Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

BlanciK THC - zdjęcie

BlanciK THC

Rejestracja: 16.04.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 28.02.2017 19:10
-----

#735677 Czy mógłby mi ktoś skompilować ten plik.

Napisane przez BlanciK THC w 04.02.2017 13:19

Przecież masz xD


  • +
  • -
  • 1


#734644 CoD by RiviT (aka TibacK) - 9 różnych odmian i przeróbek + 4 paczki modeli!

Napisane przez BlanciK THC w 15.01.2017 11:30

Kupa dobrej roboty. Fajna paczka :)


  • +
  • -
  • 1


#703581 Nowy efekt granata HE z dźwiękami!

Napisane przez BlanciK THC w 21.06.2015 07:04

Nie moge edytować więc pytam za co ? xD Jestem nie winny xD

 

I za co te -2 :/ miałem już 10 to teraz lipton :(


  • +
  • -
  • 0


#703458 Nowy efekt granata HE z dźwiękami!

Napisane przez BlanciK THC w 19.06.2015 15:37

Fajny plugin :)


  • +
  • -
  • -1


#696565 Wygląd HUD

Napisane przez BlanciK THC w 08.04.2015 15:58

Łap :)

/* AMX Mod script by Kyku*/


#include <amxmodx>
#include <amxmisc> 
#include <hamsandwich>
#include <engine> 

new kary[100][192]
new kary_n
new dzien[33];
new dzien_n = 0;
new dzien_n2[20];
new siedzi_za[33];
new ataki;
new moznabic=1;
new tag[] = "[JailBreak]"
new sound;



public plugin_init()
{
	register_plugin ( "JailBreak", "1.3", "kyku")
	register_event("SendAudio", "t_win", "a", "2&%!MRAD_terwin")
	register_event("SendAudio", "ct_win", "a", "2&%!MRAD_ctwin")
	
	register_concmd ( "amx_dodajkare", "dodaj_kare", ADMIN_IMMUNITY , " kara " )
	register_dictionary("jailbreakdodatki.txt")
	
	
	register_cvar("jailbreak_bunt", "1");
	register_cvar("jailbreak_buntalarm", "1");
	register_cvar("jailbreak_cel", "1");
	register_cvar("jailbreak_win", "1");
	register_cvar("jailbreak_dzien", "1");
	register_cvar("jailbreak_poczasie", "30");
	
	
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Fwd_PlayerSpawn_Post", 1);
	RegisterHam(Ham_TakeDamage,"player", "hook_TakeDamage");
	
	readList()
}

public hook_TakeDamage(Victim, Useless, Attacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!moznabic && get_user_team(Attacker) == 1){
		SetHamParamFloat(4, 0.0)
		return PLUGIN_HANDLED
	}
	
	if(get_cvar_num("jailbreak_bunt") == 1){
		if(is_user_connected(Attacker) && is_user_connected(Victim) && get_user_team(Attacker) == 1 && get_user_team(Victim) == 2){
			ataki++;
			if(ataki == 3){
				set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.2, 0, 6.0, 20.0)
				show_hudmessage(0, "%L", LANG_PLAYER,"JB_MSG1")
				client_print(0, print_chat, "%s %L",tag, LANG_PLAYER,"JB_MSG1")

				if(get_cvar_num("jailbreak_buntalarm") == 1){
					if(!moznabic && task_exists(4321))
						remove_task(4321);
					sound = 1;
					client_cmd(0, "spk misc/klaxon1")
					set_task(1.0, "dzwiek", 4321, _, _, "b", 0);
				}
				
			}
		}
   
	}
	return HAM_IGNORED;
} 



public plugin_precache(){
	
	precache_sound("misc/klaxon1.wav")
	
}
public dzwiek(){
	if(!sound && task_exists(4321))
		remove_task(4321);
	
	client_cmd(0, "spk misc/klaxon1")
}




public client_PreThink(id)
{
	if(get_cvar_num("jailbreak_cel") == 1){
		new id2, body
		get_user_aiming(id, id2, body) 
		if(is_user_alive(id2) && get_user_team(id2) == 1){
			set_hudmessage(255, 212, 0, -1.0, 0.7, 0, 6.0, 0.1)
			new name[33];
			get_user_name(id2, name, 32);
			if(dzien[id]){
				
			
				show_hudmessage(id, "%L", LANG_PLAYER,"JB_MSG2", name,dzien[id] ,kary[siedzi_za[id2]])
			} else {
				show_hudmessage(id, "%L", LANG_PLAYER,"JB_MSG3", name ,kary[siedzi_za[id2]])
			}
		}
	}
}
public mozna_b(){
	
	moznabic = 1;
	set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.2, 0, 6.0, 7.0)
	
	show_hudmessage(0, "%L", LANG_PLAYER,"JB_MSG4", get_cvar_num("jailbreak_poczasie"))
	client_print(0, print_chat, "%s %L",tag, LANG_PLAYER,"JB_MSG4", get_cvar_num("jailbreak_poczasie"))
	
}

public ct_win()
{
	
	sound = 0;
	if(get_cvar_num("jailbreak_win") == 1){
		client_print(0, print_chat, "%s %L",tag, LANG_PLAYER,"JB_MSG5")
	}
	dzien_n++	
	ataki = 0;
	if(get_cvar_num("jailbreak_poczasie") != 0){
		moznabic = 0;
		if(task_exists(666))
			remove_task(666)
		new ttask = get_cvar_num("jailbreak_poczasie") + get_cvar_num("mp_freezetime") + 3;
		new ttask2[10]
		num_to_str(ttask, ttask2, 9)
		set_task(str_to_float(ttask2), "mozna_b", 666)
	} else {
		moznabic = 1;
	}

}
public t_win()
{
	
	sound = 0;
	if(get_cvar_num("jailbreak_win") == 1){
		client_print(0, print_chat, "%s %L",tag, LANG_PLAYER,"JB_MSG6")
	}
	
	dzien_n++
	ataki = 0;
	if(get_cvar_num("jailbreak_poczasie") > 0){
		moznabic = 0;
		if(task_exists(666))
			remove_task(666)
		new ttask = get_cvar_num("jailbreak_poczasie") + get_cvar_num("mp_freezetime") + 4;
		new ttask2[10]
		num_to_str(ttask, ttask2, 9)
		set_task(str_to_float(ttask2), "mozna_b", 666)
	} else {
		moznabic = 1;
	}
	
}

public Fwd_PlayerSpawn_Post(id){
sound = 0;
if(get_cvar_num("jailbreak_dzien") == 1){
	switch (dzien_n)
	{
		
		case 1: formatex(dzien_n2,19, "%L",LANG_PLAYER,"DAY1") 
		case 2: formatex(dzien_n2,19, "%L",LANG_PLAYER,"DAY2")
		case 3: formatex(dzien_n2,19, "%L",LANG_PLAYER,"DAY3")
		case 4: formatex(dzien_n2,19, "%L",LANG_PLAYER,"DAY4")
		case 5: formatex(dzien_n2,19, "%L",LANG_PLAYER,"DAY5")
		case 6: formatex(dzien_n2,19, "%L",LANG_PLAYER,"DAY6")
		default: {
			formatex(dzien_n2, 19, "%L",LANG_PLAYER,"DAY7")
			dzien_n = 0;
		}
		
	}

	if(is_user_alive(id)){
		dzien[id]++
		siedzi_za[id] = 0;
		if(dzien[id]){
            set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.10, 0, 6.0, 20.0)
			show_hudmessage(id, "%s %L",tag, LANG_PLAYER,"JB_MSG7", dzien[id], dzien_n2)
		} else {
			set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.10, 0, 6.0, 20.0)
			show_hudmessage(id, "%s %L",tag, LANG_PLAYER,"JB_MSG8",dzien_n2)
		}
		if(get_user_team(id) == 1){
			siedzi_za[id] = random_num(0, kary_n-1)
			set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.10, 0, 6.0, 20.0)
			show_hudmessage(id, "%s %L",tag, LANG_PLAYER,"JB_MSG9",kary[siedzi_za[id]])
		}
	}
}
}


readList()
{
	new Configsdir[64]
	new kary_f[64]
	get_configsdir( Configsdir, 63 )
	format(kary_f, 63, "%s/kary.ini", Configsdir )

	if ( !file_exists(kary_f) )
	{
		server_print ( "[JailBreak] Plik z karami: %s nie odnaleziony", kary_f )
		return
	}
	
	new len, i=0
	while( i < 100 && read_file( kary_f, i , kary[kary_n], 191, len ) )
	{
		i++
		if( kary[kary_n][0] == ';' || len == 0 )
			continue
		kary_n++
	}



}

public client_connect(id)
{
	dzien[id] = -1;
	return PLUGIN_CONTINUE
}
	

public dodaj_kare(id)
{
	if (get_user_flags(id)&ADMIN_IMMUNITY){
		
	if ( read_argc() == 1 )
	 	return PLUGIN_HANDLED;
	

	new Configsdir[64]
	new kary_f[64]
	get_configsdir( Configsdir, 63 )
	format ( kary_f, 63, "%s/kary.ini", Configsdir )
	read_args ( kary[kary_n], 191 )
	write_file( kary_f, "" )
	write_file( kary_f, kary[kary_n] )
	kary_n++
	client_print ( id, print_console, "%L", LANG_PLAYER,"JB_MSG10" );
	}
	return PLUGIN_HANDLED
}

  • +
  • -
  • 1


#635129 Proszę o Klasę "Elektryk" i 2 inne [LvL'owe]

Napisane przez BlanciK THC w 27.04.2014 13:52

weż jak bedziesz kompilował popraw wyłącz wcisnij ctrl + f wpisz wyłącz i popraw ł na l i ą na a 2 razy bodajże 


  • +
  • -
  • 1


#634223 [ROZWIĄZANE] Problem z ustawieniem 20k LvL

Napisane przez BlanciK THC w 23.04.2014 12:56

cod_killxp 8000 // doswiadczenie za zabojstwo
cod_winxp 4000 // doswiadczenie za wygrana
cod_damagexp 2000 // doswiadczenie za 20 obrazen
cod_savetype 1 // 1- Nick 2-SteamID 3-IP
cod_maxlevel 20000 // Maksymalny poziom
cod_levelratio 5 // ustawia ile doswiadczenia potrzebne do zdobycia 1 poziomu
cod_weaponsblocking 1 //ustawia blokowanie podnoszenia broni

 

Tak spróbuj 


  • +
  • -
  • 1


#633961 dział giełda

Napisane przez BlanciK THC w 22.04.2014 10:57

szkoda, chociaż może i lepiej xD


  • +
  • -
  • 0


#633957 Proszę o Klasę "Elektryk" i 2 inne [LvL'owe]

Napisane przez BlanciK THC w 22.04.2014 10:42

Masz tu poprawione na 450 grawitacje

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <colorchat>

#define CZAS 5 //SEKUND NIEWIDZIALNOSCI

new const nazwa[] = "Predator (130lvl)";
new const opis[] = "Po uzyciu [e] jest niewidzialny na 5sek, mniejsza grawitacja, +7 obrazen z broni";
new const bronie = (1<<CSW_FAMAS)|(1<<CSW_USP);
new const zdrowie = 25;
new const kondycja = 15;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 0;

new bool:wykorzystal[33];
new bool:ma_klase[33];

new msg_bartime;

public plugin_init() {
        register_plugin(nazwa, "1.0", "RbK");
    
        cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
    
        register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");

        register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1);
    
        RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
    
        msg_bartime = get_user_msgid("BarTime");

        RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
}

public cod_class_enabled(id)
{
        if(cod_get_user_level(id) < 130) 
        {

        return COD_STOP

        }

        ma_klase[id] = true;
        ResetHUD(id);
        entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 450.0/800.0);

        return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
        ma_klase[id] = false;
        entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0); 
}

public cod_class_skill_used(id)
{
        if(!is_user_alive(id))
        return;
        
        if(wykorzystal[id])
        {
        ColorChat(id, RED, "Wykorzystales juz swoja niewidzialnosc.");
        return;
        }
    
        wykorzystal[id] = true;
    
        set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 1);
        set_task(CZAS.0, "wyłącz", id);
    
        message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id)
        write_short(CZAS)
        message_end()
}

public wyłącz(id)
{
        if(!is_user_connected(id)) return;
    
        set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
}

public ResetHUD(id)
{
        if(ma_klase[id])
        set_pev(id, pev_gravity, 0.6);
        wykorzystal[id] = false;
}

public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet)
{
        if(!is_user_connected(host) || !is_user_connected(ent))
        return;
        
        if(!ma_klase[host])
        return;
        
        set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0);
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
        if(!is_user_connected(idattacker))
        return HAM_IGNORED;
    
        if(!ma_klase[idattacker])
        return HAM_IGNORED;
    
        if(!(damagebits & (1<<1)))
        return HAM_IGNORED;
        
        if(get_user_weapon(idattacker) != CSW_FAMAS)
        return HAM_IGNORED;
        
        cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*7.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
        
        return HAM_IGNORED;
}

public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
	if(ma_klase[id])
		entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 450.0/800.0);
}


  • +
  • -
  • 1


#633798 Proszę o Klasę "Elektryk" i 2 inne [LvL'owe]

Napisane przez BlanciK THC w 21.04.2014 17:22

masz tu jeszcze predatora

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#include <colorchat>

#define CZAS 5 //SEKUND NIEWIDZIALNOSCI

new const nazwa[] = "Predator (130lvl)";
new const opis[] = "Po uzyciu [e] jest niewidzialny na 5sek, mniejsza grawitacja, +7 obrazen z broni";
new const bronie = 1<<CSW_FAMAS | 1<<CSW_USP;
new const zdrowie = 25;
new const kondycja = 15;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 0;

new bool:wykorzystal[33];
new bool:ma_klase[33];

new msg_bartime;

public plugin_init() {
        register_plugin(nazwa, "1.0", "BlanciK");
    
        cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
    
        register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");

        register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1);
    
        RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
    
        msg_bartime = get_user_msgid("BarTime");
}

public cod_class_enabled(id)
{
        new dostepna = 130;
        new level = cod_get_user_level(id);
        if(level < 130)
        {
		client_print(id, print_chat, "[%s]Klasa dostepna od %i poziomu.", nazwa, dostepna)
		return COD_STOP;
        }
        ma_klase[id] = true;
        ResetHUD(id);
        set_pev(id, pev_gravity, 0.5);
		
	return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
        ma_klase[id] = false;
}

public cod_class_skill_used(id)
{
        if(!is_user_alive(id))
        return;
        
        if(wykorzystal[id])
        {
        ColorChat(id, RED, "Wykorzystales juz swoja niewidzialnosc.");
        return;
        }
    
        wykorzystal[id] = true;
    
        set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 1);
        set_task(CZAS.0, "wyłącz", id);
    
        message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id)
        write_short(CZAS)
        message_end()
}

public wyłącz(id)
{
        if(!is_user_connected(id)) return;
    
        set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
}

public ResetHUD(id)
{
        if(ma_klase[id])
        set_pev(id, pev_gravity, 0.5);
        wykorzystal[id] = false;
}

public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet)
{
        if(!is_user_connected(host) || !is_user_connected(ent))
        return;
        
        if(!ma_klase[host])
        return;
        
        set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0);
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
        if(!is_user_connected(idattacker))
        return HAM_IGNORED;
    
        if(!ma_klase[idattacker])
        return HAM_IGNORED;
    
        if(!(damagebits & (1<<1)))
        return HAM_IGNORED;
        
        if(get_user_weapon(idattacker) != CSW_FAMAS)
        return HAM_IGNORED;
        
        cod_inflict_damage(idattacker, this, 7.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
        
        return HAM_IGNORED;
}

amadeusz

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
   
#define DMG_BULLET (1<<1)
     
new const nazwa[]   = "Amadeusz (100lvl)";
new const opis[]    = "+20 obrazen z mp5, 3 skoki";
new const bronie    = (1<<CSW_GLOCK18)|(1<<CSW_MP5NAVY);
new const zdrowie   = 10;
new const kondycja  = 25;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new skoki[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
   
	register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");

        RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

}

public cod_class_enabled(id)
{
        new dostepna = 100;
        new level = cod_get_user_level(id);
        if(level < 100)
        {
		client_print(id, print_chat, "[%s]Klasa dostepna od %i poziomu.", nazwa, dostepna)
		return COD_STOP;
        }
        ma_klase[id] = true;
       	
	return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
	ma_klase[id] = false;

}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
	if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
		return FMRES_IGNORED;

	new flags = pev(id, pev_flags);

	if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
	{
		skoki[id]--;
		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity,velocity);
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
		set_pev(id, pev_velocity,velocity);
	}
	else if(flags & FL_ONGROUND)
		skoki[id] = 2;

	return FMRES_IGNORED;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_MP5NAVY && damagebits & DMG_BULLET)
		cod_inflict_damage(idattacker, this, 20.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
	
	return HAM_IGNORED;
}


  • +
  • -
  • 1


#633791 Proszę o Klasę "Elektryk" i 2 inne [LvL'owe]

Napisane przez BlanciK THC w 21.04.2014 17:07

Łap elektryka

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

#define DMG_HEGRENADE (1<<24)

new sprite;
new ilosc_blyskawic[33],poprzednia_blyskawica[33];
new const gszSound[] = "ambience/thunder_clap.wav";

new const nazwa[] = "Elektryk (60lvl)";
new const opis[] = "Ma 2 pioruny [e], 1/5 HE";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_USP)|(1<<CSW_M4A1);
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new ma_klase[33]

public plugin_init() {
	register_plugin(nazwa, "1.0", "BlanciK");
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

	
	register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");

        RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

}

public plugin_precache()
{
	sprite = precache_model("sprites/lgtning.spr");
	precache_sound(gszSound);
}

public cod_class_enabled(id)
{
        if(cod_get_user_level(id) < 60) 
        {

        return COD_STOP

        }

	ilosc_blyskawic[id] = 2;
	ma_klase[id] = 1;
        give_item(id, "weapon_hegrenade");

	return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
	ma_klase[id] = 0;
	ilosc_blyskawic[id] = 0;
}

public cod_class_skill_used(id) {

	if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED;

	if(!ilosc_blyskawic[id]) {
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	new ofiara, body;
	get_user_aiming(id, ofiara, body);
	
	if(is_user_alive(ofiara)){
		if(get_user_team(ofiara) == get_user_team(id)) {
			return PLUGIN_HANDLED;
		}
		
		if(poprzednia_blyskawica[id]+5.0>get_gametime()) {
			client_print(id,print_chat,"Blyskawicy mozesz uzyc raz na 5 sek.");
			return PLUGIN_HANDLED;
		}
		poprzednia_blyskawica[id] = floatround(get_gametime());
		ilosc_blyskawic[id]--;

		puscBlyskawice(id, ofiara, 50.0, 0.5);
	}
	return PLUGIN_HANDLED;
}

stock Create_TE_BEAMENTS(startEntity, endEntity, iSprite, startFrame, frameRate, life, width, noise, red, green, blue, alpha, speed) {
	message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY )
	write_byte( TE_BEAMENTS )
	write_short( startEntity )        // start entity
	write_short( endEntity )        // end entity
	write_short( iSprite )            // model
	write_byte( startFrame )        // starting frame
	write_byte( frameRate )            // frame rate
	write_byte( life )                // life
	write_byte( width )                // line width
	write_byte( noise )                // noise amplitude
	write_byte( red )                // red
	write_byte( green )                // green
	write_byte( blue )                // blue
	write_byte( alpha )                // brightness
	write_byte( speed )                // scroll speed
	message_end()
}
puscBlyskawice(id, ofiara, Float:fObrazenia = 55.0, Float:fCzas = 1.0){
	//Obrazenia
	new ent = create_entity("info_target");
	entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "blyskawica");
	cod_inflict_damage(id, ofiara, fObrazenia, 1.0, ent, DMG_SHOCK);
	
	remove_entity(ent);
	
	//Piorun
	Create_TE_BEAMENTS(id, ofiara, sprite, 0, 10, floatround(fCzas*10), 150, 5, 200, 200, 200, 200, 10);
	
	//Dzwiek
	emit_sound(id, CHAN_WEAPON, gszSound, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
	emit_sound(ofiara, CHAN_WEAPON, gszSound, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
}


public ResetHUD(id) {
	if(ma_klase[id] == 1) {	
		ilosc_blyskawic[id] = 3;
	}
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)

{

	if(!is_user_connected(idattacker))

		return HAM_IGNORED;



	if(!ma_klase[idattacker])

		return HAM_IGNORED;



	if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_HEGRENADE && damagebits & DMG_HEGRENADE)
        random_num(1, 5) == 1
	

	return HAM_IGNORED;

}

  • +
  • -
  • 1


#633749 Proszę o Klasę "Komandos" i "Nozownik"

Napisane przez BlanciK THC w 21.04.2014 14:46

Łap

 

Nożownik

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)
        
new const nazwa[]   = "Nozownik (45lvl)";
new const opis[]    = "Jest niewidzialny na nozu oraz 1/3 z niego(PPM)";
new const bronie    = (1<<CSW_USP);
new const zdrowie   = 20;
new const kondycja  = 30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

	register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");

        RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

}

public cod_class_enabled(id)
{
	ma_klase[id] = true;

        if(cod_get_user_level(id) < 45)

        {

        return COD_STOP

        }

        return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    	ma_klase[id] = false;

}

public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
	if(!ma_klase[id])
		return;

	if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
	{
		set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 5);
	}
	else
	{
		set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
	}
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)

{

	if(!is_user_connected(idattacker))

		return HAM_IGNORED;



	if(!ma_klase[idattacker])

		return HAM_IGNORED;

	

	if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0 && random_num(1,3) == 1)

		cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

	

	return HAM_IGNORED;

}

Komandos

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)
        
new const nazwa[]   = "Komandos";
new const opis[]    = "Natychmiastowe zabicie z noza (PPM), 2 skoki";
new const bronie    = (1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 30;
new const kondycja  = 60;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new skoki[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
   
	register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");

        RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

}

public cod_class_enabled(id)
{
	ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
	ma_klase[id] = false;

}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
	if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
		return FMRES_IGNORED;

	new flags = pev(id, pev_flags);

	if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
	{
		skoki[id]--;
		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity,velocity);
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
		set_pev(id, pev_velocity,velocity);
	}
	else if(flags & FL_ONGROUND)
		skoki[id] = 1;

	return FMRES_IGNORED;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)

{

	if(!is_user_connected(idattacker) || !ma_klase[idattacker])

		return HAM_IGNORED

 

	if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && pev(idattacker, pev_button) & IN_ATTACK2)

	{

		SetHamParamFloat(4, float(pev(this, pev_health)))

		return HAM_HANDLED

	}

 

 

	return HAM_IGNORED;

}

  • +
  • -
  • 1


#633742 Pod bot problem

Napisane przez BlanciK THC w 21.04.2014 14:29

weż reinstalacje zrób i wgraj odnowa poradnij masz tu http://darkgl.amxx.p...lacja-podbotow/


  • +
  • -
  • 1


#633740 Hud_Info - Usunięcie niepotrzebnych napisów + Dodanie godziny

Napisane przez BlanciK THC w 21.04.2014 14:22

To plusa chociaż daj :D


  • +
  • -
  • 0


#633159 Hud_Info - Usunięcie niepotrzebnych napisów + Dodanie godziny

Napisane przez BlanciK THC w 19.04.2014 19:02

Łap :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1