Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Proszę o Klasę "Elektryk" i 2 inne [LvL'owe]

klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 SevSon-

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:89
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 21.04.2014 15:36

Nazwa Klasy: Elektryk (60lvl)

Inteligencja: 0

Zycie: 20

Wytrzymalosc: 0

Kondycja: 20

Bronie: m4,usp,he

Opis: Ma 2 pioruny [e], 1/5 HE

 

 

 

Nazwa Klasy: Amadeusz (100lvl)

Inteligencja: 0

Zycie: 10

Wytrzymalosc: 0

Kondycja: 25

Bronie: mp5,glock

Opis: +20 obrazen z mp5, 3 skoki

 

 

 

Nazwa Klasy: Predator (130lvl)

Inteligencja: 5

Zycie: 25

Wytrzymalosc: 0

Kondycja: 15

Bronie: famas,usp

Opis: Po uzyciu [e] jest niewidzialny na 5sek, mniejsza grawitacja, +7 obrazen z broni

 

 

Predatora mozna przerobic z http://amxx.pl/topic...klasa-predator/

Elektryka mozna przerobic z http://amxx.pl/topic...klasa-elektryk/

 

 

 

Z gory dizeki ;)


  • +
  • -
  • 0

GG: 47535977


#2 BlanciK THC

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:65
  • GG:
  • Lokalizacja:Pole Marysi
Offline

Napisano 21.04.2014 17:07

Łap elektryka

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

#define DMG_HEGRENADE (1<<24)

new sprite;
new ilosc_blyskawic[33],poprzednia_blyskawica[33];
new const gszSound[] = "ambience/thunder_clap.wav";

new const nazwa[] = "Elektryk (60lvl)";
new const opis[] = "Ma 2 pioruny [e], 1/5 HE";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_USP)|(1<<CSW_M4A1);
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new ma_klase[33]

public plugin_init() {
	register_plugin(nazwa, "1.0", "BlanciK");
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

	
	register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");

        RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

}

public plugin_precache()
{
	sprite = precache_model("sprites/lgtning.spr");
	precache_sound(gszSound);
}

public cod_class_enabled(id)
{
        if(cod_get_user_level(id) < 60) 
        {

        return COD_STOP

        }

	ilosc_blyskawic[id] = 2;
	ma_klase[id] = 1;
        give_item(id, "weapon_hegrenade");

	return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
	ma_klase[id] = 0;
	ilosc_blyskawic[id] = 0;
}

public cod_class_skill_used(id) {

	if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED;

	if(!ilosc_blyskawic[id]) {
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	new ofiara, body;
	get_user_aiming(id, ofiara, body);
	
	if(is_user_alive(ofiara)){
		if(get_user_team(ofiara) == get_user_team(id)) {
			return PLUGIN_HANDLED;
		}
		
		if(poprzednia_blyskawica[id]+5.0>get_gametime()) {
			client_print(id,print_chat,"Blyskawicy mozesz uzyc raz na 5 sek.");
			return PLUGIN_HANDLED;
		}
		poprzednia_blyskawica[id] = floatround(get_gametime());
		ilosc_blyskawic[id]--;

		puscBlyskawice(id, ofiara, 50.0, 0.5);
	}
	return PLUGIN_HANDLED;
}

stock Create_TE_BEAMENTS(startEntity, endEntity, iSprite, startFrame, frameRate, life, width, noise, red, green, blue, alpha, speed) {
	message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY )
	write_byte( TE_BEAMENTS )
	write_short( startEntity )        // start entity
	write_short( endEntity )        // end entity
	write_short( iSprite )            // model
	write_byte( startFrame )        // starting frame
	write_byte( frameRate )            // frame rate
	write_byte( life )                // life
	write_byte( width )                // line width
	write_byte( noise )                // noise amplitude
	write_byte( red )                // red
	write_byte( green )                // green
	write_byte( blue )                // blue
	write_byte( alpha )                // brightness
	write_byte( speed )                // scroll speed
	message_end()
}
puscBlyskawice(id, ofiara, Float:fObrazenia = 55.0, Float:fCzas = 1.0){
	//Obrazenia
	new ent = create_entity("info_target");
	entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "blyskawica");
	cod_inflict_damage(id, ofiara, fObrazenia, 1.0, ent, DMG_SHOCK);
	
	remove_entity(ent);
	
	//Piorun
	Create_TE_BEAMENTS(id, ofiara, sprite, 0, 10, floatround(fCzas*10), 150, 5, 200, 200, 200, 200, 10);
	
	//Dzwiek
	emit_sound(id, CHAN_WEAPON, gszSound, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
	emit_sound(ofiara, CHAN_WEAPON, gszSound, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
}


public ResetHUD(id) {
	if(ma_klase[id] == 1) {	
		ilosc_blyskawic[id] = 3;
	}
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)

{

	if(!is_user_connected(idattacker))

		return HAM_IGNORED;



	if(!ma_klase[idattacker])

		return HAM_IGNORED;



	if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_HEGRENADE && damagebits & DMG_HEGRENADE)
        random_num(1, 5) == 1
	

	return HAM_IGNORED;

}

  • +
  • -
  • 1

Zapraszam COD:MOD 601 LVL IP: 91.224.117.136:27015

 

180 lvl !! = /freelvl 

 

Wbijać xD


#3 SevSon-

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:89
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 21.04.2014 17:15

Dziekuje. Czekam na reszte


  • +
  • -
  • 0

GG: 47535977


#4 BlanciK THC

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:65
  • GG:
  • Lokalizacja:Pole Marysi
Offline

Napisano 21.04.2014 17:22

masz tu jeszcze predatora

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#include <colorchat>

#define CZAS 5 //SEKUND NIEWIDZIALNOSCI

new const nazwa[] = "Predator (130lvl)";
new const opis[] = "Po uzyciu [e] jest niewidzialny na 5sek, mniejsza grawitacja, +7 obrazen z broni";
new const bronie = 1<<CSW_FAMAS | 1<<CSW_USP;
new const zdrowie = 25;
new const kondycja = 15;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 0;

new bool:wykorzystal[33];
new bool:ma_klase[33];

new msg_bartime;

public plugin_init() {
        register_plugin(nazwa, "1.0", "BlanciK");
    
        cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
    
        register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");

        register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1);
    
        RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
    
        msg_bartime = get_user_msgid("BarTime");
}

public cod_class_enabled(id)
{
        new dostepna = 130;
        new level = cod_get_user_level(id);
        if(level < 130)
        {
		client_print(id, print_chat, "[%s]Klasa dostepna od %i poziomu.", nazwa, dostepna)
		return COD_STOP;
        }
        ma_klase[id] = true;
        ResetHUD(id);
        set_pev(id, pev_gravity, 0.5);
		
	return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
        ma_klase[id] = false;
}

public cod_class_skill_used(id)
{
        if(!is_user_alive(id))
        return;
        
        if(wykorzystal[id])
        {
        ColorChat(id, RED, "Wykorzystales juz swoja niewidzialnosc.");
        return;
        }
    
        wykorzystal[id] = true;
    
        set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 1);
        set_task(CZAS.0, "wyłącz", id);
    
        message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id)
        write_short(CZAS)
        message_end()
}

public wyłącz(id)
{
        if(!is_user_connected(id)) return;
    
        set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
}

public ResetHUD(id)
{
        if(ma_klase[id])
        set_pev(id, pev_gravity, 0.5);
        wykorzystal[id] = false;
}

public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet)
{
        if(!is_user_connected(host) || !is_user_connected(ent))
        return;
        
        if(!ma_klase[host])
        return;
        
        set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0);
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
        if(!is_user_connected(idattacker))
        return HAM_IGNORED;
    
        if(!ma_klase[idattacker])
        return HAM_IGNORED;
    
        if(!(damagebits & (1<<1)))
        return HAM_IGNORED;
        
        if(get_user_weapon(idattacker) != CSW_FAMAS)
        return HAM_IGNORED;
        
        cod_inflict_damage(idattacker, this, 7.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
        
        return HAM_IGNORED;
}

amadeusz

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
   
#define DMG_BULLET (1<<1)
     
new const nazwa[]   = "Amadeusz (100lvl)";
new const opis[]    = "+20 obrazen z mp5, 3 skoki";
new const bronie    = (1<<CSW_GLOCK18)|(1<<CSW_MP5NAVY);
new const zdrowie   = 10;
new const kondycja  = 25;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new skoki[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
   
	register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");

        RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

}

public cod_class_enabled(id)
{
        new dostepna = 100;
        new level = cod_get_user_level(id);
        if(level < 100)
        {
		client_print(id, print_chat, "[%s]Klasa dostepna od %i poziomu.", nazwa, dostepna)
		return COD_STOP;
        }
        ma_klase[id] = true;
       	
	return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
	ma_klase[id] = false;

}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
	if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
		return FMRES_IGNORED;

	new flags = pev(id, pev_flags);

	if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
	{
		skoki[id]--;
		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity,velocity);
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
		set_pev(id, pev_velocity,velocity);
	}
	else if(flags & FL_ONGROUND)
		skoki[id] = 2;

	return FMRES_IGNORED;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_MP5NAVY && damagebits & DMG_BULLET)
		cod_inflict_damage(idattacker, this, 20.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
	
	return HAM_IGNORED;
}


Użytkownik BlanciK THC edytował ten post 21.04.2014 17:39

  • +
  • -
  • 1

Zapraszam COD:MOD 601 LVL IP: 91.224.117.136:27015

 

180 lvl !! = /freelvl 

 

Wbijać xD


#5 BlanciK THC

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:65
  • GG:
  • Lokalizacja:Pole Marysi
Offline

Napisano 22.04.2014 10:42

Masz tu poprawione na 450 grawitacje

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <colorchat>

#define CZAS 5 //SEKUND NIEWIDZIALNOSCI

new const nazwa[] = "Predator (130lvl)";
new const opis[] = "Po uzyciu [e] jest niewidzialny na 5sek, mniejsza grawitacja, +7 obrazen z broni";
new const bronie = (1<<CSW_FAMAS)|(1<<CSW_USP);
new const zdrowie = 25;
new const kondycja = 15;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 0;

new bool:wykorzystal[33];
new bool:ma_klase[33];

new msg_bartime;

public plugin_init() {
        register_plugin(nazwa, "1.0", "RbK");
    
        cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
    
        register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");

        register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1);
    
        RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
    
        msg_bartime = get_user_msgid("BarTime");

        RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
}

public cod_class_enabled(id)
{
        if(cod_get_user_level(id) < 130) 
        {

        return COD_STOP

        }

        ma_klase[id] = true;
        ResetHUD(id);
        entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 450.0/800.0);

        return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
        ma_klase[id] = false;
        entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0); 
}

public cod_class_skill_used(id)
{
        if(!is_user_alive(id))
        return;
        
        if(wykorzystal[id])
        {
        ColorChat(id, RED, "Wykorzystales juz swoja niewidzialnosc.");
        return;
        }
    
        wykorzystal[id] = true;
    
        set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 1);
        set_task(CZAS.0, "wyłącz", id);
    
        message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id)
        write_short(CZAS)
        message_end()
}

public wyłącz(id)
{
        if(!is_user_connected(id)) return;
    
        set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
}

public ResetHUD(id)
{
        if(ma_klase[id])
        set_pev(id, pev_gravity, 0.6);
        wykorzystal[id] = false;
}

public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet)
{
        if(!is_user_connected(host) || !is_user_connected(ent))
        return;
        
        if(!ma_klase[host])
        return;
        
        set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0);
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
        if(!is_user_connected(idattacker))
        return HAM_IGNORED;
    
        if(!ma_klase[idattacker])
        return HAM_IGNORED;
    
        if(!(damagebits & (1<<1)))
        return HAM_IGNORED;
        
        if(get_user_weapon(idattacker) != CSW_FAMAS)
        return HAM_IGNORED;
        
        cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*7.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
        
        return HAM_IGNORED;
}

public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
	if(ma_klase[id])
		entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 450.0/800.0);
}


  • +
  • -
  • 1

Zapraszam COD:MOD 601 LVL IP: 91.224.117.136:27015

 

180 lvl !! = /freelvl 

 

Wbijać xD


#6 SevSon-

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:89
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 26.04.2014 08:24

Przy poprawionym Predatorze blad  :

 

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
 
codclass_predator.sma(83) : error 001: expected token: ";", but found "�"
codclass_predator.sma(85) : error 010: invalid function or declaration
codclass_predator.sma(87) : error 021: symbol already defined: "set_user_rendering"
codclass_predator.sma(131) : warning 203: symbol is never used: "wy"
 
3 Errors.
Could not locate output file codclass_predator.amxx (compile failed).

  • +
  • -
  • 0

GG: 47535977


#7 BlanciK THC

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:65
  • GG:
  • Lokalizacja:Pole Marysi
Offline

Napisano 26.04.2014 20:27

łap

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <colorchat>

#define CZAS 5 //SEKUND NIEWIDZIALNOSCI

new const nazwa[] = "Predator (130lvl)";
new const opis[] = "Po uzyciu [e] jest niewidzialny na 5sek, mniejsza grawitacja, +7 obrazen z broni";
new const bronie = (1<<CSW_FAMAS)|(1<<CSW_USP);
new const zdrowie = 25;
new const kondycja = 15;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 0;

new bool:wykorzystal[33];
new bool:ma_klase[33];

new msg_bartime;

public plugin_init() {
        register_plugin(nazwa, "1.0", "RbK");
    
        cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
    
        register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");

        register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1);
    
        RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
    
        msg_bartime = get_user_msgid("BarTime");

        RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
}

public cod_class_enabled(id)
{
        if(cod_get_user_level(id) < 130) 
        {

        return COD_STOP

        }

        ma_klase[id] = true;
        ResetHUD(id);
        entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 450.0/800.0);

        return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
        ma_klase[id] = false;
        entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0); 
}

public cod_class_skill_used(id)
{
        if(!is_user_alive(id))
        return;
        
        if(wykorzystal[id])
        {
        ColorChat(id, RED, "Wykorzystales juz swoja niewidzialnosc.");
        return;
        }
    
        wykorzystal[id] = true;
    
        set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 1);
        set_task(CZAS.0, "wyłącz", id);
    
        message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id)
        write_short(CZAS)
        message_end()
}

public wyłącz(id)
{
        if(!is_user_connected(id)) return;
    
        set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
}

public ResetHUD(id)
{
        if(ma_klase[id])
        set_pev(id, pev_gravity, 0.6);
        wykorzystal[id] = false;
}

public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet)
{
        if(!is_user_connected(host) || !is_user_connected(ent))
        return;
        
        if(!ma_klase[host])
        return;
        
        set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0);
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
        if(!is_user_connected(idattacker))
        return HAM_IGNORED;
    
        if(!ma_klase[idattacker])
        return HAM_IGNORED;
    
        if(!(damagebits & (1<<1)))
        return HAM_IGNORED;
        
        if(get_user_weapon(idattacker) != CSW_FAMAS)
        return HAM_IGNORED;
        
        cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*7.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
        
        return HAM_IGNORED;
}

public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
	if(ma_klase[id])
		entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 450.0/800.0);
}

  • +
  • -
  • 0

Zapraszam COD:MOD 601 LVL IP: 91.224.117.136:27015

 

180 lvl !! = /freelvl 

 

Wbijać xD


#8 SevSon-

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:89
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 27.04.2014 11:57

Niestety znowu to samo ;/ 
 
 
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
 
codclass_predator.sma(83) : error 001: expected token: ";", but found "�"
codclass_predator.sma(85) : error 010: invalid function or declaration
codclass_predator.sma(87) : error 021: symbol already defined: "set_user_rendering"
codclass_predator.sma(131) : warning 203: symbol is never used: "wy"
 
3 Errors.
Could not locate output file codclass_predator.amxx (compile failed).

  • +
  • -
  • 0

GG: 47535977


#9 BlanciK THC

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:65
  • GG:
  • Lokalizacja:Pole Marysi
Offline

Napisano 27.04.2014 13:52

weż jak bedziesz kompilował popraw wyłącz wcisnij ctrl + f wpisz wyłącz i popraw ł na l i ą na a 2 razy bodajże 


  • +
  • -
  • 1

Zapraszam COD:MOD 601 LVL IP: 91.224.117.136:27015

 

180 lvl !! = /freelvl 

 

Wbijać xD


#10 SevSon-

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:89
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 27.04.2014 14:31

Juz wszystko ok ;) 

 

Wielkie dzięki za pomoc :)


  • +
  • -
  • 0

GG: 47535977






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych