level(id) < 130) { return COD_STOP } ma_klase[id] = true; ResetHUD(id); entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 450.0/800.0); return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0); } public cod_class_skill_used(id) { if(!is_user_alive(id)) return; if(wykorzystal[id]) { ColorChat(id, RED, "Wykorzystales juz swoja niewidzialnosc."); return; } wykorzystal[id] = true; set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 1); set_task(CZAS.0, "wyłącz", id); message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id) write_short(CZAS) message_end() } public wyłącz(id) { if(!is_user_connected(id)) return; set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255); } public ResetHUD(id) { if(ma_klase[id]) set_pev(id, pev_gravity, 0.6); wykorzystal[id] = false; } public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet) { if(!is_user_connected(host) || !is_user_connected(ent)) return; if(!ma_klase[host]) return; set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0); } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(!(damagebits & (1<<1))) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) != CSW_FAMAS) return HAM_IGNORED; cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*7.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; } public fwSpawn_Grawitacja(id) { if(ma_klase[id]) entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 450.0/800.0); }
#633798 Proszę o Klasę "Elektryk" i 2 inne [LvL'owe]
Napisane przez BlanciK THC w 21.04.2014 17:22
masz tu jeszcze predatora
#include <amxmodx> #include <fun> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> #include <codmod> #include <colorchat> #define CZAS 5 //SEKUND NIEWIDZIALNOSCI new const nazwa[] = "Predator (130lvl)"; new const opis[] = "Po uzyciu [e] jest niewidzialny na 5sek, mniejsza grawitacja, +7 obrazen z broni"; new const bronie = 1<<CSW_FAMAS | 1<<CSW_USP; new const zdrowie = 25; new const kondycja = 15; new const inteligencja = 5; new const wytrzymalosc = 0; new bool:wykorzystal[33]; new bool:ma_klase[33]; new msg_bartime; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "BlanciK"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe"); register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); msg_bartime = get_user_msgid("BarTime"); } public cod_class_enabled(id) { new dostepna = 130; new level = cod_get_user_level(id); if(level < 130) { client_print(id, print_chat, "[%s]Klasa dostepna od %i poziomu.", nazwa, dostepna) return COD_STOP; } ma_klase[id] = true; ResetHUD(id); set_pev(id, pev_gravity, 0.5); return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public cod_class_skill_used(id) { if(!is_user_alive(id)) return; if(wykorzystal[id]) { ColorChat(id, RED, "Wykorzystales juz swoja niewidzialnosc."); return; } wykorzystal[id] = true; set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 1); set_task(CZAS.0, "wyłącz", id); message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id) write_short(CZAS) message_end() } public wyłącz(id) { if(!is_user_connected(id)) return; set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255); } public ResetHUD(id) { if(ma_klase[id]) set_pev(id, pev_gravity, 0.5); wykorzystal[id] = false; } public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet) { if(!is_user_connected(host) || !is_user_connected(ent)) return; if(!ma_klase[host]) return; set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0); } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(!(damagebits & (1<<1))) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) != CSW_FAMAS) return HAM_IGNORED; cod_inflict_damage(idattacker, this, 7.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }
amadeusz
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> #define DMG_BULLET (1<<1) new const nazwa[] = "Amadeusz (100lvl)"; new const opis[] = "+20 obrazen z mp5, 3 skoki"; new const bronie = (1<<CSW_GLOCK18)|(1<<CSW_MP5NAVY); new const zdrowie = 10; new const kondycja = 25; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new skoki[33]; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) { new dostepna = 100; new level = cod_get_user_level(id); if(level < 100) { client_print(id, print_chat, "[%s]Klasa dostepna od %i poziomu.", nazwa, dostepna) return COD_STOP; } ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle) { if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) return FMRES_IGNORED; new flags = pev(id, pev_flags); if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]) { skoki[id]--; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity,velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity,velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND) skoki[id] = 2; return FMRES_IGNORED; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_MP5NAVY && damagebits & DMG_BULLET) cod_inflict_damage(idattacker, this, 20.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }
#633791 Proszę o Klasę "Elektryk" i 2 inne [LvL'owe]
Napisane przez BlanciK THC w 21.04.2014 17:07
Łap elektryka
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <cstrike> #include <codmod> #include <engine> #include <fun> #include <hamsandwich> #define DMG_HEGRENADE (1<<24) new sprite; new ilosc_blyskawic[33],poprzednia_blyskawica[33]; new const gszSound[] = "ambience/thunder_clap.wav"; new const nazwa[] = "Elektryk (60lvl)"; new const opis[] = "Ma 2 pioruny [e], 1/5 HE"; new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_USP)|(1<<CSW_M4A1); new const zdrowie = 20; new const kondycja = 20; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new ma_klase[33] public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "BlanciK"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public plugin_precache() { sprite = precache_model("sprites/lgtning.spr"); precache_sound(gszSound); } public cod_class_enabled(id) { if(cod_get_user_level(id) < 60) { return COD_STOP } ilosc_blyskawic[id] = 2; ma_klase[id] = 1; give_item(id, "weapon_hegrenade"); return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = 0; ilosc_blyskawic[id] = 0; } public cod_class_skill_used(id) { if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED; if(!ilosc_blyskawic[id]) { return PLUGIN_HANDLED; } new ofiara, body; get_user_aiming(id, ofiara, body); if(is_user_alive(ofiara)){ if(get_user_team(ofiara) == get_user_team(id)) { return PLUGIN_HANDLED; } if(poprzednia_blyskawica[id]+5.0>get_gametime()) { client_print(id,print_chat,"Blyskawicy mozesz uzyc raz na 5 sek."); return PLUGIN_HANDLED; } poprzednia_blyskawica[id] = floatround(get_gametime()); ilosc_blyskawic[id]--; puscBlyskawice(id, ofiara, 50.0, 0.5); } return PLUGIN_HANDLED; } stock Create_TE_BEAMENTS(startEntity, endEntity, iSprite, startFrame, frameRate, life, width, noise, red, green, blue, alpha, speed) { message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY ) write_byte( TE_BEAMENTS ) write_short( startEntity ) // start entity write_short( endEntity ) // end entity write_short( iSprite ) // model write_byte( startFrame ) // starting frame write_byte( frameRate ) // frame rate write_byte( life ) // life write_byte( width ) // line width write_byte( noise ) // noise amplitude write_byte( red ) // red write_byte( green ) // green write_byte( blue ) // blue write_byte( alpha ) // brightness write_byte( speed ) // scroll speed message_end() } puscBlyskawice(id, ofiara, Float:fObrazenia = 55.0, Float:fCzas = 1.0){ //Obrazenia new ent = create_entity("info_target"); entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "blyskawica"); cod_inflict_damage(id, ofiara, fObrazenia, 1.0, ent, DMG_SHOCK); remove_entity(ent); //Piorun Create_TE_BEAMENTS(id, ofiara, sprite, 0, 10, floatround(fCzas*10), 150, 5, 200, 200, 200, 200, 10); //Dzwiek emit_sound(id, CHAN_WEAPON, gszSound, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM); emit_sound(ofiara, CHAN_WEAPON, gszSound, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM); } public ResetHUD(id) { if(ma_klase[id] == 1) { ilosc_blyskawic[id] = 3; } } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_HEGRENADE && damagebits & DMG_HEGRENADE) random_num(1, 5) == 1 return HAM_IGNORED; }
#633749 Proszę o Klasę "Komandos" i "Nozownik"
Napisane przez BlanciK THC w 21.04.2014 14:46
Łap
Nożownik
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> #define DMG_BULLET (1<<1) new const nazwa[] = "Nozownik (45lvl)"; new const opis[] = "Jest niewidzialny na nozu oraz 1/3 z niego(PPM)"; new const bronie = (1<<CSW_USP); new const zdrowie = 20; new const kondycja = 30; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; if(cod_get_user_level(id) < 45) { return COD_STOP } return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); ma_klase[id] = false; } public eventKnife_Niewidzialnosc(id) { if(!ma_klase[id]) return; if( read_data(2) == CSW_KNIFE ) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 5); } else { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); } } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0 && random_num(1,3) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }
Komandos
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> #define DMG_BULLET (1<<1) new const nazwa[] = "Komandos"; new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z noza (PPM), 2 skoki"; new const bronie = (1<<CSW_DEAGLE); new const zdrowie = 30; new const kondycja = 60; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new skoki[33]; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle) { if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) return FMRES_IGNORED; new flags = pev(id, pev_flags); if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]) { skoki[id]--; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity,velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity,velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND) skoki[id] = 1; return FMRES_IGNORED; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker) || !ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && pev(idattacker, pev_button) & IN_ATTACK2) { SetHamParamFloat(4, float(pev(this, pev_health))) return HAM_HANDLED } return HAM_IGNORED; }
#633742 Pod bot problem
Napisane przez BlanciK THC w 21.04.2014 14:29
#633740 Hud_Info - Usunięcie niepotrzebnych napisów + Dodanie godziny
Napisane przez BlanciK THC w 21.04.2014 14:22
#633159 Hud_Info - Usunięcie niepotrzebnych napisów + Dodanie godziny
Napisane przez BlanciK THC w 19.04.2014 19:02
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: BlanciK THC
- Regulamin